Tja... maar tis ook gewoon een enorme domme actie van ons. Auto net teruggebracht.. en we zijn 177 euro lichter. Hele remsysteem moet leeg (water bij remvloeistof is levensgevaarlijk) doorgespoten en weer gevuld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soortgenoot heeft ook wel voorkeur met voller zitkussen.
Alleen nog proef zitten en met de pont naar de overkant.
De zaak is n.b. gevestigd in het prachtige Jugendstilpand waar sch.va kleding heeft verkocht.
Lekker bezig Kaat: de conditie en de hulp.![]()
Ohoh Blues toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door AnneX op 23-06-2026 12:04:23 ]
Vertel nou eens over PuP! Hoe gaat het jullie? Eet hij de oren van je hoofd?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:56 schreef Barreltje het volgende:
mijn kantoor zit aan de schaduw kant van het huis, dus ik zit met pantoffels en een vest aan![]()
buiten is het "maar" 21 graden , dus ook nog eneigszins aangenaam.
vandaag wordt hier midzomer gevierd, met het verbranden van de heks, en we nemen de workawayers gezellig mee .
de workawayers doen prima werk, nu vooral in de "tuin" met het verwijderen van genoeg onkruid![]()
En we kochten gister een 2e hands grasmaaier ( waar je op kan zitten) dus ik kan vanmiddag lekker een rondje maken
Nee we hadden beide niet door dat het echt niet paste dus met nog teveel snelheid elkaar gepasseerd en dus bij beide de spiegel gesneuveld.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:07 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vertel nou eens over PuP! Hoe gaat het jullie? Eet hij de oren van je hoofd?
Nou ja…gcjoel…geen inklapbare spiegels?
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:53 schreef AnneX het volgende:
Wat Kaatje zegt…RIP stoel en nieuwe uitzoekenuitgezocht.
Voorkeur heeft té hoge armleuningen en kan niet onder de tafel: sta in de weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soortgenoot heeft ook wel voorkeur met voller zitkussen.
Alleen nog proef zitten en met de pont naar de overkant.
De zaak is n.b. gevestigd in het prachtige Jugendstilpand waar sch.va kleding heeft verkocht.
Lekker bezig Kaat: de conditie en de hulp.![]()
Ohoh Blues toch.
Ik was het niet heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar razendsnel lezen wat googel erover zei en actie ondernomen. Zonder verwijten of gezeik van mijn kant.
Gedragstherapie![]()
Liet ze het toe zonder bijten?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Zweet op het voorhoofd maar de nagels van de voorpoten van Teuntje zijn geknipt. Was heel hard nodig
Shit johquote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:02 schreef gcjoel het volgende:
Wij hebben in Schotland 2 spiegels kapot weten te krijgen van de camper![]()
1 was gewoon domme pech, we stonden geparkeerd en vriendje liep er tegenaan.
Binnen 24 uur kwamen we een te brede camper op een heel smal weggetje tegen en daar ging nummer 2![]()
Vriendje denkt het zelf te kunnen vervangen dus dat scheelt weer in de kosten
W.a.a.r.o.m. 😇 vandaag? Deze week?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:59 schreef Blues het volgende:
Ik zit ff uit te blazen. Hele grote woonkamerraam/pui/houtwerk aan het poetsen, gordijnen eraf, die zitten in de masjien en gaatjes plafond daar en bij de bellen van het bevestigen dichtsmeren.
Ik twijfel over de buitenkant... op balkon is het w.s. best warm nu... mss alleen ff het raam en rest vh houtwerk als het koeler is.
Het staat hier nu hè
Moet het? En vooral moet het nu?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:59 schreef Blues het volgende:
Ik zit ff uit te blazen. Hele grote woonkamerraam/pui/houtwerk aan het poetsen, gordijnen eraf, die zitten in de masjien en gaatjes plafond daar en bij de bellen van het bevestigen dichtsmeren.
Ik twijfel over de buitenkant... op balkon is het w.s. best warm nu... mss alleen ff het raam en rest vh houtwerk als het koeler is.
Het staat hier nu hè
Duckttape is wel goud waard, daarmee hebben wij de vakantie wel lekker verder kunnen rijden.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Shit joh
Wij zetten de auto altijd in de garage onder onze woonlaag (drive in woning) en dat kennet. Je moet geen grotere auto hebben... dus we zijn best voorzichtig met in en uit rijden. Tot ik ooit een keer de garagedeur niet goed open kreeg (en later bleek dat hydrolische systeem kapot te zijn waardoor ie steeds naar beneden gleed) en op de auto terecht kwam.
En g een keer iets te kort langs muurtje auto uit de garage reed en dezelfde spiegel, die bij mij ook al een keer een paar flinke krassen had door dezelfde moveeraf reed. Die zit nu met duckttape.
De schade op het dak hebben ze zelf met autolak gesmeerd
Puntootje is nu een lappenpoppie
Buiten maken! Toch geen keuken nodig bij zo'n salade?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:09 schreef fietsie het volgende:
Ik zou eigenlijk een griekse salade maken voor 't avondeten
maar zie het nu al niet zitten in die warme keuken te staan..
Tis klaarquote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
W.a.a.r.o.m. 😇 vandaag? Deze week?
Van de week zag ik een filmpje over koffer pakken😉
De Sudoku methode.
https://m.youtube.com/shorts/BpXZhvruCkY
vertel meer!!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:36 schreef Sarabi het volgende:
Net een half uurtje de nieuwe waterhangmat uitgeprobeerd maar het werd wat frisjes in het zwembadnog even van genieten.
ja het gaat goed met haar!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:07 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vertel nou eens over PuP! Hoe gaat het jullie? Eet hij de oren van je hoofd?
Ja. Heerlijk. Berlijn blijft fascinerend en een heel fijne stad. Fijne week gehad.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goede reis Borisz. Zo te lezen heb je een uitstekende vakantie gehad.
Zoiets:quote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
vertel meer!!
[..]
ja het gaat goed met haar!
ze is wat ondeugend, en heeft gister het hondenzwembad uitgevonden.. dus nu als zed smerig van een wandeling komt duikt ze er in
Bij de rotonde naar mijn dorp is vanmorgen echt mega met zout gestrooid door de gemeentestrooiwagen om te proberen de plak te beperken...quote:Op dinsdag 23 juni 2026 15:08 schreef sigme het volgende:
@:blues pik = teer (niet “teer” als kwetsbaar, maar asfalt)
Als iets pikt dan plakt het als heet asfalt
😳quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bij de rotonde naar mijn dorp is vanmorgen echt mega met zout gestrooid door de gemeentestrooiwagen om te proberen de plak te beperken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |