Oeff, hoe triest dat die man nog midden in de nacht iemand op anoniem gaat zetten, zit best wat frustratie achter dan als ik het zo mag intepreteren. Even een nachtje overslapen is er dan niet bij.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee dat kan niet als FA. Dat kan alleen Danny.
Wat snap je nou niet aan dat dit op verzoek van SC zelf was?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:47 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oeff, hoe triest dat die man nog midden in de nacht iemand op anoniem gaat zetten, zit best wat frustratie achter dan als ik het zo mag intepreteren.
Dat hadden ze inderdaad niet en plein public uit moeten vechten.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Mods die hier jarenlang een positieve bijdrage hadden aan de leefbaarheid van dit forum keihard onder de bus gooien is in ieder geval gewoon nooit goed
Ik klik net op de policy boven het invoervenster, maar die gaat nergens heen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee dat kan niet als FA. Dat kan alleen Danny.
Hoef je toch niet bijna direct in te willigen?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat snap je nou niet aan dat dit op verzoek van SC zelf was?
Allerlaatste wat ik erover zeg want ik vind dit in feite een privékwestie met alleen maar verdrietige mensen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze zei niet dat ze het je zou sturen per pm.
Ik geloof haar wel als ze zegt dat vanuit rood SC niet is gevraagd om op te stappen, maar dat dit geheel zijn eigen beslissing was.
Nog steeds wel een teken aan de wand.
Denken jullie daar echt zo over?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat is het probleem hier idd
Ieder nieuw account is een kloon, iedereen 2 centimeter links van de weg loopt is een troll en er is een vrij grote groep die dag in, dag uit dat soort users weg probeert te treiteren
Oh, das best triest..quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Allerlaatste wat ik erover zeg want ik vind dit in feite een privékwestie met alleen maar verdrietige mensen.
Een van de laatste berichten van sc was notabene
'nee ga maar rustig slapen, ik ga niet weg'
Verwarrende tijden
Moet je een ander topic openen en Danny roepen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:49 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik klik net op de policy boven het invoervenster, maar die gaat nergens heen.
Dat zijn we wettelijk verplicht.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:49 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hoef je toch niet bijna direct in te willigen?
Ja, dat is verwarrend.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Allerlaatste wat ik erover zeg want ik vind dit in feite een privékwestie met alleen maar verdrietige mensen.
Een van de laatste berichten van sc was notabene
'nee ga maar rustig slapen, ik ga niet weg'
Verwarrende tijden
Jaja, Hanca zijn vraag om op anoniem gezet te worden duurde bijna een week, SC wordt dezelfde nacht nog naar buiten gemikt, met je wettelijk, ammehoela.quote:
Ik denk daar zo over, ik zie het gebeurenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denken jullie daar echt zo over?
Wie zegt nou weer dat dat midden in de nacht was?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:47 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oeff, hoe triest dat die man nog midden in de nacht iemand op anoniem gaat zetten, zit best wat frustratie achter dan als ik het zo mag intepreteren. Even een nachtje overslapen is er dan niet bij.
Dat is te zien beste dame, maargoed, Danny is altijd vroegquote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wie zegt nou weer dat dat midden in de nacht was?
Wij slapen, jij?
Geen idee, maar dat werd beweerd, iig wel de volgende dag al.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wie zegt nou weer dat dat midden in de nacht was?
Wij slapen, jij?
Nog masr een keer Danny onderging een operatie en is even uit de running geweest.. Toen hij de mail weer ging doen was dat een van de eerste dingen die hij deed.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Jaja, Hanca zijn vraag om op anoniem gezet te worden duurde bijna een week, SC wordt dezelfde nacht nog naar buiten gemikt, met je wettelijk, ammehoela.
Jup, vroegopper die Danny.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:54 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dat is te zien beste dame, maargoed, Danny is altijd vroeg
Blijkbaar niet, want het gebeurde smiddags ergens rond 16:00quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:54 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dat is te zien beste dame, maargoed, Danny is altijd vroeg
Zie daar 1 van de grotere problemen. Danny weg = site niet beheerd. Dus zou iemand dat moeten opvangen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nog masr een keer Danny onderging een operatie en is even uit de running geweest.. Toen hij de mail weer ging doen was dat een van de eerste dingen die hij deed.
En ook gebeurt het weleens dat het in de spam map verdwijnt. Dan mailen mensen heus nog weleens.
O, sorry hoor.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet je een ander topic openen en Danny roepen.
Dat kan je ook ik snap niet wat je hier doetquote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:57 schreef yvonne het volgende:
Maar als ik nu voor de kat z'n kut antwoorden zit te geven en ik toch niet geloofd wordt dan ga ik m'n tijd beter besteden.
Maar Hanca had niet 'Graag verwijderen' in zijn sig gezet, hetgeen wel 'moet' bij een verzoek om op anoniem te gaan.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Jaja, Hanca zijn vraag om op anoniem gezet te worden duurde bijna een week, SC wordt dezelfde nacht nog naar buiten gemikt, met je wettelijk, ammehoela.
Een op anoniem stelling heeft met wetten, regels en speciale handelingen in de database van doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:57 schreef Chandler het volgende:
[..]
Zie daar 1 van de grotere problemen. Danny weg = site niet beheerd. Dus zou iemand dat moeten opvangen.
reageer ik toch...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |