Deze wereldquote:Op maandag 22 juni 2026 20:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, hij had een baan, iedere dag op de fiets klein uur heen, klein uur terug (niet te doen met ov) in weer en wind. Lhbtiq+’er, totaal ander uiterlijk dan landgenoten (waarschijnlijk wit bloed) verstoten door familie.
Laatste keer dat ik m sprak was hij er al zo bang voor. Hopelijk heeft hij goed onderdak gekregen
Hopelijk so!quote:Op maandag 22 juni 2026 20:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Nu eindelijk weer even op balkon waar af en toe een windje waait. Hopelijk is Teuntje net zo dom dat ze niet doorheeft dat de onderkant van de hordeur los zit en er zo onderdoor kan (Nika had dat zo door).
Ik heb wel iets gekocht om haar tegen te houden maar dat zit nog niet vast
Gaat t ?quote:Op maandag 22 juni 2026 20:49 schreef z80 het volgende:
Da-da-da-da, da-da-da-da
Da-da-da-da, da-da-da-da
Da-da-da, da-da-da-da
Da-da-da-da, da-da-da-da
Dit moet je toch bekend voor komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen was het WARM thuis dus ik ben al naar de slaapkamer gevlucht waar de mobiele airco herrie maar vooral veel koude lucht staat te maken
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 22 juni 2026 21:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik had de laatste asperges(nog 1 portie in de koelkast) met aardappeltjes, ei en ham.
Daarna ALV, waarbij we vergeten waren om de ruimte te regelen.Dat gebeurt haar anders nooit, toch @Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen was het WARM thuis dus ik ben al naar de slaapkamer gevlucht waar de mobiele airco herrie maar vooral veel koude lucht staat te makenKranplätze müssen verdichtet sein
Nee dat hadden we SAMEN verkeerd gedaanquote:Op maandag 22 juni 2026 21:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat gebeurt haar anders nooit, toch @:dr_Flash
quote:Op maandag 22 juni 2026 21:13 schreef z80 het volgende:
[..]
Dit moet je toch bekend voor komen.OwwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 22 juni 2026 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat hadden we SAMEN verkeerd gedaan![]()
Maar ja daar had ze wel iets van geleerd kunnen hebben
Klinkt toch fantastischquote:Op maandag 22 juni 2026 19:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vanavond een snelle pasta met preiroomsaus en tuinbonen. Niet vanwege de hitte maar vanwege snel klaar uit werk met megahonger.
Ja, was het ook. En dat voor iets dat eigenlijk liefdeloos bij elkaar is gegooid.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 07:25 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen.
B is om 6:00 opgestaan om de kamer te luchten en ik heb het er zelfs een beetje koud
Guten Morgen!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 09:52 schreef borisz het volgende:
Nu al een kwartier vertraging. Benieuwd naar de totale score deze terugreis
Nee. Nog op het station. Inmiddels onderweg met +20. Er was ook nog aan de noodrem getrokken 😶quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Guten Morgen!![]()
Staat de trein dan stil? in de hitte of werkt in ieder geval de airco?
Deze snap ik niet ?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 09:29 schreef AnneX het volgende:
Dat 17o in de kamer om 8 uur “koud” of fris wordt genoemd!
Het loopt rap op: nu 19,5 o
Verder is weer de rug frame van een eetkamerstoel gebroken.
Er zijn nog 3 stoelen.Het wordt wel shoppen na de hitte en een midweek weg.
Het frame kon al eens eerder worden gelast door een lokale vakman.
Nu niet meer, zegt zelfs MnX.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |