abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221093287
pi_221093291
Hier maar in de herhaling dan:
Aan de p2000 meldingen te zien was de sirene onderweg naar ergens anders want iig geen melding hier dichtbij, wel veel meldingen voor brandweer in de regio. Volgens buienradar nog een kwartier tot het weer weg is. Ene kat ging net in hun vervoersmand liggen en de ander in hangmat naar buiten liggen kijken }:| waardoor gordijn half open en alle flitsen weer zichtbaar. Heb m bij zn broer in mand gezet en de rits ook even dichtgedaan, voor just in case :@ ik weet, 99,99% kans dat onnodig is, maar nou ja. Ik zit wel iets rustiger zo, dat is ook wat waard. Zij liggen lekker samen opgekruld nu :). Gordijn is weer dicht en ik blijf nog even hier zitten tot het weg is.

En heftig Tele de boom :o
pi_221093369
Tis voorbij hier.
Code oranje voor regio IJsselmeer en Wadden krijg ik een melding.
In dit gebouw voel ik mij toch meer safe dan in vorige huis met ouwe bomen
voor de deur en vliegende dakpannen. Altijd ouwe en nieuwe pannen op voorraad.
pi_221093392
Nu wel flink geflits te zien, over de Rijn maar wel (nog) ver weg
We have far more in common than that which devides us..
pi_221093407
Nou @sigme er komt nu wel het nodige ook jouw kant op!
Wat een natuurgeweld.
pi_221093528
Hier begint het minder te worden, hopelijk zitten we nu in het staartje. Volgens buienradar in elk geval wel :Y . Kan ik daarna rustig naar bed :s)
pi_221093572
Een vriendin die in Drenthe op vakantie is dacht gisteren echt dat de glampingtent het natuurgeweld niet aan zou kunnen
pi_221093626
Mn.X is thuis w/ en zag veel takken etc op de weg + ongelukken.
pi_221093698
Fijn @AnneX dat mnX weer thuis is!
Hier nog wel wat gerommel, maar klinkt wel stukje verder weg. Kattenmand weer open geritst, allebei even eruit en ene ligt er nu weer in en de ander erop. Wel goed dat ze nu even een ervaring hebben met mand waarbij hij wel dicht gaat maar ze niet naar de dierenarts hoeven :Y
  Moderator vrijdag 19 juni 2026 @ 23:19:00 #10
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221093771
@Tele6 Wat voor een boom *) *pakt z'n kettingzaag*

Wat betreft kettingzaag, hier begint het ook te waaien en er is een lichtshow.

Net samen met iemand van Reddit naar m'n Fritzbox gekeken. Ik heb nu internet via de glasvezel. Blijkbaar ook altijd wel gehad, alleen gaf ie tijdens de test stappen aan dat het er niet was. Vreemd.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 19 juni 2026 @ 23:28:45 #11
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221093856
Hier ook niks :P
Waar het de rest vd week 35+ zou zijn is het inmiddels afgezwakt naar 29 graden morgen.

Moet alleen nog een dagprogramma verzinnen. Al is dat wrs Tempelhof. Voormalig vliegveld. Nu Hipsterparadijs. En zie dan wel waar het interessant is. Nog wel bekijken waar ik voetballen ga kijken...
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_221093953
Mooi weer O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221093959
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 23:39 schreef Vanyel het volgende:
Mooi weer O+

:Y O+
pi_221093965
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 23:28 schreef borisz het volgende:
Hier ook niks :P
Waar het de rest vd week 35+ zou zijn is het inmiddels afgezwakt naar 29 graden morgen.

Moet alleen nog een dagprogramma verzinnen. Al is dat wrs Tempelhof. Voormalig vliegveld. Nu Hipsterparadijs. En zie dan wel waar het interessant is. Nog wel bekijken waar ik voetballen ga kijken...
Er is toch ook een park / plantsoen/ verzamelplek waar muziek wordt gemaakt?
@Lonaa was daarover enthousiast “ iedere keer” dat zij in B was.
Berlijn is groot natuurlijk.
pi_221094294
Zoals altijd is er hier geen druppel gevallen -O- maar nog maar 24 graden buiten
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 00:21:53 #16
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221094364
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 23:41 schreef AnneX het volgende:

[..]
Er is toch ook een park / plantsoen/ verzamelplek waar muziek wordt gemaakt?
@:Lonaa was daarover enthousiast “ iedere keer” dat zij in B was.
Berlijn is groot natuurlijk.
Wel meer dan 1. Zondag naar het Mauerpark is wel leuk, rommelmarkt, vreettentjes, mensen die graffiti spuiten op een stuk muur. Verschillende artiesten. Volgens mij is er ook een basketbalveld en werd er ook karaoke gedaan. Allemaal in de open lucht.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_221094462
Ojee, nog een staartje…zeg maar staart met rukwinden, donder en bliksem en zware regen.
Ben er geen fan van. :@
pi_221094493
Hier ook alweer ruim een uur heel veel flitsen en harde donders, af en aan (harde) regen weer een keer hagel erbij ook. Inmiddels lijkt het bijna weg (of althans, nog veel flitsen, maar donders beginnen wat verder weg te klikken). Ik vond het ook niet prettig hoor @AnneX, da's ook waarom ik nog wakker ben. Over een kwartiertje zou t volgens buienradar voorlopig echt weg moeten zijn, en over een uur of drie komt dan nog een staartje. Tegen die tijd hoop ik wel al te slapen.
pi_221094600
Tis voorbij. w/
Pffft.
trusten :Z
pi_221095032
Het is vroeg :O
Viel rond de tijd van post @AnneX in slaap. Wel leuk gedroomd. Maar direct toen ik wakker werd maar opgestaan om alles open te gooien. Het is beneden nu van 25.2 naar 24.6 afgekoeld, wel fijn. Hopelijk nog wat meer, richting 22-23 graden zou top zijn. En dan weer naar bed :+
pi_221095037
Hier geen (on)weer -O-
Mobiele airco is dan wel fijn. Paar uurtjes aan voor het slapen gaan en dan is het voldoende afgekoeld om te tukken.

Dadelijk werken :% Koelbox mee en gelukkig auto met airco om tussendoor een beetje af te koelen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221095065
Oef pittig @Cat-astrophe! Succes vandaag!
pi_221095156
Goedemorgen!

Dat was een fraaie lichtshow, gister. We zijn maar even uit bed gekomen om het te bewonderen. De honden snurkten er gewoon doorheen, daarmee is onweer wel een stuk leuker dan met Krulhond, die er doodsbang van werd. Die lag dan vanaf het moment dat ze de eerste donder in de verte hoorde wanhopig te hijgen, heel hard rillen en proberen weg te kruipen, en dat dan nog een paar uur nadat de laatste donder was weggestorven.

Het koelde er ook mooi van af, nu is het buiten nog 18graden.

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 20-06-2026 08:15:12 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 20 juni 2026 @ 08:11:32 #24
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221095308
Hier gisteravond mooi geflits rond 11 uur. En om 5 uur nog wat donder. Verder vandaag weer mooi en warm dus alles weer open en niet te veel doen. Lukt prima: gisteren al 3 machines was gedaan en de hut zit ook weer berstens vol met boodschapselen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221095481
Mogge, geen idee of het hier geregend heeft, ik zie geen sporen, heb goed geslapen gelukkig. Toen ik naar bed ging flitste het in de verte behoorlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')