Er kwamen wel wat elementen terug die jij ook hebt mogen ervaren. Ik was benieuwd want ik loop ook wel eens door die straat en het hotel is natuurlijk een gedrocht in een al niet zo fraai ogende straat.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat zo? Doe ik nooit eigenlijk. Is al eens eerder verkeerd afgelopen
Mooi. Ik verzin het blijkbaar niet zelfquote:Op maandag 5 januari 2026 10:05 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Er kwamen wel wat elementen terug die jij ook hebt mogen ervaren.
Nee dat is helemaal waar. Maar goed, dat moet op zich geen probleem zijn. Maar voor het geld wat dit kostte? Ga ik volgende keer wel voor de helft in een suburb zitten waar ik in 10 minuten met de metro ook in het centrum ben.quote:Ik was benieuwd want ik loop ook wel eens door die straat en het hotel is natuurlijk een gedrocht in een al niet zo fraai ogende straat.
Ja natuurlijkquote:Op maandag 5 januari 2026 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat zo? Doe ik nooit eigenlijk. Is al eens eerder verkeerd afgelopen
Het Hilton is daar erg goed (en met een aanbieding ook betaalbaar!). Parkeren was er gratis en je bent zo bij de metro/tram.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi. Ik verzin het blijkbaar niet zelf
[..]
Nee dat is helemaal waar. Maar goed, dat moet op zich geen probleem zijn. Maar voor het geld wat dit kostte? Ga ik volgende keer wel voor de helft in een suburb zitten waar ik in 10 minuten met de metro ook in het centrum ben.
Düsseldorf is verrassend goedkoop, voor 6 tientjes heb je al een prima hotel (zonder zwembad)quote:Op maandag 5 januari 2026 11:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het Hilton is daar erg goed (en met een aanbieding ook betaalbaar!). Parkeren was er gratis en je bent zo bij de metro/tram.
Jammer hoor, genoeg leuks te zien daar.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe het ook zij, voorlopig hoeven we niet meer naar Düsseldorf
Ja. Maar we zijn er nu net geweest. Volgende keer wat anders.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:29 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Jammer hoor, genoeg leuks te zien daar.
Ja, altijd doen. Die ene zeikerd gewoon negeren. Maar als meerdere mensen op verschillende momenten over hetzelfde klagen.... ja, dan neem ik dat wel serieus.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:18 schreef Jeroboam het volgende:
Als je de reviews vooraf bestudeerd had had je kunnen weten dat je hier op zou gaan flippen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |