Gewoon er een reeks van 100 topics van maken, doorlopende leerlijn voor @danny..quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Beetje terugkerend thema hè. Tot het licht uit gaat, ook dan zeggen we: het blijft zonde
Nee, hij geeft dat in een van zijn laatste posta nota bene zelf aanquote:
Zo kort en afsnauwend is wel een teken aan de wand van corrumperen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:30 schreef Raw85 het volgende:
De reactie van de leiding in dit topic belooft ook weinig goeds.
FB / Vraag over vertrekkende mods/users
[..]
Denken jullie daar na alle commotie nog steeds zo over? Volgens mij zijn er bijzonder veel mensen die van jullie willen horen hoe jullie tegen deze gebeurtenissen aankijken.
Leren is al jaren met ettelijke praktijk voorbeelden niet gelukt op die manier.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Gewoon er een reeks van 100 topics van maken, doorlopende leerlijn voor @:Danny..
Denk je dat die daarvoor terugkomt?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Gewoon er een reeks van 100 topics van maken, doorlopende leerlijn voor @:Danny..
Welke dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee, hij geeft dat in een van zijn laatste posta nota bene zelf aan
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:12 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Welke dan?
Je doet net alsof niemand van ons ooit onderling contact gehad met SC over zijn onvrede. Leuk dat jij wat lafhartig refereert aan ‘een van zijn laatste posts.’ Ik weet heel goed waarom hij weg is, omdat wij het weleens over zijn onvrede gehad hebben. Jouw houding valt me eerlijk gezegd ook echt bijzonder tegen. Je had ook wat meer voor SC kunnen gaan staan.
Nee, twee botte koppen krijg je niet zo maar weer on speaking terms, maar goed, we kunnen we een signaal afgeven zo.quote:
Het is ook wel iets dat al langer sluimerde. De spreekwoordelijke druppel.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:13 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee, twee botte koppen krijg je niet zo maar weer on speaking terms, maar goed, we kunnen we een signaal afgeven zo.
Begrijp je ook dat dat mede komt door jouw gedrag in dit subforum?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja, nadat SC het verzoek heeft ingediend om op anoniem te gaan.
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:13 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee, twee botte koppen krijg je niet zo maar weer on speaking terms, maar goed, we kunnen we een signaal afgeven zo.
Klets dan niet over dingen waar je niets vanaf weet manquote:
Vertel dan gewoon wat er niet klopt. Zo moeilijk is het niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
Klets dan niet over dingen waar je niets vanaf weet man
Situatie is zo al vervelend genoeg en het helpt niet als iedereen zelf maar dingen gaat zitten verzinnen en ruzie gaat zitten zoekeb
Dezequote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:17 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Vertel dan gewoon wat er niet klopt. Zo moeilijk is het niet.
Klopt niet, daarom is hij niet weg, hij was nota bene zelf FAquote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:45 schreef havanagila het volgende:
Alleen heeft zijn opstappen niks met woke/rechts/islam/migratie te maken, dat zit jullie gewoon diep. SC is weg omdat een klein handjevol users in een bepaald topic de zaak steeds komen verzieken, en bij nare reacties en bans bij de FA's gaan huilen, die vervolgens denken dat de vervelende users worden ingeperkt in hun vrijheid van meningsuiting
Wat gaat dat jou aan dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:17 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Vertel dan gewoon wat er niet klopt. Zo moeilijk is het niet.
De verkeerde dus. Dit is een onbekende user die nauwelijks op dit forum gepost heeft en niet de eigenaar van het forum die SC weggepest heeftquote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:20 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Het profiel van de danny die door @:Firuze60 werd gementiond
Joh wat zit je nou flauw te doen? Buitengewoon kinderachtig. Vertel dan waarom.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
Deze
sp3c in NWS / Zwaai hier Straatcommando uit #4
Klopt niet, daarom is hij niet weg
Oeps, sorry, dat is stom, ja, vergat de hoofdletter, jemig.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:20 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Het profiel van de danny die door @:Firuze60 werd gementiond
Duhquote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De verkeerde dus. Dit is een onbekende user die nauwelijks op dit forum gepost heeft en niet de eigenaar van het forum die SC weggepest heeft
Wat wel je horen?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:22 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Joh wat zit je nou flauw te doen? Buitengewoon kinderachtig. Vertel dan waarom.
Ik wil het ook wel weten, maar dat gaan ze hier niet vertellen inderdaad, dus heeft weinig zin dat de Rauwe daar steeds over door blijft zeuren.quote:
Dat is je al tot in den treuren uitgelegd. Het heeft geen zin dat te herhalen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:22 schreef Mikeytt het volgende:
Kan je eens goed uitleggen wat voor gedeelte van mijn gedrag zo slecht is?
Nee hoor. Van SC zelf heb ik ook nog *nooit* een DM gehad om iets aan te kaarten.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dat is je al tot in den treuren uitgelegd.
Tsja. Met reacties als "stop met trollen" en "weet je zelf ook wel" kan ik natuurlijk ook niets.quote:
Als je echt nog nooit een DM hebt gehad dan moet je "nooit" niet tussen aanhalingstekens zetten.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:25 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee hoor. Van SC zelf heb ik ook nog *nooit* een DM gehad om iets aan te kaarten.
Dit is ook een zwaai Straatcommando uit topic, geen hier-is-uitleg-over-zijn-vertrek topic.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:27 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Je houdt je moedwillig van de domme. Dan heeft een verdere discussie geen zin.
Ok doeiquote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:27 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Je houdt je moedwillig van de domme. Dan heeft een verdere discussie geen zin.
exemplarischquote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Tsja. Met reacties als "stop met trollen" en "weet je zelf ook wel" kan ik natuurlijk ook niets.
Ja jij ook manquote:
Nee, mensen moeten een hoop tijd steken in het opscharrelen van allerlei posts van je, waarna jij je een breuk lacht en nog steeds van de domme houdt.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Tsja. Met reacties als "stop met trollen" en "weet je zelf ook wel" kan ik natuurlijk ook niets.
Ik vind dat knap dat je zo kunt forummen, ben ik zelf veel te nieuwsgierig voor, dus hier nooit iemand op onzichtbaar.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Dan heb ik allerlei mafkezen op onzichtbaar staan en dan zie ik hier nu hun berichten alsnog omdat iedereen en z’n moeder erop meent te moeten reageren.
Dat negeren werkt inderdaad ook niet echt neequote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:33 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik vind dat knap dat je zo kunt forummen, ben ik zelf veel te nieuwsgierig voor, dus hier nooit iemand op onzichtbaar.
Negeren lukt mij soms wel..ahum.
Ja, maar dat is helaas een kunst die niet iedereen beheerst. Negeren.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:33 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik vind dat knap dat je zo kunt forummen, ben ik zelf veel te nieuwsgierig voor, dus hier nooit iemand op onzichtbaar.
Negeren lukt mij soms wel..ahum.
De kunst van op een forum willen blijven komen waar je tussen de trollen, zuigers en beroepsflappies op zoek mag gaan naar die ene waardevolle, weldoordachte, beschaafde bijdrage.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:34 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, maar dat is helaas een kunst die niet iedereen beheerst. Negeren.
Das soms best wat scrollwerk..quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
De kunst van op een forum blijven willen komen waar je tussen de trollen, zuigers en beroepsflappies op zoek mag gaan naar die ene waardevolle bijdrage.
Nee hoor. Als ik eens daadwerkelijk constructieve feedback krijg, dan kan ik daar wat mee. Tot nu toe zijn Yvonne en Jippie de enigen die daarmee op de DM kwamen en op basis daarvan heb ik wat dingen veranderd.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, mensen moeten een hoop tijd steken in het opscharrelen van allerlei posts van je, waarna jij je een breuk lacht en nog steeds van de domme houdt.
Jonguh, wat heb je er nou eigenlijk aan om dit forum te verpesten, straks is het dood en dan heb je zelf ook niks meer te doen he?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee hoor. Als ik eens daadwerkelijk constructieve feedback krijg, dan kan ik daar wat mee. Tot nu toe zijn Yvonne en Jippie de enigen die daarmee op de DM kwamen en op basis daarvan heb ik wat dingen veranderd.
Ik verpest niets. Boos worden vanwege een afwijkende mening is ook maar een keuze.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:38 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Jonguh, wat heb je er nou eigenlijk aan om dit forum te verpesten, straks is het dood en dan heb je zelf ook niks meer te doen he?
Dat Mikeytt soms irritant uit de hoek kan komen, net als vele andere users, maakt hem nog geen trol. Hij heeft zijn eigen manier van posten en houdt er soms een afwijkende mening op na, en juist dat verrijkt het forum. Voor mij hoeft het hier geen Noord-Korea te worden.quote:
Kom maar met voorbeelden.quote:
Ik zie de helft niet met een gratis account door alle ads, dus da's misschien nog een optiequote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Dan heb ik allerlei mafkezen op onzichtbaar staan en dan zie ik hier nu hun berichten alsnog omdat iedereen en z’n moeder erop meent te moeten reageren.
Ja, je stopt je communicatie maar in je hol.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Goed en constructief. Zal er lessen uithalen! Kan hier ook veel mee om mijn communicatie aan te passen!
Niemand is boos vanwege je afwijkende mening, het gaat om de vervelende, vaak hypocriete manier waarmee je het door probeert te drammenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik verpest niets. Boos worden vanwege een afwijkende mening is ook maar een keuze.
Welke hypocriete manier? Ben daar nooit op aangesproken.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Niemand is boos vanwege je afwijkende mening, het gaat om de vervelende, vaak hypocriete manier waarmee je het door probeert te drammen
Hanca ook een goede user zeer jammer.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:41 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Via deze reeks te weten gekomen dat naast Straatcommando ook Hanca recent is vertrokken. Viel me al op dat ik hem niet meer zag. Voor mij helaas de definitieve bevestiging dat het met FOK! niet meer goed gaat komen, hoe jammer ik dat ook vind.
Misschien kun je samen met @Danny (hoofdletter dit keer) in een klasje gaan zitten en eens babbelen samen wat er nu eigenlijk mis is en waarom iedereen ineens zo dwars doet. Tjongejonge.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Welke hypocriete manier? Ben daar nooit op aangesproken.
Dus een aanname?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:44 schreef Cupfighter het volgende:
Bore out en burn-out in een relatieve korte periode achter elkaar wat heel vreemd en onwaarschijnlijk is
Dan negeer je het toch? Ik kan de bijdrages van @Mikeytt met momenten wel waarderen. Ja, het heeft een enorme tendens om bewust tegen de stroom in te gaan en/of nogal opmerkelijke standpunten in te nemen, maar het betreft wel een user die bereid is tot een discussie over die standpunten. Dat is al iets dat velen niet meer doen, die beginnen meteen met sneren, op de man spelen of schelden.quote:
De toekomst van FOK! hangt niet af van twee leden.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:41 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Via deze reeks te weten gekomen dat naast Straatcommando ook Hanca recent is vertrokken. Viel me al op dat ik hem niet meer zag. Voor mij helaas de definitieve bevestiging dat het met FOK! niet meer goed gaat komen, hoe jammer ik dat ook vind.
Laatst hoopte je dat Rusland vreselijk hard terug zou slaan toen Oekraine wat burgers had gedaanquote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Welke hypocriete manier? Ben daar nooit op aangesproken.
Het gaat niet om afwijkende meningen maar aandacht trekken met dingen die niet waar of onwaarschijnlijk zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:40 schreef -Knapzak- het volgende:
[..]
Dat Mikeytt soms irritant uit de hoek kan komen, net als vele andere users, maakt hem nog geen trol. Hij heeft zijn eigen manier van posten en houdt er soms een afwijkende mening op na, en juist dat verrijkt het forum. Voor mij hoeft het hier geen Noord-Korea te worden.
Zager & Evans kunnen zo een remake voor ons maken. Royalty's naar Kajira.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:12 schreef -Knapzak- het volgende:
Het is het jaar 2035, Zwaai hier Straatcommando. uit #23456
[..]
Mensen blijven toch wel happen, straks gaat hij weer een topic openen over China hoe geweldig het daar is of Russische staats propaganda posten omdat hij weet dat hij dan reacties krijgt.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:48 schreef Thaddeus het volgende:
Wel bijzonder hoe de trollen weer de aandacht krijgen. Wellicht wil straatcommando z’n afscheid topic (anoniem) even door lezen maar moet dan eerst door deze rotzooi. Wat misschien wel een van de redenen is dat hij weg is gegaan.
Exact de uber trollen trekken de aandacht en mensen gaan er weer lekker tegeninquote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:48 schreef Thaddeus het volgende:
Wel bijzonder hoe de trollen weer de aandacht krijgen. Wellicht wil straatcommando z’n afscheid topic (anoniem) even door lezen maar moet dan eerst door deze rotzooi. Wat misschien wel een van de redenen is dat hij weg is gegaan.
quote:
En dit is dus wat Danny bedoelt met users die zich 'zogenaamd' wel gedragen juist vaak het probleem zijn:quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:42 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, je stopt je communicatie maar in je hol.
Ik zie Mikeytt hier normaal reageren terwijl jij (en anderen) steeds uit hun slof schieten.quote:De regels zijn wat ze zijn en het is al jaren zo dat mensen die een afwijkende mening ventileren worden geschoffeerd. Het wordt al jaren getolereerd dat topics verneukt worden door users die zich zogenaamd wél kunnen gedragen. Guess what: de policy zegt dat zij zich NIET gedragen. En die regels bestaan al godsgruwelijk lang ook, dus doe niet alsof het iets nieuws is.
Vrede willen in het conflict is iets wat ik al sinds begins af aan wil. En ja, mijn mening verandert weleens op basis van verschillende inzichten.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
Laatst hoopte je dat Rusland vreselijk hard terug zou slaan toen Oekraine wat burgers had gedaan
Toen er de volgende dag wat Oekrainse burgers omkwamen hoopte je toch vooral op vrede
Daar heb ik je idd op aangesproken toen want dat was idd een beetje hypocriet
Look who's talking.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Niemand is boos vanwege je afwijkende mening, het gaat om de vervelende, vaak hypocriete manier waarmee je het door probeert te drammen
Zie je hier ook gebeuren, steeds maar dezelfde onzin blijven roep in de hoop dat er iemand hapt
Een NK hoeft niet nee. Er ligt echter wel een grens bij moedwillig sfeer maken en goede sfeer vernachelen. En dit soort gasten verneuken het forum.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:40 schreef -Knapzak- het volgende:
[..]
Dat Mikeytt soms irritant uit de hoek kan komen, net als vele andere users, maakt hem nog geen trol. Hij heeft zijn eigen manier van posten en houdt er soms een afwijkende mening op na, en juist dat verrijkt het forum. Voor mij hoeft het hier geen Noord-Korea te worden.
En dit is dus het probleem. Ja, ik ben pro-China. En ja, ik ben neutraal in het Oekraïne conflict.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Mensen blijven toch wel happen, straks gaat hij weer een topic openen over China hoe geweldig het daar is of Russische staats propaganda posten omdat hij weet dat hij dan reacties krijgt.
En roept openlijk op dat dit aan SC ligt en als het beleid hem niet bevalt, dat hij dan maar beter op kan rotten. En zo geschiedde.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:52 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ja dit is nou net het hele punt. De grote baas geeft de mods die daadwerkelijk weten wat er speelt niet de ruimte om in te grijpen.
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
En dit is dus het probleem. Ja, ik ben pro-China. En ja, ik ben neutraal in het Oekraïne conflict.
Goed nieuws uit China posten is geen getroll. Zelfs neutrale meningen worden volledig verrot gescholden in bepaalde topics.
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:53 schreef Mikeytt het volgende:
En ja, ik ben neutraal in het Oekraïne conflict.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Dit verzin je er ter plekke bij.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
dit aan SC ligt en als het beleid hem niet bevalt, dat hij dan maar beter op kan rotten.
Dat laatste heb ik ook bij veel andere users. Ik klik dan niet op het topic of lees de posts van de betreffende user niet; dat is een keuze die je zelf kunt maken. Het is geen reden om anderen als trol weg te zetten, weg te willen hebben of weg te pesten.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Een NK hoeft niet nee. Er ligt echter wel een grens bij moedwillig sfeer maken en goede sfeer vernachelen. En dit soort gasten verneuken het forum.
Ik denk al vaak: ow het is een topic van die, laaaaat maar doei.
De users maken de sfeer. Een topic volplempen met "deze user weer", "vast een kloon" en ":')" helpen de sfeer ook niet, en dit zijn wel de users die de grootste mond hebben over het houden van goede sfeer.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Een NK hoeft niet nee. Er ligt echter wel een grens bij moedwillig sfeer maken en goede sfeer vernachelen. En dit soort gasten verneuken het forum.
Zo makkelijk kan het zijn. Gewoon niet reageren als je niet normaal kan reageren. Staat overigens ook in de policy.quote:Ik denk al vaak: ow het is een topic van die, laaaaat maar doei.
Dit inderdaad. Er wordt gedaan alsof het heel moeilijk is om te herkennen of iemand trollt of dat iemand gewoon een andere mening heeft. Dat is het helemaal niet. Het is in de meeste gevallen overduidelijk wie hier puur komt om de boel op te naaien. Dat de grote baas doet alsof men niet tegen ‘andersdenkenden’ kan is totaal lachwekkend.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:57 schreef Monolith het volgende:
Laten we wel wezen, iedereen met meer dan anderhalve hersencel ziet de trolletjes van anderhalve kilometer afstand. Ik blijf het ook gewoon benoemen. Zal me vast weer een keer een ban opleveren, maar dan is het ook wel een keer weer mooi geweest hier.
FOK! is nu eenmaal een openbaar forum waar een diversiteit van gedachtegoed welkom zou moeten zijn. Het kan niet zo zijn dat elk subforum een soort van POL wordt. Dan ben je die diversiteit namelijk kwijt. En dat is wel wat sommige users (niet de dus FOK! crew dus) graag lijken te willen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:52 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ja dit is nou net het hele punt. De grote baas geeft de mods die daadwerkelijk weten wat er speelt niet de ruimte om in te grijpen.
Hanco is om totaal andere redenen op anoniem gegaan. Had niets met FOK te makenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:41 schreef Frikandelbroodje het volgende:
nope, dat is niet wat sommige users willenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
FOK! is nu eenmaal een openbaar forum waar een diversiteit van gedachtegoed welkom zou moeten zijn. Het kan niet zo zijn dat elk subforum een soort van POL wordt. Dan ben je die diversiteit namelijk kwijt. En dat is wel wat sommige users (niet de dus FOK! crew dus) graag lijken te willen.
Niemand betwist dit amigo. Maar leuk geprobeerd welquote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
FOK! is nu eenmaal een openbaar forum waar een diversiteit van gedachtegoed welkom zou moeten zijn. Het kan niet zo zijn dat elk subforum een soort van POL wordt. Dan ben je die diversiteit namelijk kwijt. En dat is wel wat sommige users (niet de dus FOK! crew dus) graag lijken te willen.
Ik had het anders begrepen uit zijn laatste post op het forum maar misschien weet jij meerquote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hanco is om totaal andere redenen op anoniem gegaan. Had niets met FOK te maken
Niemand (nouja bijna niemand) vraagt hier om een linkse of rechtse echokamer. Mensen zijn gewoon klaar met trollen, of ze nou een linkse of rechtse act hebben.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Is goed meneer. Ik ben wel weg uit dit topic.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:59 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Een van de grootste forumvervuilers zegt het
Rot toch op trolletje
Al zou het me een ban opleveren, het zij zoquote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:01 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens.
Maar gaat je waarschijnlijk minimaal een note opleveren.
Been there, done that.
Natuurlijk niet, beetje naief wel.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hanco is om totaal andere redenen op anoniem gegaan. Had niets met FOK te maken
Daar zorgen de andere users voor. Het kliekje waar Danny op doelde; zij die geen afwijkende meningen kunnen dulden en dat direct als "getrol" wegzetten. Voorheen konden ze Straatcommando voor hun kar spannen om dit soort users de mond te snoeren. Danny had dat haarscherp door.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:56 schreef Halcon het volgende:
Mickeytt heeft toch maar weer mooi voor elkaar dat het vooral om hem draait.
Mwah, daar slaan velen de plank nog wel regelmatig bij mis.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:00 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Er wordt gedaan alsof het heel moeilijk is om te herkennen of iemand trollt of dat iemand gewoon een andere mening heeft. Dat is het helemaal niet. Het is in de meeste gevallen overduidelijk wie hier puur komt om de boel op te naaien. Dat de grote baas doet alsof men niet tegen ‘andersdenkenden’ kan is totaal lachwekkend.
@yvonne:quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:27 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Wel veel posts op korte tijd. Maar volgens mij vooral users en crew. Weinig tot geen admins.
Ik volg niet alles tot op de letter maar ik vind soms het tegenreactie-gedrag van andere users op een enkeling met een andere mening, de hoofdreden dat topics ontsporen. Postgedrag wordt gewoon puur giftig met zelfs doodsverwensingen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dit is een topic over SC die opstapt en de meningen daarover. En jij bent 1 van de belangrijkste oorzaken van die keuze van SC. Daarom gaat het ook over jou.
True, dit is ook niet iets van gister dit speelde al voor mikey het oekraine topic ontdekte dus die zal er weinig mee van doen gehad hebbenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:56 schreef Halcon het volgende:
Ja aannames, ik heb @MickeytTT eerst 4433e4rtyyuuu7765543x gebanned En ergens verleden jaar (?) aangesproken in dm. Afspraken gemaakt en die werkten.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Oh kijk mijn lijntjes met het hogere management. En straks weer likken en slijmen richting hun, zodat je getroll nooit wordt aangepakt. En maar stiekem achter je computertje lachen dat een SC of TFP vertrekken vanwege de trollendrek.
Toch ben jij degene die scheldt en de forumregels overtreedt, niet Mikeytt, die normaal reageert. Nogmaals, hier doelde Danny op:quote:
quote:De regels zijn wat ze zijn en het is al jaren zo dat mensen die een afwijkende mening ventileren worden geschoffeerd. Het wordt al jaren getolereerd dat topics verneukt worden door users die zich zogenaamd wél kunnen gedragen. Guess what: de policy zegt dat zij zich NIET gedragen. En die regels bestaan al godsgruwelijk lang ook, dus doe niet alsof het iets nieuws is.
Laat je nou niet wegjagen, terwijl jij normaal reageert en de anderen schelden en de forumregels breken.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Is goed meneer. Ik ben wel weg uit dit topic.
Dat komt voor, maar er is een duidelijk verschil tussen een andere mening hebben en trollgedrag. Een andere mening hebben word meestal niet afgekeurd door andere users (soms wel, daar heb je gelijk in), maar bepaalde trollen zorgen voor zo enorm veel weerstand onder users dat er al veel users afgehaakt zijn en nu dus de beste en meest gewaarde mod van dit forum ook.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:06 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik volg niet alles tot op de letter maar ik vind soms het tegenreactie-gedrag van andere users op een enkeling met een andere mening, de hoofdreden dat topics ontsporen. Postgedrag wordt gewoon puur giftig met zelfs doodsverwensingen.
Godsamme nog aan toe zeg. Het doet er niet meer toe als de waarheid gesproken wordt want jullie weten het beter. Ook goed.quote:
dat staat er nietquote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:45 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dan negeer je het toch? Ik kan de bijdrages van @:MikeyTT met momenten wel waarderen. Ja, het heeft een enorme tendens om bewust tegen de stroom in te gaan en/of nogal opmerkelijke standpunten in te nemen, maar het betreft wel een user die bereid is tot een discussie over die standpunten. Dat is al iets dat velen niet meer doen, die beginnen meteen met sneren, op de man spelen of schelden.
[..]
De toekomst van FOK! hangt niet af van twee leden.
Er komen mensen en er gaan mensen en ja sommige users die vertrekken is een groot verlies zoals nu met een uitstekende FA als Straat en voor POL ook met een genuanceerde user als Hanca, maar dat is niet meteen het einde van een forum.
Is het ookquote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:06 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik volg niet alles tot op de letter maar ik vind soms het tegenreactie-gedrag van andere users op een enkeling met een andere mening, de hoofdreden dat topics ontsporen. Postgedrag wordt gewoon puur giftig met zelfs doodsverwensingen.
Jaquote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik had het anders begrepen uit zijn laatste post op het forum maar misschien weet jij meer
Ben er wel klaar mee dat dit zo gedragen wordtquote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:56 schreef Halcon het volgende:
Geen idee, hoor, misschien beleefdheid van Hanca. Maar goed, kennelijk weet jij het wel. Ik volgde POL intensief, jij ook?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Godsamme nog aan toe zeg. Het doet er niet meer toe als de waarheid gesproken wordt want jullie weten het beter. Ook goed.
Gewoon negeren, dat werkt het beste. Hij geniet nu waarschijnlijk achter z’n schermpje.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben er wel klaar mee dat dit zo gedragen wordt
Ik zit hier al vanaf 2010.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Voorbarige conclusie dit voor iemand die precies een week lid is hier.
Nee, ben er nog steeds saggerijnig over. Snap werkelijk niet waarom dit niet kan worden opgelost. Heb je eindelijk een mod/FA die bijna met elke user overweg kan ( links of rechts) en die dan zo wordt weggeschopt.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:19 schreef vul_maar_in het volgende:
Kan wel dicht wordt er alleen maar lelijker op en SC is inmiddels wel uitgezwaaid.
Je kunt toch ook niet alles afvangen in geschreven lettertjes. Zelfs bij het wetboek komt het regelmatig aan op interpretatie.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:22 schreef Barbusse het volgende:
Mja, ik zal Straatcommando missen
En het lijkt me persoonlijk een goed plan als @:Danny en andere roden even een goed introspectief gesprek gaan hebben over de policy. Die is immers niet in steen gebeiteld.
helemaal eens maar het enige wat we hier bereiken is Yvonne overspannen maken.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:22 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee, ben er nog steeds saggerijnig over. Snap werkelijk niet waarom dit niet kan worden opgelost. Heb je eindelijk een mod/FA die bijna met elke user overweg kan ( links of rechts) en die dan zo wordt weggeschopt.
Een andere mening staat meestal wel gelijk aan trollen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mwah, daar slaan velen de plank nog wel regelmatig bij mis.
Tja, dat wil niemand. Maar dit is wel de onderneming van @Danny, dat is dan de eindverantwoordelijke.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:23 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
helemaal eens maar het enige wat we hier bereiken is Yvonne overspannen maken.
Als het haar niet bevalt kan ze het gewoon negeren, toch? Dat is het beleid voor de users, toch?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:23 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Iedereen dient de policy te kennen zegt FOK.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je kunt toch ook niet alles afvangen in geschreven lettertjes. Zelfs bij het wetboek komt het regelmatig aan op interpretatie.
Gaat niet alleen om die minkukel. Ze zitten in veel topics en de lol is er wel af.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gewoon negeren, dat werkt het beste. Hij geniet nu waarschijnlijk achter z’n schermpje.
Je trapt in het trolletje, ik niet, en ik ben het ook zat, dat ik de regel overtreed weet ik maar ik ben het gewoon spuugzat dat dit forum wordt kapot gemaakt door dit soort figurenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:09 schreef -Knapzak- het volgende:
[..]
Toch ben jij degene die scheldt en de forumregels overtreedt, niet Mikeytt, die normaal reageert. Nogmaals, hier doelde Danny op:
[..]
Openheid lukt niet, gisteren sprak Yvonne nog over om per pm naar mij een whatsapp wisseling te sturen, niks meer van gehoord, kennelijk terug gefloten. Zij wordt zo niet overspannen van de users, maar van de 'baas'.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:27 schreef OllieA het volgende:
[..]
Als het haar niet bevalt kan ze het gewoon negeren, toch? Dat is het beleid, toch?
Blijf je dat nou ook hier uitmelkenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:28 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Iedereen dient de policy te kennen zegt FOK.
Ja.quote:
Ik lees alles hier.quote:
Precies dit. En dan horen de mods de vrijheid te hebben om daarop te acteren lijkt me.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je kunt toch ook niet alles afvangen in geschreven lettertjes. Zelfs bij het wetboek komt het regelmatig aan op interpretatie.
En elk feedback topic.quote:
Janken en slijmen bij de baas en ondertussen het forum mollen. Dat @Danny dat zelf niet inziet zegt genoeg.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Precies dit. En dan horen de mods de vrijheid te hebben om daarop te acteren lijkt me.
Ja, in principe moet je wel delegeren bij een community van deze omvang. Alles zelf doen, is geen doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Precies dit. En dan horen de mods de vrijheid te hebben om daarop te acteren lijkt me.
Ik vind dat de policy al behoorlijk anders is dan pakweg vijftien jaar geleden, dus het kan wel. De admins geven echter aan dat ze nu aan de policy vast willen houden, en dat is prima: hun site, hun beleid.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:22 schreef Barbusse het volgende:
Mja, ik zal Straatcommando missen
En het lijkt me persoonlijk een goed plan als @:Danny en andere roden even een goed introspectief gesprek gaan hebben over de policy. Die is immers niet in steen gebeiteld.
Ze zei niet dat ze het je zou sturen per pm.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Openheid lukt niet, gisteren sprak Yvonne nog over om per pm naar mij een whatsapp wisseling te sturen, niks meer van gehoord, kennelijk terug gefloten. Zij wordt zo niet overspannen van de users, maar van de 'baas'.
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:37 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Janken en slijmen bij de baas en ondertussen het forum mollen. Dat @:Danny dat zelf niet inziet zegt genoeg.
Mods die hier jarenlang een positieve bijdrage hadden aan de leefbaarheid van dit forum keihard onder de bus gooien is in ieder geval gewoon nooit goedquote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, in principe moet je wel delegeren bij een community van deze omvang. Alles zelf doen, is geen doen.
Oh, dat geloof ik wel dat SC zelf zijn account op anoniem heeft gezet ook (kan dat als FA?) maar goed, dat ze er samen niet uit zijn gekomen en @Danny niet inzag dat SC in de rotsooibak van NWS zijn handen vol had ook. Erg jammer.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze zei niet dat ze het je zou sturen per pm.
Ik geloof haar wel als ze zegt dat vanuit rood SC niet is gevraagd om op te stappen, maar dat dit geheel zijn eigen beslissing was.
Nog steeds wel een teken aan de wand.
Dat is het probleem hier iddquote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:37 schreef Chandler het volgende:
Het getrol wordt ook aardig gevoed door de reageerders zelf... je kunt ook gewoon zo'n persoon ignoren.. ik weet is moeilijk maar het lukt mij aardig. Ik heb maar 1 op de ik wil je niet zien lijst en de rest waar ik echt niets mee kan reageer ik gewoon niet op..
It's so easy.
Maar goed, heule beste discussie is dit aan't worden en geen zwaar voor SC
dus als laatste post van mij hier (hoop ik)Dank!
Policy hoort vloeiend te zijn, niet geëtst in steen. Bedrijven passen hun compliance beleid ook regelmatig aan.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:39 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Ik vind dat de policy al behoorlijk anders is dan pakweg vijftien jaar geleden, dus het kan wel. De admins geven echter aan dat ze nu aan de policy vast willen houden, en dat is prima: hun site, hun beleid.
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Openheid lukt niet, gisteren sprak Yvonne nog over om per pm naar mij een whatsapp wisseling te sturen, niks meer van gehoord, kennelijk terug gefloten. Zij wordt zo niet overspannen van de users, maar van de 'baas'.
Ik zit hier 26, nog nooit overspannen geraakt.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:23 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee dat kan niet als FA. Dat kan alleen Danny.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh, dat geloof ik wel dat SC zelf zijn account op anoniem heeft gezet ook (kan dat als FA?) maar goed, dat ze er samen niet uit zijn gekomen en @:Danny niet inzag dat SC in de rotsooibak van NWS zijn handen vol had ook. Erg jammer.
Ik denk dat het laatste wat Danny wil is dat iemand op anoniem gaat.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik geloof haar wel als ze zegt dat vanuit rood SC niet is gevraagd om op te stappen, maar dat dit geheel zijn eigen beslissing was.
Moet ook wel, zowel de markt als de samenleving veranderen en dat merk je ook online.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Policy hoort vloeiend te zijn, niet geëtst in steen. Bedrijven passen hun compliance beleid ook regelmatig aan.
Oeff, hoe triest dat die man nog midden in de nacht iemand op anoniem gaat zetten, zit best wat frustratie achter dan als ik het zo mag intepreteren. Even een nachtje overslapen is er dan niet bij.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee dat kan niet als FA. Dat kan alleen Danny.
Wat snap je nou niet aan dat dit op verzoek van SC zelf was?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:47 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oeff, hoe triest dat die man nog midden in de nacht iemand op anoniem gaat zetten, zit best wat frustratie achter dan als ik het zo mag intepreteren.
Dat hadden ze inderdaad niet en plein public uit moeten vechten.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Mods die hier jarenlang een positieve bijdrage hadden aan de leefbaarheid van dit forum keihard onder de bus gooien is in ieder geval gewoon nooit goed
Ik klik net op de policy boven het invoervenster, maar die gaat nergens heen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee dat kan niet als FA. Dat kan alleen Danny.
Hoef je toch niet bijna direct in te willigen?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat snap je nou niet aan dat dit op verzoek van SC zelf was?
Allerlaatste wat ik erover zeg want ik vind dit in feite een privékwestie met alleen maar verdrietige mensen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Denken jullie daar echt zo over?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat is het probleem hier idd
Ieder nieuw account is een kloon, iedereen 2 centimeter links van de weg loopt is een troll en er is een vrij grote groep die dag in, dag uit dat soort users weg probeert te treiteren
Oh, das best triest..quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Allerlaatste wat ik erover zeg want ik vind dit in feite een privékwestie met alleen maar verdrietige mensen.
Een van de laatste berichten van sc was notabene
'nee ga maar rustig slapen, ik ga niet weg'
Verwarrende tijden
Moet je een ander topic openen en Danny roepen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:49 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik klik net op de policy boven het invoervenster, maar die gaat nergens heen.
Dat zijn we wettelijk verplicht.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:49 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hoef je toch niet bijna direct in te willigen?
Ja, dat is verwarrend.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Allerlaatste wat ik erover zeg want ik vind dit in feite een privékwestie met alleen maar verdrietige mensen.
Een van de laatste berichten van sc was notabene
'nee ga maar rustig slapen, ik ga niet weg'
Verwarrende tijden
Jaja, Hanca zijn vraag om op anoniem gezet te worden duurde bijna een week, SC wordt dezelfde nacht nog naar buiten gemikt, met je wettelijk, ammehoela.quote:
Ik denk daar zo over, ik zie het gebeurenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denken jullie daar echt zo over?
Wie zegt nou weer dat dat midden in de nacht was?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:47 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oeff, hoe triest dat die man nog midden in de nacht iemand op anoniem gaat zetten, zit best wat frustratie achter dan als ik het zo mag intepreteren. Even een nachtje overslapen is er dan niet bij.
Dat is te zien beste dame, maargoed, Danny is altijd vroegquote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wie zegt nou weer dat dat midden in de nacht was?
Wij slapen, jij?
Geen idee, maar dat werd beweerd, iig wel de volgende dag al.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wie zegt nou weer dat dat midden in de nacht was?
Wij slapen, jij?
Nog masr een keer Danny onderging een operatie en is even uit de running geweest.. Toen hij de mail weer ging doen was dat een van de eerste dingen die hij deed.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Jaja, Hanca zijn vraag om op anoniem gezet te worden duurde bijna een week, SC wordt dezelfde nacht nog naar buiten gemikt, met je wettelijk, ammehoela.
Jup, vroegopper die Danny.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:54 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dat is te zien beste dame, maargoed, Danny is altijd vroeg
Blijkbaar niet, want het gebeurde smiddags ergens rond 16:00quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:54 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dat is te zien beste dame, maargoed, Danny is altijd vroeg
Zie daar 1 van de grotere problemen. Danny weg = site niet beheerd. Dus zou iemand dat moeten opvangen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nog masr een keer Danny onderging een operatie en is even uit de running geweest.. Toen hij de mail weer ging doen was dat een van de eerste dingen die hij deed.
En ook gebeurt het weleens dat het in de spam map verdwijnt. Dan mailen mensen heus nog weleens.
O, sorry hoor.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet je een ander topic openen en Danny roepen.
Dat kan je ook ik snap niet wat je hier doetquote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:57 schreef yvonne het volgende:
Maar als ik nu voor de kat z'n kut antwoorden zit te geven en ik toch niet geloofd wordt dan ga ik m'n tijd beter besteden.
Maar Hanca had niet 'Graag verwijderen' in zijn sig gezet, hetgeen wel 'moet' bij een verzoek om op anoniem te gaan.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Jaja, Hanca zijn vraag om op anoniem gezet te worden duurde bijna een week, SC wordt dezelfde nacht nog naar buiten gemikt, met je wettelijk, ammehoela.
Een op anoniem stelling heeft met wetten, regels en speciale handelingen in de database van doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:57 schreef Chandler het volgende:
[..]
Zie daar 1 van de grotere problemen. Danny weg = site niet beheerd. Dus zou iemand dat moeten opvangen.
reageer ik toch...
Ja dat, ik snap er geen donder van dit WK.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan je ook ik snap niet wat je hier doet
Ik snap niet wat ik hier doe
Echt irritant dat er geen 18:00 wedstrijd was vandaag
Dus is het vreemd dat er maar 1 iemand het schip bestuurd, als deze uitvalt is het schip stuurloos dus..quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een op anoniem stelling heeft met wetten, regels en speciale handelingen in de database van doen.
Dus.
Ik weet helemaal niet hoe laat het was, boeit mij het ook, iemand poste dat. Ik geef alleen aan dat ik het niet raar vind dat iets midden in de nacht gebeurt als Danny dagelijks om 5:00 al druk is op de frontpage.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want het gebeurde smiddags ergens rond 16:00
Toen werd het hier ook voor het eerst opgemerkt voetbalmanager2 in NWS / [NWS feedsp3c] Rellen
Nu wordt echt de onderkant van de emmer leeggeschraapt om kritiek te kunnen hebben
Ja vette pech.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:59 schreef Chandler het volgende:
[..]
Dus is het vreemd dat er maar 1 iemand het schip bestuurd, als deze uitvalt is het schip stuurloos dus..
Dat..
Absoluut! een gemis op meerdere fronten.quote:
Dat komt dus omdat diegene uit z'n nek lultquote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:00 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niet hoe laat het was, boeit mij het ook, iemand poste dat. Ik geef alleen aan dat ik het niet raar vind dat iets midden in de nacht gebeurt als Danny dagelijks om 5:00 al druk is op de frontpage.
Gek he, als de meest gewaardeerde FA van FOK op anoniem gaat.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want het gebeurde smiddags ergens rond 16:00
Toen werd het hier ook voor het eerst opgemerkt voetbalmanager2 in NWS / [NWS feedsp3c] Rellen
Nu wordt echt de onderkant van de emmer leeggeschraapt om kritiek te kunnen hebben
Ooooh wacht SC had eerder tegen users gezegd dat hij opstapte dan tegen ons. Al reconstruerende kom je langzaam maar zeker een stukje verder.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:00 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niet hoe laat het was, boeit mij het ook, iemand poste dat. Ik geef alleen aan dat ik het niet raar vind dat iets midden in de nacht gebeurt als Danny dagelijks om 5:00 al druk is op de frontpage.
Maar dit topic gaat allang niet meer over dag zeggen tegen SC
Kennelijk duurt het dan nog 12 uur voordat het in werking treedt.quote:Op maandag 15 juni 2026 17:38 schreef Red_85 het volgende:
anoniem_15062026043628
Ofwel:
anoniem_15-06-2026-04:36.28
Never forget the moment
Huhquote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ooooh wacht SC had eerder tegen users gezegd dat hij opstapte dan tegen ons. Al reconstruerende kom je langzaam maar zeker een stukje verder.
Database tijden kunnen ook in AM/PM zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:02 schreef Lienekien het volgende:
Dit was gepost in deel 1.
[..]
Kennelijk duurt het dan nog 12 uur voordat het in werking treedt.
Dan hoeft er nog niet gelogen te wordenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:02 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Gek he, als de meest gewaardeerde FA van FOK op anoniem gaat.
Hij was een begrip in veel Fora zoals nieuws en WKN (waar hij al jaren postte in DASOO). Een groot gemis.!!!
Dat is ook een beetje het probleem, net als met het samenvoegen van diverse fora, alles lijkt handmatig te moeten en daar gaat ontzettend veel tijd in zitten. Die tijd kan beter besteed worden aan het schrijven van scripts die de handelingen vrijwel direct kunnen doorvoeren. Het kost wat tijd om een scriptje te schrijven, maar op termijn win je er alleen maar tijd mee. Ik denk altijd maar, je moet het jezelf zo makkelijk mogelijk maken.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een op anoniem stelling heeft met wetten, regels en speciale handelingen in de database van doen.
Dus.
Of dat.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:03 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Database tijden kunnen ook in AM/PM zijn
Het schijnt, al terug reconstruerende, dat SC voor hij op anoniem ging, wat wij niet wisten, dat hij users al had ingelicht.quote:
Ik heb je hoog zitten maar dit is flauwekul.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:02 schreef OllieA het volgende:
[..]
Nee, incompetente organisatiestructuur.
Dat ben ik met je eens.quote:
Yep, ik iig was al vrij vroeg op de hoogte dat hij toch echt weg ging en echt niet meer terug zou komen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het schijnt, al terug reconstruerende, dat SC voor hij op anoniem ging, wat wij niet wisten, dat hij users al had ingelicht.
Dat zou kunnen, hoe snel het was en hoe laat het was vind ik echt niet boeiend dan ligt de focus allang niet meer op waar het over zou moeten gaan. Dat is echt dingen zoeken om het zoeken. Jammer.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:07 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.
Hij is op anoniem....boeiend hoe laat dat was. Ik meen wel dat er een bedenkingsperiode van 24 uur voor stond.
Dit klopt echt niet met de tijden in de mail.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:02 schreef Lienekien het volgende:
Dit was gepost in deel 1.
[..]
Kennelijk duurt het dan nog 12 uur voordat het in werking treedt.
Het gaat dan ook om het groepje dat hier wel opzichtig loopt te trollen en te zuigen. Die bepaalde users waar jullie keer op keer reacties van moeten verwijderen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat is het probleem hier idd
Ieder nieuw account is een kloon, iedereen 2 centimeter links van de weg loopt is een troll en er is een vrij grote groep die dag in, dag uit dat soort users weg probeert te treiteren
Dan menen wij dat anders blijkbaar.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb je hoog zitten maar dit is flauwekul.
Het moet toch wel gaan om een serieuze persoonlijkheidsstoornis?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:57 schreef Monolith het volgende:
Laten we wel wezen, iedereen met meer dan anderhalve hersencel ziet de trolletjes van anderhalve kilometer afstand. Ik blijf het ook gewoon benoemen. Zal me vast weer een keer een ban opleveren, maar dan is het ook wel een keer weer mooi geweest hier.
Als ik de reactie van @Danny lees gaat er sowieso niets veranderen, dus de hele discussie lijkt verder kansloos.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, hoe snel het was en hoe laat het was vind ik echt niet boeiend dan ligt de focus allang niet meer op waar het over zou moeten gaan. Dat is echt dingen zoeken om het zoeken. Jammer.
LOLquote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dit is dan grappig?quote:
Ik kan me nog herinneren dat we een keer een heleboel rooien hadden, of een Danny die niet Danny was, op 1 april. Dat was ook geen groot succes.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:02 schreef OllieA het volgende:
[..]
Nee, incompetente organisatiestructuur.
Als er maar één iemand is binnen je bedrijf die een specifieke taak kan uitvoeren is dat inderdaad een incompetente organisatiestructuur, zeker als het een wettelijke taak is waar termijnen voor staan. Dan moet iemand dat kunnen overnemen bij ziekte, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Rooien != Roodbol Admin!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat we een keer een heleboel rooien hadden, of een Danny die niet Danny was, op 1 april. Dat was ook geen groot succes.
Bedanktquote:
Eerlijk gezegd voel ik me niet aangesproken. Ik heb niet het idee dat ik onrustig loop te schreeuwen. Maar je mag me best van de lijn (laten) gooien hoor.quote:
Goh, kun jij lezen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt
Dat komt omdat ik het boek 'Debatteren doe je zo' gelezen heb
Dat gaat dus niet gebeuren, iets waar Danny in dat andere topic herhaaldelijk op wijst: users bepalen niet wie er uitgeknikkerd wordt. Daarmee ga je, naast het scheldgebruik, ook de fout in door aan 'pseudomodding' te doen, wat volgens de regels een ban kan opleveren. Dit is precies waar Danny op doelt als hij spreekt over users die zich "zogenaamd wel gedragen", maar ondertussen wel topics verpesten. Hoewel Mikeytt inmiddels is weggejaagd, blijven de echte probleemveroorzakers het topic bevuilen door over hem door te gaan. Dat zijn de mensen die het forum kapotmaken.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je trapt in het trolletje, ik niet, en ik ben het ook zat, dat ik de regel overtreed weet ik maar ik ben het gewoon spuugzat dat dit forum wordt kapot gemaakt door dit soort figuren
Gewoon eraf knikkeren en nooit meer terug laten komen
Okéquote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:17 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als er maar één iemand is binnen je bedrijf die een specifieke taak kan uitvoeren is dat inderdaad een incompetente organisatiestructuur, zeker als het een wettelijke taak is waar termijnen voor staan. Dan moet iemand dat kunnen overnemen bij ziekte, bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:22 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Wat een enorm domme post op een forum.
Op een forum of in een boek kun je ook gewoon plaatjes kijken.quote:
En terecht.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:12 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Als ik de reactie van @:danny lees gaat er sowieso niets veranderen, dus de hele discussie lijkt verder kansloos.
Prima, maar dit gaat zeker wel gevolgen hebben en dat moet je dan ook aanvaarden.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:26 schreef Elan het volgende:
[..]
En terecht.
Alsof hij iemand hier verantwoording schuldig is.
FOK! is geen democratie, nooit geweest.
Als het je hier niet zin begin lekker je eigen forum. Kijken hoe jij het vanaf brengt
Dan moet je ook niet janken om giften om de haverklap. Als je onderneming een dikke puinsooi is, raak je failliet, klaar.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:26 schreef Elan het volgende:
[..]
En terecht.
Alsof hij iemand hier verantwoording schuldig is.
FOK! is geen democratie, nooit geweest.
Als het je hier niet zin begin lekker je eigen forum. Kijken hoe jij het vanaf brengt
Qua regelgeving heb je misschien een punt maar het gaat verder dan dit topic, ik heb het over een user die veel aanwezig is op het forum met aandacht trekken , positief of negatief, en zelfs ziektes gebruikt en misbruikt, daar heb ik een duidelijke mening over en dat is dat het weinig of niets positiefs bijdraagt aan dit forumquote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:22 schreef -Knapzak- het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet gebeuren, iets waar Danny in dat andere topic herhaaldelijk op wijst: users bepalen niet wie er uitgeknikkerd wordt. Daarmee ga je, naast het scheldgebruik, ook de fout in door aan 'pseudomodding' te doen, wat volgens de regels een ban kan opleveren. Dit is precies waar Danny op doelt als hij spreekt over users die zich "zogenaamd wel gedragen", maar ondertussen wel topics verpesten. Hoewel Mikeytt inmiddels is weggejaagd, blijven de echte probleemveroorzakers het topic bevuilen door over hem door te gaan. Dat zijn de mensen die het forum kapotmaken.
Ik wist niet dat je iets moest bijdragen op dit forum.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Qua regelgeving heb je misschien een punt maar het gaat verder dan dit topic, ik heb het over een user die veel aanwezig is op het forum met aandacht trekken , positief of negatief, en zelfs ziektes gebruikt en misbruikt, daar heb ik een duidelijke mening over en dat is dat het weinig of niets positiefs bijdraagt aan dit forum
Gevolgen voor wie?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:28 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Prima, maar dit gaat zeker wel gevolgen hebben en dat moet je dan ook aanvaarden.
Daarom zijn mensen oa zo boos.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Je weet wat voor kut periode de beste man achter de rug heeft, om iemand die zich altijd is blijven inzetten voor een site die al jaren amper rendabel is zo voor de bus te gooien vanwege een verschil van inzicht met een van zijn FA's is ronduit walgelijk.
Je zou bijvoorbeeld Straatcommando kunnen uitzwaaien ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je iets moest bijdragen op dit forum.
Nu zit ik in de problemen.
Janken nog wel?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:29 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet janken om giften om de haverklap. Als je onderneming een dikke puinsooi is, raak je failliet, klaar.
Er is wel meer walgelijk hier.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Gevolgen voor wie?
Als ik Danny was zou ik het forum lekker een weekje op zwart zetten. Even flink laten zweten en bij zinnen komen.
Je weet wat voor kut periode de beste man achter de rug heeft, om iemand die zich altijd is blijven inzetten voor een site die al jaren amper rendabel is zo voor de bus te gooien vanwege een verschil van inzicht met een van zijn FA's is ronduit walgelijk.
Klopt.quote:
Vrij recent een bore out en nu een burn-outquote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:32 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat was een duidelijke misstap. Ik vind Mickey ook een aandachtshoer van formaat maar dat hoeft haar niet eeuwig nagedragen te worden. Was een foutje. Er zijn geen doden bij gevallen dus je moet het ook eens kunnen laten rusten.
Vast een aardige gozer, maar onze paden zijn nooit gekruist.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:33 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Je zou bijvoorbeeld Straatcommando kunnen uitzwaaien ja.
Het is maar een suggestie.
Nu hoop ik bijna dat GGMM ook weg gaatquote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vast een aardige gozer, maar onze paden zijn nooit gekruist.
Als GGMM ooit vertrekt zou ik bijvoorbeeld een mooi gedicht schrijven.
Je gelooft mijn sig niet. Whatever.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
Mensen met een account van amper een week oud die bijdehand doen. Bijvoorbeeld.
Wow doe even normaal!!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nu hoop ik bijna dat GGMM ook weg gaat
Hij was idd Bargehassus, dat is zo.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
Mensen met een account van amper een week oud die bijdehand doen. Bijvoorbeeld.
Ben gewoon benieuwd of je een goede dichter bentquote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wow doe even normaal!!
Hij moet eerst Coco nog opleiden tot FA.
Daar ben ik ook benieuwd naar!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ben gewoon benieuwd of je een goede dichter bent
Nee dat klopt ook allemaal niet. Mijn mening is dat het een betaalde trafficgenerator is. Mogelijk zelfs AI. Die slaan geregeld de plank mis. Dus geen Troll maar iemand die minstens 10 topics per dag in zijn contract heeft staan. Mag zwaar onnozel zijn, dat maakt niks uit.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Vrij recent een bore out en nu een burn-out
Ik geloof er geen donder van
Dat is nu precies het erge, iedereen (inclusief mijzelf) hoort daar begrip voor te hebben en dat is ook zo. Danny heeft meerdere malen duidelijk gemaakt dat dit zijn levenswerk is. Maar dan nog hoort hij ook naar opbouwende kritiek te luisteren en daar schort het aan. Daarom moet dit topic een reeks worden Danny te leren dat niet iedereen tegen hem is en dit forum heus uniek is, alle opbouwende adviezen heeft hij na 5000 posts compleet naast zich neer gelegd.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Gevolgen voor wie?
Als ik Danny was zou ik het forum lekker een weekje op zwart zetten. Even flink laten zweten en bij zinnen komen.
Dat zou best mogelijk kunnen zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:42 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nee dat klopt ook allemaal niet. Mijn mening is dat het een betaalde trafficgenerator is. Mogelijk zelfs AI. Die slaan geregeld de plank mis.
Tegenwoordig kan dat zomaarquote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:42 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nee dat klopt ook allemaal niet. Mijn mening is dat het een betaalde trafficgenerator is. Mogelijk zelfs AI. Die slaan geregeld de plank mis. Dus geen Troll maar iemand die minstens 10 topics per dag in zijn contract heeft staan. Mag zwaar onnozel zijn, dat maakt niks uit.
Tja, veel meer is er niet van te maken. Voor belangrijke data heb je ook een backup.quote:
Hij hoeft helemaal naar niemand te luisteren. Hoe komen jullie daar toch bij?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:43 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat is nu precies het erge, iedereen (inclusief mijzelf) hoort daar begrip voor te hebben en dat is ook zo. Danny heeft meerdere malen duidelijk gemaakt dat dit zijn levenswerk is. Maar dan nog hoort hij ook naar opbouwende kritiek te luisteren en daar schort het aan. Daarom moet dit topic een reeks worden Danny te leren dat niet iedereen tegen hem is en dit forum heus uniek is, alle opbouwende adviezen heeft hij na 5000 posts compleet naast zich neer gelegd.
quote:Op maandag 15 juni 2026 16:59 schreef bijdehand het volgende:
Mocht je dit nog lezen, bedankt voor alles.
Na zoveel jaren trouwe dienst verdient hij minimaal een eigen uitzwaaitopic.
Zwaai hier Straatcommando. uit!
Dat was dan niet zijn meest geslaagde projectquote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:49 schreef Paul het volgende:
Straatcommando hielp mij toen ik nog moderator was
Ik zal je nooit vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Voor Danny bijvoorbeeld, als zijn inkomstenbron...quote:
Je doet nu net alsof we allemaal tegen Danny zijn. En op inhoud en aanpak is dat misschien ook zo. Maar allemaal vanuit de goede bedoelingen om FOK! levend te houden. Dus hetzelfde doel als wat Danny en de rest van de crew (als het goed is) heeft.quote:Als ik Danny was zou ik het forum lekker een weekje op zwart zetten. Even flink laten zweten en bij zinnen komen.
Maar als je dan zo'n moeite hebt, wat allemaal begrijpelijk is, maak dan gebruik van je vrijwilligers en alle ideeën en hulp die je aangeboden krijgt. En ik zie dat niet.quote:Je weet wat voor kut periode de beste man achter de rug heeft, om iemand die zich altijd is blijven inzetten voor een site die al jaren amper rendabel is
Tja, dat kun je ook omdraaien. Hoe kun je een zeer gewaardeerde en ervaren FA zo voor de bus gooien, in een tijd dat je hulp hard nodig hebt.quote:zo voor de bus te gooien vanwege een verschil van inzicht met een van zijn FA's is ronduit walgelijk.
Joh, het is zijn eigen bedrijf. Het allerminste wat je dan mag verwachten is dat iemand zich daarvoor inzet. Het zijn juist die vrijwilligers die al jarenlang hier zorgen dat Danny een inkomen uit de tent kan trekken die zich zijn blijven inzetten voor een website vol rare kwibussen waar ze verder geen cent van terugzien.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:32 schreef Elan het volgende:
om iemand die zich altijd is blijven inzetten voor een site die al jaren amper rendabel is
Gutgutgut, en @Danny is geen emotionele jongen?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij hoeft helemaal naar niemand te luisteren. Hoe komen jullie daar toch bij?
Dit is toch ook niks nieuws? Er is al eens een heel subforum op zwart gegaan en alle mods er uit getraptFOK! is geen democratie.
En hoewel ik Straatcommando hoog had zitten leek hij me ook wel een beetje een emotionele jongen. Hij is niet weggestuurd of verbannen, maar zelf gekozen om op te stappen. Hij had er ook voor kunnen kiezen het uit te praten.
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat was dan niet zijn meest geslaagde projectIedereen maakt fouten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Niet dit grapje, maar het aanstellen van)
FOK! is geen democratie en dat vind ik prima. Ik heb nooit echt problemen gehad hier... Ik vind Danny ook allesbehalve onredelijk. Tenzij iemand me kan overtuigen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is toch ook niks nieuws? Er is al eens een heel subforum op zwart gegaan en alle mods er uit getraptFOK! is geen democratie.
En hoewel ik Straatcommando hoog had zitten leek hij me ook wel een beetje een emotionele jongen. Hij is niet weggestuurd of verbannen, maar zelf gekozen om op te stappen. Hij had er ook voor kunnen kiezen het uit te praten.
Klopt allemaal dus ook de keuze heeft om andere keuzes te maken ten behoeve van het behouden van de leukere gebruikers.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:49 schreef Elan het volgende:
Je komt nogal wat gefrustreerd overquote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Gutgutgut, en @:Danny is geen emotionele jongen?
Kun je nagaan hoe hij afwijkende figuren ook kon koesteren.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:51 schreef vul_maar_in het volgende:
SC was nooit te beroerd om een post van mij te liken, zelfs al vonden anderen het niks.
Ik hoop dat je snel de rust zal vinden, knapt een mens van opquote:
Hij had een groot hart.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe hij afwijkende figuren ook kon koesteren.
Dat lijkt me ook wel dus logisch dat het soms even botst. Om dan gelijk stampvoetend weg te rennen zegt ook wel wat.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Gutgutgut, en @:Danny is geen emotionele jongen?
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat was dan niet zijn meest geslaagde projectHij zei dat ik de beste mod wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Heeft! alleen niet meer hier zichtbaarquote:
gebroken hart.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:54 schreef Chandler het volgende:
[..]
Heeft! alleen niet meer hier zichtbaar
Tja, het doet mij ook meer dan ik dacht hoor. Ben helemaal niet zo actief hier, maar ik blijf het zonde vinden dat het hier langzaam uitsterft en hoe er met mensen wordt omgegaan. Terwijl dat m.i. heel anders zou kunnen.quote:
Dat was je ook op jouw manier.quote:
Als mijn manager me ten overstaan van al onze klanten te kakken zet ben ik ook de dag erna vertrokken. En ik krijg er nog voor betaald, SC was gewoon een vrijwilliger.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel dus logisch dat het soms even botst. Om dan gelijk stampvoetend weg te rennen zegt ook wel wat.
Geen idee of dat gelijk was. Begreep dat er al wat langer onenigheid tussen Danny en SC sluimerde.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel dus logisch dat het soms even botst. Om dan gelijk stampvoetend weg te rennen zegt ook wel wat.
Aan de andere kant, de spelregels waren altijd vrij duidelijk. Op een gegeven moment is het ook slikken of stikken.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Tja, het doet mij ook meer dan ik dacht hoor. Ben helemaal niet zo actief hier, maar ik blijf het zonde vinden dat het hier langzaam uitsterft en hoe er met mensen wordt omgegaan. Terwijl dat m.i. heel anders zou kunnen.
Moedeloos en gefrustreerd word je er van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |