quote:
Op maandag 22 juni 2026 08:14 schreef Tele6 het volgende:@:vlindertje89 zou een siësta een optie zijn op sommige dagen?
Dat is iig mijn plan. Op tijd beginnen en dan op tijd naar huis, dutje en dan nog wat maken van de avond. Want bij ons is het ook lastig om voor 23:00 te slapen en we staan 6:30 op.
Qua sport ga ik komende week iig weer lekker zwemmen in het buitenbad

Vrijdag voor het eerst dit jaar geweest, zwemconditie moet ik wel weer even aan werken

En aantal dagen wel inderdaad! Vandaag en morgen niet, woensdag en donderdag wel, vrijdag misschien maar dan wel vrij laat pas (16.30 thuis). Dat is inderdaad wel mijn plan. Gister heb ik ook eind vd ochtend nog even geslapen.
Lekker van het zwemmen! Die vlakbij je werk?
Vannacht was extra ruk. Sliep rond kwart over 12, werd rond kwart over 3 wakker. Heel misselijk, armen/vingers beetje doof gevoel, rillen, beetje flauwvallen gevoel. Alsof al het bloed uit je lijf trekt. Heel klein beetje paniek daardoor en ook wel even buren geappt dat iemand het weet, maar voelde vooral alsof iets van de bbq verkeerd was gevallen wat er op een manier uit moest. Even naar de wc geweest en rustig gezeten en toen begon het langzaam weg te trekken. Rond 5u pas weer in slaap, 6 wakker, nog maar wel even omgedraaid dit keer en 6.50 weer wakker en opgestaan.
Wel fantastisch koel buiten nu, dus eerst weer even alles open gegooid behalve kamer van de katten, daarna beneden raam op kiep en tuindeur zonder kattendeur dicht en de katten daar opgesloten en boven ook hun kamer open en raam open. Inmiddels omgedraaid, katten zitten nu boven, alle kamers zitten dicht (ze kunnen nog in gang beneden, overloop en op zolder) maar in de kamers wel nog raam wagenwijd open en beneden zij nu weer beide tuindeuren open en raam ook wagenwijd open. Heerlijk! 21.6 beneden, boven was het ook zoiets toen ik kamerdeuren dicht deed. Zal wel weer wat oplopen, maar alsnog fijn.