je vindt dat we niet op trollen in moeten gaan, maar ondertussen zit jij nu al een dik half uur zo niet langer een non discussie te voeren met precies datquote:
nee dat vind ik nietquote:Op maandag 15 juni 2026 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
je vindt dat we niet op trollen in moeten gaan, maar ondertussen zit jij nu al een dik half uur zo niet langer een non discussie te voeren met precies dat
nee er wordt meerdere keren gezegd ook door jouquote:Op maandag 15 juni 2026 22:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dat vind ik niet
ik vind dat we trollen niet helemaal kapot moeten schelden
niet door mijquote:Op maandag 15 juni 2026 22:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee er wordt meerdere keren gezegd ook door jou
negeren
etc
Zit zoiets echt zo diep? Maar liever eerst een reactie op mijn vorige reactiequote:Op maandag 15 juni 2026 23:00 schreef sp3c het volgende:
maar het gescheld komt wel ergens vandaan
ik kan me de laatste dag dat ik een mikey faked kanker heb weggehaald niet meer herinneren
nee is niet moeilijkquote:Op maandag 15 juni 2026 23:01 schreef Masberum het volgende:
[..]
Zit zoiets echt zo diep? Maar liever eerst een reactie op mijn vorige reactie
quote:Op maandag 15 juni 2026 23:03 schreef timmmmm het volgende:
bedtijd. liefde naar mijn homeboy straatcommando. (en @:sp3c )
Het werkt wel alleen niet voor mensen zoals jij die niet gepast kunnen reagerenquote:Op maandag 15 juni 2026 23:03 schreef sp3c het volgende:
de policy is duidelijk, makkelijk, het werkt alleen niet
waar heb je het over?quote:Op maandag 15 juni 2026 23:03 schreef Masberum het volgende:
[..]
Het werkt wel alleen niet voor mensen zoals jij die niet gepast kunnen reageren
Soldaten moeten ook gewoon luisteren, niet spreken.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:02 schreef AchJa het volgende:
Gisteravond zag ik een DM van SC voorbijkomen, heb de hele feitelijke aanleiding compleet gemist aangezien ik in het buitenland (NATO) zit atm.
Anyway, jammer dat 1 van de weinige voice of reasons in (vooral) het Oekraine topic de stekker er uit heeft getrokken. Ik ben/was daar ondertussen ook al niet meer zo vaak te vinden vanwege redenen die @:LXIV al heeft lopen benoemen. Saillant detail daarbij is wel dat @:LXIV en ondergetekende de enige actief dienende militairen zijn in dat topic maar wij wel een shitload aan flak om de oren krijgen vanwege meningen die niet gepruimd worden door een aantal figuren. Straat was iig 1 van de weinigen die eea met een neutrale blik bleef bekijken en niet direct in de vlekken schoot vanwege de username.
Straat, dank voor je inzet al die jaren!
Opdrachten uitvoeren inderdaad.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:05 schreef TwenteFC het volgende:
Soldaten moeten ook gewoon luisteren, niet spreken.
en ik reageer niet gepast?quote:Op maandag 15 juni 2026 23:05 schreef Masberum het volgende:
Bedoel jij bent het uitgangsbord van hoe ver moderators kunnen gaan en je zit alsnog te verkondigen dat het niet werkt
quote:
zeg me dat je niet in dienst bent geweest zonder te zeggen dat je niet in dienst bent geweestquote:Op maandag 15 juni 2026 23:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Soldaten moeten ook gewoon luisteren, niet spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |