Gevolgen voor wie?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:28 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Prima, maar dit gaat zeker wel gevolgen hebben en dat moet je dan ook aanvaarden.
Daarom zijn mensen oa zo boos.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Je weet wat voor kut periode de beste man achter de rug heeft, om iemand die zich altijd is blijven inzetten voor een site die al jaren amper rendabel is zo voor de bus te gooien vanwege een verschil van inzicht met een van zijn FA's is ronduit walgelijk.
Je zou bijvoorbeeld Straatcommando kunnen uitzwaaien ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je iets moest bijdragen op dit forum.
Nu zit ik in de problemen.
Janken nog wel?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:29 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet janken om giften om de haverklap. Als je onderneming een dikke puinsooi is, raak je failliet, klaar.
Er is wel meer walgelijk hier.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Gevolgen voor wie?
Als ik Danny was zou ik het forum lekker een weekje op zwart zetten. Even flink laten zweten en bij zinnen komen.
Je weet wat voor kut periode de beste man achter de rug heeft, om iemand die zich altijd is blijven inzetten voor een site die al jaren amper rendabel is zo voor de bus te gooien vanwege een verschil van inzicht met een van zijn FA's is ronduit walgelijk.
Klopt.quote:
Vrij recent een bore out en nu een burn-outquote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:32 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat was een duidelijke misstap. Ik vind Mickey ook een aandachtshoer van formaat maar dat hoeft haar niet eeuwig nagedragen te worden. Was een foutje. Er zijn geen doden bij gevallen dus je moet het ook eens kunnen laten rusten.
Vast een aardige gozer, maar onze paden zijn nooit gekruist.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:33 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Je zou bijvoorbeeld Straatcommando kunnen uitzwaaien ja.
Het is maar een suggestie.
Nu hoop ik bijna dat GGMM ook weg gaatquote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vast een aardige gozer, maar onze paden zijn nooit gekruist.
Als GGMM ooit vertrekt zou ik bijvoorbeeld een mooi gedicht schrijven.
Je gelooft mijn sig niet. Whatever.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
Mensen met een account van amper een week oud die bijdehand doen. Bijvoorbeeld.
Wow doe even normaal!!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nu hoop ik bijna dat GGMM ook weg gaat
Hij was idd Bargehassus, dat is zo.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
Mensen met een account van amper een week oud die bijdehand doen. Bijvoorbeeld.
Ben gewoon benieuwd of je een goede dichter bentquote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wow doe even normaal!!
Hij moet eerst Coco nog opleiden tot FA.
Daar ben ik ook benieuwd naar!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ben gewoon benieuwd of je een goede dichter bent
Nee dat klopt ook allemaal niet. Mijn mening is dat het een betaalde trafficgenerator is. Mogelijk zelfs AI. Die slaan geregeld de plank mis. Dus geen Troll maar iemand die minstens 10 topics per dag in zijn contract heeft staan. Mag zwaar onnozel zijn, dat maakt niks uit.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Vrij recent een bore out en nu een burn-out
Ik geloof er geen donder van
Dat is nu precies het erge, iedereen (inclusief mijzelf) hoort daar begrip voor te hebben en dat is ook zo. Danny heeft meerdere malen duidelijk gemaakt dat dit zijn levenswerk is. Maar dan nog hoort hij ook naar opbouwende kritiek te luisteren en daar schort het aan. Daarom moet dit topic een reeks worden Danny te leren dat niet iedereen tegen hem is en dit forum heus uniek is, alle opbouwende adviezen heeft hij na 5000 posts compleet naast zich neer gelegd.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Gevolgen voor wie?
Als ik Danny was zou ik het forum lekker een weekje op zwart zetten. Even flink laten zweten en bij zinnen komen.
Dat zou best mogelijk kunnen zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:42 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nee dat klopt ook allemaal niet. Mijn mening is dat het een betaalde trafficgenerator is. Mogelijk zelfs AI. Die slaan geregeld de plank mis.
Tegenwoordig kan dat zomaarquote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:42 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nee dat klopt ook allemaal niet. Mijn mening is dat het een betaalde trafficgenerator is. Mogelijk zelfs AI. Die slaan geregeld de plank mis. Dus geen Troll maar iemand die minstens 10 topics per dag in zijn contract heeft staan. Mag zwaar onnozel zijn, dat maakt niks uit.
Tja, veel meer is er niet van te maken. Voor belangrijke data heb je ook een backup.quote:
Hij hoeft helemaal naar niemand te luisteren. Hoe komen jullie daar toch bij?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:43 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat is nu precies het erge, iedereen (inclusief mijzelf) hoort daar begrip voor te hebben en dat is ook zo. Danny heeft meerdere malen duidelijk gemaakt dat dit zijn levenswerk is. Maar dan nog hoort hij ook naar opbouwende kritiek te luisteren en daar schort het aan. Daarom moet dit topic een reeks worden Danny te leren dat niet iedereen tegen hem is en dit forum heus uniek is, alle opbouwende adviezen heeft hij na 5000 posts compleet naast zich neer gelegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |