Denk dat jij gewoon weer FA moet worden timmiequote:Op maandag 15 juni 2026 22:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb ik bij dezen gegeven.
Danny moet lief zijn en niet iemands kop eraf bijten als ie iets zegt waar ie het niet mee eens is. straatcommando. kan zijn problemen met de policy ook in zijn apenhok bespreken. FOK! is leuk en kutusers zijn kut en we zijn allemaal kutusers, sommigen vaker dan anderen.
Dit is mijn uitspraak en zo zit het.
Waarom niet, alles wordt toch geaccepteerd. Als een moderator die publiekelijk ruzie zit te zoeken in alle topics getolereerd wordt. Waarom dan niet ook in een 3e deel?quote:
Niet te druk om maken denk ik.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Naar het schijnt is de situatie nu (alweer) donkerrood. Die "paar jaar" gaat FOK! niet meer halen zo.
ik geloof in deze uitspraakquote:Op maandag 15 juni 2026 22:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb ik bij dezen gegeven.
Danny moet lief zijn en niet iemands kop eraf bijten als ie iets zegt waar ie het niet mee eens is. straatcommando. kan zijn problemen met de policy ook in zijn apenhok bespreken. FOK! is leuk en kutusers zijn kut en we zijn allemaal kutusers, sommigen vaker dan anderen.
Dit is mijn uitspraak en zo zit het.
iemand heeft het gereekstquote:
Dus de policy is niet goed? Of jullie hebben te weinig man/vrouw kracht om het te handhavenquote:Op maandag 15 juni 2026 22:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik geloof in deze uitspraak
het neemt het probleem alleen niet weg, de bron van alle ellende
trolletjes die fok! opstarten puur om irritant te doen zodat mensen ze gaan uitschelden EN mensen die die trolletjes opzoeken omdat ze lekker willen schelden EN mods die het totaal niet meer aankunnen atm omdat ze dingen te doen hebben, sommigen hebben wat meer tijd omdat het ijshockeyseizoen voorbij is maar het blijft dweilen met de train op en de Australian Ice Hockey League streamed tegenwoordig alle wedstrijden
uw uitspraak hebben we niets aan timtimtimmmm
Dit mag tot in deel 300 lichtjaar worden besproken. Het is niet zomaar iemand die vertrekt.quote:
Nou dat denk ik niet als er al links en rechts mensen weggaan omdat ze ruzie hebben, wellicht heb je dan eerder iemand met tact nodigquote:Op maandag 15 juni 2026 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat jij gewoon weer FA moet worden timmie
Weer een overdreven reactie. Denk je echt dat dat helpt?quote:Op maandag 15 juni 2026 22:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit mag tot in deel 300 lichtjaar worden besproken. Het is niet zomaar iemand die vertrekt.
ik vind hem prima maar als je het consequent uit wilt voeren heb je veel meer mankracht nodigquote:Op maandag 15 juni 2026 22:33 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dus de policy is niet goed? Of jullie hebben te weinig mankracht
sp3c?quote:Op maandag 15 juni 2026 22:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet als er al links en rechts mensen weggaan omdat ze ruzie hebben, wellicht heb je dan eerder iemand met tact nodig
neequote:
Nee jouw bijdrages zijn lekker constructief wil je zeggenquote:Op maandag 15 juni 2026 22:35 schreef Masberum het volgende:
[..]
Weer een overdreven reactie. Denk je echt dat dat helpt?
Definieer helpen dan eens voor mij. Wat zou nu echt heel constructief zijn voor mij om te doen? Ik weet zeker dat ik jou niet op iets soortgelijks ga betrappen.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:35 schreef Masberum het volgende:
[..]
Weer een overdreven reactie. Denk je echt dat dat helpt?
Hoezo is het niet goed? In 1 topic zoals het Oekraine topic loopt het dan niet goed. Maar als jij en de rest gewoon hun taak uitvoeren dan is dat toch wat het is? Dan ontspoort 1 topic en dat is dat. Iedereen lijkt te doen alsof het zo'n groot drama is terwijl dat het niet is.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik vind hem prima maar als je het consequent uit wilt voeren heb je veel meer mankracht nodig
als we het doen zoals we het nu doen is het niet goed
kies zelf maar
het is niet in 1 topic, als je niet weet waar je het over hebt blijf alstjeblieft wegquote:Op maandag 15 juni 2026 22:37 schreef Masberum het volgende:
[..]
Hoezo is het niet goed? In 1 topic zoals het Oekraine topic loopt het dan niet goed. Maar als jij en de rest gewoon hun taak uitvoeren dan is dat toch wat het is? Dan ontspoort 1 topic en dat is dat. Iedereen lijkt te doen alsof het zo'n groot drama is terwijl dat het niet is.
Een topic om een FA uit te zwaaien die niet meer wist hoe hij om moest gaan met trollen wordt verziekt door iemand die overduidelijk opzettelijk zit te trollen.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:37 schreef Masberum het volgende:
[..]
Hoezo is het niet goed? In 1 topic zoals het Oekraine topic loopt het dan niet goed. Maar als jij en de rest gewoon hun taak uitvoeren dan is dat toch wat het is? Dan ontspoort 1 topic en dat is dat. Iedereen lijkt te doen alsof het zo'n groot drama is terwijl dat het niet is.
het gaat niet enkel om de 'trollen'quote:Op maandag 15 juni 2026 22:40 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Een topic om een FA uit te zwaaien die niet meer wist hoe hij om moest gaan met trollen wordt verziekt door iemand die overduidelijk opzettelijk zit te trollen.
Het is bijna poëtisch.
In die zin zitten we in een soort endless loop hier. Om de paar jaar een post van Danny dat de boel elk moment om kan vallen, dat wordt opgepikt en gevolgd door een hele topicreeks vol met adviezen, donaties worden gegeven en aangenomen, met de adviezen wordt niets gedaan. Rinse & repeat. Af en toe een opstootje waarbij weer wat crew en trouwe users verdwijnt.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:32 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Niet te druk om maken denk ik.
Ik kwam gisteren dit topic tegen:
KLB / Waarom is er geen overzichtelijk topic over het a.s. einde van FOK!
Identieke situatie en verhaal als onder andere nu.
Inmiddels toch alweer tien jaar verder.
Wanneer is er voor het laatst een FA opgestapt?quote:Op maandag 15 juni 2026 22:41 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
In die zin zitten we in een soort endless loop hier. Om de paar jaar een post van Danny dat de boel elk moment om kan vallen, dat wordt opgepikt en gevolgd door een hele topicreeks vol met adviezen, donaties worden gegeven en aangenomen, met de adviezen wordt niets gedaan. Rinse & repeat. Ondertussen verdwijnen crew en trouwe users.
Nou ja om niet te overreageren. Het in perspectief te bekijken. De users die vooral klagen zijn users die hier elke dag zijn, ook veel van R&P. Je kan dan denken van 'ow hun mening moeten we heel serieus nemen want ze posten elke dag' maar je kan ook naar het grotere plaatje kijken naar mijn idee. En dat zijn alle andere subfora waar er geen problemen zijn en ook veel users zijn. Die reageren alleen niet zozeer op deze problematiek omdat ze er weinig/niks van merken. Het is zoals ik ernaar kijk gewoon drama omdat sommige users drama willen maken.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Definieer helpen dan eens voor mij. Wat zou nu echt heel constructief zijn voor mij om te doen? Ik weet zeker dat ik jou niet op iets soortgelijks ga betrappen.
Die user is een van de users die qua R&P waar CoolGuy modde, voor hem reden was om te stoppen.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:40 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Een topic om een FA uit te zwaaien die niet meer wist hoe hij om moest gaan met trollen wordt verziekt door iemand die overduidelijk opzettelijk zit te trollen.
Het is bijna poëtisch.
FA weet ik niet. Met crew bedoel ik niet alleen FA.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:41 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Wanneer is er voor het laatst een FA opgestapt?
Nee, dat is niet waar.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die user is een van de users die qua R&P waar CoolGuy modde, voor hem reden was om te stoppen.
als iedereen nu eens stopt met vanalles in te vullen ...quote:Op maandag 15 juni 2026 22:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die user is een van de users die qua R&P waar CoolGuy modde, voor hem reden was om te stoppen.
Goed bezig weer!quote:Op maandag 15 juni 2026 22:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is niet in 1 topic, als je niet weet waar je het over hebt blijf alstjeblieft weg
Trollen zijn natuurlijk wel van alle tijden, het probleem lijkt me dan dat de normale bezoekers wat minder komen en dan vallen de trolls meer op.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik geloof in deze uitspraak
het neemt het probleem alleen niet weg, de bron van alle ellende
trolletjes die fok! opstarten puur om irritant te doen zodat mensen ze gaan uitschelden EN mensen die die trolletjes opzoeken omdat ze lekker willen schelden EN mods die het totaal niet meer aankunnen atm omdat ze dingen te doen hebben, sommigen hebben wat meer tijd omdat het ijshockeyseizoen voorbij is maar het blijft dweilen met de train op en de Australian Ice Hockey League streamed tegenwoordig alle wedstrijden
uw uitspraak hebben we niets aan timtimtimmmm
Als je dat zelf nou eens deedquote:Op maandag 15 juni 2026 22:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
als iedereen nu eens stopt met vanalles in te vullen ...
ik ben altijd goed bezigquote:
wat heb ik ingevuld en voor wie?quote:
Wat heb ik verzonnen?quote:Op maandag 15 juni 2026 22:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben altijd goed bezig
jij zit gewoon vanalles te verzinnen
Als ik zo tussen de regels doorlees is het helemaal zo gek nog niet.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:42 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja om niet te overreageren. Het in perspectief te bekijken. De users die vooral klagen zijn users die hier elke dag zijn, ook veel van R&P. Je kan dan denken van 'ow hun mening moeten we heel serieus nemen want ze posten elke dag' maar je kan ook naar het grotere plaatje kijken naar mijn idee. En dat zijn alle andere subfora waar er geen problemen zijn en ook veel users zijn. Die reageren alleen niet zozeer op deze problematiek omdat ze er weinig/niks van merken. Het is zoals ik ernaar kijk gewoon drama omdat sommige users drama willen maken.
Ik denk dat het constructief voor jou kan zijn om gewoon de topics op FOK! te bezoeken en op te reageren die je leuk vindt, en daarmee bij te dragen, in plaats van het juist ten onder willen proberen te brengen door maar zo negatief te denken en reageren en je mee te laten slepen met de rest (althans ik hoop dat dat het is)
eensquote:Op maandag 15 juni 2026 22:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Trollen zijn natuurlijk wel van alle tijden, het probleem lijkt me dan dat de normale bezoekers wat minder komen en dan vallen de trolls meer op.
Als het aandeel normale users terugloopt, nemen de trolls (en de mensen die daarop reageren) de overhand. 15 jaar geleden hadden we ook genoeg trolls. Daar lachen we dan meewarig om, soms geef je ze een draai om de oren en we herinneren de users eraan dat we veel meer moeten vegen als ze steeds meegaan met de trolls.
Als het héle topic uit trolls en reacties daarop bestaan omdat er simpelweg te weinig users zijn die gewoon op het nieuws reageren, dan wordt het lastig. Kan je hele topics gaan verwijderen. Ik heb het idee dat de hoeveelheid trolls niet stijgt, het aantal normale (actieve) gebruikers neemt gewoon af en dat ga je dan merken qua kwaliteit. Da's niet zo gek
Het is een gave om samen te vatten of je er zelf bij was. Of het betekent dat jouw samenvatting gewoon heel goed was. Ik denk zelf graag dat ik heel goed benquote:Op maandag 15 juni 2026 22:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
eens
maar je vroeg om een samenvatting en nu geef je er zelf een, dat voelt onecht timtimtimmmm
deze bvquote:
quote:Op maandag 15 juni 2026 22:37 schreef Masberum het volgende:
[..]
Soort zoekt soort zeggen ze wel eens.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:52 schreef StateOfMind het volgende: [..] Aldus degene die de fles verkoos boven zijn vrouw/vriendin en de kinderen... Nou, wat een ruggengraat. En dan noem je ook een user die het leuk vond om terminale kanker te faken. Lager kan een mens niet zinken.
Kan wel mijn UI nog even switchenquote:Op maandag 15 juni 2026 22:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is een gave om samen te vatten of je er zelf bij was. Of het betekent dat jouw samenvatting gewoon heel goed was. Ik denk zelf graag dat ik heel goed ben
ik denk dat mijn samenvatting gewoon heel goed wasquote:Op maandag 15 juni 2026 22:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is een gave om samen te vatten of je er zelf bij was. Of het betekent dat jouw samenvatting gewoon heel goed was. Ik denk zelf graag dat ik heel goed ben
@temquote:Op maandag 15 juni 2026 22:46 schreef RedShoe het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat er ooit een FA of mod op anoniem ging.
Ik ook niet de afgelopen 11 jaar in elk gevalquote:Op maandag 15 juni 2026 22:46 schreef RedShoe het volgende:
jij denkt dat er maar 1 topic ontspoort?quote:Op maandag 15 juni 2026 22:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dus het ontsporen van 1 topic is 1 groot drama?
Zegt misschien wat over de nieuwe generatie FA'squote:Op maandag 15 juni 2026 22:47 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ik ook niet de afgelopen 11 jaar in elk geval
quote:
Je laatste post zelfs. Ik zeg nergens dat er maar 1 topic ontspoort.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij denkt dat er maar 1 topic ontspoort?
lol
Persoonlijk weinig met hem aan de stok gehad, of haast niet eigenlijk.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:10 schreef Droopie het volgende:
Straatcommando, bedankt voor je jarenlange inzet, we zullen je nooit vergeten
Zegt me niks.quote:
@AlwaysHappyquote:Op maandag 15 juni 2026 22:46 schreef RedShoe het volgende:
niemand zegt datquote:Op maandag 15 juni 2026 22:50 schreef Masberum het volgende:
[..]
[..]
Je laatste post zelfs. Ik zeg nergens dat er maar 1 topic ontspoort.
is wel antwoord op je vraagquote:
Zo nieuw zijn die allemaal niet. Op 1 na denk ik.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:48 schreef Masberum het volgende:
[..]
Zegt misschien wat over de nieuwe generatie FA's
2nd thisquote:Op maandag 15 juni 2026 22:06 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Danny in FB / Suggestie: Update (volg)topic ontwikkeling forum
Wanneer er over een paar jaar, of een paar maanden, weer eens in FB geklaagd en gejammerd wordt dat het zo slecht gaat met FOK! en dat niemand zich nog in wil zetten, en of we maar weer geld willen geven. Dan hoop ik dat men zich deze post herinnert, en beseft hoe mensen die jarenlang vrijwillig hun best doen om het forum te modereren behandeld worden.
Mods zijn sowieso wel vaker op anoniem gegaan. Maar ik snap de aantrekkingskracht daar niet zo van. Kijk ik kan me best voorstellen dat je ruzie krijgt en zegt 'als het zo moet krijg je de tering maar' en acuut stopt met modden. Maar ik vind dan 'anoniem gaan' meteen zo'n schreeuw om aandacht.quote:
quote:Op maandag 15 juni 2026 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
Kan dit topic niet dicht? Alles is gezegd.
quote:Op maandag 15 juni 2026 22:53 schreef Tengano het volgende:
Of zou dit gewoon een trolletje zijn van SC en Danny om FOK! even in de actualiteit te krijgen?
ja ho even, dit moet je dus niet zeggen als ik net een half A4'tje tik. Sta ik weer voor lulquote:Op maandag 15 juni 2026 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
Kan dit topic niet dicht? Alles is gezegd.
Volgens mij heb ik het nieuwsbericht op nu.nl gemist.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:53 schreef Tengano het volgende:
Of zou dit gewoon een trolletje zijn van SC en Danny om FOK! even in de actualiteit te krijgen?
wat?quote:
Dit met name.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
zolang users als jij op deze manier blijven reageren op (al dan niet vermeende) trollen blijven topics ontsporen
normaliter haal ik het weg maar je legt de vinger wel heel mooi op de zere plek
Ik ken die pijn.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ja ho even, dit moet je dus niet zeggen als ik net een half A4'tje tik. Sta ik weer voor lul
je vindt dat we niet op trollen in moeten gaan, maar ondertussen zit jij nu al een dik half uur zo niet langer een non discussie te voeren met precies datquote:
nee dat vind ik nietquote:Op maandag 15 juni 2026 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
je vindt dat we niet op trollen in moeten gaan, maar ondertussen zit jij nu al een dik half uur zo niet langer een non discussie te voeren met precies dat
nee er wordt meerdere keren gezegd ook door jouquote:Op maandag 15 juni 2026 22:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dat vind ik niet
ik vind dat we trollen niet helemaal kapot moeten schelden
niet door mijquote:Op maandag 15 juni 2026 22:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee er wordt meerdere keren gezegd ook door jou
negeren
etc
Zit zoiets echt zo diep? Maar liever eerst een reactie op mijn vorige reactiequote:Op maandag 15 juni 2026 23:00 schreef sp3c het volgende:
maar het gescheld komt wel ergens vandaan
ik kan me de laatste dag dat ik een mikey faked kanker heb weggehaald niet meer herinneren
nee is niet moeilijkquote:Op maandag 15 juni 2026 23:01 schreef Masberum het volgende:
[..]
Zit zoiets echt zo diep? Maar liever eerst een reactie op mijn vorige reactie
quote:Op maandag 15 juni 2026 23:03 schreef timmmmm het volgende:
bedtijd. liefde naar mijn homeboy straatcommando. (en @:sp3c )
Het werkt wel alleen niet voor mensen zoals jij die niet gepast kunnen reagerenquote:Op maandag 15 juni 2026 23:03 schreef sp3c het volgende:
de policy is duidelijk, makkelijk, het werkt alleen niet
waar heb je het over?quote:Op maandag 15 juni 2026 23:03 schreef Masberum het volgende:
[..]
Het werkt wel alleen niet voor mensen zoals jij die niet gepast kunnen reageren
Soldaten moeten ook gewoon luisteren, niet spreken.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:02 schreef AchJa het volgende:
Gisteravond zag ik een DM van SC voorbijkomen, heb de hele feitelijke aanleiding compleet gemist aangezien ik in het buitenland (NATO) zit atm.
Anyway, jammer dat 1 van de weinige voice of reasons in (vooral) het Oekraine topic de stekker er uit heeft getrokken. Ik ben/was daar ondertussen ook al niet meer zo vaak te vinden vanwege redenen die @:LXIV al heeft lopen benoemen. Saillant detail daarbij is wel dat @:LXIV en ondergetekende de enige actief dienende militairen zijn in dat topic maar wij wel een shitload aan flak om de oren krijgen vanwege meningen die niet gepruimd worden door een aantal figuren. Straat was iig 1 van de weinigen die eea met een neutrale blik bleef bekijken en niet direct in de vlekken schoot vanwege de username.
Straat, dank voor je inzet al die jaren!
Opdrachten uitvoeren inderdaad.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:05 schreef TwenteFC het volgende:
Soldaten moeten ook gewoon luisteren, niet spreken.
en ik reageer niet gepast?quote:Op maandag 15 juni 2026 23:05 schreef Masberum het volgende:
Bedoel jij bent het uitgangsbord van hoe ver moderators kunnen gaan en je zit alsnog te verkondigen dat het niet werkt
quote:
zeg me dat je niet in dienst bent geweest zonder te zeggen dat je niet in dienst bent geweestquote:Op maandag 15 juni 2026 23:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je valt niet zonder reden op, in de extreme mate dat je dat doet. Dat is niks slechts bedoeld naar jou als persoon zelf. Maar hoe juist jij het op kan nemen voor de users die tegen het beleid zijn. Ik zou jou direct de laan uit sturen als ik de macht had. Wat denk je wel niet?quote:
Correct. Gelukkig zijn @LXIV en ik de stand van soldaat al zeker 30 jaar ontstegen.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:05 schreef TwenteFC het volgende:
quote:
Je bent precies op tijdquote:Op maandag 15 juni 2026 23:03 schreef timmmmm het volgende:
bedtijd. liefde naar mijn homeboy straatcommando. (en @:sp3c )
@Masberum is er voorbij gok ikquote:
Heb er wel genoeg aan de andere kant van de tafel gehad die moeite had met 'terugkeer in de burgerij'.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
zeg me dat je niet in dienst bent geweest zonder te zeggen dat je niet in dienst bent geweest
quote:Op maandag 15 juni 2026 23:06 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je valt niet zonder reden op, in de extreme mate dat je dat doet. Dat is niks slechts bedoeld naar jou als persoon zelf. Maar hoe juist jij het op kan nemen voor de users die tegen het beleid zijn. Ik zou jou direct de laan uit sturen als ik de macht had. Wat denk je wel niet?
quote:
quote:
quote:
Ja, er was vanaf beide zijdes geen enkele ruimte voor een mening die afweek van het gewenste narratief, zelfs niet wanneer deze puur feitelijk was of volkomen logisch onderbouwd. Dat er weinig respect was voor een professionele opinie vond ik nog niet eens zo erg, want dit is het internet en enkel status IRL betekent niets tot weinig. Maar argumenten of feiten zouden dat wel moeten doen.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:02 schreef AchJa het volgende:
Gisteravond zag ik een DM van SC voorbijkomen, heb de hele feitelijke aanleiding compleet gemist aangezien ik in het buitenland (NATO) zit atm.
Anyway, jammer dat 1 van de weinige voice of reasons in (vooral) het Oekraine topic de stekker er uit heeft getrokken. Ik ben/was daar ondertussen ook al niet meer zo vaak te vinden vanwege redenen die @:LXIV al heeft lopen benoemen. Saillant detail daarbij is wel dat @:LXIV en ondergetekende de enige actief dienende militairen zijn in dat topic maar wij wel een shitload aan flak om de oren krijgen vanwege meningen die niet gepruimd worden door een aantal figuren. Straat was iig 1 van de weinigen die eea met een neutrale blik bleef bekijken en niet direct in de vlekken schoot vanwege de username.
Straat, dank voor je inzet al die jaren!
Hoe dan?quote:Op maandag 15 juni 2026 23:07 schreef TwenteFC het volgende:
Heb er wel genoeg aan de andere kant van de tafel gehad die moeite had met 'terugkeer in de burgerij'.
quote:
quote:Op maandag 15 juni 2026 22:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dat vind ik niet
ik vind dat we trollen niet helemaal kapot moeten schelden
quote:
quote:Op maandag 15 juni 2026 22:59 schreef sp3c het volgende:
want we moeten niemand kapot schelden, dat is heel universeel, straatcommandeur. is het met me eens
quote:Op maandag 15 juni 2026 23:00 schreef sp3c het volgende:
maar het gescheld komt wel ergens vandaan
ik kan me de laatste dag dat ik een mikey faked kanker heb weggehaald niet meer herinneren
quote:
Etc. etc. etc.quote:
Beetje sneu om hier mods te gaan lopen framen, doe dit maar gewoon niet meer.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:06 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je valt niet zonder reden op, in de extreme mate dat je dat doet. Dat is niks slechts bedoeld naar jou als persoon zelf. Maar hoe juist jij het op kan nemen voor de users die tegen het beleid zijn. Ik zou jou direct de laan uit sturen als ik de macht had. Wat denk je wel niet?
waarom?quote:Op maandag 15 juni 2026 23:11 schreef -Knapzak- het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Etc. etc. etc.
Dit soort zinloze reacties waarmee je soms pagina's aan topics vult, komt ook over als trolgedrag.
Jochies die het knap lastig vonden dat niet meer alles wat ze moesten doen en denken ze voorgekauwd werd.quote:
volgens mij heb ik gewoon netjens verwoord hoe ik erover denkquote:Op maandag 15 juni 2026 23:12 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jochies die het knap lastig vonden dat niet meer alles wat ze moesten doen en denken ze voorgekauwd werd.
Je bent serieus?quote:Op maandag 15 juni 2026 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje sneu om hier mods te gaan lopen framen, doe dit maar gewoon niet meer.
ugh nog zo eenquote:Op maandag 15 juni 2026 23:14 schreef William_Papadin het volgende:
De tering, dit topic is dus gekaapt en volledig verneukt door een alcoholist met zijn geraaskal, ironischer wordt het niet en des te treuriger dat dit precies het punt van SC bewijst.
Leek me vrij duidelijk toch.quote:
En jij weet zo ontopic te reageren als het jou niet uitkomt.. ow nee wachtquote:Op maandag 15 juni 2026 23:14 schreef William_Papadin het volgende:
De tering, dit topic is dus gekaapt en volledig verneukt door een alcoholist met zijn geraaskal, ironischer wordt het niet en des te treuriger dat dit precies het punt van SC bewijst.
Ik had wat meer onderbouwing verwacht. Maar eigenlijk niet verwacht van zo'n beschuldiging als framing. Lekker anoniem héquote:
je kreeg een heleboel onderbouwing van mijquote:Op maandag 15 juni 2026 23:17 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik had wat meer onderbouwing verwacht. Maar eigenlijk niet verwacht van zo'n beschuldiging als framing. Lekker anoniem hé
Leuke is dan dat je alsnog bij Masberum uitkomtquote:Op maandag 15 juni 2026 23:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
ugh nog zo een
er is gewoon een goed gesprek aan de gang, als je per se iemand moet beledigen ga naar de AH en praat met die flapdrol die straatkrantjes staat te verkopen
quote:Op maandag 15 juni 2026 23:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Leuke is dan dat je alsnog bij Masberum uitkomt
Eens, maar is gewoon niet meer te doen en dat mogen de vaste users van dat topic zich best aantrekken. Want ook die zijn een onderdeel van het probleem. Het zijn echt niet alleen de @Mikeytt 's en @phpmystyle 's van deze wereld die het probleem zijn.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, er was vanaf beide zijdes geen enkele ruimte voor een mening die afweek van het gewenste narratief, zelfs niet wanneer deze puur feitelijk was of volkomen logisch onderbouwd. Dat er weinig respect was voor een professionele opinie vond ik nog niet eens zo erg, want dit is het internet en enkel status IRL betekent niets tot weinig. Maar argumenten of feiten zouden dat wel moeten doen.
Oh ok, dan je verwachtingen maar bijstellen.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:17 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik had wat meer onderbouwing verwacht. Maar eigenlijk niet verwacht van zo'n beschuldiging als framing. Lekker anoniem hé
Jochies? Soldaten? Maak het eens concreet.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:12 schreef TwenteFC het volgende:
Jochies die het knap lastig vonden dat niet meer alles wat ze moesten doen en denken ze voorgekauwd werd.
Straatcommando zal er dan waarschijnlijk wel content mee zijn, want dan heeft hij hier duidelijk zijn bewijs gekregen dat hij de juiste keuze heeft gemaakt.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:14 schreef William_Papadin het volgende:
Heb ook respect voor soldaten, alleen hun achtergrond maakt ze geen expert over militaire conflicten dat is de uitvoerende taak. Uiteindelijk luisteren ze beiden naar mevrouw Yeşilgöz en als zei zegt dat er gesprongen moet worden dan vragen ze hoe hoog. Dus probeer alleen te zeggen dat hun zienswijze niet per definitie meer van waarde is doordat ze in het leger zitten/bij NATO zitten.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens mij heb ik gewoon netjens verwoord hoe ik erover denk
Nee, dat bedoel ik ook. En veralgemeniseerd kun je stellen dat de kwaliteit van discussies staat of valt met het respecteren van elkaars mening. En het inhoudelijk erop in gaan. Daar was in dat toxic-topic al heel lang geen sprake meer van.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Eens, maar is gewoon niet meer te doen en dat mogen de vaste users van dat topic zich best aantrekken. Want ook die zijn een onderdeel van het probleem. Het zijn echt niet alleen de @:mikeytt 's en @:phpmystyle 's van deze wereld die het probleem zijn.
die twee starten het probleem, die zijn het probleemquote:Op maandag 15 juni 2026 23:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Eens, maar is gewoon niet meer te doen en dat mogen de vaste users van dat topic zich best aantrekken. Want ook die zijn een onderdeel van het probleem. Het zijn echt niet alleen de @:mikeytt 's en @:phpmystyle 's van deze wereld die het probleem zijn.
Wie is de alcoholist in dit verhaal?quote:Op maandag 15 juni 2026 23:21 schreef Tengano het volgende:
[..]
Straatcommando zal er dan waarschijnlijk wel content mee zijn, want dan heeft hij hier duidelijk zijn bewijs gekregen dat hij de juiste keuze heeft gemaakt.
Yegilgoz weet natuurlijk praktisch niks van defensie af.Kun je haar ook niet kwalijk nemen. Haar voorgangster kende de rangen na een jaar nog niet. De experts voor militaire conflicten zijn militairen, niet de politici die zijn komen aanwaaien en meestal voor hun vier jaar voorbij is alweer vertrokken zijnquote:Op maandag 15 juni 2026 23:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heb ook respect voor soldaten, alleen hun achtergrond maakt ze geen expert over militaire conflicten dat is de uitvoerende taak. Uiteindelijk luisteren ze beiden naar mevrouw Yeşilgöz en als zei zegt dat er gesprongen moet worden dan vragen ze hoe hoog. Dus probeer alleen te zeggen dat hun zienswijze niet per definitie meer van waarde is doordat ze in het leger zitten/bij NATO zitten.
Hetzelfde NATO dat het in oefeningen aflegt tegen Oekraïne. Misschien moeten ze wat minder FOK!en.
Ik respecteer niet de mening "dat Oekraïne de oorlog niet had moeten beginnen" en zulksquote:Op maandag 15 juni 2026 23:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik ook. En veralgemeniseerd kun je stellen dat de kwaliteit van discussies staat of valt met het respecteren van elkaars mening. En het inhoudelijk erop in gaan. Daar was in dat toxic-topic al heel lang geen sprake meer van.
Ik heb daar ook een mening over die niet populair is, je maakt een man ook geen eindverantwoordelijke voor een kraamafdeling zou de andere kant zijn. maar goed.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Yegilgoz weet natuurlijk praktisch niks van defensie af.Kun je haar ook niet kwalijk nemen. Haar voorgangster kende de rangen na een jaar nog niet. De experts voor militaire conflicten zijn militairen, niet de politici die zijn komen aanwaaien en meestal voor hun vier jaar voorbij is alweer vertrokken zijn
Er werden ook hele redelijke meningen niet gerespecteerd omdat ze niet in het gewenste narratief vielen.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik respecteer niet de mening "dat Oekraïne de oorlog niet had moeten beginnen" en zulks
Het is alleen maar droevigquote:Op maandag 15 juni 2026 23:21 schreef Tengano het volgende:
[..]
Straatcommando zal er dan waarschijnlijk wel content mee zijn, want dan heeft hij hier duidelijk zijn bewijs gekregen dat hij de juiste keuze heeft gemaakt.
In deze reeks toch een aantal gezien. De usual suspects natuurlijk weerquote:Op maandag 15 juni 2026 23:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is alleen maar droevig
Kan me niet voorstellen dat iemand hiermee content is.
Straatcommando zit in een positie dat hij een enorm impactvolle beslissing heeft genomen. En dat brengt ook alijd wat twijfels met zich mee. Dus als je dan achteraf meeleest in een topic als dit en een bevestiging ziet waar je je niet langer in kon vinden in dat wel helpfull ja. Dat geeft je de mogelijkheid en het gewicht om achter je beslissing te blijven staan.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:26 schreef capricia het volgende:
Het is alleen maar droevig
Kan me niet voorstellen dat iemand hiermee content is. Of kan zijn.
dit is allemaal verzonnen onzinquote:Op maandag 15 juni 2026 23:29 schreef Tengano het volgende:
[..]
Straatcommando zit in een positie dat hij een enorm impactvolle beslissing heeft genomen. En dat brengt ook alijd wat twijfels met zich mee. Dus als je dan achteraf meeleest in een topic als dit en een bevestiging ziet waar je je niet langer in kon vinden in dat wel helpfull ja. Dat geeft je de mogelijkheid en het gewicht om achter je beslissing te blijven staan.
Dit dus. Het was het besluit van Straatcommando.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:32 schreef sp3c het volgende:
dit is allemaal verzonnen onzin
voor straat werkte het beleid niet en toen kreeg hij publiekijk bittchslap van de boss en toen was hij klaar
quote:Op maandag 15 juni 2026 23:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
voor straat werkte het beleid niet en toen kreeg hij publiekijk bittchslap van de boss en toen was hij klaar
nee fuck die gasten manquote:Op maandag 15 juni 2026 23:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ook niet in het leger gezeten zeker.
Zo lees ik het ook. En dat had niet zo gehoeven.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
Heel misschen is mediation nog een mogelijkheid.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:35 schreef capricia het volgende:
Zo lees ik het ook. En dat had niet zo gehoeven.
Maar gedane zaken nemen geen keer
Ik vind het stuitend dat mods en FA’s publiekelijk worden ‘gecorrigeerd’ ( laat ik het maar netjes houden) en voor schut gezet.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:35 schreef capricia het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 juni 2026 23:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Misschen is mediation nog een mogelijkheid.Een bloemetje lijkt me sws wel op zijn plaats. Na al die jaren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar kunnen we doneren voor Straat? @DannyI am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
Een bloemetje serieusquote:Op maandag 15 juni 2026 23:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Een bloemetje lijkt me sws wel op zijn plaats. Na al die jaren.
Waar kunnen we doneren voor Straat? @:danny
Het Oekraine topic is dan ook een zeer hard topic. Meteen met gestrekt been. Ik volgde het wel zo nu en dan maar een zwart wit topic. Als mod zijnde over dat topic is topsport. Nee, iets plaatsen deed ik dan maar liever niet.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
die post was ook gewoon niet okquote:Op maandag 15 juni 2026 23:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Volgens mij geeft hij al maandenlang aan dat hij het zich totaal niet meer naar zn zin heeft hier. Tuurlijk is fok een belangrijk deel van zn leven geweest en is dit een enorme stap. Maar het zat er wel aan te komen. Ik denk dat het een hele beslissing is geweest.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Een klein gedeelte van de al opgehaalde donaties kunnen toch aangewend worden om een afscheidspakketje te maken of een mooie fles whisky te kopen. Zou wel een mooi gebaar zijn voor de jarenlange inzet.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Een bloemetje lijkt me sws wel op zijn plaats. Na al die jaren.
Waar kunnen we doneren voor Straat? @:danny
quote:Op maandag 15 juni 2026 23:46 schreef mujentas het volgende:
[..]
Een klein gedeelte van de al opgehaalde donaties kunnen toch aangewend worden om een afscheidspakketje te maken of een mooie fles whisky te kopen. Zou wel een mooi gebaar zijn voor de jarenlange inzet.
Het bonnetje kan dan bij die administrateur worden ingeleverd voor de btw, doet ie tenminste nog iets voor die 600 euro per maand.
quote:Op maandag 15 juni 2026 23:46 schreef mujentas het volgende:
[..]
Een klein gedeelte van de al opgehaalde donaties kunnen toch aangewend worden om een afscheidspakketje te maken of een mooie fles whisky te kopen. Zou wel een mooi gebaar zijn voor de jarenlange inzet.
Het bonnetje kan dan bij die administrateur worden ingeleverd voor de btw, doet ie tenminste nog iets voor die 600 euro per maand.
Die beslissing neemt je ook niet even idd.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:46 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Volgens mij geeft hij al maandenlang aan dat hij het zich totaal niet meer naar zn zin heeft hier. Tuurlijk is fok een belangrijk deel van zn leven geweest en is dit een enorme stap. Maar het zat er wel aan te komen. Ik denk dat het een hele beslissing is geweest.
Jij kan het weten.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:49 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die beslissing neemt je ook niet even idd.
En wordt ook niet meteen toegepast. Er is nog een bedenktijd van 24 uur meen ik.
Het zal hem niet in de koude kleren gaan zitten gezien zijn grote betrokkenheid en jarenlange inzet.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:46 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Volgens mij geeft hij al maandenlang aan dat hij het zich totaal niet meer naar zn zin heeft hier. Tuurlijk is fok een belangrijk deel van zn leven geweest en is dit een enorme stap. Maar het zat er wel aan te komen. Ik denk dat het een hele beslissing is geweest.
Precies.quote:
Die fles Wishkey wil ik wel betalen. Liever dat dan verlengen abbo.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:46 schreef mujentas het volgende:
Ik heb nog een fles Goalong whisky liggen. Kost het helemaal niets.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die fles Wishkey wil ik wel betalen. Liever dat dan verlengen abbo.
Absoluut. Maar Fok is een behoorlijk toxische omgeving geworden. Ik kan het iedereen aanraden om hier zoveel mogelijk afstand van te nemen. Helemaal van subforums als nws.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:50 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het zal hem niet in de koude kleren gaan zitten gezien zijn grote betrokkenheid en jarenlange inzet.
Nee hoorquote:Op maandag 15 juni 2026 23:49 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die beslissing neemt je ook niet even idd.
En wordt ook niet meteen toegepast. Er is nog een bedenktijd van 24 uur meen ik.
Het wk subforum is een warm badquote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:02 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Absoluut. Maar Fok is een behoorlijk toxische omgeving geworden. Ik kan het iedereen aanraden om hier zoveel mogelijk afstand van te nemen. Helemaal van subforums als nws.
Nah, dit is geen crewbash. Straatcommando gaat gewoon gemist worden. En de manier waarop hij weg ging is gewoon nasty. The man was done wrong.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:54 schreef Watmoetjenou het volgende:
Dat bebash op Danny blijft ook wel "grappig"
Nee hij doet echt niet alles goed, en gister was ook echt een kutactie. Maar er wordt inmiddels bijna dagelijks een topic geopend om een bak stront over hem uit kunnen gooien.
Vele in dit topic boeit het dan ook niks dat SC weg is, maar is weer een reden om lekker te kunnen zeiken en bashen.
Vooral veel afgeven op crew, maar niet door hebben dat jullie zelf net zo goed onderdeel zijn van het probleem waarom dit forum niet meer loopt.
Ja maar het zijn wel weer de usuals die even lekker wat kolen op het vuur er bij gooien.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nah, dit is geen crewbash. Straatcommando gaat gewoon gemist worden. En de manier waarop hij weg ging is gewoon nasty. The man was done wrong.
En dit type comments kan Straatcommando vele malen meer waarderen dan een lullig bloemetje of een fles whiskey.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:05 schreef Barbusse het volgende:
Nah, dit is geen crewbash. Straatcommando gaat gewoon gemist worden. En de manier waarop hij weg ging is gewoon nasty. The man was done wrong.
Ik ga daar geen aandacht aan geven. Ik vind het alleen wel diep triest dat een mod en FA zich zo alleen voelde staan door de leiding van dit forum dat hij zich gedwongen voelde om #anoniem te gaan. Hij zat hier, wat, 20 jaar? Damn bro, mensen zijn getrouwd en met pensioen gegaan in die tijd. Fok! mag echt wel wat introspectie tonen als dit gebeurt.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:07 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ja maar het zijn wel weer de usuals die even lekker wat kolen op het vuur er bij gooien.
Er zijn mensen geboren en volwassen geworden in die periode.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga daar geen aandacht aan geven. Ik vind het alleen wel diep triest dat een mod en FA zich zo alleen voelde staan door de leiding van dit forum dat hij zich gedwongen voelde om #anoniem te gaan. Hij zat hier, wat, 20 jaar? Damn bro, mensen zijn getrouwd en met pensioen gegaan in die tijd. Fok! mag echt wel wat introspectie tonen als dit gebeurt.
Boehoequote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:07 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ja maar het zijn wel weer de usuals die even lekker wat kolen op het vuur er bij gooien.
Heel Fok!?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:13 schreef Barbusse het volgende:
Fok! mag echt wel wat introspectie tonen als dit gebeurt.
Het één kan gewoon gecomplimenteerd worden met het ander. Een fysiek bedankje als waardering is ook zonder meer waardevol.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:11 schreef Tengano het volgende:
[..]
En dit type comments kan Straatcommando vele malen meer waarderen dan een lullig bloemetje of een fles whiskey.
Als je jarenlang zoveel uren in iets geinvesteerd hebt en daar je hele ziel en zaligheid in hebt gestoken, dan is het beste wat je iemand kan geven erkenning zoals in de post hierboven, respect voor wie Straatcommando in NWS was en waardering voor hem als persoon en in zijn die hard rol als moderator.
Beetje flauw om in deze context zo genoemd te worden. Dat valt mij oprecht tegen 😅quote:Op maandag 15 juni 2026 23:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
True.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:11 schreef Tengano het volgende:
[..]
En dit type comments kan Straatcommando vele malen meer waarderen dan een lullig bloemetje of een fles whiskey.
Als je jarenlang zoveel uren in iets geinvesteerd hebt en daar je hele ziel en zaligheid in hebt gestoken, dan is het beste wat je iemand kan geven erkenning zoals in de post hierboven, respect voor wie Straatcommando in NWS was en waardering voor hem als persoon en in zijn die hard rol als moderator.
En ik vind het absurd verdrietig dat een mod om die rare redenen verdwijnt en op #anoniem gaat omdat de frustratie te groot is.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er zijn mensen geboren en volwassen geworden in die periode.
Da's lang. Ongeveer een kwart mensenleven, als alles normaal verloopt.
Goed om te horen dat hij dan toch nog met wat warm persoonlijk contact afscheid heeft kunnen nemen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:20 schreef StateOfMind het volgende:
True.
