Het punt is dat ze drukbestendig moeten zijn, dat had ik er misschien bij kunnen zeggenquote:Op zondag 21 juni 2026 16:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik gebruik van die gewone glazen melkflessen voor vanalles; ik heb er nu een staan met gazpacho.
Mijn flessen zijn denk ik allemaal in huis gekomen door ze te kopen bij een biologische supermarkt, gevuld met (karne)melk, maar als ik er even snel een paar zou willen kopen fiets ik naar een van de rauwemelk-verkopende boeren in de buurt; die hebben hier allemaal van die glazen flessen staan, euro/stuk.
Gooi er een sportdrankje in. Of een zakje zoute drop.quote:Op zondag 21 juni 2026 18:37 schreef Tele6 het volgende:
Wedstrijd gelopen
Het was warm.
Het voordeel van een obstakelparcours is dat je de deelnemers elke km een paar keer tot de nek door het water kan sturen. Dat houdt ze wel koel
Nadeel van dat water is dat alle obstakels erg glibberig worden en dat je handen heel zacht worden.
Schade aan de handen is beperkt gebleven tot één open blaar, maar snel klimmen was er niet bij.
Alsnog onder de 2 uur gelopen, beter dan vorig jaar.
M'n moeder bleek toch ook nog bruine katoen uitgezocht te hebben, en niet paarse maar petrol blauwe katoen voor een felgekleurd beest. Daar moet wel een dier bij te vinden zijn, misschien een zeedier.
Verder heb ik al de hele dag (sinds halverwege de wedstrijd of zo) echt snijdende hoofdpijn![]()
Paracetamol en een dutje hebben maar matig geholpen. Ik haal zo op het station een koud flesje cola, misschien helpt dat me iig genoeg op de been om de fietstocht van station naar huis weer te zien zitten.
Hier ruim 60km gefietst vandaag. Gemiddelde snelheid lag wel ruim boven de 20km/u. Eerst standaard rondje richting Emmerich. Daarna rondje vaderdag. Op de terugweg een stop bij El Toro in Kranenburg voor een hapje eten.quote:Op zondag 21 juni 2026 18:40 schreef derLudolf het volgende:
Even op en neer geweest naar Nordhorn voor een ijsje (amarenen)
Moet wel even weer aan conditie werken40km maar kwam op het laatst niet echt met boven de 20km/u
Hmm. Daarvoor gebruik ik ciderflessen, met (herbruikbare) plastic "kurken", en van die draadkorfjes die je daaromheen kan spannen. Maar die hebben geen wijde opening.quote:Op zondag 21 juni 2026 18:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Het punt is dat ze drukbestendig moeten zijn, dat had ik er misschien bij kunnen zeggen
Daar moet ik er weer even inkomen. Dinsdagavond maar weer even.quote:Op zondag 21 juni 2026 19:07 schreef z80 het volgende:
[..]
Hier ruim 60km gefietst vandaag. Gemiddelde snelheid lag wel ruim boven de 20km/u. Eerst standaard rondje richting Emmerich. Daarna rondje vaderdag. Op de terugweg een stop bij El Toro in Kranenburg voor een hapje eten.
Jouw wedstrijdquote:Op zondag 21 juni 2026 18:37 schreef Tele6 het volgende:
Wedstrijd gelopen
Het was warm.
Het voordeel van een obstakelparcours is dat je de deelnemers elke km een paar keer tot de nek door het water kan sturen. Dat houdt ze wel koel
Nadeel van dat water is dat alle obstakels erg glibberig worden en dat je handen heel zacht worden.
Schade aan de handen is beperkt gebleven tot één open blaar, maar snel klimmen was er niet bij.
Alsnog onder de 2 uur gelopen, beter dan vorig jaar.
M'n moeder bleek toch ook nog bruine katoen uitgezocht te hebben, en niet paarse maar petrol blauwe katoen voor een felgekleurd beest. Daar moet wel een dier bij te vinden zijn, misschien een zeedier.
Verder heb ik al de hele dag (sinds halverwege de wedstrijd of zo) echt snijdende hoofdpijn![]()
Paracetamol en een dutje hebben maar matig geholpen. Ik haal zo op het station een koud flesje cola, misschien helpt dat me iig genoeg op de been om de fietstocht van station naar huis weer te zien zitten.
Amarenenquote:Op zondag 21 juni 2026 18:40 schreef derLudolf het volgende:
Even op en neer geweest naar Nordhorn voor een ijsje (amarenen)
Moet wel even weer aan conditie werken40km maar kwam op het laatst niet echt met boven de 20km/u
Alleen een sjaaltjequote:Op zondag 21 juni 2026 20:41 schreef Tele6 het volgende:
Thuis
Halve liter cola en halve liter sportdrank op
Schoenen uitgespoeld en te drogen gezet![]()
Die doen alweer 3 jaar en ruim 1000 kilometers dienst. Lang leve Asics Gel-Trabuco 11. Heb de nieuwere editie al klaarstaan, maar niet nodig als deze niet kapot gaan en heerlijk blijven lopen
Er staat een haakpatroon voor een petrolblauwe vleermuis in een van m'n boekjes
@:Blues dat een zinnige toepassing voor petrolblauw denk je?
Alternatieve optie zou een soort vogel kunnen zijn. Moet ik me nog in verdiepen. De vleermuis is wel schattig. Lastig kleding aan te trekken want kan geen mouwen over de vleugels natuurlijk, en te korte achterpootjes voor een broek. Wat voor kleding geef je een vleermuis? In het boekje heeft hij alleen een sjaal.
Wedstrijd stond al gepland. Met al het water is het prima te doen. Ik vind het wel een interessante uitdaging om elke vorm van weer te leren overleven, van sneeuw en ijsregen tot dit.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Tele6 Ga je met dit weer obstacle runs doen?? Diesgek
Vertel eens…quote:Op zondag 21 juni 2026 22:42 schreef derLudolf het volgende:
Hadden jullie ooit van zomercondensatie gehoord in een kelder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Warmte, vochtige lucht die op je koude kelder muren komt. En op de zijkant van je al iets oudere diepvries.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2026 22:46 schreef AnneX het volgende:
Zomervermaak in Utereg: bootjes kijken.Kennet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekend plekkie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |