abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 juni 2026 @ 16:52:26 #176
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_221110072
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 16:37 schreef borisz het volgende:
Heeft iemand nog tips voor Berlijn?
Moet nog 1 dag Berlijn vullen en heb wat ik wilde doen allemaal gedaan.
Moet natuurlijk wel open zijn. Sansoucci en Charlottenburg zijn op maandag gewoon dicht. Ook in hoogseizoen. Ik ga me vast wel vermaken. Maar ben een beetje door mn dingen heen 😋

En nu regen... Gelukkig zit ik droog. Zit bij BRLO Charlottenburg. Zonder nu de Berlijnse biermarkt echt kennen. Denk wel dat BRLO de grootste hipsterbrouwer vd stad is om ze zo nu maar even te noemen.
Curryworst eten bij curry 36!
  zondag 21 juni 2026 @ 16:56:23 #177
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221110092
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 16:52 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Curryworst eten bij curry 36!
Of hier bij Konnopke: https://www.konnopke-imbiss.de/en
Ben je meteen even zoet met wachten, maar het wachten is de moeite zeker waard…
  zondag 21 juni 2026 @ 16:59:20 #178
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_221110105
quote:
7s.gif Op zondag 21 juni 2026 16:56 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Of hier bij Konnopke: https://www.konnopke-imbiss.de/en
Ben je meteen even zoet met wachten, maar het wachten is de moeite zeker waard…
Curry worsten tocht door Berlijn! *O*
  Moderator / Redactie Sport zondag 21 juni 2026 @ 17:06:41 #179
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221110146
quote:
14s.gif Op zondag 21 juni 2026 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Deutsches Technik Museum.

En meer natuurlijk: Dr_Flash in TRV / Fles' centrale Travelsnackstopic
Helaas ook dicht.

Bunkertour kan morgen wel. :Y
En Curryworst eten natuurlijk ook. Al genoeg gedaan. Maar Al nog wel 1tje lusten. :+

Vandaag voor de Döner gegaan :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_221110380
Vandaag voor het eerst in een week temperatuur onder de 37 *O* Het fitter voelen mag alleen wel wat sneller gaan.
We have far more in common than that which devides us..
pi_221110530
quote:
7s.gif Op zondag 21 juni 2026 16:26 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik gebruik van die gewone glazen melkflessen voor vanalles; ik heb er nu een staan met gazpacho.
Mijn flessen zijn denk ik allemaal in huis gekomen door ze te kopen bij een biologische supermarkt, gevuld met (karne)melk, maar als ik er even snel een paar zou willen kopen fiets ik naar een van de rauwemelk-verkopende boeren in de buurt; die hebben hier allemaal van die glazen flessen staan, euro/stuk.
Het punt is dat ze drukbestendig moeten zijn, dat had ik er misschien bij kunnen zeggen :')
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221110785
Wedstrijd gelopen ^O^
Het was warm.
Het voordeel van een obstakelparcours is dat je de deelnemers elke km een paar keer tot de nek door het water kan sturen. Dat houdt ze wel koel ^O^
Nadeel van dat water is dat alle obstakels erg glibberig worden en dat je handen heel zacht worden.
Schade aan de handen is beperkt gebleven tot één open blaar, maar snel klimmen was er niet bij.
Alsnog onder de 2 uur gelopen, beter dan vorig jaar. *G*

M'n moeder bleek toch ook nog bruine katoen uitgezocht te hebben, en niet paarse maar petrol blauwe katoen voor een felgekleurd beest. Daar moet wel een dier bij te vinden zijn, misschien een zeedier. O+

Verder heb ik al de hele dag (sinds halverwege de wedstrijd of zo) echt snijdende hoofdpijn :'(
Paracetamol en een dutje hebben maar matig geholpen. Ik haal zo op het station een koud flesje cola, misschien helpt dat me iig genoeg op de been om de fietstocht van station naar huis weer te zien zitten. :X
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 18:40:07 #183
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221110797
Even op en neer geweest naar Nordhorn voor een ijsje (amarenen O+ )

Moet wel even weer aan conditie werken :@ 40km maar kwam op het laatst niet echt met boven de 20km/u
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 21 juni 2026 @ 19:03:20 #184
63722 z80
I fink you freaky
pi_221110910
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 18:37 schreef Tele6 het volgende:
Wedstrijd gelopen ^O^
Het was warm.
Het voordeel van een obstakelparcours is dat je de deelnemers elke km een paar keer tot de nek door het water kan sturen. Dat houdt ze wel koel ^O^
Nadeel van dat water is dat alle obstakels erg glibberig worden en dat je handen heel zacht worden.
Schade aan de handen is beperkt gebleven tot één open blaar, maar snel klimmen was er niet bij.

M'n moeder bleek toch ook nog bruine katoen uitgezocht te hebben, en niet paarse maar petrol blauwe katoen voor een felgekleurd beest. Daar moet wel een dier bij te vinden zijn, misschien een zeedier. O+

Verder heb ik al de hele dag (sinds halverwege de wedstrijd of zo) echt snijdende hoofdpijn :'(
Paracetamol en een dutje hebben maar matig geholpen. Ik haal zo op het station een koud flesje cola, misschien helpt dat me iig genoeg op de been om de fietstocht van station naar huis weer te zien zitten. :X
Gooi er een sportdrankje in. Of een zakje zoute drop.
Buiten het verlies van water verlies je met dit weer ook heel veel zouten. En ook daar kun je een knallende koppijn van krijgen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 21 juni 2026 @ 19:07:35 #185
63722 z80
I fink you freaky
pi_221110939
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 18:40 schreef derLudolf het volgende:

Moet wel even weer aan conditie werken :@ 40km maar kwam op het laatst niet echt met boven de 20km/u
Hier ruim 60km gefietst vandaag. Gemiddelde snelheid lag wel ruim boven de 20km/u. Eerst standaard rondje richting Emmerich. Daarna rondje vaderdag. Op de terugweg een stop bij El Toro in Kranenburg voor een hapje eten.
pi_221110976
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 18:06 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Het punt is dat ze drukbestendig moeten zijn, dat had ik er misschien bij kunnen zeggen :')
Hmm. Daarvoor gebruik ik ciderflessen, met (herbruikbare) plastic "kurken", en van die draadkorfjes die je daaromheen kan spannen. Maar die hebben geen wijde opening.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221111005
Netjes @Tele6 👍🏼

Zomaar ‘gekookt’… vrij simpel een naan in de oven met tomatensaus en tonijn en kaas. :Y)

Verder weinig gedaan.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 19:24:34 #188
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221111057
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:07 schreef z80 het volgende:

[..]
Hier ruim 60km gefietst vandaag. Gemiddelde snelheid lag wel ruim boven de 20km/u. Eerst standaard rondje richting Emmerich. Daarna rondje vaderdag. Op de terugweg een stop bij El Toro in Kranenburg voor een hapje eten.
Daar moet ik er weer even inkomen. Dinsdagavond maar weer even.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_221111302
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 18:37 schreef Tele6 het volgende:
Wedstrijd gelopen ^O^
Het was warm.

Jouw wedstrijd _O_ *O*
Petrol blauw, mn lievelings O+
Je hoofdpijn }:|
pi_221111391
Wauw@tele6 Ik vond de vuilniszak wegbrengen genoeg voor vandaag (ging zonder extra gewiebel). Net een librije bal, komkometomatensalade en aardappeltjes. Smaakte heerlijk en zoals het ook moet smaken dus dat is ook weer terug
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 21 juni 2026 @ 20:15:53 #191
63722 z80
I fink you freaky
pi_221111446
Rare jongens die Duitsers. Het heeft afgelopen dagen geregend. De grond is nog nat. Het grondwater zit op nog geen 90 cm.
Maar toch staat de sproeier aan. Water naar de zee dragen is dit.
pi_221111663
Thuis ^O^

Halve liter cola en halve liter sportdrank op ^O^

Schoenen uitgespoeld en te drogen gezet ^O^
Die doen alweer 3 jaar en ruim 1000 kilometers dienst. Lang leve Asics Gel-Trabuco 11. Heb de nieuwere editie al klaarstaan, maar niet nodig als deze niet kapot gaan en heerlijk blijven lopen O+

Er staat een haakpatroon voor een petrolblauwe vleermuis in een van m'n boekjes ^O^
@Blues dat een zinnige toepassing voor petrolblauw denk je?
Alternatieve optie zou een soort vogel kunnen zijn. Moet ik me nog in verdiepen. De vleermuis is wel schattig. Lastig kleding aan te trekken want kan geen mouwen over de vleugels natuurlijk, en te korte achterpootjes voor een broek. Wat voor kleding geef je een vleermuis? In het boekje heeft hij alleen een sjaal.
pi_221111671
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 18:40 schreef derLudolf het volgende:

Amarenen O+
  zondag 21 juni 2026 @ 20:47:10 #194
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221111708
@Tele6 Ga je met dit weer obstacle runs doen?? Diesgek :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221112014
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:41 schreef Tele6 het volgende:
Thuis ^O^

Halve liter cola en halve liter sportdrank op ^O^

Schoenen uitgespoeld en te drogen gezet ^O^
Die doen alweer 3 jaar en ruim 1000 kilometers dienst. Lang leve Asics Gel-Trabuco 11. Heb de nieuwere editie al klaarstaan, maar niet nodig als deze niet kapot gaan en heerlijk blijven lopen O+

Er staat een haakpatroon voor een petrolblauwe vleermuis in een van m'n boekjes ^O^
@:Blues dat een zinnige toepassing voor petrolblauw denk je?
Alternatieve optie zou een soort vogel kunnen zijn. Moet ik me nog in verdiepen. De vleermuis is wel schattig. Lastig kleding aan te trekken want kan geen mouwen over de vleugels natuurlijk, en te korte achterpootjes voor een broek. Wat voor kleding geef je een vleermuis? In het boekje heeft hij alleen een sjaal.
Alleen een sjaaltje :Y in bruin! Blauw/Bruin is best mooi bij elkaar!
pi_221112194
quote:
11s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Tele6 Ga je met dit weer obstacle runs doen?? Diesgek :o
Wedstrijd stond al gepland. Met al het water is het prima te doen. Ik vind het wel een interessante uitdaging om elke vorm van weer te leren overleven, van sneeuw en ijsregen tot dit. :)
  Moderator / Redactie Sport zondag 21 juni 2026 @ 21:56:37 #197
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221112811
Tussen de wedstrijden door naar de Viktoria Luise Platz.
11jaar geleden heerlijk gegeten bij een Argentijn.
Na reconstructie blijkt de Argentijn nu een Algerijn te zijn.
Daar nu wel België - Iran aan het kijken.

Maar bovenal de fontein doet het niet meer. 😭
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_221112910
Ik lees elke keer weer met verbazing over je sportprestaties Tele. Dat is een wereld die ik écht niet begrijp.

Maar gelukkig hoef ik niet alles te snappen *O* Zolang jij maar goed voor jezelf blijft zorgen.

Komende week mijn embryo carrière als theatermakelaar uitbouwen.

Vorige week kaartjes met korting gefixt voor koor en onderhandeling gestart voor kaartjes met korting voor werk (andere voorstelling).
Morgenmiddag voor werk naar filmhuis om een film/docu voor te bespreken die we in samenwerking met hen gaan aanbieden.
En dinsdag naar Utrecht voor een hele dag live (voor)vertoningen van theatermakers waarvan we er wellicht eentje gaan inhuren.

Daarna is het wel weer klaar met de carrière ontwikkeling.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221113205
Maatje nog gebeld voor overleg (pretpark bij 35+ graden).
'Ja, weet ik, dan doen we heel rustig aan!'
'Jamaar, het wordt echt heel heel heet. Ik had een ander idee'.
Dat uitgelegd en zoals verwacht bleek hij dat een goed plan te vinden. Dus we gaan woensdag plonzen *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221113536
Avond!

Vanochtend eerst de Editors op Pinkpop teruggekeken O+
Ik ga kijken of ik in februari een weekje vrij kan krijgen, kunnen we naar hun concert in Berlijn en dat gelijk combineren met een paar dagen de toerist uithangen. Te lang niet naar een concert van hun gekund.

Daarna laatste hand gelegd aan de schaduwdoeken, en vervolgens C geholpen met het in elkaar bouwen van de houten compost-bakken.

Nu lekker buiten op de bank. Morgenochtend met twee oud-collega’s wandelen met de honden (bij een plek met waterplas).

En klinkt als een veel beter idee @Cat-astrophe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')