abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221125435
Het wachten is op de auto die teruggebracht wordt na een domme actie van ons gister met bijvullen van de ruitensproeiervloeistof in het klepje van de remvloeistof :B :B

g kreeg wel een leenfiets mee gister, maar dat was een ramp om op te fietsen, stoma in de weg, zadel dat keihard en heeeeel klein is, slag in wiel en je hangt helemaal voorover om je stuur vast te kunnen houden.
Ik fietste hem gister toen hij belde, en niet meer kón op die k*tfiets, tegemoet met zijn ebike en gewisseld maar ik trok die fiets ook niet.
Rest gelopen naar huis en meteen de garage waar auto was gebeld voor andere oplossing, we kregen alle begrip en de directeur van garage vroeg welke fiets hebben ze meegegeven? En nee toch!! die hadden ze nooit mee moeten geven!! :')
Lag niet helemaal aan ons dus o|O
pi_221125809
Wat een toestand @Blues met de fiets -O-

Ik denk dat @AnneX pas na de hitte en na het midweekje weg gaat shoppen voor een nieuwe stoel, dat haal ik eruit.

Nieuwe hulp is bezig, de badkamer is zeer zeer zeer grondig schoongemaakt. Nou kan ik dat niet goed en de normale hulp ook niet door zere knie, dus geen overbodige luxe. Hoop wel dat ze verder nog wat gaat doen :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_221125854
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een toestand @:blues met de fiets -O-

Tja... maar tis ook gewoon een enorme domme actie van ons. Auto net teruggebracht.. en we zijn 177 euro lichter. Hele remsysteem moet leeg (water bij remvloeistof is levensgevaarlijk) doorgespoten en weer gevuld.
pi_221126131
Wat Kaatje zegt…RIP stoel en nieuwe uitzoekenuitgezocht.
Voorkeur heeft té hoge armleuningen en kan niet onder de tafel: sta in de weg.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soortgenoot heeft ook wel voorkeur met voller zitkussen.
Alleen nog proef zitten en met de pont naar de overkant.
De zaak is n.b. gevestigd in het prachtige Jugendstilpand waar sch.va kleding heeft verkocht.

Lekker bezig Kaat: de conditie en de hulp. w/

Ohoh Blues toch. o|O
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 18% gewijzigd door AnneX op 23-06-2026 12:04:23 ]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 11:56:43 #275
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_221126151
mijn kantoor zit aan de schaduw kant van het huis, dus ik zit met pantoffels en een vest aan :P
buiten is het "maar" 21 graden , dus ook nog eneigszins aangenaam.

vandaag wordt hier midzomer gevierd, met het verbranden van de heks, en we nemen de workawayers gezellig mee .

de workawayers doen prima werk, nu vooral in de "tuin" met het verwijderen van genoeg onkruid O+

En we kochten gister een 2e hands grasmaaier ( waar je op kan zitten) dus ik kan vanmiddag lekker een rondje maken O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 23 juni 2026 @ 12:02:19 #276
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_221126173
Wij hebben in Schotland 2 spiegels kapot weten te krijgen van de camper ;(

1 was gewoon domme pech, we stonden geparkeerd en vriendje liep er tegenaan.
Binnen 24 uur kwamen we een te brede camper op een heel smal weggetje tegen en daar ging nummer 2 :')
Vriendje denkt het zelf te kunnen vervangen dus dat scheelt weer in de kosten
pi_221126193
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:56 schreef Barreltje het volgende:
mijn kantoor zit aan de schaduw kant van het huis, dus ik zit met pantoffels en een vest aan :P
buiten is het "maar" 21 graden , dus ook nog eneigszins aangenaam.

vandaag wordt hier midzomer gevierd, met het verbranden van de heks, en we nemen de workawayers gezellig mee .

de workawayers doen prima werk, nu vooral in de "tuin" met het verwijderen van genoeg onkruid O+

En we kochten gister een 2e hands grasmaaier ( waar je op kan zitten) dus ik kan vanmiddag lekker een rondje maken O+
Vertel nou eens over PuP! Hoe gaat het jullie? Eet hij de oren van je hoofd?

Nou ja…gcjoel…geen inklapbare spiegels?
pi_221126285
Zweet op het voorhoofd maar de nagels van de voorpoten van Teuntje zijn geknipt. Was heel hard nodig
  dinsdag 23 juni 2026 @ 12:27:40 #279
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_221126287
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:07 schreef AnneX het volgende:

[..]

Nou ja…gcjoel…geen inklapbare spiegels?
Nee we hadden beide niet door dat het echt niet paste dus met nog teveel snelheid elkaar gepasseerd en dus bij beide de spiegel gesneuveld.
pi_221126328
Net een half uurtje de nieuwe waterhangmat uitgeprobeerd maar het werd wat frisjes in het zwembad O+ nog even van genieten.
pi_221126391
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:53 schreef AnneX het volgende:
Wat Kaatje zegt…RIP stoel en nieuwe uitzoekenuitgezocht.
Voorkeur heeft té hoge armleuningen en kan niet onder de tafel: sta in de weg.
SPOILER
Soortgenoot heeft ook wel voorkeur met voller zitkussen.
Alleen nog proef zitten en met de pont naar de overkant.
De zaak is n.b. gevestigd in het prachtige Jugendstilpand waar sch.va kleding heeft verkocht.

Lekker bezig Kaat: de conditie en de hulp. w/

Ohoh Blues toch. o|O
SPOILER
Ik was het niet he O~)
Maar razendsnel lezen wat googel erover zei en actie ondernomen. Zonder verwijten of gezeik van mijn kant.
Gedragstherapie *G*
pi_221126437
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Zweet op het voorhoofd maar de nagels van de voorpoten van Teuntje zijn geknipt. Was heel hard nodig
Liet ze het toe zonder bijten?
pi_221126486
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:02 schreef gcjoel het volgende:
Wij hebben in Schotland 2 spiegels kapot weten te krijgen van de camper ;(

1 was gewoon domme pech, we stonden geparkeerd en vriendje liep er tegenaan.
Binnen 24 uur kwamen we een te brede camper op een heel smal weggetje tegen en daar ging nummer 2 :')
Vriendje denkt het zelf te kunnen vervangen dus dat scheelt weer in de kosten
Shit joh -O-

Wij zetten de auto altijd in de garage onder onze woonlaag (drive in woning) en dat kennet. Je moet geen grotere auto hebben... dus we zijn best voorzichtig met in en uit rijden. Tot ik ooit een keer de garagedeur niet goed open kreeg (en later bleek dat hydrolische systeem kapot te zijn waardoor ie steeds naar beneden gleed) en op de auto terecht kwam.
En g een keer iets te kort langs muurtje auto uit de garage reed en dezelfde spiegel, die bij mij ook al een keer een paar flinke krassen had door dezelfde move :') eraf reed. Die zit nu met duckttape.
De schade op het dak hebben we zelf met autolak gesmeerd _O-

Puntootje is nu een lappenpoppie O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 23-06-2026 13:42:20 ]
pi_221126512
Ik zit ff uit te blazen. Hele grote woonkamerraam/pui/houtwerk aan het poetsen, gordijnen eraf, die zitten in de masjien en gaatjes plafond daar en bij de bellen van het bevestigen dichtsmeren.
Ik twijfel over de buitenkant... op balkon is het w.s. best warm nu... mss alleen ff het raam en rest vh houtwerk als het koeler is.

Het staat hier nu hè :+
  dinsdag 23 juni 2026 @ 13:09:57 #285
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_221126594
Ik zou eigenlijk een griekse salade maken voor 't avondeten
maar zie het nu al niet zitten in die warme keuken te staan..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_221126649
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:59 schreef Blues het volgende:
Ik zit ff uit te blazen. Hele grote woonkamerraam/pui/houtwerk aan het poetsen, gordijnen eraf, die zitten in de masjien en gaatjes plafond daar en bij de bellen van het bevestigen dichtsmeren.
Ik twijfel over de buitenkant... op balkon is het w.s. best warm nu... mss alleen ff het raam en rest vh houtwerk als het koeler is.

W.a.a.r.o.m. 😇 vandaag? Deze week?

Van de week zag ik een filmpje over koffer pakken😉
De Sudoku methode.
https://m.youtube.com/shorts/BpXZhvruCkY
pi_221126666
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:59 schreef Blues het volgende:

Moet het? En vooral moet het nu? ;)
Maar bij jullie is het misschien iets minder warm.

Nieuwe hulp is echt een schatje. Heeft het buskruit niet uitgevonden, weet waarschijnlijk niet eens wat het is, maar is een keiharde werker. Allee deuren zijn afgenomen (gebeurde echt niet altijd) de badkamer is schoner dan schoon en zo ook de keuken. Ze is niet snel maar heel grondig. Heeft in een moeder kind tehuis gezeten, staat onder bewind bij haar moeder en woont begeleid met haar 2 kinderen.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 13:40:28 #288
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_221126793
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:57 schreef Blues het volgende:

[..]
Shit joh -O-

Wij zetten de auto altijd in de garage onder onze woonlaag (drive in woning) en dat kennet. Je moet geen grotere auto hebben... dus we zijn best voorzichtig met in en uit rijden. Tot ik ooit een keer de garagedeur niet goed open kreeg (en later bleek dat hydrolische systeem kapot te zijn waardoor ie steeds naar beneden gleed) en op de auto terecht kwam.
En g een keer iets te kort langs muurtje auto uit de garage reed en dezelfde spiegel, die bij mij ook al een keer een paar flinke krassen had door dezelfde move :') eraf reed. Die zit nu met duckttape.
De schade op het dak hebben ze zelf met autolak gesmeerd _O-

Puntootje is nu een lappenpoppie O+
Duckttape is wel goud waard, daarmee hebben wij de vakantie wel lekker verder kunnen rijden. *O*
  dinsdag 23 juni 2026 @ 13:41:46 #289
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_221126799
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:09 schreef fietsie het volgende:
Ik zou eigenlijk een griekse salade maken voor 't avondeten
maar zie het nu al niet zitten in die warme keuken te staan..
Buiten maken! Toch geen keuken nodig bij zo'n salade?
pi_221126808
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:17 schreef AnneX het volgende:

[..]
W.a.a.r.o.m. 😇 vandaag? Deze week?

Van de week zag ik een filmpje over koffer pakken😉
De Sudoku methode.
https://m.youtube.com/shorts/BpXZhvruCkY
Tis klaar _O- toch maar gedaan!
Enige echt smerige waren de 2 roostertjes die open en dicht kunnen... lang geleden dat daar een poetslap tussen heeft gezeten. PIKzwart _O- poetslap weggegooid.

Raar woord, pikzwart?

en sudoko inpakken... filmpje stopt bij de diagonale strepen? Wij houden nu van rolletjes.
Voorlopig niet weg hoor ;)
  dinsdag 23 juni 2026 @ 13:54:40 #291
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_221126968
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:36 schreef Sarabi het volgende:
Net een half uurtje de nieuwe waterhangmat uitgeprobeerd maar het werd wat frisjes in het zwembad O+ nog even van genieten.
vertel meer!!

quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:07 schreef AnneX het volgende:

[..]
ja het gaat goed met haar!
ze is wat ondeugend, en heeft gister het hondenzwembad uitgevonden.. dus nu als zed smerig van een wandeling komt duikt ze er in O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 14:19:16 #292
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221127229
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goede reis Borisz. Zo te lezen heb je een uitstekende vakantie gehad.
Ja. Heerlijk. Berlijn blijft fascinerend en een heel fijne stad. Fijne week gehad.
Een volgende keer ga ik wel in het voor of najaar. Ben nu altijd in de zomer geweest. 3x juni 1x augustus.

Want ik wil ook nog een keer naar het voetballen in Berlijn. En hopelijk is de glazen koepel van de Reichtstag dan wel open...
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_221127581
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:54 schreef Barreltje het volgende:

[..]
vertel meer!!
[..]
ja het gaat goed met haar!
ze is wat ondeugend, en heeft gister het hondenzwembad uitgevonden.. dus nu als zed smerig van een wandeling komt duikt ze er in O+
Zoiets:
https://www.bol.com/nl/nl(...)share_pdp_androidapp

We hadden al een zwemband waar ik dan in ging liggen maar met deze temperaturen is het lekkerder om iets meer in het water te liggen, daarom dus deze waterhangmat.
pi_221127595
@Blues pik = teer (niet “teer” als kwetsbaar, maar asfalt)

Als iets pikt dan plakt het als heet asfalt ;)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:05:17 #295
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_221127910
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:08 schreef sigme het volgende:
@:blues pik = teer (niet “teer” als kwetsbaar, maar asfalt)

Als iets pikt dan plakt het als heet asfalt ;)
Bij de rotonde naar mijn dorp is vanmorgen echt mega met zout gestrooid door de gemeentestrooiwagen om te proberen de plak te beperken...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_221128130
Leuk, mijn man heeft besloten vandaag te gaan brouwen ;( het was nog niet warm genoeg in huis.
pi_221128314
Hòe daadkrachtig! Nieuwe eetkamer stoelen gekocht. w/
In een echte winkel!
Ook in van gispen gezeten, heerlijke zit. Alleen zijn de armleuningen té hoog om de stoelen onder de tafel te kunnen schuiven.

Wat moeten we nu met de oude vier? 😇
pi_221128340
Oh ja, zoekt iemand nog tuinstoelen, lookalikes van de Fermo Luxembourg uit de gelijknamige Tuin du Luxembourg?
pi_221128341
Toen ik zo ziek was bracht een vriendin bananen, dat smaakte en hield ik binnen. Maar best veel dus over. Net van 2 bananenijs gemaakt, lekker :9~ dan is het jammer dat ik geen chocoladevlokken in huis heb, lijkt me een top combinatie
pi_221128373
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:05 schreef fietsie het volgende:

[..]
Bij de rotonde naar mijn dorp is vanmorgen echt mega met zout gestrooid door de gemeentestrooiwagen om te proberen de plak te beperken...
😳
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')