Ik heb gisteren veel dm's met hem uitgewisseld, ik was zelfs een van de eersten, en heb hem gezegd dat enorm veel users, achter hem stonden, en hij zei dat hem dat heel veel, heel goed deed, om dat te weten.
Een oprechte en veelgedeelde blijk van waardering is het belangrijkste.
En dat heeft ie nog meegekregen.
Nee. Iedereen. Top to bottom.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:18 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Heel Fok!?
Ik mag hopen dat je het management bedoelt.
Ik voel me niet debet aan de zinnen voor die gequote zin. Sterker, ik (en de userbase met mij) heb geen idee wat er achter de schermen allemaal aan onvrede over gerollebold wordt; en vooral de manier waarop.quote:
Minder trollen, minder reageren op trollen, meer met respect discussiëren, meer inhoudelijk ipv op de man, ga zo maar door. Daar kunnen we allemaal denk ik wel stappen maken.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:29 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Ik voel me niet debet aan de zinnen voor die gequote zin. Sterker, ik (en de userbase met mij) heb geen idee wat er achter de schermen allemaal aan onvrede over gerollebold wordt; en vooral de manier waarop.
Hoe moet de userbase dan introspectie tonen?
Dat heeft toch helemaal niks met de waardering voor iemand die meer dan 20 jaar aan Fok! bijdraagt te maken?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:31 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Minder trollen, minder reageren op trollen, meer met respect discussiëren, meer inhoudelijk ipv op de man, ga zo maar door.
Met dit dus.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:13 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind het alleen wel diep triest dat een mod en FA zich zo alleen voelde staan door de leiding van dit forum dat hij zich gedwongen voelde om #anoniem te gaan. Hij zat hier, wat, 20 jaar? Damn bro, mensen zijn getrouwd en met pensioen gegaan in die tijd.
Maar wel alles met introspectie.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:33 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Dat heeft toch helemaal niks met de waardering voor iemand die meer dan 20 jaar aan Fok! bijdraagt te maken?
Introspectie betekent dat je jezelf de vraag stelt. Dus niet "waarom verzieken andere users dit forum?"quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:29 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Ik voel me niet debet aan de zinnen voor die gequote zin. Sterker, ik (en de userbase met mij) heb geen idee wat er achter de schermen allemaal aan onvrede over gerollebold wordt; en vooral de manier waarop.
Hoe moet de userbase dan introspectie tonen?
Nou niet dingen uit de specifieke context rukken en veralgemeniseren.quote:
Je had het over een user/mod/FA die 20 jaar z'n stinkende best deed. En komt dan -afsluitend- met 'introspectie'.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Introspectie betekent dat je jezelf de vraag stelt. Dus niet "waarom verzieken andere users dit forum?"
Vraag jezelf af of je bijdrage zinvol is of slechts clickbait, dat zou al een hoop schelen.
Lief!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ik vind het absurd verdrietig dat een mod om die rare redenen verdwijnt en op #anoniem gaat omdat de frustratie te groot is.
@:red_85, ik ben het vaak niet eens met je. Maar als jij je zo lang en hard had ingezet voor mijn bedrijf had je een gouden Rolex gekregen bij je vertrek. Geen sneer over "if you don't like it, leave".
Ik heb werkelijk waar geen idee waar je heen wilt met je gesprek.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:37 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Je had het over een user/mod/FA die 20 jaar z'n stinkende best deed. En komt dan met 'introspectie'.
Dan kunnen we elkaar de hand schudden.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee waar je heen wilt met je gesprek.
Daarover zijn wij het 100% eensquote:Om het even duidelijk te maken; een mod die hier iets van 20 jaar was gaat op #anoniem omdat hij onvrede heeft op gedrag van users èn van hogerhand geen toestemming krijgt om in te grijpen, terwijl dat juist z'n functie is.
I personally find that shocking.
Kijk! Dit is waar een discussieforum over gaat. Ik ben ervan overtuigd dat we prima samen een biertje kunnen doen, zonder in vuilspuiterij te verzanden. Hoe oneens we het ook zijn. Straatcommando was er eentje van.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Lief!
Ja, dit dus. Het fatsoen en menselijkheid hebben. Je hoeft het niet eens te zijn he. Dit is een discussieforum. Leer je van elkaar en je ziel te slijpen.
Ja ik heb een scherpe mening, ja ik kan hard op de limiet zitten, ja ik kan dat waarderen als een ander dat ook doet. Alleen zoals lieden hier zitten continu je voor vanalles zitten uit te maken, ook geniepig indirect, ja, dan ga ik ook terugdoen. Ben er ook wel een keer klaar mee.
Zet je daar paal en perk aan als 'policy'schrijver, haal je die nare sfeer ook weg. Zie je dat mij ook niet meer doen.
Op korte termijn misschien minder, op lange termijn veel beter.
Dat wist Straat ook. Denk ik.
Denk het ook. Boks terugquote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kijk! Dit is waar een discussieforum over gaat. Ik ben ervan overtuigd dat we prima samen een biertje kunnen doen, zonder in vuilspuiterij te verzanden. Hoe oneens we het ook zijn. Straatcommando was er eentje van.
Boks, ouwe rechtse lul
Zijn nut is voorbij.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 01:27 schreef Iceage het volgende:
Ik vind het ook ietwat vreemd dat in MED GGMM de post doet over het stoppen van Straatcommando. en niet Danny of Yvonne. Waarom is daar voor gekozen?
Zelfs dat na aandringen vanuit users.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 01:27 schreef Iceage het volgende:
Ik vind het ook ietwat vreemd dat in MED GGMM de post doet over het stoppen van Straatcommando. en niet Danny of Yvonne. Waarom is daar voor gekozen?
Mooi gezien!quote:Op maandag 15 juni 2026 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
je vindt dat we niet op trollen in moeten gaan, maar ondertussen zit jij nu al een dik half uur zo niet langer een non discussie te voeren met precies dat
joybuy?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik heb nog een fles Goalong whisky liggen. Kost het helemaal niets.
Kleine lokale slijterij hier om de hoek, Gall&Gallquote:
Plottwist: de grootste trolls zijn allemaal kloontjes van dezelfde persoon.quote:
Als je in nws zinvolle bijdrage met referenties heden ten dage snel ondergesneeuwd worden door trollen en reacties daarop dan vraag je je als user ook af waarom zou ik hier in nws nog zinvolle reacties geven. Als de rest van de trollen en reacties daarop ook blijven staan.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Introspectie betekent dat je jezelf de vraag stelt. Dus niet "waarom verzieken andere users dit forum?"
Vraag jezelf af of je bijdrage zinvol is of slechts clickbait, dat zou al een hoop schelen.
Laatste bericht van Straat had over de 60 likes voordat hij op anoniem ging. Die zijn ook weg.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:30 schreef mitt het volgende:
Wel bijzonder jammer dat hij helemaal op anoniem is gegaan.
Zoveel tijd en energie hier gespendeerd, nu allemaal weg..
Is dat nog terug te draaien eigenlijk?
De likes of de users van de likesquote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:35 schreef Iceage het volgende:
[..]
Laatste bericht van Straat had over de 60 likes voordat hij op anoniem ging. Die zijn ook weg.
Verbaast me niets. Dat waren er nog veel meer geworden.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:35 schreef Iceage het volgende:
[..]
Laatste bericht van Straat had over de 60 likes voordat hij op anoniem ging. Die zijn ook weg.
Outen en publiekelijk shamen van interne critici, vijandbeeld creëeren, sterke top-down structuur, "ze" willen ons slopen narratief. Dat doet me ergens aan denken. Het heeft iets cult achtigs.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Danny die meent een trouwe diender publiekelijk bij de enkels af te moeten zagen. L'histoire se répète.
straatcommando. begreep dingen. Eeuwig zonde weer.
Je bent niet de eerste die het zegt.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 08:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Plottwist: de grootste trolls zijn allemaal kloontjes van dezelfde persoon.
Volgens mij is dat omdat al zijn geschiedenis naar de user #Anoniem worden verplaatst.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:35 schreef Iceage het volgende:
[..]
Dat is niet waar, die staan er gewoon nog.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:35 schreef Iceage het volgende:
[..]
De mods die hier tot hun middel in de drek zitten geven zelf ook aan dat het dweilen met de kraan open is. Maar volgens Danny is het aanpakken van het groepje dat alleen maar komt om de boel te ontregelen exact hetzelfde als iedereen met een ietwat afwijkende mening eruit te schoppen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als je in nws zinvolle bijdrage met referenties heden ten dage snel ondergesneeuwd worden door trollen en reacties daarop dan vraag je je als user ook af waarom zou ik hier in nws nog zinvolle reacties geven. Als de rest van de trollen en reacties daarop ook blijven staan.
Ik zie ze niet meer. Jij wel ? vreemd.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is niet waar, die staan er gewoon nog.
Kritiek prima vind ik, maar laten we het wel bij de feiten houden.
Vanaf m’n telefoon zijn ze niet zichtbaar, maar zag eerder een screenshot van een pc waar ze wel zichtbaar waren. Volgens mij zit daar een verschil inquote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:46 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik zie ze niet meer. Jij wel ? vreemd.
Ik zie ze nog wel, in ieder geval. Zelfs een meer dan in het screenshot dat eerder geplaatst is. Geen idee waar het verschil hem in zit.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:46 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Vanaf m’n telefoon zijn ze niet zichtbaar, maar zag eerder een screenshot van een pc waar ze wel zichtbaar waren. Volgens mij zit daar een verschil in
Nee, op PC evenmin zichtbaar.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:46 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Vanaf m’n telefoon zijn ze niet zichtbaar, maar zag eerder een screenshot van een pc waar ze wel zichtbaar waren. Volgens mij zit daar een verschil in
Misschien voor blauw achter de schermen wel maar voor het zwarte plebs niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[..]
Ik zie ze nog wel, in ieder geval. Zelfs een meer dan in het screenshot dat eerder geplaatst is. Geen idee waar het verschil hem in zit.
Ik zie ze op pc ook niet, misschien dat je ze als mod nog wel ziet.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:46 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik Fok alleen op pc. Heb net even gekeken maar ik zie Anoniem en geen likes meer. Screenshot ook van user anoniem ?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:46 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Da's niet Straat-specifiek, maar bij iedereen die anoniem gaat.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:35 schreef Iceage het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.quote:[..]
Misschien voor blauw achter de schermen wel maar voor het zwarte plebs niet.
Volgens mij verdwijnen de likes die een user heeft ontvangen zodra deze persoon anoniem wordt. Dat is niet alleen bij SC het geval.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er waren ooit tijden in nws dat de simpele oneliners gewoon de prullenbak in gingen en de oneline producerende users op den duur ook verbannen werden maar die tijden zijn helaas al jaren voorbij.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:45 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
De mods die hier tot hun middel in de drek zitten geven zelf ook aan dat het dweilen met de kraan open is. Maar volgens Danny is het aanpakken van het groepje dat alleen maar komt om de boel te ontregelen exact hetzelfde als iedereen met een ietwat afwijkende mening eruit te schoppen.
Intern heeft elke user #ANONIEM ook nog een volgnummer, volgens mij iets met datum-tijd concatenated.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:44 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Volgens mij is dat omdat al zijn geschiedenis naar de user #Anoniem worden verplaatst.
Daarom vermoed ik ook niet dat terugkomen mogelijk is
Ik zie ze ook niet en ik kan ook geen like geven dus.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nog voordat hij op anoniem is gezet was dat denk ik. Maar goed het was niet mijn bedoeling deze discussie aan te zwengelen in dit topic.quote:
anoniem_15062026043628 staat nog als mod van nwsquote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:57 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Intern heeft elke user #ANONIEM ook nog een volgnummer, volgens mij iets met datum-tijd concatenated.
Klopt viel mij ook eerder op. 15 juni 2026 04.36 uur en 28 seconden dus op anoniem gezet.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:03 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
anoniem_15062026043628 staat nog als mod van nws
Ik denk nu niet lang meerquote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:03 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
anoniem_15062026043628 staat nog als mod van nws
Mij ookquote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:06 schreef Iceage het volgende:
[..]
Klopt viel mij ook eerder op. 15 juni 2026 04.36 uur en 28 seconden.
en de "feiten" zijn ?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heb je een linkje?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
FB / Suggestie: Update (volg)topic ontwikkeling forumquote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb je een linkje?
Kan het namelijk ook niet meer vinden.
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb je een linkje?
Kan het namelijk ook niet meer vinden.

61 likes, Fok heeft gesproken.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Linkje zie post van Iceage
Ja die kan ik wel lezen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:32 schreef Iceage het volgende:
[..]
FB / Suggestie: Update (volg)topic ontwikkeling forum
post #275
Yep volgens mij iedereen. Echter users zien de likes niet meer Blauw dus kennelijk wel.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja die kan ik wel lezen.
Jullie ook?
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja die kan ik wel lezen.
Jullie ook?
Nee. Ik zie ook geen likes meer.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:38 schreef Iceage het volgende:
[..]
Yep volgens mij iedereen. Echter users zien de likes niet meer Blauw dus kennelijk wel.
Misschien een ideetje, als Straatcommando. zo gewaardeerd werd door het gros van de mods; als jullie de enige zijn die de likes nog zien, dan krik dat aantal likes eens flink op met z'n allen, opdat het misschien eindelijk eens bij iemand doordringt dat zijn manier niet altijd per definitie de beste manier is.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:36 schreef Cyan9 het volgende:
Denk dat het wat van de blauwen is, ik zie de likes ook nog staan.
Nee. Oude layout (standaard). En mobiel.quote:
jij ook al weg, nou gaat lekker.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 11:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
Was niet meer van plan om hier te reageren maar zag bij toeval dat nu ook Straatcommando zijn account aan de wilgen heeft gehangen.
Bedankt Straatcommando, voor alle jaren bikkelen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |