Ja dat, ik snap er geen donder van dit WK.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan je ook ik snap niet wat je hier doet
Ik snap niet wat ik hier doe
Echt irritant dat er geen 18:00 wedstrijd was vandaag
Dus is het vreemd dat er maar 1 iemand het schip bestuurd, als deze uitvalt is het schip stuurloos dus..quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een op anoniem stelling heeft met wetten, regels en speciale handelingen in de database van doen.
Dus.
Ik weet helemaal niet hoe laat het was, boeit mij het ook, iemand poste dat. Ik geef alleen aan dat ik het niet raar vind dat iets midden in de nacht gebeurt als Danny dagelijks om 5:00 al druk is op de frontpage.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want het gebeurde smiddags ergens rond 16:00
Toen werd het hier ook voor het eerst opgemerkt voetbalmanager2 in NWS / [NWS feedsp3c] Rellen
Nu wordt echt de onderkant van de emmer leeggeschraapt om kritiek te kunnen hebben
Ja vette pech.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:59 schreef Chandler het volgende:
[..]
Dus is het vreemd dat er maar 1 iemand het schip bestuurd, als deze uitvalt is het schip stuurloos dus..
Dat..
Absoluut! een gemis op meerdere fronten.quote:
Dat komt dus omdat diegene uit z'n nek lultquote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:00 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niet hoe laat het was, boeit mij het ook, iemand poste dat. Ik geef alleen aan dat ik het niet raar vind dat iets midden in de nacht gebeurt als Danny dagelijks om 5:00 al druk is op de frontpage.
Gek he, als de meest gewaardeerde FA van FOK op anoniem gaat.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want het gebeurde smiddags ergens rond 16:00
Toen werd het hier ook voor het eerst opgemerkt voetbalmanager2 in NWS / [NWS feedsp3c] Rellen
Nu wordt echt de onderkant van de emmer leeggeschraapt om kritiek te kunnen hebben
Ooooh wacht SC had eerder tegen users gezegd dat hij opstapte dan tegen ons. Al reconstruerende kom je langzaam maar zeker een stukje verder.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:00 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niet hoe laat het was, boeit mij het ook, iemand poste dat. Ik geef alleen aan dat ik het niet raar vind dat iets midden in de nacht gebeurt als Danny dagelijks om 5:00 al druk is op de frontpage.
Maar dit topic gaat allang niet meer over dag zeggen tegen SC
Kennelijk duurt het dan nog 12 uur voordat het in werking treedt.quote:Op maandag 15 juni 2026 17:38 schreef Red_85 het volgende:
anoniem_15062026043628
Ofwel:
anoniem_15-06-2026-04:36.28
Never forget the moment
Huhquote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ooooh wacht SC had eerder tegen users gezegd dat hij opstapte dan tegen ons. Al reconstruerende kom je langzaam maar zeker een stukje verder.
Database tijden kunnen ook in AM/PM zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:02 schreef Lienekien het volgende:
Dit was gepost in deel 1.
[..]
Kennelijk duurt het dan nog 12 uur voordat het in werking treedt.
Dan hoeft er nog niet gelogen te wordenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:02 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Gek he, als de meest gewaardeerde FA van FOK op anoniem gaat.
Hij was een begrip in veel Fora zoals nieuws en WKN (waar hij al jaren postte in DASOO). Een groot gemis.!!!
Dat is ook een beetje het probleem, net als met het samenvoegen van diverse fora, alles lijkt handmatig te moeten en daar gaat ontzettend veel tijd in zitten. Die tijd kan beter besteed worden aan het schrijven van scripts die de handelingen vrijwel direct kunnen doorvoeren. Het kost wat tijd om een scriptje te schrijven, maar op termijn win je er alleen maar tijd mee. Ik denk altijd maar, je moet het jezelf zo makkelijk mogelijk maken.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een op anoniem stelling heeft met wetten, regels en speciale handelingen in de database van doen.
Dus.
Of dat.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:03 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Database tijden kunnen ook in AM/PM zijn
Het schijnt, al terug reconstruerende, dat SC voor hij op anoniem ging, wat wij niet wisten, dat hij users al had ingelicht.quote:
Ik heb je hoog zitten maar dit is flauwekul.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:02 schreef OllieA het volgende:
[..]
Nee, incompetente organisatiestructuur.
Dat ben ik met je eens.quote:
Yep, ik iig was al vrij vroeg op de hoogte dat hij toch echt weg ging en echt niet meer terug zou komen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het schijnt, al terug reconstruerende, dat SC voor hij op anoniem ging, wat wij niet wisten, dat hij users al had ingelicht.
Dat zou kunnen, hoe snel het was en hoe laat het was vind ik echt niet boeiend dan ligt de focus allang niet meer op waar het over zou moeten gaan. Dat is echt dingen zoeken om het zoeken. Jammer.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:07 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.
Hij is op anoniem....boeiend hoe laat dat was. Ik meen wel dat er een bedenkingsperiode van 24 uur voor stond.
Dit klopt echt niet met de tijden in de mail.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:02 schreef Lienekien het volgende:
Dit was gepost in deel 1.
[..]
Kennelijk duurt het dan nog 12 uur voordat het in werking treedt.
Het gaat dan ook om het groepje dat hier wel opzichtig loopt te trollen en te zuigen. Die bepaalde users waar jullie keer op keer reacties van moeten verwijderen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat is het probleem hier idd
Ieder nieuw account is een kloon, iedereen 2 centimeter links van de weg loopt is een troll en er is een vrij grote groep die dag in, dag uit dat soort users weg probeert te treiteren
Dan menen wij dat anders blijkbaar.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb je hoog zitten maar dit is flauwekul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |