Geen homo maar ook geen necrofiel.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben je homo of zo? Waarom doe je zo?
Ja doe dat. En rot nou de bliksem op uit mijn topic met je zure gezicht.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen homo maar ook geen necrofiel.
Maar sorry, die vrouw ziet er misschien niet slecht uit voor haar leeftijd, maar nee, echt aantrekkelijk zou ik het niet willen noemen.
Wat betreft mooie vrouwen... Ik ga deze zomer wederom naar Litouwen, zal daar wel even wat wildfoto's maken
quote:Op woensdag 20 april 2016 22:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder wel genoten van de salade.![]()
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
het is jouw topic toch?quote:Op woensdag 20 april 2016 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Tjee ik heb een minder dan ravissant knappe vrouw durven posten, wat dacht ik wel?Openbare orde in gevaar ditdatalles.
Niet ALLE vrouwen zijn Jennifer Aniston stelletje zolderkamertjes. Word maar eens wakker, gewoonEn ben maar eens gewoon blij met wat je wel kan zien
Dat! En ik vind het leukquote:
Viel mee. Graadje of 7, dag en nachtquote:Op zaterdag 23 april 2016 19:34 schreef computergirl het volgende:
Ziet er verdomde koud uit voor midden augustus
ja maar AUGUSTUSquote:Op zaterdag 23 april 2016 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Viel mee. Graadje of 7, dag en nachtJe zit wel halverwege tussen de poolcirkel en de noordpool he.
-quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:41 schreef MCH het volgende:
Vraag me af wie een hoger vetpercentage heeft, de ts of die walrus in Rusland.
Dit is wel as geit as it gets voorlopigquote:Op zaterdag 23 april 2016 21:38 schreef derLudolf het volgende:
Ontopic, het uitgebreide reisverslag van Spitsbergen al een paar keer gelezen, maar om het nog es terug te lezen is leuk![]()
Staat dit nu bovenaan je lijstje bijzondere vakantiebestemmingen of mogen we nog meer gekkie geit verwachten in dit topic?
Ik ben in maart 1992 eens naar Rusland geweest, "schoolreisje"quote:Op zaterdag 23 april 2016 21:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Toffe dingen mogen anders ook wel zonder/minder beeld, toch?
Je gaat toch niet op het hoogtepunt (of het breedtepunt, wat je wil) stoppen?quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Zootje verwend schorum![]()
Eerst hier maar eens even goed lang van genieten want dit is één van de beste verhalen van allemaal
Een goed gevuld glas bier als mascotte. Komt wel goed uitquote:Op zaterdag 23 april 2016 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Tot slot poseer ik nog even met de mascotte van het hostel![]()
[ afbeelding ]
Moet je doenquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:35 schreef Barreltje het volgende:
He! een Fles reis topique!
Ga ik even volgen
Dank jequote:
Nee nooit. Heb ook zo 1-2-3 geen idee wat daar extra boeiend aan zou zijn eigenlijk, jij?quote:Ben je wel es naar Schwerin geweest Fles? Om een of andere reden lijkt me dat ook mooi![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |