abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221093287
pi_221093291
Hier maar in de herhaling dan:
Aan de p2000 meldingen te zien was de sirene onderweg naar ergens anders want iig geen melding hier dichtbij, wel veel meldingen voor brandweer in de regio. Volgens buienradar nog een kwartier tot het weer weg is. Ene kat ging net in hun vervoersmand liggen en de ander in hangmat naar buiten liggen kijken }:| waardoor gordijn half open en alle flitsen weer zichtbaar. Heb m bij zn broer in mand gezet en de rits ook even dichtgedaan, voor just in case :@ ik weet, 99,99% kans dat onnodig is, maar nou ja. Ik zit wel iets rustiger zo, dat is ook wat waard. Zij liggen lekker samen opgekruld nu :). Gordijn is weer dicht en ik blijf nog even hier zitten tot het weg is.

En heftig Tele de boom :o
pi_221093369
Tis voorbij hier.
Code oranje voor regio IJsselmeer en Wadden krijg ik een melding.
In dit gebouw voel ik mij toch meer safe dan in vorige huis met ouwe bomen
voor de deur en vliegende dakpannen. Altijd ouwe en nieuwe pannen op voorraad.
pi_221093392
Nu wel flink geflits te zien, over de Rijn maar wel (nog) ver weg
We have far more in common than that which devides us..
pi_221093407
Nou @sigme er komt nu wel het nodige ook jouw kant op!
Wat een natuurgeweld.
pi_221093528
Hier begint het minder te worden, hopelijk zitten we nu in het staartje. Volgens buienradar in elk geval wel :Y . Kan ik daarna rustig naar bed :s)
pi_221093572
Een vriendin die in Drenthe op vakantie is dacht gisteren echt dat de glampingtent het natuurgeweld niet aan zou kunnen
pi_221093626
Mn.X is thuis w/ en zag veel takken etc op de weg + ongelukken.
pi_221093698
Fijn @AnneX dat mnX weer thuis is!
Hier nog wel wat gerommel, maar klinkt wel stukje verder weg. Kattenmand weer open geritst, allebei even eruit en ene ligt er nu weer in en de ander erop. Wel goed dat ze nu even een ervaring hebben met mand waarbij hij wel dicht gaat maar ze niet naar de dierenarts hoeven :Y
  Moderator vrijdag 19 juni 2026 @ 23:19:00 #10
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221093771
@Tele6 Wat voor een boom *) *pakt z'n kettingzaag*

Wat betreft kettingzaag, hier begint het ook te waaien en er is een lichtshow.

Net samen met iemand van Reddit naar m'n Fritzbox gekeken. Ik heb nu internet via de glasvezel. Blijkbaar ook altijd wel gehad, alleen gaf ie tijdens de test stappen aan dat het er niet was. Vreemd.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 19 juni 2026 @ 23:28:45 #11
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221093856
Hier ook niks :P
Waar het de rest vd week 35+ zou zijn is het inmiddels afgezwakt naar 29 graden morgen.

Moet alleen nog een dagprogramma verzinnen. Al is dat wrs Tempelhof. Voormalig vliegveld. Nu Hipsterparadijs. En zie dan wel waar het interessant is. Nog wel bekijken waar ik voetballen ga kijken...
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_221093953
Mooi weer O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221093959
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 23:39 schreef Vanyel het volgende:
Mooi weer O+

:Y O+
pi_221093965
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 23:28 schreef borisz het volgende:
Hier ook niks :P
Waar het de rest vd week 35+ zou zijn is het inmiddels afgezwakt naar 29 graden morgen.

Moet alleen nog een dagprogramma verzinnen. Al is dat wrs Tempelhof. Voormalig vliegveld. Nu Hipsterparadijs. En zie dan wel waar het interessant is. Nog wel bekijken waar ik voetballen ga kijken...
Er is toch ook een park / plantsoen/ verzamelplek waar muziek wordt gemaakt?
@Lonaa was daarover enthousiast “ iedere keer” dat zij in B was.
Berlijn is groot natuurlijk.
pi_221094294
Zoals altijd is er hier geen druppel gevallen -O- maar nog maar 24 graden buiten
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 00:21:53 #16
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221094364
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 23:41 schreef AnneX het volgende:

[..]
Er is toch ook een park / plantsoen/ verzamelplek waar muziek wordt gemaakt?
@:Lonaa was daarover enthousiast “ iedere keer” dat zij in B was.
Berlijn is groot natuurlijk.
Wel meer dan 1. Zondag naar het Mauerpark is wel leuk, rommelmarkt, vreettentjes, mensen die graffiti spuiten op een stuk muur. Verschillende artiesten. Volgens mij is er ook een basketbalveld en werd er ook karaoke gedaan. Allemaal in de open lucht.
pi_221094462
Ojee, nog een staartje…zeg maar staart met rukwinden, donder en bliksem en zware regen.
Ben er geen fan van. :@
pi_221094493
Hier ook alweer ruim een uur heel veel flitsen en harde donders, af en aan (harde) regen weer een keer hagel erbij ook. Inmiddels lijkt het bijna weg (of althans, nog veel flitsen, maar donders beginnen wat verder weg te klikken). Ik vond het ook niet prettig hoor @AnneX, da's ook waarom ik nog wakker ben. Over een kwartiertje zou t volgens buienradar voorlopig echt weg moeten zijn, en over een uur of drie komt dan nog een staartje. Tegen die tijd hoop ik wel al te slapen.
pi_221094600
Tis voorbij. w/
Pffft.
trusten :Z
pi_221095032
Het is vroeg :O
Viel rond de tijd van post @AnneX in slaap. Wel leuk gedroomd. Maar direct toen ik wakker werd maar opgestaan om alles open te gooien. Het is beneden nu van 25.2 naar 24.6 afgekoeld, wel fijn. Hopelijk nog wat meer, richting 22-23 graden zou top zijn. En dan weer naar bed :+
pi_221095037
Hier geen (on)weer -O-
Mobiele airco is dan wel fijn. Paar uurtjes aan voor het slapen gaan en dan is het voldoende afgekoeld om te tukken.

Dadelijk werken :% Koelbox mee en gelukkig auto met airco om tussendoor een beetje af te koelen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221095065
Oef pittig @Cat-astrophe! Succes vandaag!
pi_221095156
Goedemorgen!

Dat was een fraaie lichtshow, gister. We zijn maar even uit bed gekomen om het te bewonderen. De honden snurkten er gewoon doorheen, daarmee is onweer wel een stuk leuker dan met Krulhond, die er doodsbang van werd. Die lag dan vanaf het moment dat ze de eerste donder in de verte hoorde wanhopig te hijgen, heel hard rillen en proberen weg te kruipen, en dat dan nog een paar uur nadat de laatste donder was weggestorven.

Het koelde er ook mooi van af, nu is het buiten nog 18graden.

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 20-06-2026 08:15:12 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 20 juni 2026 @ 08:11:32 #24
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221095308
Hier gisteravond mooi geflits rond 11 uur. En om 5 uur nog wat donder. Verder vandaag weer mooi en warm dus alles weer open en niet te veel doen. Lukt prima: gisteren al 3 machines was gedaan en de hut zit ook weer berstens vol met boodschapselen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221095481
Mogge, geen idee of het hier geregend heeft, ik zie geen sporen, heb goed geslapen gelukkig. Toen ik naar bed ging flitste het in de verte behoorlijk
pi_221095500
Goedemorgen :W
Auto inladen en dan naar Zwolle voor het festival :%
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 09:42:28 #27
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221095679
Vies warm. Ree begraven en drie pakken tegels op een hondje gelegd en nu al shirt nat op de rug.
pi_221095793
Er komt geen water uit de kraan. Zucht. Geen problemen met onze meter dus er zal wel iemand aan het werk moeten om dit op te lossen. Er is nog geen storing bekend.
Spoilers!
pi_221095863
Mogguh!

Hier ging het gisteren ook goed tekeer. Altijd spannend of een van de bomen naar het huis het hier houdt, (dat was zo) en kennelijk was het - op een dag na - gisteren 5 jaar geleden dat de Valwind hier heeft huisgehouden dus we waren wel wat mensen in het dorp bezorgd.

@Tele6 : hoe oud is de hond van A?
En met dit weer zou ik zeker water meenemen tijdens het wandelen :Y

Ongevraagd advies mbt stokken spelen; wanneer je een stok gooit, laat deze dan eerst op de grond geland zijn voordat de hond erachteraan mag. Risico op zgn ‘stoktrauma’ is anders veel groter. :)
pi_221095869
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 09:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er komt geen water uit de kraan. Zucht. Geen problemen met onze meter dus er zal wel iemand aan het werk moeten om dit op te lossen. Er is nog geen storing bekend.
Oh dat is shit :{ succes!
  zaterdag 20 juni 2026 @ 10:09:42 #31
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221095871
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 09:42 schreef derLudolf het volgende:
Vies warm. Ree begraven en drie pakken tegels op een hondje gelegd en nu al shirt nat op de rug.
Bij een hondje heet het niet "begraven"? :?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221095974
‘Mogguh. Vanmorgen al een halfuurtje gejogd en nu binnen aan het uitdruppen. Rest van het weekend verplichte feestjes (of ik wil de gevolgen van niet gaan in ieder geval niet accepteren, wel gaan is uiteindelijk minder gedoe).
pi_221096105
Geen water is nou niet iets waar je met dit weer op zit te wachten @Lucky_Strike Hopelijk is de oorzaak snel gevonden en nog sneller opgelost
pi_221096155
Er is lekkage bij een bedrijf in de buurt. Met een uurtje hebben we weer water schijnt.

Tanden zijn gepoetst met heet water voor de thee. Twee ramen zijn gezeemd met water voor de thee en wat lauw water uit een flesje. En ja, dat moest want we moesten twee van die zuignapscreens ophangen en op een vies raam plakt het niet goed. Verder hebben we nog zo'n 30 liter water in huis dus we overleven het prima.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lucky_Strike op 20-06-2026 10:52:52 ]
Spoilers!
pi_221096156
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 09:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oei, dat is niet best. Had je nou geweckt water staan voor als het echt nodig blijkt?
pi_221096159
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 10:47 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Oei, dat is niet best. Had je nou geweckt water staan voor als het echt nodig blijkt?
Ja, dat heb ik inderdaad staan. Omdat ik allemaal enorme weckpotten had die ik toch nooit ga gebruiken heb ik er maar water in gedaan.
Spoilers!
pi_221096238
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 10:08 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!

Hier ging het gisteren ook goed tekeer. Altijd spannend of een van de bomen naar het huis het hier houdt, (dat was zo) en kennelijk was het - op een dag na - gisteren 5 jaar geleden dat de Valwind hier heeft huisgehouden dus we waren wel wat mensen in het dorp bezorgd.

@:Tele6 : hoe oud is de hond van A?
En met dit weer zou ik zeker water meenemen tijdens het wandelen :Y

Ongevraagd advies mbt stokken spelen; wanneer je een stok gooit, laat deze dan eerst op de grond geland zijn voordat de hond erachteraan mag. Risico op zgn ‘stoktrauma’ is anders veel groter. :)
De hond is 5 jaar oud!

Stoktrauma als in, de stuiterende stok raakt de hond op een pijnlijke manier?
Deze hond is nogal klein en we hebben vooral stukken bast en zachte verrotte stukken hout gegooid want groter/zwaarder dan dat pakte hij niet op. Hij heeft een interessant idee van z'n formaat want hij wil pas tussen dingen door als er echt een halve meter ruimte is. Dus hij denkt tegelijk dat hij mini is (kan alleen maar een 10 cm lang stokje dragen) en gigantisch (past net door de deuropening!) _O-
pi_221096242
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 10:32 schreef Tuindier het volgende:
‘Mogguh. Vanmorgen al een halfuurtje gejogd en nu binnen aan het uitdruppen. Rest van het weekend verplichte feestjes (of ik wil de gevolgen van niet gaan in ieder geval niet accepteren, wel gaan is uiteindelijk minder gedoe).
Uitdrup boks :D

Sterkte met je feestjes.
Ik ga morgen vaderdag vieren, ook geen zin in :')
pi_221096532
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 10:32 schreef Tuindier het volgende:
Zo herkenbaar! Soms is meebuigen ofwel meebewegen beter en makkelijker.
Een familiefeestje?

Kwam een kersencakerecept tegen. Het is tenslotte kersentijd in de boomgaarden rondom. Alleen heb ik inmiddels besloten om géén ontpitter aan te schaffen. Die lag nog niet in de keukenlade.
Dan de kersen zó eten en verder met aardbeien.
Minder vlekken en minder gedoe met een aardbeiensnijmesje oh een aardappelmesje.

Lucky! Wat ellendig ook zeg! Geen water. Een boom gister ergens om?
En de buren?
Hopelijk snel opgelost! En ligt de oorzaak buiten jullie grond.
P.S. heb je disposable natte washandjes /Kruidvat in huis… ?
En flessen water uit de crisis voorraad voor thee en liters koffie?
pi_221096535
Balkon zag er heerlijk koel uit maar is het echt niet, heel veel warmer dan binnenshuis dus alles maar dichthouden, het is hier nu nog (maar) 24, met rustig aandoen is dit wel te doen (en ik ben nog zo slap dat ik niet anders kan dan rustig aan doen) Airco durf ik nog even niet aan, nog steeds een naar hoestje
pi_221096539
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 11:07 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Sterkte met je feestjes.
Weet jij heel zeker dat je morgen gaat sporten?
  zaterdag 20 juni 2026 @ 12:09:15 #42
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221096607
pi_221096798
We hebben weer water. Fijn wel want ik wil vrij graag douchen na 1,5 uur tuinieren. Beter nu dan vanmiddag of morgen is het idee.

Verder zijn er vandaag alleen nog binnenklusjes. Wassen, vaatwasser en vooral veel opruimen. Ook tuinbonen tellen voor het experiment van de WUR. Dan nog wat klusjes vanaf de bank. Straks gaan we naar vrienden. En blijkbaar voetbalt Nederland. Zo schiet het niet op met die boycot natuurlijk.
Spoilers!
pi_221096853
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 11:55 schreef AnneX het volgende:

[..]
Zo herkenbaar! Soms is meebuigen ofwel meebewegen beter en makkelijker.
Een familiefeestje?

Kwam een kersencakerecept tegen. Het is tenslotte kersentijd in de boomgaarden rondom. Alleen heb ik inmiddels besloten om géén ontpitter aan te schaffen. Die lag nog niet in de keukenlade.
Dan de kersen zó eten en verder met aardbeien.
Minder vlekken en minder gedoe met een aardbeiensnijmesje oh een aardappelmesje.

Lucky! Wat ellendig ook zeg! Geen water. Een boom gister ergens om?
En de buren?
Hopelijk snel opgelost! En ligt de oorzaak buiten jullie grond.
P.S. heb je disposable natte washandjes /Kruidvat in huis… ?
En flessen water uit de crisis voorraad voor thee en liters koffie?
Jep, familie. Beetje meestribbelen dus maar.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 13:07:24 #45
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221096878
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 12:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ook tuinbonen tellen
Ha! Die weet ik :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221096950
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 11:07 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Sterkte met je feestjes.
Oh shit moet nog wat voor mn schoonvader halen. Wij doen hier niks, mijn man boeit dat echt niet. Dat wij 12 1/2 jaar getrouwd waren boeide hem ook niet
pi_221097335
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 11:06 schreef Tele6 het volgende:

[..]
De hond is 5 jaar oud!

Stoktrauma als in, de stuiterende stok raakt de hond op een pijnlijke manier?
Deze hond is nogal klein en we hebben vooral stukken bast en zachte verrotte stukken hout gegooid want groter/zwaarder dan dat pakte hij niet op. Hij heeft een interessant idee van z'n formaat want hij wil pas tussen dingen door als er echt een halve meter ruimte is. Dus hij denkt tegelijk dat hij mini is (kan alleen maar een 10 cm lang stokje dragen) en gigantisch (past net door de deuropening!) _O-
Oh uurtje voor een volwassen hond is prima, maar water en niet op het heetst van de dag blijft wel het advies. :)

Stoktrauma is inderdaad dat de stok terugstuitert. Helaas eindigt dat nog wel eens ergens via de bek in de hals, als de hond de stok vangt en deze door de kracht doorschiet. Of tussen tanden/kiezen/ in gehemelte.
SPOILER
Ik zit met een boek in de tuin. Althans, nu nog hier aan het SCen natuurlijk want ik moet nog even teruglezen. Ik heb geloof ik best wat gemist. We zijn best druk bezig geweest met allerlei klusprojecten in ons eerste weekje vrij. (Maar hebben ook een dag niks anders gedaan dan gamen :D ) We hebben gisteren palen de grond ingezet (pfff… nat! Vies! Plakkerig van zand en liters zweet!) zodat we nu eindelijk op ons terras kunnen zitten zonder verschroeid te worden 8-)

SPOILER
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 juni 2026 @ 13:43:42 #48
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221097353
Groeten uit Tempel Garten.
Na de Berlin Bunker Story naar Tempelhof gegaan. Nu lunchen in de tuin :P

Zo bepalen wat ik hierna ga doen. Nog geen idee. :D.
Wordt vanavond iig voetbal kijken in Sony Center. Dicht bij huis. Alleen niks Oranjes meegenomen. 🙃
pi_221097374
Wat een heerlijke plek @Candaasje
pi_221097379
Ach @Kaatje1 , dat is wel echt heel sneu voor zowel jou als Teuntje. Ik merkte wel bij Simon dat hij in het begin echt overdreven aanhankelijk was (ik denk door onzekerheid/angst , hij had al wat verschillende huizen gezien) en dat is wel afgenomen met de tijd. Maar ja, dat is wel een gok natuurlijk en voor jou wel een pijnlijke. Zeker als het toch gewoon zo blijft omdat ze zich nu juist prettig voelt als de schootkat en dat geen onzekerheid is, maar ze dit nu pas durft te laten zien.
Moeilijk :*

Ik weet even niet meer wie het vroeg, maar we hebben de klus-tuinbroeken binnen van Strauss. Eerste indruk is goed; maat klopt best goed, stof voelt fijn en er zitten ook nog zakken in. Maar ik heb hem pas één keer aangehad want nu is het te warm, dus euh… to be continued :D
  zaterdag 20 juni 2026 @ 13:49:04 #51
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_221097385
Je tuin is wel echt prachtig geworden @Candaasje

Zojuist thuis gekomen, de tuin is een oerwoud, moestuin ook. Lang leve het instelbare sproeisysteem.
Meteen lekker geluncht met salade uit eigen tuin. O+ Zo gemist, die Schotten eten niet graag groenten.
Eerste tomaatjes geoogst *O*
Aardbeien bijna allemaal gemist ;(
Buren vonden ze wel heerlijk :D
pi_221097413
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 13:49 schreef gcjoel het volgende:
Je tuin is wel echt prachtig geworden @:candaasje

Zojuist thuis gekomen, de tuin is een oerwoud, moestuin ook. Lang leve het instelbare sproeisysteem.
Meteen lekker geluncht met salade uit eigen tuin. O+ Zo gemist, die Schotten eten niet graag groenten.
Eerste tomaatjes geoogst *O*
Aardbeien bijna allemaal gemist ;(
Buren vonden ze wel heerlijk :D
Het gaat zo hard! O+

Dit was het nog in februari dit jaar!
SPOILER
Wij eten nu ook alle aardbeien van de buren :9
  zaterdag 20 juni 2026 @ 14:05:36 #53
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_221097449
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 13:55 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Het gaat zo hard! O+

Dit was het nog in februari dit jaar!
SPOILER
Wij eten nu ook alle aardbeien van de buren :9
Wat een verschil!
Wij hadden voor we op vakantie gingen gras en klaver gezaaid op de plek waar de oude schuur stond. Dat is heerlijk thuis komen, van dorre zandbende naar groene oase.
pi_221097450
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 13:40 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Oh uurtje voor een volwassen hond is prima, maar water en niet op het heetst van de dag blijft wel het advies. :)

Stoktrauma is inderdaad dat de stok terugstuitert. Helaas eindigt dat nog wel eens ergens via de bek in de hals, als de hond de stok vangt en deze door de kracht doorschiet. Of tussen tanden/kiezen/ in gehemelte.
SPOILER
Ik zit met een boek in de tuin. Althans, nu nog hier aan het SCen natuurlijk want ik moet nog even teruglezen. Ik heb geloof ik best wat gemist. We zijn best druk bezig geweest met allerlei klusprojecten in ons eerste weekje vrij. (Maar hebben ook een dag niks anders gedaan dan gamen :D ) We hebben gisteren palen de grond ingezet (pfff… nat! Vies! Plakkerig van zand en liters zweet!) zodat we nu eindelijk op ons terras kunnen zitten zonder verschroeid te worden 8-)

SPOILER
Oe dat stoktrauma, nog nooit van gehoord!
Binnenkort als ik meer ga werken, zal ik vast wel dit soort termen te horen krijgen. 90% van de wandelaars komen met honden.
Er staat ook een bakje hondenkoekjes bij 'mijn' loketje. 1 koekje per hond als je door het hek, langs mijn loketje komt na het wandelen ;) En ja je hebt ook 'graaiers' die een hele hand meenemen ~O> o|O

En waterbakken die we dan steeds vullen.

Donderdagmiddag hoorde ik al een gesprek tussen baasjes dat de hond van de bedrijfsleider (die lekker vrij rond kuiert, wordt kennelijk opgeleid als hulphond) en heeft 2 nestjes gehad, zo 'lekker ruikt'.
Ik snapte het eerst niet echt :D Maar dat ging dus over haar 'loopsheidsgeur' voor die andere hond.

En je tuin _O_ Dat was zo'n wildernis, kijk nou eens, wat een heerlijkheid O+

[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 20-06-2026 14:11:15 ]
pi_221097457
Het gaat wel steeds beter met Teuntje. Ze laat zich steeds makkelijker op de grond zetten en springt niet meer 100 keer terug maar kiest snel eieren voor gaar geld en gaat op de bank liggen. Ook reageert ze beter op “nee”. Kreeg vannacht ook weer al haar speelgoed op bed afgeleverd. Het is echt heel moeilijk, want zodra ze op me springt weet ik niet waar ik het moet zoeken van de pijn maar wanneer je haar ziet spelen met haar speelgoed, naar de vogeltjes in de tuin beneden ziet kijken of opgekruld liggen slapen is ze zo leuk
pi_221097468
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Het gaat wel steeds beter met Teuntje. Ze laat zich steeds makkelijker op de grond zetten en springt niet meer 100 keer terug maar kiest snel eieren voor gaar geld en gaat op de bank liggen. Ook reageert ze beter op “nee”. Kreeg vannacht ook weer al haar speelgoed op bed afgeleverd. Het is echt heel moeilijk, want zodra ze op me springt weet ik niet waar ik het moet zoeken van de pijn maar wanneer je haar ziet spelen met haar speelgoed, naar de vogeltjes in de tuin beneden ziet kijken of opgekruld liggen slapen is ze zo leuk
Dus eigenlijk 'alleen' dat op bed (op jou) springen is nu 'het' probleem voor jou.
pi_221097505
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:08 schreef Blues het volgende:

[..]
Dus eigenlijk 'alleen' dat op bed (op jou) springen is nu 'het' probleem voor jou.
Ja. Ik weet ook niet wat ik nu moet.
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 14:16:47 #58
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221097519
Dat was ook wat ik begreep en dacht het niet goed te begrijpen. De slaapkamerdeur dicht houden geen optie dan?
pi_221097548
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 13:47 schreef Candaasje het volgende:
Ach @:Kaatje1 , dat is wel echt heel sneu voor zowel jou als Teuntje. Ik merkte wel bij Simon dat hij in het begin echt overdreven aanhankelijk was (ik denk door onzekerheid/angst , hij had al wat verschillende huizen gezien) en dat is wel afgenomen met de tijd. Maar ja, dat is wel een gok natuurlijk en voor jou wel een pijnlijke. Zeker als het toch gewoon zo blijft omdat ze zich nu juist prettig voelt als de schootkat en dat geen onzekerheid is, maar ze dit nu pas durft te laten zien.
Moeilijk :*

Ik weet even niet meer wie het vroeg, maar we hebben de klus-tuinbroeken binnen van Strauss. Eerste indruk is goed; maat klopt best goed, stof voelt fijn en er zitten ook nog zakken in. Maar ik heb hem pas één keer aangehad want nu is het te warm, dus euh… to be continued :D
Prachtig geworden jullie tuin! Ik vroeg het van die broeken. Zit er wat stretch in?
pi_221097549
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:16 schreef derLudolf het volgende:
Dat was ook wat ik begreep en dacht het niet goed te begrijpen. De slaapkamerdeur dicht houden geen optie dan?
Nee, dan miauwt ze de hele flat wakker en omdat ik het raam ‘s nachts niet open heb (te makkelijk binnenklimmen voor ongewenste bezoekers) is dat mij ook veel te benauwd.
pi_221097564
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 12:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ook tuinbonen tellen voor het experiment van de WUR.
Ik bestelde vandaag ergens iets met zalm waarvan de uitvoering me verder nog vrij onduidelijk was.
Kreeg ik spontaan iets met O+ tuinbonen O+

Ik zat in de schaduw met duizend licht om me heen, daarom lijkt mijn bord wat gedeprimeerd, maar dat is het niet hoor.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221098319
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:26 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik bestelde vandaag ergens iets met zalm waarvan de uitvoering me verder nog vrij onduidelijk was.
Kreeg ik spontaan iets met O+ tuinbonen O+
[ afbeelding ]

Ik zat in de schaduw met duizend licht om me heen, daarom lijkt mijn bord wat gedeprimeerd, maar dat is het niet hoor.
:9
Spoilers!
pi_221098335
Er is gisteren een zak poetskatoen tot mij gekomen. Hoe gebruik ik dat?

Heeft iemand nog tips voor het verwijderen van houtskool uit een t-shirt? Het zit er zo'n 3 weken in. Wassen, wassen na ossengal en wassen na Shout heeft nog niet geholpen. Een experiment met baking soda staat voor dinsdag gepland.

Verder zoek ik een werktas. Of eigenlijk een leuke rugzak denk ik waar mijn laptop en lunch ook in past. Kantoormensen met werktas, waar moet ik nou echt op letten? Ik wil hem eigenlijk wel altijd gebruiken, dus als dagelijkse tas ook voor niet werk.

Ik zoek ook een thermosmok. Wie heeft de gouden tip?
Spoilers!
pi_221098393
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat ingewikkeld -O-

Kan ze bij jou blijven tot een andere adoptant is gevonden?
Wie weet realiseert ze zich dan steeds meer dat bij jou in de buurt zijn ook oké is en kunnen jullie een (voor jou) minder pijnlijke verstanhouding ontwikkelen.
Al ga je je wellicht ook steeds meer hechten aan de dame als ze langer blijft en het toch niet werkt.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221098463
As woensdag staat dagje Toverland met maatje op de planning.
Voorspelling is nu 40 graden :%

Net even gebeld om te overleggen maar meneer was niet thuis. Ik ga pleiten voor omboeken naar dagje zwemplas. Hij is altijd meegaand dus dat zal wel oke zijn.
Enige wat geboekt is is de parkeerplaats en die kan ik later in het jaar nog inwisselen.
Als hij per se wel Toverland wil wordt het 485858482 keer wildwaterbaan wat mij betreft _O-
pi_221098689
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 16:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

Heeft iemand nog tips voor het verwijderen van houtskool uit een t-shirt? Het zit er zo'n 3 weken in. Wassen, wassen na ossengal en wassen na Shout heeft nog niet geholpen. Een experiment met baking soda staat voor dinsdag gepland.

Verder zoek ik een werktas. Of eigenlijk een leuke rugzak denk ik waar mijn laptop en lunch ook in past. Kantoormensen met werktas, waar moet ik nou echt op letten? Ik wil hem eigenlijk wel altijd gebruiken, dus als dagelijkse tas ook voor niet werk.

Ik heb net een nieuwe rugzak voor naar werk gekocht voor m'n verjaardag. Ik heb de Cotopaxi Allpa 18L gekocht.

Waar ik op heb gelet:
- Inhoud (moest iets kleiner dan de 24L die ik had, want daar had ik altijd ruimte in over)
- Laptopvak voor het formaat laptop dat ik heb. Laptopvak niet met een rits aan de zijkant want dan vallen dingen eruit.
- Voorvak voor kleine spulletjes wilde ik met een horizontale rits, niet verticaal want dan vallen dingen eruit.

En Cotopaxi maakt tassen in blije kleurtjes! Het is een verrassing welke kleurtjes je krijgt als je online bestelt. Mijnes is vooral blauw- en groentinten, met roze/rood/paarse schouderbanden :D
pi_221098695
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 11:56 schreef AnneX het volgende:

[..]
Weet jij heel zeker dat je morgen gaat sporten?
Ja hoor. Zit veel water in het parcours dus komt goed. :)
  zaterdag 20 juni 2026 @ 16:27:49 #68
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_221098708
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 16:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik ben fan van mijn fles van https://vannbottles.com/
Mooie kwaliteit en water blijft super goed koud. Ze hebben ook bekers, die werken voor warm vast net zo goed.
pi_221098716
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 13:40 schreef Candaasje het volgende:

[..]

SPOILER

SPOILER
Wat een paradijsje is jullie tuin! O+

B wilde nog vermelden dat deze hond zo'n sufneus was dat de stok al lang en breed geland was als-ie er een keer op af begon te lopen. Of hij was alweer vergeten waarheen hij moest lopen. Meestal wezen we de stok aan en dan ging hij wel :')
Dus geen zorgen *G*
Ik was wel beetje bang voor de hitte want het is een poedel met best wel een vachtje. Volgende keer toch water mee :Y
pi_221098733
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 16:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
As woensdag staat dagje Toverland met maatje op de planning.
Voorspelling is nu 40 graden :%

Net even gebeld om te overleggen maar meneer was niet thuis. Ik ga pleiten voor omboeken naar dagje zwemplas. Hij is altijd meegaand dus dat zal wel oke zijn.
Enige wat geboekt is is de parkeerplaats en die kan ik later in het jaar nog inwisselen.
Als hij per se wel Toverland wil wordt het 485858482 keer wildwaterbaan wat mij betreft _O-
Hopelijk ziet maatje de zwemplas zitten.
Ik weet niet hoe begroeid Toverland is maar met 40graden is een pretpark geen pretje.
pi_221098788

Dit is vanmorgen bij ons op het erf afgeleverd. In elk geval niet voor ons bedoeld en ook niet voor buur-vriend J, die tegenwoordig als loonwerker werkt en zoiets wel bij ons zou laten afleveren als dat logistiek handiger zou zijn.

Spik splinter nieuw. Benieuwd of iemand het komt halen :')

Dit is ons een na raarste pakket hier tot nu toe.
La derecha oprime, la izquierda libera
  zaterdag 20 juni 2026 @ 16:48:07 #72
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221098837
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 16:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Enige wat geboekt is is de parkeerplaats
En ik maar denken dat jij zo'n net meisje was.
pi_221098918
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
En ik maar denken dat jij zo'n net meisje was.
B-)
pi_221098933
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 16:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Wat ingewikkeld -O-

Kan ze bij jou blijven tot een andere adoptant is gevonden?
Wie weet realiseert ze zich dan steeds meer dat bij jou in de buurt zijn ook oké is en kunnen jullie een (voor jou) minder pijnlijke verstanhouding ontwikkelen.
Al ga je je wellicht ook steeds meer hechten aan de dame als ze langer blijft en het toch niet werkt.
Omdat ze al redelijk luistert naar “nee” en niet meer 100x terug op schoot springt lijkt ze goed te kunnen leren. 13 jaar geleden heb ik voor Nika en Elin een telefonisch consult gehad met een katten gedragstherapeut en die ga ik maandag bellen.
Want ze is echt heel leuk en lief
pi_221099018
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 16:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]

Dit is vanmorgen bij ons op het erf afgeleverd. In elk geval niet voor ons bedoeld en ook niet voor buur-vriend J, die tegenwoordig als loonwerker werkt en zoiets wel bij ons zou laten afleveren als dat logistiek handiger zou zijn.

Spik splinter nieuw. Benieuwd of iemand het komt halen :')

Dit is ons een na raarste pakket hier tot nu toe.
Er mist nog iets achter :D Ook geen pakbon erbij of iets?
pi_221099024
Onze huismerel als je bezig bent in de tuin zingt je de oren van de kop O+

https://streamable.com/cvuqnm?src=player-page-share
pi_221099060
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 17:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Omdat ze al redelijk luistert naar “nee” en niet meer 100x terug op schoot springt lijkt ze goed te kunnen leren. 13 jaar geleden heb ik voor Nika en Elin een telefonisch consult gehad met een katten gedragstherapeut en die ga ik maandag bellen.
Want ze is echt heel leuk en lief
O+
pi_221099400
Hopelijk blijkt dat Teuntje vrij makkelijk afleert op je schoot te springen @Kaatje1! Dat gun ik jullie beide. En anders hoop ik dat zich snel een fijn nieuw huisje voor haar meldt :)

Ik had gisteren met nicht al een beetje geshopt en vandaag met moeder ook :o ik haat shoppen, maar ik ben vandaag toch best goed geslaagd. Drie shirts (eentje met korte mouwen in twee kleuren en een blouse met lange mouwen) en een lange broek van een fijn redelijk dun stofje voor als het warm is maar ik naar werk geen korte broek aan kan. En een van de korte mouwen shirts heeft een kleur die ik ook echt heel mooi vind O+ mam twijfelde aan de hanger, maar eenmaal aan vond ze die kleur me toch wel heel erg goed staan O+
pi_221099453
Wauw, met dit weer vrijwillig gaan shoppen en kleding passen _O_

Mevrouw kwam me net halen, bakje met brokjes was leeg. Ik had eerder steeds de daghoeveelheid gegeven maar dat had ze ook in een paar uur op. Nu maar in twee delen, ze hoeft geen theemuts te worden
pi_221099522
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 18:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Wauw, met dit weer vrijwillig gaan shoppen en kleding passen _O_

Mevrouw kwam me net halen, bakje met brokjes was leeg. Ik had eerder steeds de daghoeveelheid gegeven maar dat had ze ook in een paar uur op. Nu maar in twee delen, ze hoeft geen theemuts te worden
Fijn dat ze beter eet!

En ik zat aan de kust, met een heerlijke 23 graden en koel briesje van zee O+ en airco in winkels haha, dus het was erg goed te doen. Drie winkels even doorgelopen maar daar hadden ze niks dus vrij snel weer uit, in de vierde winkel hadden ze veel leuke dingen dus daar wel echt 5 broeken en 8 shirts ofzo gepast. De airco stond er zo hard aan dat toen ik eenmaal gekozen had, mn moeder buiten in de zon is gaan staan om op te warmen _O-
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 juni 2026 @ 18:45:13 #81
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221099573
Wilde bij Sony Center voetbal kijken... Echter om 22u speelt Duitsland ook. Dus al vol. Nu bij een Indo om de hoek. Daar kan ik wel voetbal kijken 😀
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 18:49:54 #82
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221099618
Ik wist eerder dat Duitsland moest voetballen dan dat Nederland moet @borisz _O-
Feestje bij m'n buren, was al aangekondigd dat Duitsland- Elfenbeinküste werd vertoond, gisteren een bericht op FB dat op veler verzoek ze de wedstrijd van NL ook gingen uitzenden :+ Toen pas kwam ik er achter.

Ze hebben een geniale tent trouwens waarvan ik geen foto kan delen want dan kan ik net zo goed direct m'n adres online gooien. Die mogen de stamgasten hier best hebben maar je weet nooit wie er allemaal lurken. En sommige lurkers hoeven die sowieso niet.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 juni 2026 @ 18:52:06 #83
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221099660
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 18:49 schreef derLudolf het volgende:
Ik wist eerder dat Duitsland moest voetballen dan dat Nederland moet @:borisz _O-
Feestje bij m'n buren, was al aangekondigd dat Duitsland- Elfenbeinküste werd vertoond, gisteren een bericht op FB dat op veler verzoek ze de wedstrijd van NL ook gingen uitzenden :+ Toen pas kwam ik er achter.

Ze hebben een geniale tent trouwens waarvan ik geen foto kan delen want dan kan ik net zo goed direct m'n adres online gooien. Die mogen de stamgasten hier best hebben maar je weet nooit wie er allemaal lurken. En sommige lurkers hoeven die sowieso niet.
Ik heb het speelschema totaal niet in mn hoofd zitten. Ik kijk de wedstrijden die om schappelijke tijden zijn. Maar de rest tot nu toe echt overslagen. Denk dat ik nu al meer wedstrijden heb gemist dan de laatste 5/6 eindtoernooien.
pi_221099730
Fijn @vlindertje89 :D
Ben wel een beetje jaloers want mijn zoektocht naar zomerkleding viel vandaag een beetje tegen.

Ik had op Vinted 2x twee korte broeken besteld van een beschaafde lengte die naar werk nog wel kan - ons gebouw heeft geen airco en het wordt er zoooo heet nu. Eerder droeg ik naar werk nooit korte broeken maar met dit gebouw zet ik die principes aan de kant _O-

Helaas zijn twee van de broeken (waarvan het pakketje er vandaag was) veeeeeel te groot. Ik vind dat ik een maat medium ben maar de meeste kledingmerken duidelijk niet :') Ik KAN niet small zijn ik ben verdorie 1m80 hoe is dat small.

De twee andere broeken zijn ook aan de grote kant maar met een riem prima te dragen. Na m'n vakantie maar eens verder zoeken... naar maat S dus blijkbaar.

Maar vandaag in fysieke winkels geslaagd voor beha's dus dat is wel weer fijn. Dankzij B want die heeft me beha's in het schap voor tieners en het schap met sportkleding aangewezen en die voldeden aan de criteria _O-
pi_221099842
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 18:38 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Fijn dat ze beter eet!

En ik zat aan de kust, met een heerlijke 23 graden en koel briesje van zee O+ en airco in winkels haha, dus het was erg goed te doen. Drie winkels even doorgelopen maar daar hadden ze niks dus vrij snel weer uit, in de vierde winkel hadden ze veel leuke dingen dus daar wel echt 5 broeken en 8 shirts ofzo gepast. De airco stond er zo hard aan dat toen ik eenmaal gekozen had, mn moeder buiten in de zon is gaan staan om op te warmen _O-
Ah, ik dacht meer aan je woonstad, maarvdit is inderdaad goed te doen
pi_221100071
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 18:55 schreef Tele6 het volgende:
Fijn @:vlindertje89 :D
Ben wel een beetje jaloers want mijn zoektocht naar zomerkleding viel vandaag een beetje tegen.

Ik had op Vinted 2x twee korte broeken besteld van een beschaafde lengte die naar werk nog wel kan - ons gebouw heeft geen airco en het wordt er zoooo heet nu. Eerder droeg ik naar werk nooit korte broeken maar met dit gebouw zet ik die principes aan de kant _O-

Helaas zijn twee van de broeken (waarvan het pakketje er vandaag was) veeeeeel te groot. Ik vind dat ik een maat medium ben maar de meeste kledingmerken duidelijk niet :') Ik KAN niet small zijn ik ben verdorie 1m80 hoe is dat small.

De twee andere broeken zijn ook aan de grote kant maar met een riem prima te dragen. Na m'n vakantie maar eens verder zoeken... naar maat S dus blijkbaar.

Maar vandaag in fysieke winkels geslaagd voor beha's dus dat is wel weer fijn. Dankzij B want die heeft me beha's in het schap voor tieners en het schap met sportkleding aangewezen en die voldeden aan de criteria _O-
Dat is een van de redenen waarom ik shoppen dus haat normaal. Elke winkel lijkt andere maten te gebruiken waardoor ik de helft van de tijd twee of drie maten moet passen tot ik de goeie te pakken heb. En het staat op de paspop altijd anders dan bij mij. Etcetera. Wel fijn dat je voor de beha's wel geslaagd bent!

Overigens gaan s/m/l maten bij broeken in mijn ervaring meestal vooral over de omvang en niet over de lengte, dus als je slank bent en lang dan zou ik inderdaad alsnog op een s gokken. Ik kocht vandaag een broek in s die even lang was als de versie in m die ik ook probeerde. Gelukkig nét niet te lang, hij blijft net aan paar mm boven de grond als ik mn Nikes aan heb. Betekent wel dat als ik eindelijk nieuwe sneakers vind, die wel ook redelijk dikke zool moeten hebben :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ah, ik dacht meer aan je woonstad, maarvdit is inderdaad goed te doen
Haha ja, nee, dat was inderdaad verschrikkelijk geweest. Als ik thuis was gebleven had ik me lekker binnen opgesloten :+

Het is zowaar nu al best oké buiten, dankzij de westenwind denk ik, dus hele huis staat al open. Ik lig op zolder onder het open dakraam een beetje te lezen, en kan het voetbal op geluid volgen via de verschillende buren die lekker mee Oeh en aah'en enzo _O-
pi_221100234
Broeken laat ik vermaken door de handige buurvrouw, in het Repaircafé of in het Afghaanse naaiatelier.
Indien té lang - ben niet zo van over de grond slepen, bah - mèt een omslag. Dat valt zo mooi.

Fijn dat je zo goed bent geslaagd👍🏼
pi_221100308
Oeh, het wordt 21 graden!
Vannacht om 5 uur :')

*slk airco aanslingeren gaat*

Want morgen weer werken. Al was het vandaag best te doen. Weinig klamme badkamers en ik kreeg een sloot aan frisse drankjes aangeboden O+
pi_221100309
Ik heb laatst bij ms mode 2 hele leuke rokken gevonden en shirtje in bijpassende kleur bij de Scapino. Kom daar nooit maar vriendin moest sandaaltjes voor haar dochter hebben.

Ik mag sowieso niks meer kopen mijn kast is vol heb zat om aan te doen en toch lokt vaak iets nieuws. Heb echt veel rokken en jurkjes, vandaag maar eentje uit de kast getrokken denk al een jaar niet aan gehad.
pi_221100425
Ik heb nu een shirt tuniek aan en hoop dat niemand aanbelt :D
pi_221101105
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb nu een shirt tuniek aan en hoop dat niemand aanbelt :D
Aah joh lekker boeiend gewoon open doen
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:02:04 #92
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221101169
quote:
5s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 14:22 schreef sigme het volgende:

[..]
Koop je ze in Franse uitvoeringen?
En wat heb je gekocht?
Okay
Strips:
Rubricue a brac Tome 2
Vie de Merde, Les Profs
Marny, Ma Belle-Mere qu'elle Se Casse
Agrippine, Allergies
Pacush Blues, Variations sur un theme impose
Pacush Blues, Jefferson Ou le mal de vrivre
Pacush Blues, l'importance Majeure des accords mineurs
Les Bidochon 10
Ad Stars 2
Les Gendarmes, Coffre Surprise
Les Gendarmes, Souriez, vous etes Flashes!
Les Gendarmes, Amende honorable
Les Nanas, Tout ce qui fair Raaaaaler
Le Corps a l'ombre
Pouche, Jacques Faizant
Vie de Merde, Au Boulot
Paul Harris Pionnier d'un Monde nouveau
Les Chicons, Jour de Courses
La vie d'Einstein, 1, Enfance
Frustres 5
Vie de Merde, Concentre de best of
Pacush Blues, le mal de mer
Les tresors de picsou
Iznogoud, Tome 1
Autour de Kate
Les Ames Seches, 2
Les Ames Seches, 3
Gaston 4
Gaston Lagaffe merite des baffes
Lucky Luke, Le prophete
Philippine Lomar, 5, un vilain des faux
Phil Korridor, La nuit des Fulgurs
Sarko 1er La Face Karchef de Sarkozy la suite
Signe Maroilles
Vie de Merde Les Enfants
Le Maltais, on peut toujour negocier
Le Brevet du toit du monde
Herve Bourhis, Comix Remix, tome 3 le Grand Exil
Cedric Ou sont les Freins?
Asterix en Hispanie
Le Rende-vous de sevenoaks
Le Petit Spirou C'est pas de ton age
Cedrix, je veux l'epouser
Asterix, la Zizanie
Asterix, La Serpe d'or
Asterix, la domain des Dieux
Lucky Luke contre Pat Poker
Lucky Luke, le pont sur le Mississipi
Lucky Luke, La legende de L'ouest
Iznogoud, Le Complice D'Isznogoud

Boeken:
Jacques Salome: T'es toi quand tu parles
Matthieu Sylvander & Anais Vaugelade: La romance de l"ogre yosipovitch
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:12:57 #93
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221101430
Brengt mijn collectie Franstalige strips op 217 stuks
pi_221101513
“We” doen het best goed vanavond in de VS
pi_221101921
Ik heb een goede 8 kilometer geqndeld vanochtend. Dat was een merkwaardige combi tussen loeiheet met zeiknatte voeten op vele stukken. Daarna lekker geluncht maar ook enorm warm.

Het heeft hier fors gestookt vannacht. Toen we vanochtend naar de markt fietsen zagen we een boom op een huis, een boom die vannacht al omgezaagd was en wel 20 bomen met forse taken eraf gewaaid/gezaagd.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:33:25 #96
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221102038
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:15 schreef Kaatje1 het volgende:
pi_221102126
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
T is ook niet mijn meest favoriete sport, maar dot is best leuk
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 20:44:41 #98
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221102308
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ging even naar huis om de pomp uit te zetten, was van de lijn halen en even te kakken en het ging van 2-0 naar 4-1

Gelukkig is het scherm klein genoeg om niet te hoeven kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')