abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221113609
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:42 schreef derLudolf het volgende:
Hadden jullie ooit van zomercondensatie gehoord in een kelder? :+
Vertel eens…
pi_221113650
Zomervermaak in Utereg: bootjes kijken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:51:17 #205
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221113730
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:44 schreef AnneX het volgende:

[..]
Vertel eens…
Warmte, vochtige lucht die op je koude kelder muren komt. En op de zijkant van je al iets oudere diepvries.

Had ineens muren waar druppels water aan zaten en een vloer waar een klein plasje was ontstaan.

Het is nu ineens erg warm geworden (dus muren hebben niet echt kunnen opwarmen) en bovendien hoge luchtvochtigheid.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_221113932
Ik denk net zo over @Tele6 haar sport (veel dingen lijken me gewoon ook eng) maar ik heb er ook zo’n enorme bewondering voor.

En inderdaad veel beter plan, plonzen ipv pretpark, dat lijkt me woensdag (en ook vrijdag) de hel.

Net weer even het balkon uitgeprobeerd, instant opvlieger daar. Als ik er aan denk zet ik er morgenavond even een thermometer neer.
We have far more in common than that which devides us..
pi_221113947
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:46 schreef AnneX het volgende:
Zomervermaak in Utereg: bootjes kijken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kennet! :D Bekend plekkie!
pi_221114130
Klinkt als een goede dag @Blues!
En @borisz: dierentuin!
Voor @Tele6 een mengeling van _O_ _O_ en :X :? , ik kan me helemaal niks voorstellen bij sporten in deze temperaturen maar zolang je het veilig doet, dikke ^O^ dat je het kan!
@Cat-astrophe hoera voor de gewijzigde plannen! *O*

Ik vind het tot nu toe meevallen hoe goed ik het doe met de warmte, maar begin wel een beetje op te zien tegen hoe lang het nog gaat duren. Er is hier voor de komende twee weken 28-31-36-36-36-31-31-29-28-25-26-27-27 graden voorspeld. En ik ben nu steeds tussen 5.30-6 wakker en sta dan maar op om het huis open te gooien zodat het binnen een beetje binnen de perken blijft, maar ik slaap wel ook steeds pas tussen 23-00.30u ongeveer indien geen onweer waar ik wakker van lig, dus ik slaap ook veel te kort. En ik moet morgen naar de uni, dinsdag in principe naar andere uni stad (psycholoog, die zou ik evt nog online kunnen maken al heeft dat niet mijn voorkeur), en vrijdag met 36 graden weer naar uni en dan moet ik rond 15.30 terug naar huis op zo ongeveer heetste moment van de dag. En dan in de avond nog teamuitje. Het valt vast allemaal mee, maar erg lekker vooruitzicht vind ik het niet.

Ik had vandaag wel een fijne dag. Na de ochtenddrukte nog even een dutje gedaan, daarna de scriptie feedback afgemaakt en vanavond naar centerparcsvriendin voor verjaardag van dr dochtertje en dat was erg gezellig. Bijna een uur thuis nu, nog even aan het afschakelen op de bank terwijl boven nog alles even open staat. Zo wel richting bed :Z

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 22-06-2026 00:12:20 ]
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:25:12 #209
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221114165
Ik moet altijd wel een beetje grinniken om je posts hoor @vlindertje89 met ale cijfertjes en statistieken :D

[ Bericht 0% gewijzigd door derLudolf op 22-06-2026 06:25:44 ]
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:33:06 #210
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221114203
Oh ik heb vandaag van de bessenoogst van vorig jaar jam gemak. Twee potten aalbessen jam en een pot kruisbessenjam. En nog een gemixte halfvolle pot (staat nu in de koelkast)

Komende week kan ik weer jam maken.
pi_221114215
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:33 schreef derLudolf het volgende:
Oh ik heb vandaag van de bessenoogst van vorig jaar jam gemak. Twee potten aalbessen jam en een pot kruisbessenjam. En nog een gemixte halfvolle pot (staat nu in de koelkast)

Komende week kan ik weer jam maken.
Woonde jij maar dichter in de buurt, kruisbessenjam lijkt me :9~
pi_221114300
En ik verklaar mezelf beter, nu 36,7 *O* het laagste sinds ik vorige week zaterdag begon met temperatuur meten
pi_221114896
Goedemorgen!

Ik had wel een uurtje langer willen slapen, maar Blijvertje ging liever dat uurtje wandelen dus die drong aan. Het is weer een mooie ochtend.

Mooitje is een zwemhond.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221114973
Ik ga zo op pad om voor het eerst een keer te gaan crossfitten. Ik ben heel benieuwd.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221115116
@vlindertje89 zou een siësta een optie zijn op sommige dagen?
Dat is iig mijn plan. Op tijd beginnen en dan op tijd naar huis, dutje en dan nog wat maken van de avond. Want bij ons is het ook lastig om voor 23:00 te slapen en we staan 6:30 op.

Qua sport ga ik komende week iig weer lekker zwemmen in het buitenbad O+ Vrijdag voor het eerst dit jaar geweest, zwemconditie moet ik wel weer even aan werken :X
pi_221115203
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:14 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89 zou een siësta een optie zijn op sommige dagen?
Dat is iig mijn plan. Op tijd beginnen en dan op tijd naar huis, dutje en dan nog wat maken van de avond. Want bij ons is het ook lastig om voor 23:00 te slapen en we staan 6:30 op.

Qua sport ga ik komende week iig weer lekker zwemmen in het buitenbad O+ Vrijdag voor het eerst dit jaar geweest, zwemconditie moet ik wel weer even aan werken :X
En aantal dagen wel inderdaad! Vandaag en morgen niet, woensdag en donderdag wel, vrijdag misschien maar dan wel vrij laat pas (16.30 thuis). Dat is inderdaad wel mijn plan. Gister heb ik ook eind vd ochtend nog even geslapen.

Lekker van het zwemmen! Die vlakbij je werk?

Vannacht was extra ruk. Sliep rond kwart over 12, werd rond kwart over 3 wakker. Heel misselijk, armen/vingers beetje doof gevoel, rillen, beetje flauwvallen gevoel. Alsof al het bloed uit je lijf trekt. Heel klein beetje paniek daardoor en ook wel even buren geappt dat iemand het weet, maar voelde vooral alsof iets van de bbq verkeerd was gevallen wat er op een manier uit moest. Even naar de wc geweest en rustig gezeten en toen begon het langzaam weg te trekken. Rond 5u pas weer in slaap, 6 wakker, nog maar wel even omgedraaid dit keer en 6.50 weer wakker en opgestaan.

Wel fantastisch koel buiten nu, dus eerst weer even alles open gegooid behalve kamer van de katten, daarna beneden raam op kiep en tuindeur zonder kattendeur dicht en de katten daar opgesloten en boven ook hun kamer open en raam open. Inmiddels omgedraaid, katten zitten nu boven, alle kamers zitten dicht (ze kunnen nog in gang beneden, overloop en op zolder) maar in de kamers wel nog raam wagenwijd open en beneden zij nu weer beide tuindeuren open en raam ook wagenwijd open. Heerlijk! 21.6 beneden, boven was het ook zoiets toen ik kamerdeuren dicht deed. Zal wel weer wat oplopen, maar alsnog fijn.
pi_221115207
Veel plezier @sigme! Ben ook heel benieuwd!
pi_221115209
Mogge!

Heerlijk zwemmen, alleen al van het lijken koel je af.

Sterkte en vooral veel plezier @sigme hopelijk goede airco daar.

Stond net op de weegschaal, in 1 week bijna 3 kg afgevallen, nou kan ik het makkelijk missen maar vond dit toch best veel
pi_221115288
Van het afvallen! word je ook wel slap op de benen hoor.
En geen zorgen: het zit er vast zò weer aan.

Vanmorgen was het zo afgekoeld -hoera- dat het 18,5 o graad was!
Nog even en de cv slaat aan 😂. Toen was het dekbed weer even prettig.
Siësta en tropentijden zat ik ook te denken.

Sterkte @Allen in deze barre tijden. Smeren en drinken. 😎
pi_221115372
Goedemorgen, de woonkamer is afgekoeld naar 24,5....nouja beter dan de 26 toen we gingen slapen.
Heel benieuwd of het eind van de week echt zo warm wordt. En dan hopen dat her volgende week dinsdag echt gedaan is met de 30+ers.
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 09:21:33 #221
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221115405
Max 27 graden hier vandaag. Om 1230 naar de bunker. Tot die tijd mezelf vermaken. Ga zo de 300 maar even uitrijden. Dat is nu de buslijn als je alle hoogtepunten wil zien, zonder hoponhopof.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_221115531
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 09:18 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen, de woonkamer is afgekoeld naar 24,5....nouja beter dan de 26 toen we gingen slapen.
Heel benieuwd of het eind van de week echt zo warm wordt. En dan hopen dat her volgende week dinsdag echt gedaan is met de 30+ers.
Dat hoop ik ook zo, mag nog wel iets koeler
pi_221115637
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 09:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat hoop ik ook zo, mag nog wel iets koeler
20-25 overdag is meer dan genoeg en dan lekker afkoelen in de nacht :Y

Maar een voordeel vanaf nu worden de dagen alweer korter *O*
pi_221115642
Net even naar de supermarkt gewandeld maar nu ik weer stil zit begint het zweten pas echt.
pi_221116059
quote:
7s.gif Op maandag 22 juni 2026 06:38 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!

Ik had wel een uurtje langer willen slapen, maar Blijvertje ging liever dat uurtje wandelen dus die drong aan. Het is weer een mooie ochtend.
[ afbeelding ]
Mooitje is een zwemhond.
Moeder! Kom uit het water! Spelen! O+
pi_221116929
Gisteren heeft mijn man het zwembadje klaar gemaakt, nu even in de lunchpauze afkoelen. Gelukkig staat ie vooral in de schaduw.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 12:59:22 #227
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221117282
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 09:21 schreef borisz het volgende:
Max 27 graden hier vandaag. Om 1230 naar de bunker. Tot die tijd mezelf vermaken. Ga zo de 300 maar even uitrijden. Dat is nu de buslijn als je alle hoogtepunten wil zien, zonder hoponhopof.
Die wil ik ook nog es rijden.
Heb je een D-ticket gekocht voor deze vakantie?
pi_221117394
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:38 schreef Kaatje1 het volgende:
hopelijk goede airco daar.
:D Nee, het is in een loods met grote roldeuren, de roldeuren staan open. Maar het was nog niet erg warm, dus het zou sowieso prima zijn geweest.

Ik vond het leuk :Y. Er waren 3 heren en ik onder leiding van een sportmeneer en de sfeer was gemoedelijk en relaxt; de oefeningen goed zwaar en rustig tijd tussendoor als pauze / aanpassen gewichten. Begin was strak om 8u en eind om 2 minuten voor 9.

Het is niet erg groot maar wel goed geoutilleerd met sportspul, maar er is geen kleedruimte en geen douche. Gelukkig kwam ik in sportkledij en had ik hele eenvoudige gewone kleren bij me en heb ik die in de auto even aangetrokken (ik moest nog aansluitend naar winkels).

Zeker voor herhaling vatbaar!
pi_221118480
Lijsten van de boten verwerkt. Een knul waar ik heel goed contact mee had, die vaak een praatje kwam maken wanneer hij er doorheen zat is weg, niet omdat hij een status kreeg of een huis, maar omdat hij weg moet. Terug naar een land waar het voor ons donkerrood is, en voor mensen zoals hij ook. Ben er even goed ziek van
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 16:08:48 #230
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221118501
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 12:59 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Die wil ik ook nog es rijden.
Heb je een D-ticket gekocht voor deze vakantie?
Nee. Een Berlinkaart. Uiteindelijk om het even.

De Berlijnse ondergrondse vereniging was de moeite waard. :Y.

Dank voor de tip @kissingbird.

Ik zit nu in een biertuin bij de Weissensee.
Ik dacht ik sla Tripadvisor open en een Duits restaurant staat op 40 van alle Berlijnse restaurants. En zit in de buurt. Zegt natuurlijk nog niet alles.
Maar in dit geval laat ik me voor het eerst deze trip leiden door TA.
pi_221118626
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Lijsten van de boten verwerkt. Een knul waar ik heel goed contact mee had, die vaak een praatje kwam maken wanneer hij er doorheen zat is weg, niet omdat hij een status kreeg of een huis, maar omdat hij weg moet. Terug naar een land waar het voor ons donkerrood is, en voor mensen zoals hij ook. Ben er even goed ziek van
GVD
pi_221118780
@Tele6
Mijn eerste!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221118962
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Triest.

Tja, als de tandarts wil doorwerken dan kan zij een verdoving zetten.
Dus zit ik nu al uuuuuren met een half verdoofde mond.
Een bak yoghurt ging nog net. Anders eet ik een halve onderlip mee.
pi_221119774
Zijn jullie bevangen door de hitte? ☀

En opeens was de verdoving uitgewerkt en kan ik gewoon eten: kippedijfilet in tomatensaus, sperzieboontjes en rozemarijn aard. uit de oven :Y)

En jullie? Koken? Of Halen? Of terras? Of bezorgen?
Wat een luxe opties zijn erbij.
pi_221119885
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:48 schreef AnneX het volgende:
Zijn jullie bevangen door de hitte? ☀

En opeens was de verdoving uitgewerkt en kan ik gewoon eten: kippedijfilet in tomatensaus, sperzieboontjes en rozemarijn aard. uit de oven :Y)

En jullie? Koken? Of Halen? Of terras? Of bezorgen?
Wat een luxe opties zijn erbij.
Zie eten en drinken topic, daar staat ons eten bijna dagelijks :s)

Wat moest er bij tandarts?

Ik mag vlg week maandag eerst happen, dat gaat samen met mijn frame naar tandtechnieker, dan die woensdag terug voor trekken kiesje.
Met door de tandtechnieker aangepast frame met getrokken kiesje als neppertje daarop gefabriceerd meteen weer in.
pi_221119886
Koude pastasalade, al klaargemaakt voor het sporten, in de koelkast gezet en direct na de sportschooltraining ingeademd want HONGER. En hoera voor airco in de sportschool.
pi_221120205
Ik had nog iets van kebabvlees in de vriezer, dat met (net als gisteren) komkommer tomaat salade en aardappel stukjes
pi_221120489
Verse pasta van de AH dus lekker simpel, net zoals de rest van de komende 10 dagen :D
  maandag 22 juni 2026 @ 19:43:11 #239
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221120789
Vanavond een snelle pasta met preiroomsaus en tuinbonen. Niet vanwege de hitte maar vanwege snel klaar uit werk met megahonger.

@Kaatje1, wat verschrikkelijk ;(

@sigme, fijn dat het leuk was! Ben benieuwd of je ook zo'n crossfitjunkie wordt :D
Spoilers!
pi_221121395
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vanavond een snelle pasta met preiroomsaus en tuinbonen. Niet vanwege de hitte maar vanwege snel klaar uit werk met megahonger.

@:kaatje1, wat verschrikkelijk ;(

@:sigme, fijn dat het leuk was! Ben benieuwd of je ook zo'n crossfitjunkie wordt :D
Ja, hij had een baan, iedere dag op de fiets klein uur heen, klein uur terug (niet te doen met ov) in weer en wind. Lhbtiq+’er, totaal ander uiterlijk dan landgenoten (waarschijnlijk wit bloed) verstoten door familie.
Laatste keer dat ik m sprak was hij er al zo bang voor. Hopelijk heeft hij goed onderdak gekregen
pi_221121424
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja, hij had een baan, iedere dag op de fiets klein uur heen, klein uur terug (niet te doen met ov) in weer en wind. Lhbtiq+’er, totaal ander uiterlijk dan landgenoten (waarschijnlijk wit bloed) verstoten door familie.
Laatste keer dat ik m sprak was hij er al zo bang voor. Hopelijk heeft hij goed onderdak gekregen
Deze wereld :r ;(
pi_221121451
Vanmiddag in koele tuinkamer een NiB sessie gedaan, dat ging prima en net terug van ruim 40 min wandelen.
Tempo moest wat terug |:) Ik ga vrijdag naar Suzanne Vega, dus haar laatste album aan het luisteren onderweg en normaal pas ik mijn looptempo dan aan het ritme van de liedjes.
Lukte niet helemaal bij de up-tempo liedjes _O-
pi_221121512
Nu eindelijk weer even op balkon waar af en toe een windje waait. Hopelijk is Teuntje net zo dom dat ze niet doorheeft dat de onderkant van de hordeur los zit en er zo onderdoor kan (Nika had dat zo door).
Ik heb wel iets gekocht om haar tegen te houden maar dat zit nog niet vast
pi_221121547
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Nu eindelijk weer even op balkon waar af en toe een windje waait. Hopelijk is Teuntje net zo dom dat ze niet doorheeft dat de onderkant van de hordeur los zit en er zo onderdoor kan (Nika had dat zo door).
Ik heb wel iets gekocht om haar tegen te houden maar dat zit nog niet vast
Hopelijk so!

Hier staan 2 balkondeuren t/o elkaar open en g heeft de waterkoeler aan.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:49:00 #245
63722 z80
I fink you freaky
pi_221121683
Da-da-da-da, da-da-da-da
Da-da-da-da, da-da-da-da
Da-da-da, da-da-da-da
Da-da-da-da, da-da-da-da
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_221121957
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:49 schreef z80 het volgende:
Da-da-da-da, da-da-da-da
Da-da-da-da, da-da-da-da
Da-da-da, da-da-da-da
Da-da-da-da, da-da-da-da
Gaat t ? :D
pi_221121975
Wat is dat toch met jongens en mannen om zoveel mogelijk herrie te produceren op motoren, brommers, scooters en auto’s door uitlaten te slopen. Je veroorzaakt een bult overlast en het komt best zielig over “lijkt net een tt motor of f1 auto”
  maandag 22 juni 2026 @ 21:13:59 #248
63722 z80
I fink you freaky
pi_221122004
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:08 schreef Blues het volgende:

[..]
Gaat t ? :D
Dit moet je toch bekend voor komen.
SPOILER
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_221122072
Ik had de laatste asperges :9 (nog 1 portie in de koelkast) met aardappeltjes, ei en ham.

Daarna ALV, waarbij we vergeten waren om de ruimte te regelen.
SPOILER
En toen was het WARM thuis dus ik ben al naar de slaapkamer gevlucht waar de mobiele airco herrie maar vooral veel koude lucht staat te maken O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 21:29:35 #250
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221122187
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik had de laatste asperges :9 (nog 1 portie in de koelkast) met aardappeltjes, ei en ham.

Daarna ALV, waarbij we vergeten waren om de ruimte te regelen.
SPOILER
En toen was het WARM thuis dus ik ben al naar de slaapkamer gevlucht waar de mobiele airco herrie maar vooral veel koude lucht staat te maken O+
Dat gebeurt haar anders nooit, toch @Dr_Flash
  maandag 22 juni 2026 @ 21:37:48 #251
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221122263
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:29 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat gebeurt haar anders nooit, toch @:dr_Flash
Nee dat hadden we SAMEN verkeerd gedaan :P

Maar ja daar had ze wel iets van geleerd kunnen hebben :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221122483
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:13 schreef z80 het volgende:

[..]
Dit moet je toch bekend voor komen.
SPOILER
Owwwww :D :muziek:
pi_221122589
Zo, één hekje tegen sloopkogel Teuntje, staat.de ander komt morgen wel
pi_221122868
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Nee dat hadden we SAMEN verkeerd gedaan :P

Maar ja daar had ze wel iets van geleerd kunnen hebben :+
:D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221123049
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Klinkt toch fantastisch
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221123877
Goedemorgen.
B is om 6:00 opgestaan om de kamer te luchten en ik heb het er zelfs een beetje koud _O_
pi_221123909
Hier koelt het ook 'lekker' af binnen met de ramen open. Nog maar 23 graden in de woonkamer. Heb alweer een rondje potplanten watergegeven en de eerste bloeiende daglelie gespot.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 08:12:40 #258
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221124009
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 23:26 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Klinkt toch fantastisch
Ja, was het ook. En dat voor iets dat eigenlijk liefdeloos bij elkaar is gegooid.

Vanavond aspergerisotto met zalm en tuinbonen. Met wat extra liefde :9
Spoilers!
pi_221124014
Mogge!

Om 6u was het hier 13 graden (buiten), dus ik heb ook maar een vestje aangedaan bij het hondenrondje.
Nu is het al 17 graden, dus zometeen op de fiets hoeft dat niet. Vanmiddag de hele middag uitje van het werk, aan het water. Ik heb ingetekend op een wandeling en een rondvaart 8-)
pi_221124118
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 07:25 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen.
B is om 6:00 opgestaan om de kamer te luchten en ik heb het er zelfs een beetje koud _O_
:Y
Went snel allemaal. Ik heb vannacht zelfs de hele nacht onder een dekbed geslapen nadat ik gisternacht wakker werd van de kou.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 08:52:00 #261
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_221124173
*gaap* Van huis zonder koffie was toch geen goed plan
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_221124364
Dat 17o in de kamer om 8 uur “koud” of fris wordt genoemd!
Het loopt rap op: nu 19,5 o

Verder is weer de rug frame van een eetkamerstoel gebroken.
Er zijn nog 3 stoelen.Het wordt wel shoppen na de hitte en een midweek weg.
Het frame kon al eens eerder worden gelast door een lokale vakman.
Nu niet meer, zegt zelfs MnX.
pi_221124396
De peuter had het vanochtend ook koud ^O^ met 22 graden is het binnen aangenaam. Om hard te lopen is het niet koel, overigens :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_221124404
Ik ben deze week elke dag 2024-Clubsoda dankbaar omdat ze geïnvesteerd heeft in twee airco's O+ *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_221124441
Mogge!

Huis is nog aan het afkoelen. Vergeet steeds dat ik niet naar de thermostaat hoef te lopen want ik heb een app.

Het is niet zonnig buiten, prima denk ik.

Douchen ging vandaag in één keer. Waar ik zondag nog dacht “komt dit lijf ooit goed” heb ik er nu alle vertrouwen in dat het goedkomt.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 09:52:15 #266
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221124531
Nu al een kwartier vertraging. Benieuwd naar de totale score deze terugreis :+
pi_221125047
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:52 schreef borisz het volgende:
Nu al een kwartier vertraging. Benieuwd naar de totale score deze terugreis :+
Guten Morgen! 8)7
Staat de trein dan stil? in de hitte of werkt in ieder geval de airco?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 10:53:06 #268
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221125164
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:38 schreef AnneX het volgende:

[..]
Guten Morgen! 8)7
Staat de trein dan stil? in de hitte of werkt in ieder geval de airco?
Nee. Nog op het station. Inmiddels onderweg met +20. Er was ook nog aan de noodrem getrokken 😶

Temp is goed, al mag de airco wel standje hoger.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 10:59:37 #269
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221125220
Goede reis Borisz. Zo te lezen heb je een uitstekende vakantie gehad.
Spoilers!
pi_221125401
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:29 schreef AnneX het volgende:
Dat 17o in de kamer om 8 uur “koud” of fris wordt genoemd!
Het loopt rap op: nu 19,5 o

Verder is weer de rug frame van een eetkamerstoel gebroken.
Er zijn nog 3 stoelen.Het wordt wel shoppen na de hitte en een midweek weg.
Het frame kon al eens eerder worden gelast door een lokale vakman.
Nu niet meer, zegt zelfs MnX.
Deze snap ik niet ?

RIP stoel, of leuk nieuwe stoelen *G*
pi_221125435
Het wachten is op de auto die teruggebracht wordt na een domme actie van ons gister met bijvullen van de ruitensproeiervloeistof in het klepje van de remvloeistof :B :B

g kreeg wel een leenfiets mee gister, maar dat was een ramp om op te fietsen, stoma in de weg, zadel dat keihard en heeeeel klein is, slag in wiel en je hangt helemaal voorover om je stuur vast te kunnen houden.
Ik fietste hem gister toen hij belde, en niet meer kón op die k*tfiets, tegemoet met zijn ebike en gewisseld maar ik trok die fiets ook niet.
Rest gelopen naar huis en meteen de garage waar auto was gebeld voor andere oplossing, we kregen alle begrip en de directeur van garage vroeg welke fiets hebben ze meegegeven? En nee toch!! die hadden ze nooit mee moeten geven!! :')
Lag niet helemaal aan ons dus o|O
pi_221125809
Wat een toestand @Blues met de fiets -O-

Ik denk dat @AnneX pas na de hitte en na het midweekje weg gaat shoppen voor een nieuwe stoel, dat haal ik eruit.

Nieuwe hulp is bezig, de badkamer is zeer zeer zeer grondig schoongemaakt. Nou kan ik dat niet goed en de normale hulp ook niet door zere knie, dus geen overbodige luxe. Hoop wel dat ze verder nog wat gaat doen :D
pi_221125854
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een toestand @:blues met de fiets -O-

Tja... maar tis ook gewoon een enorme domme actie van ons. Auto net teruggebracht.. en we zijn 177 euro lichter. Hele remsysteem moet leeg (water bij remvloeistof is levensgevaarlijk) doorgespoten en weer gevuld.
pi_221126131
Wat Kaatje zegt…RIP stoel en nieuwe uitzoekenuitgezocht.
Voorkeur heeft té hoge armleuningen en kan niet onder de tafel: sta in de weg.
SPOILER
Soortgenoot heeft ook wel voorkeur met voller zitkussen.
Alleen nog proef zitten en met de pont naar de overkant.
De zaak is n.b. gevestigd in het prachtige Jugendstilpand waar sch.va kleding heeft verkocht.

Lekker bezig Kaat: de conditie en de hulp. w/

Ohoh Blues toch. o|O
SPOILER

[ Bericht 18% gewijzigd door AnneX op 23-06-2026 12:04:23 ]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 11:56:43 #275
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_221126151
mijn kantoor zit aan de schaduw kant van het huis, dus ik zit met pantoffels en een vest aan :P
buiten is het "maar" 21 graden , dus ook nog eneigszins aangenaam.

vandaag wordt hier midzomer gevierd, met het verbranden van de heks, en we nemen de workawayers gezellig mee .

de workawayers doen prima werk, nu vooral in de "tuin" met het verwijderen van genoeg onkruid O+

En we kochten gister een 2e hands grasmaaier ( waar je op kan zitten) dus ik kan vanmiddag lekker een rondje maken O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 23 juni 2026 @ 12:02:19 #276
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_221126173
Wij hebben in Schotland 2 spiegels kapot weten te krijgen van de camper ;(

1 was gewoon domme pech, we stonden geparkeerd en vriendje liep er tegenaan.
Binnen 24 uur kwamen we een te brede camper op een heel smal weggetje tegen en daar ging nummer 2 :')
Vriendje denkt het zelf te kunnen vervangen dus dat scheelt weer in de kosten
pi_221126193
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:56 schreef Barreltje het volgende:
mijn kantoor zit aan de schaduw kant van het huis, dus ik zit met pantoffels en een vest aan :P
buiten is het "maar" 21 graden , dus ook nog eneigszins aangenaam.

vandaag wordt hier midzomer gevierd, met het verbranden van de heks, en we nemen de workawayers gezellig mee .

de workawayers doen prima werk, nu vooral in de "tuin" met het verwijderen van genoeg onkruid O+

En we kochten gister een 2e hands grasmaaier ( waar je op kan zitten) dus ik kan vanmiddag lekker een rondje maken O+
Vertel nou eens over PuP! Hoe gaat het jullie? Eet hij de oren van je hoofd?

Nou ja…gcjoel…geen inklapbare spiegels?
pi_221126285
Zweet op het voorhoofd maar de nagels van de voorpoten van Teuntje zijn geknipt. Was heel hard nodig
  dinsdag 23 juni 2026 @ 12:27:40 #279
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_221126287
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:07 schreef AnneX het volgende:

[..]

Nou ja…gcjoel…geen inklapbare spiegels?
Nee we hadden beide niet door dat het echt niet paste dus met nog teveel snelheid elkaar gepasseerd en dus bij beide de spiegel gesneuveld.
pi_221126328
Net een half uurtje de nieuwe waterhangmat uitgeprobeerd maar het werd wat frisjes in het zwembad O+ nog even van genieten.
pi_221126391
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:53 schreef AnneX het volgende:
Wat Kaatje zegt…RIP stoel en nieuwe uitzoekenuitgezocht.
Voorkeur heeft té hoge armleuningen en kan niet onder de tafel: sta in de weg.
SPOILER
Soortgenoot heeft ook wel voorkeur met voller zitkussen.
Alleen nog proef zitten en met de pont naar de overkant.
De zaak is n.b. gevestigd in het prachtige Jugendstilpand waar sch.va kleding heeft verkocht.

Lekker bezig Kaat: de conditie en de hulp. w/

Ohoh Blues toch. o|O
SPOILER
Ik was het niet he O~)
Maar razendsnel lezen wat googel erover zei en actie ondernomen. Zonder verwijten of gezeik van mijn kant.
Gedragstherapie *G*
pi_221126437
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Zweet op het voorhoofd maar de nagels van de voorpoten van Teuntje zijn geknipt. Was heel hard nodig
Liet ze het toe zonder bijten?
pi_221126486
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:02 schreef gcjoel het volgende:
Wij hebben in Schotland 2 spiegels kapot weten te krijgen van de camper ;(

1 was gewoon domme pech, we stonden geparkeerd en vriendje liep er tegenaan.
Binnen 24 uur kwamen we een te brede camper op een heel smal weggetje tegen en daar ging nummer 2 :')
Vriendje denkt het zelf te kunnen vervangen dus dat scheelt weer in de kosten
Shit joh -O-

Wij zetten de auto altijd in de garage onder onze woonlaag (drive in woning) en dat kennet. Je moet geen grotere auto hebben... dus we zijn best voorzichtig met in en uit rijden. Tot ik ooit een keer de garagedeur niet goed open kreeg (en later bleek dat hydrolische systeem kapot te zijn waardoor ie steeds naar beneden gleed) en op de auto terecht kwam.
En g een keer iets te kort langs muurtje auto uit de garage reed en dezelfde spiegel, die bij mij ook al een keer een paar flinke krassen had door dezelfde move :') eraf reed. Die zit nu met duckttape.
De schade op het dak hebben we zelf met autolak gesmeerd _O-

Puntootje is nu een lappenpoppie O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 23-06-2026 13:42:20 ]
pi_221126512
Ik zit ff uit te blazen. Hele grote woonkamerraam/pui/houtwerk aan het poetsen, gordijnen eraf, die zitten in de masjien en gaatjes plafond daar en bij de bellen van het bevestigen dichtsmeren.
Ik twijfel over de buitenkant... op balkon is het w.s. best warm nu... mss alleen ff het raam en rest vh houtwerk als het koeler is.

Het staat hier nu hè :+
  dinsdag 23 juni 2026 @ 13:09:57 #285
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_221126594
Ik zou eigenlijk een griekse salade maken voor 't avondeten
maar zie het nu al niet zitten in die warme keuken te staan..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_221126649
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:59 schreef Blues het volgende:
Ik zit ff uit te blazen. Hele grote woonkamerraam/pui/houtwerk aan het poetsen, gordijnen eraf, die zitten in de masjien en gaatjes plafond daar en bij de bellen van het bevestigen dichtsmeren.
Ik twijfel over de buitenkant... op balkon is het w.s. best warm nu... mss alleen ff het raam en rest vh houtwerk als het koeler is.

W.a.a.r.o.m. 😇 vandaag? Deze week?

Van de week zag ik een filmpje over koffer pakken😉
De Sudoku methode.
https://m.youtube.com/shorts/BpXZhvruCkY
pi_221126666
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:59 schreef Blues het volgende:

Moet het? En vooral moet het nu? ;)
Maar bij jullie is het misschien iets minder warm.

Nieuwe hulp is echt een schatje. Heeft het buskruit niet uitgevonden, weet waarschijnlijk niet eens wat het is, maar is een keiharde werker. Allee deuren zijn afgenomen (gebeurde echt niet altijd) de badkamer is schoner dan schoon en zo ook de keuken. Ze is niet snel maar heel grondig. Heeft in een moeder kind tehuis gezeten, staat onder bewind bij haar moeder en woont begeleid met haar 2 kinderen.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 13:40:28 #288
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_221126793
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:57 schreef Blues het volgende:

[..]
Shit joh -O-

Wij zetten de auto altijd in de garage onder onze woonlaag (drive in woning) en dat kennet. Je moet geen grotere auto hebben... dus we zijn best voorzichtig met in en uit rijden. Tot ik ooit een keer de garagedeur niet goed open kreeg (en later bleek dat hydrolische systeem kapot te zijn waardoor ie steeds naar beneden gleed) en op de auto terecht kwam.
En g een keer iets te kort langs muurtje auto uit de garage reed en dezelfde spiegel, die bij mij ook al een keer een paar flinke krassen had door dezelfde move :') eraf reed. Die zit nu met duckttape.
De schade op het dak hebben ze zelf met autolak gesmeerd _O-

Puntootje is nu een lappenpoppie O+
Duckttape is wel goud waard, daarmee hebben wij de vakantie wel lekker verder kunnen rijden. *O*
  dinsdag 23 juni 2026 @ 13:41:46 #289
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_221126799
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:09 schreef fietsie het volgende:
Ik zou eigenlijk een griekse salade maken voor 't avondeten
maar zie het nu al niet zitten in die warme keuken te staan..
Buiten maken! Toch geen keuken nodig bij zo'n salade?
pi_221126808
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:17 schreef AnneX het volgende:

[..]
W.a.a.r.o.m. 😇 vandaag? Deze week?

Van de week zag ik een filmpje over koffer pakken😉
De Sudoku methode.
https://m.youtube.com/shorts/BpXZhvruCkY
Tis klaar _O- toch maar gedaan!
Enige echt smerige waren de 2 roostertjes die open en dicht kunnen... lang geleden dat daar een poetslap tussen heeft gezeten. PIKzwart _O- poetslap weggegooid.

Raar woord, pikzwart?

en sudoko inpakken... filmpje stopt bij de diagonale strepen? Wij houden nu van rolletjes.
Voorlopig niet weg hoor ;)
  dinsdag 23 juni 2026 @ 13:54:40 #291
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_221126968
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:36 schreef Sarabi het volgende:
Net een half uurtje de nieuwe waterhangmat uitgeprobeerd maar het werd wat frisjes in het zwembad O+ nog even van genieten.
vertel meer!!

quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:07 schreef AnneX het volgende:

[..]
ja het gaat goed met haar!
ze is wat ondeugend, en heeft gister het hondenzwembad uitgevonden.. dus nu als zed smerig van een wandeling komt duikt ze er in O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 14:19:16 #292
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221127229
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goede reis Borisz. Zo te lezen heb je een uitstekende vakantie gehad.
Ja. Heerlijk. Berlijn blijft fascinerend en een heel fijne stad. Fijne week gehad.
Een volgende keer ga ik wel in het voor of najaar. Ben nu altijd in de zomer geweest. 3x juni 1x augustus.

Want ik wil ook nog een keer naar het voetballen in Berlijn. En hopelijk is de glazen koepel van de Reichtstag dan wel open...
pi_221127581
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:54 schreef Barreltje het volgende:

[..]
vertel meer!!
[..]
ja het gaat goed met haar!
ze is wat ondeugend, en heeft gister het hondenzwembad uitgevonden.. dus nu als zed smerig van een wandeling komt duikt ze er in O+
Zoiets:
https://www.bol.com/nl/nl(...)share_pdp_androidapp

We hadden al een zwemband waar ik dan in ging liggen maar met deze temperaturen is het lekkerder om iets meer in het water te liggen, daarom dus deze waterhangmat.
pi_221127595
@Blues pik = teer (niet “teer” als kwetsbaar, maar asfalt)

Als iets pikt dan plakt het als heet asfalt ;)
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:05:17 #295
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_221127910
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:08 schreef sigme het volgende:
@:blues pik = teer (niet “teer” als kwetsbaar, maar asfalt)

Als iets pikt dan plakt het als heet asfalt ;)
Bij de rotonde naar mijn dorp is vanmorgen echt mega met zout gestrooid door de gemeentestrooiwagen om te proberen de plak te beperken...
pi_221128130
Leuk, mijn man heeft besloten vandaag te gaan brouwen ;( het was nog niet warm genoeg in huis.
pi_221128314
Hòe daadkrachtig! Nieuwe eetkamer stoelen gekocht. w/
In een echte winkel!
Ook in van gispen gezeten, heerlijke zit. Alleen zijn de armleuningen té hoog om de stoelen onder de tafel te kunnen schuiven.

Wat moeten we nu met de oude vier? 😇
pi_221128340
Oh ja, zoekt iemand nog tuinstoelen, lookalikes van de Fermo Luxembourg uit de gelijknamige Tuin du Luxembourg?
pi_221128341
Toen ik zo ziek was bracht een vriendin bananen, dat smaakte en hield ik binnen. Maar best veel dus over. Net van 2 bananenijs gemaakt, lekker :9~ dan is het jammer dat ik geen chocoladevlokken in huis heb, lijkt me een top combinatie
pi_221128373
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:05 schreef fietsie het volgende:

[..]
Bij de rotonde naar mijn dorp is vanmorgen echt mega met zout gestrooid door de gemeentestrooiwagen om te proberen de plak te beperken...
😳
pi_221128377
Deze plakken we dicht…
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')