Woonde jij maar dichter in de buurt, kruisbessenjam lijkt mequote:Op zondag 21 juni 2026 23:33 schreef derLudolf het volgende:
Oh ik heb vandaag van de bessenoogst van vorig jaar jam gemak. Twee potten aalbessen jam en een pot kruisbessenjam. En nog een gemixte halfvolle pot (staat nu in de koelkast)
Komende week kan ik weer jam maken.
En aantal dagen wel inderdaad! Vandaag en morgen niet, woensdag en donderdag wel, vrijdag misschien maar dan wel vrij laat pas (16.30 thuis). Dat is inderdaad wel mijn plan. Gister heb ik ook eind vd ochtend nog even geslapen.quote:Op maandag 22 juni 2026 08:14 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89 zou een siësta een optie zijn op sommige dagen?
Dat is iig mijn plan. Op tijd beginnen en dan op tijd naar huis, dutje en dan nog wat maken van de avond. Want bij ons is het ook lastig om voor 23:00 te slapen en we staan 6:30 op.
Qua sport ga ik komende week iig weer lekker zwemmen in het buitenbadVrijdag voor het eerst dit jaar geweest, zwemconditie moet ik wel weer even aan werken
Dat hoop ik ook zo, mag nog wel iets koelerquote:Op maandag 22 juni 2026 09:18 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen, de woonkamer is afgekoeld naar 24,5....nouja beter dan de 26 toen we gingen slapen.
Heel benieuwd of het eind van de week echt zo warm wordt. En dan hopen dat her volgende week dinsdag echt gedaan is met de 30+ers.
20-25 overdag is meer dan genoeg en dan lekker afkoelen in de nachtquote:Op maandag 22 juni 2026 09:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook zo, mag nog wel iets koeler
Moeder! Kom uit het water! Spelen!quote:Op maandag 22 juni 2026 06:38 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Ik had wel een uurtje langer willen slapen, maar Blijvertje ging liever dat uurtje wandelen dus die drong aan. Het is weer een mooie ochtend.
[ afbeelding ]
Mooitje is een zwemhond.
Die wil ik ook nog es rijden.quote:Op maandag 22 juni 2026 09:21 schreef borisz het volgende:
Max 27 graden hier vandaag. Om 1230 naar de bunker. Tot die tijd mezelf vermaken. Ga zo de 300 maar even uitrijden. Dat is nu de buslijn als je alle hoogtepunten wil zien, zonder hoponhopof.
quote:
Nee. Een Berlinkaart. Uiteindelijk om het even.quote:Op maandag 22 juni 2026 12:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog es rijden.
Heb je een D-ticket gekocht voor deze vakantie?
GVDquote:Op maandag 22 juni 2026 16:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Lijsten van de boten verwerkt. Een knul waar ik heel goed contact mee had, die vaak een praatje kwam maken wanneer hij er doorheen zat is weg, niet omdat hij een status kreeg of een huis, maar omdat hij weg moet. Terug naar een land waar het voor ons donkerrood is, en voor mensen zoals hij ook. Ben er even goed ziek van
Triest.quote:Op maandag 22 juni 2026 16:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Lijsten van de boten verwerkt. Een knul waar ik heel goed contact mee had, die vaak een praatje kwam maken wanneer hij er doorheen zat is weg, niet omdat hij een status kreeg of een huis, maar omdat hij weg moet. Terug naar een land waar het voor ons donkerrood is, en voor mensen zoals hij ook. Ben er even goed ziek van
Zie eten en drinken topic, daar staat ons eten bijna dagelijksquote:Op maandag 22 juni 2026 18:48 schreef AnneX het volgende:
Zijn jullie bevangen door de hitte? ☀
En opeens was de verdoving uitgewerkt en kan ik gewoon eten: kippedijfilet in tomatensaus, sperzieboontjes en rozemarijn aard. uit de oven![]()
En jullie? Koken? Of Halen? Of terras? Of bezorgen?
Wat een luxe opties zijn erbij.
Ja, hij had een baan, iedere dag op de fiets klein uur heen, klein uur terug (niet te doen met ov) in weer en wind. Lhbtiq+’er, totaal ander uiterlijk dan landgenoten (waarschijnlijk wit bloed) verstoten door familie.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vanavond een snelle pasta met preiroomsaus en tuinbonen. Niet vanwege de hitte maar vanwege snel klaar uit werk met megahonger.
@:kaatje1, wat verschrikkelijk![]()
@:sigme, fijn dat het leuk was! Ben benieuwd of je ook zo'n crossfitjunkie wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |