abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 16 juni 2026 @ 20:58:07 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221063452
Niet mijn op.
Orginele op deel 1 van @bijdehand --->

Mocht je dit nog lezen, bedankt voor alles.

Na zoveel jaren trouwe dienst verdient hij minimaal een eigen uitzwaaitopic.

Zwaai hier Straatcommando. uit! ;(

:W

---

Persoonlijke note
Straatcommando dankuwel dat u mij hielp toen ik ONZ mocht modereren
Het was een zware taak maar met uw hulp heb ik mij hier jarenlang doorheen gevochten
Ik zal u nooit vergeten ;(
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_221063479
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 20:56 schreef Perrin het volgende:

[..]
Aan de andere kant, de spelregels waren altijd vrij duidelijk. Op een gegeven moment is het ook slikken of stikken.
Nou, de wet is de wet. Maar er is altijd een grijs gebiedje, toch? O-)
pi_221063492
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 20:58 schreef Paul het volgende:
Persoonlijke note
Straatcommando dankuwel dat u mij hielp toen ik ONZ mocht modereren
Het was een zware taak maar met uw hulp heb ik mij hier jarenlang doorheen gevochten
Ik zal u nooit vergeten
_O_
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_221063494
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 20:56 schreef Perrin het volgende: [..] Aan de andere kant, de spelregels waren altijd vrij duidelijk. Op een gegeven moment is het ook slikken of stikken.
Ja, maar dat botst in m'n hoofd dus ontzettend met het bericht "FOK! gaat ten onder, help waar je kunt!". Als er na die hulpvraag niks met de input gedaan lijkt te worden, en het puur om ¤ gaat, én je als langdienende FA publiekelijk een trap na krijgt. Tja, dan moet je ook geen hulp vragen en het vooral allemaal zélf en in je eentje uitzoeken. Denk ik dan.
pi_221063531
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 21:00 schreef Piles het volgende:

[..]
Ja, maar dat botst in m'n hoofd dus ontzettend met het bericht "FOK! gaat ten onder, help waar je kunt!". Als er na die hulpvraag niks met de input gedaan lijkt te worden, en het puur om ¤ gaat, én je als langdienende FA publiekelijk een trap na krijgt. Tja, dan moet je ook geen hulp vragen en het vooral allemaal zélf en in je eentje uitzoeken. Denk ik dan.
Volgens mij heeft hier nog nooit een directe hulpvraag van @Danny gestaan. Meer door anderen, wel toegeven dat ie er financieel beroerd voor stond. Kan wezen dat dit niet klopt.
pi_221063557
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 20:56 schreef Perrin het volgende:

[..]
Aan de andere kant, de spelregels waren altijd vrij duidelijk. Op een gegeven moment is het ook slikken of stikken.
Slikken of stikken kun je ook omdraaien trouwens ;) Misschien geldt het nu meer voor Danny: slikken dat dingen moeten veranderen, die hij eigenlijk niet wil (als is het maar zaken delegeren & loslaten) óf stikken: FOK! is eindig.

Want een clubje FA's zou natuurlijk prima forumpolicy moeten kunnen aanscherpen en uitdragen naar de mods. Daar zou een eigenaar zich helemaal niet zo intensief mee bezig moeten houden, als je de juiste mensen op de juiste plek zet.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 21:05:51 #7
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_221063570
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 20:49 schreef Elan het volgende:

[..]
Hij hoeft helemaal naar niemand te luisteren. Hoe komen jullie daar toch bij?

Dit is toch ook niks nieuws? Er is al eens een heel subforum op zwart gegaan en alle mods er uit getrapt _O- FOK! is geen democratie.

En hoewel ik Straatcommando hoog had zitten leek hij me ook wel een beetje een emotionele jongen. Hij is niet weggestuurd of verbannen, maar zelf gekozen om op te stappen. Hij had er ook voor kunnen kiezen het uit te praten.
Beter wat emotie dan dat starre robotachtige standaard gejammer.

Straatcommando. had nog hart voor de zaak.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_221063576
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 21:00 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
_O_
Jij zou hier niet meer posten! :{w

ik ook niet, maar kan het niet laten
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_221063580
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 21:05 schreef Piles het volgende:

[..]
Slikken of stikken kun je ook omdraaien trouwens ;) Misschien geldt het nu meer voor Danny: slikken dat dingen moeten veranderen, die hij eigenlijk niet wil (als is het maar zaken delegeren & loslaten) óf stikken: FOK! is eindig.

Want een clubje FA's zou natuurlijk prima forumpolicy moeten kunnen aanscherpen en uitdragen naar de mods. Daar zou een eigenaar zich helemaal niet zo intensief mee bezig moeten houden, als je de juiste mensen op de juiste plek zet.
Precies en SC zat op de juiste plek.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 21:07:19 #10
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221063595
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 20:49 schreef Firuze60 het volgende:
Wat kost een forum als dit eigenlijk om in de lucht te douwen?
Geen idee, precieze cijfers gaan we ook niet krijgen uiteraard. Maar Danny moet hier ook van leven en zijn gezin ook dus dat brengt best wel wat druk op bij hem
pi_221063604
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Geen idee, precieze cijfers gaan we ook niet krijgen uiteraard. Maar Danny moet hier ook van leven en zijn gezin ook dus dat brengt best wel wat druk op bij hem
Als hobby bedoel ik.. O-)
pi_221063606
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Geen idee, als je een beetje stats zou hebben zou je kunnen schatten wat het kost om dit draaiende te houden.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_221063611
Het is wel mooi geweest zo. Straatcommando het gaat je goed. Ik zal je missen en hoop je in het zwart terug te zien.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 16 juni 2026 @ 21:09:46 #14
485843 crew  Jippie
pi_221063630
Jongens, ook door 642 topics onze geliefde Straatcommando. uit te zwaaien zal er niets aan de situatie veranderen.

Volgens mij is alles inmiddels ook wel meerdere keren gezegd en wordt er al behoorlijk off-topic gegaan.

Dat is Straat onwaardig en daarom sluit ik dit topic.

Het ga je goed Straatcommando. we missen je!
  Moderator dinsdag 16 juni 2026 @ 23:35:54 #15
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221066065
Even schaamteloos door het slotje heen posten:

SC bedankt voor je bewezen dienst. Een FA die zal gemist worden hopelijk keer je ooit terug op FOK
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')