Het moet toch wel gaan om een serieuze persoonlijkheidsstoornis?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:57 schreef Monolith het volgende:
Laten we wel wezen, iedereen met meer dan anderhalve hersencel ziet de trolletjes van anderhalve kilometer afstand. Ik blijf het ook gewoon benoemen. Zal me vast weer een keer een ban opleveren, maar dan is het ook wel een keer weer mooi geweest hier.
Als ik de reactie van @Danny lees gaat er sowieso niets veranderen, dus de hele discussie lijkt verder kansloos.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, hoe snel het was en hoe laat het was vind ik echt niet boeiend dan ligt de focus allang niet meer op waar het over zou moeten gaan. Dat is echt dingen zoeken om het zoeken. Jammer.
LOLquote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb je hoog zitten maar dit is flauwekul.
En dit is dan grappig?quote:
Ik kan me nog herinneren dat we een keer een heleboel rooien hadden, of een Danny die niet Danny was, op 1 april. Dat was ook geen groot succes.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:02 schreef OllieA het volgende:
[..]
Nee, incompetente organisatiestructuur.
Als er maar één iemand is binnen je bedrijf die een specifieke taak kan uitvoeren is dat inderdaad een incompetente organisatiestructuur, zeker als het een wettelijke taak is waar termijnen voor staan. Dan moet iemand dat kunnen overnemen bij ziekte, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb je hoog zitten maar dit is flauwekul.
Rooien != Roodbol Admin!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat we een keer een heleboel rooien hadden, of een Danny die niet Danny was, op 1 april. Dat was ook geen groot succes.
Bedanktquote:
Eerlijk gezegd voel ik me niet aangesproken. Ik heb niet het idee dat ik onrustig loop te schreeuwen. Maar je mag me best van de lijn (laten) gooien hoor.quote:
Goh, kun jij lezen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt
Dat komt omdat ik het boek 'Debatteren doe je zo' gelezen heb
Dat gaat dus niet gebeuren, iets waar Danny in dat andere topic herhaaldelijk op wijst: users bepalen niet wie er uitgeknikkerd wordt. Daarmee ga je, naast het scheldgebruik, ook de fout in door aan 'pseudomodding' te doen, wat volgens de regels een ban kan opleveren. Dit is precies waar Danny op doelt als hij spreekt over users die zich "zogenaamd wel gedragen", maar ondertussen wel topics verpesten. Hoewel Mikeytt inmiddels is weggejaagd, blijven de echte probleemveroorzakers het topic bevuilen door over hem door te gaan. Dat zijn de mensen die het forum kapotmaken.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je trapt in het trolletje, ik niet, en ik ben het ook zat, dat ik de regel overtreed weet ik maar ik ben het gewoon spuugzat dat dit forum wordt kapot gemaakt door dit soort figuren
Gewoon eraf knikkeren en nooit meer terug laten komen
Okéquote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:17 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als er maar één iemand is binnen je bedrijf die een specifieke taak kan uitvoeren is dat inderdaad een incompetente organisatiestructuur, zeker als het een wettelijke taak is waar termijnen voor staan. Dan moet iemand dat kunnen overnemen bij ziekte, bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:22 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Wat een enorm domme post op een forum.
Op een forum of in een boek kun je ook gewoon plaatjes kijken.quote:
En terecht.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:12 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Als ik de reactie van @:danny lees gaat er sowieso niets veranderen, dus de hele discussie lijkt verder kansloos.
Prima, maar dit gaat zeker wel gevolgen hebben en dat moet je dan ook aanvaarden.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:26 schreef Elan het volgende:
[..]
En terecht.
Alsof hij iemand hier verantwoording schuldig is.
FOK! is geen democratie, nooit geweest.
Als het je hier niet zin begin lekker je eigen forum. Kijken hoe jij het vanaf brengt
Dan moet je ook niet janken om giften om de haverklap. Als je onderneming een dikke puinsooi is, raak je failliet, klaar.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:26 schreef Elan het volgende:
[..]
En terecht.
Alsof hij iemand hier verantwoording schuldig is.
FOK! is geen democratie, nooit geweest.
Als het je hier niet zin begin lekker je eigen forum. Kijken hoe jij het vanaf brengt
Qua regelgeving heb je misschien een punt maar het gaat verder dan dit topic, ik heb het over een user die veel aanwezig is op het forum met aandacht trekken , positief of negatief, en zelfs ziektes gebruikt en misbruikt, daar heb ik een duidelijke mening over en dat is dat het weinig of niets positiefs bijdraagt aan dit forumquote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:22 schreef -Knapzak- het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet gebeuren, iets waar Danny in dat andere topic herhaaldelijk op wijst: users bepalen niet wie er uitgeknikkerd wordt. Daarmee ga je, naast het scheldgebruik, ook de fout in door aan 'pseudomodding' te doen, wat volgens de regels een ban kan opleveren. Dit is precies waar Danny op doelt als hij spreekt over users die zich "zogenaamd wel gedragen", maar ondertussen wel topics verpesten. Hoewel Mikeytt inmiddels is weggejaagd, blijven de echte probleemveroorzakers het topic bevuilen door over hem door te gaan. Dat zijn de mensen die het forum kapotmaken.
Ik wist niet dat je iets moest bijdragen op dit forum.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Qua regelgeving heb je misschien een punt maar het gaat verder dan dit topic, ik heb het over een user die veel aanwezig is op het forum met aandacht trekken , positief of negatief, en zelfs ziektes gebruikt en misbruikt, daar heb ik een duidelijke mening over en dat is dat het weinig of niets positiefs bijdraagt aan dit forum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |