Wat een kersenfestival in jouw tuinquote:Op zondag 21 juni 2026 11:23 schreef z80 het volgende:
[..]
Als de vogels alle kersen die hier rond mijn huis aan de bomen hangen op hebben dan komen ze niet meer van de grond los.
De bomen hangen afgeladen vol. En alles is helaas ook tegelijk rijp dit jaar. Alles of niets.
Oh, maar dit was prima bier hoor, geen zorgenquote:
Is het een bekende dat zij direct aan de gang gaat?quote:Op zondag 21 juni 2026 12:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik krijg dinsdag een hulp op bezoekEn die gaat ook meteen aan het werk
Dille&Kamille? Bol? Xenos?quote:Op zondag 21 juni 2026 12:28 schreef Vanyel het volgende:
Wij zijn aan de kombucha, maar ik heb niet genoeg flessen/potten en al helemaal niet waar ik ook mee kan schenken.
Iemand tips voor fijne betaalbare sterke flessen met grote hals?
1 L of iets meer.
Fijne potten mogen ook
Heb je ervaring met flessen van een van die winkels?quote:
Nee, za had een advertentie gezet op fb. 20 euro excl 5 euro busreis beter dan de 25 die de vorige vroeg en vroeg of er ook gestoft en gezogen moest wordenquote:Op zondag 21 juni 2026 12:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is het een bekende dat zij direct aan de gang gaat?
En schappelijk bedrag?
Neen. Het zijn opties.quote:Op zondag 21 juni 2026 13:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb je ervaring met flessen van een van die winkels?
😂quote:Op zondag 21 juni 2026 13:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee, za had een advertentie gezet op fb. 20 euro excl 5 euro busreis beter dan de 25 die de vorige vroeg en vroeg of er ook gestoft en gezogen moest worden
Gister een blikje Yuzu kombucha gedronken. Aparte smaak, wel lekker.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:28 schreef Vanyel het volgende:
Wij zijn aan de kombucha, maar ik heb niet genoeg flessen/potten en al helemaal niet waar ik ook mee kan schenken.
1 L of iets meer.
Fijne potten mogen ook
Net als met frisdrank en alcohol, lijkt me?quote:Op zondag 21 juni 2026 13:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Neen. Het zijn opties.
Wel gelezen over kombucha info. Drinken met mate, zegt ‘men’ .
Had er nog nooit van gehoord, maar het is nu ook niet iets waarvan ik denk "dat moet ik proberen"quote:Op zondag 21 juni 2026 14:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Gister een blikje Yuzu kombucha gedronken.
Ben je vies van gezellige bacterie- en gistculturen?quote:Op zondag 21 juni 2026 14:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Had er nog nooit van gehoord, maar het is nu ook niet iets waarvan ik denk "dat moet ik proberen"
Ik gebruik van die gewone glazen melkflessen voor vanalles; ik heb er nu een staan met gazpacho.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:28 schreef Vanyel het volgende:
1 L of iets meer.
Fijne potten mogen ook
Deutsches Technik Museum.quote:Op zondag 21 juni 2026 16:37 schreef borisz het volgende:
Heeft iemand nog tips voor Berlijn?
Moet nog 1 dag Berlijn vullen en heb wat ik wilde doen allemaal gedaan.
Moet natuurlijk wel open zijn. Sansoucci en Charlottenburg zijn op maandag gewoon dicht. Ook in hoogseizoen. Ik ga me vast wel vermaken. Maar ben een beetje door mn dingen heen 😋
En nu regen... Gelukkig zit ik droog. Zit bij BRLO Charlottenburg. Zonder nu de Berlijnse biermarkt echt kennen. Denk wel dat BRLO de grootste hipsterbrouwer vd stad is om ze zo nu maar even te noemen.
Vond dit de moeite waard :quote:Op zondag 21 juni 2026 16:37 schreef borisz het volgende:
Moet natuurlijk wel open zijn. Sansoucci en Charlottenburg zijn op maandag gewoon dicht. Ook in hoogseizoen. Ik ga me vast wel vermaken. Maar ben een beetje door mn dingen heen 😋
En nu regen... Gelukkig zit ik droog. Zit bij BRLO Charlottenburg. Zonder nu de Berlijnse biermarkt echt kennen. Denk wel dat BRLO de grootste hipsterbrouwer vd stad is om ze zo nu maar even te noemen.
Curryworst eten bij curry 36!quote:Op zondag 21 juni 2026 16:37 schreef borisz het volgende:
Of hier bij Konnopke: https://www.konnopke-imbiss.de/enquote:
Curry worsten tocht door Berlijn!quote:Op zondag 21 juni 2026 16:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of hier bij Konnopke: https://www.konnopke-imbiss.de/en
Ben je meteen even zoet met wachten, maar het wachten is de moeite zeker waard…
Helaas ook dicht.quote:Op zondag 21 juni 2026 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deutsches Technik Museum.
En meer natuurlijk: Dr_Flash in TRV / Fles' centrale Travelsnackstopic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |