Wie kijkt er nou weg? Wat heeft dit met links te maken. De user waar ik het over heb komt nota bene in dit topic binnenstormen met een random kut opmerking over moslims. In een uitzwaai-topic. Dat is gewoon niet normaal obsessief trollgedrag.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat is dat dan weer voor onzin? Jij wil een forum met alleen maar linkse wegkijk berichten?
Bull, het was een reactie op de posts erboven.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:46 schreef Badada het volgende:
[..]
Wie kijkt er nou weg? Wat heeft dit met links te maken. De user waar ik het over heb komt nota bene in dit topic binnenstormen met een random kut opmerking over moslims. In een uitzwaai-topic. Dat is gewoon niet normaal obsessief trollgedrag.
Volgens mij ben jij alleen uit op sensatie.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:30 schreef Raw85 het volgende:
De reactie van de leiding in dit topic belooft ook weinig goeds.
FB / Vraag over vertrekkende mods/users
[..]
Denken jullie daar na alle commotie nog steeds zo over? Volgens mij zijn er bijzonder veel mensen die van jullie willen horen hoe jullie tegen deze gebeurtenissen aankijken.
Als dat zo is dan blijft dat probleem dus gewoon bestaan. Tot dit forum kapot is.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:45 schreef havanagila het volgende:
Alleen heeft zijn opstappen niks met woke/rechts/islam/migratie te maken, dat zit jullie gewoon diep. SC is weg omdat een klein handjevol users in een bepaald topic de zaak steeds komen verzieken, en bij nare reacties en bans bij de FA's gaan huilen, die vervolgens denken dat de vervelende users worden ingeperkt in hun vrijheid van meningsuiting
In de zin van dat je exact het punt maakt van die post. Als je dat niet doorhebt..quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bull, het was een reactie op de posts erboven.
Ze zijn mij inderdaad geen antwoord verschuldigd.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:49 schreef Kijkvooruit het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij alleen uit op sensatie.
Ze zijn jou helemaal geen antwoord verschuldigd.
Neuh. ik moest alleen lachen over klachten mbt generalisatie vanuit een groep die niets anders doet.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:51 schreef Badada het volgende:
[..]
In de zin van dat je exact het punt maakt van die post. Als je dat niet doorhebt..
Duh. Kun je je voorstellen als je al jaren als modje moeite in het forum steekt, en dan mag gaan zitten toekijken hoe wat users doelmatig lopen kutten, en als je ingrijpt een uitbrander krijgt terwijl de trollen nog net geen pluimpje krijgen. Zou ook opstappenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:49 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als dat zo is dan blijft dat probleem dus gewoon bestaan. Tot dit forum kapot is.
Je generaliseert zelf de groep door te claimen dat die groep niets anders doet. Maar ben blij dat je zo hard kan lachen om je eigen hersenspinsels. Alleen het verneukt wel normale discussies, dus ja..quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh. ik moest alleen lachen over klachten mbt generalisatie vanuit een groep die niets anders doet.
Maar het gaat hier niet over mij he?
Euh neequote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:45 schreef havanagila het volgende:
Alleen heeft zijn opstappen niks met woke/rechts/islam/migratie te maken, dat zit jullie gewoon diep. SC is weg omdat een klein handjevol users in een bepaald topic de zaak steeds komen verzieken, en bij nare reacties en bans bij de FA's gaan huilen, die vervolgens denken dat de vervelende users worden ingeperkt in hun vrijheid van meningsuiting
Mwah een heel klein groepje gaat duidelijk een grens over. Dat heeft helemaal niets meer te maken met een andere mening hebben en uiten. Op een BNW of VER niet echt erg, maar niet in NWS ffs.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat het een groeiende groep is die al dan niet van het padje zijn. PVV en FvD vertegenwoordig rond de 25% van het electoraat. En dan heb je aan de linkerkant ook nog het nodige extremisme van oudsher. En bij jonge mensen nog wat meer dan oudere, dus je zit zo op de eenderde van iedereen die hier post die wappie of links of rechtsextremist. Het verdiend allemaal geen schoonheidsprijs maar voor Danny ook lastig waar die grens te trekken.
Nou vertel jij dan eens hoe het wél zit wat betreft het vertrek van SC.quote:
Ben je hond nietquote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:58 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Nou vertel jij dan eens hoe het wél zit wat betreft het vertrek van SC.
Vooralsnog blink je hier vooral uit in het volbaggeren van deze reeks samen met Masberum.
Hier ga je dus de mist in. Die groep...tssssk, generaliseren vind ik ontzettend dom. Gebruik je verstand eens, joh.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh. ik moest alleen lachen over klachten mbt generalisatie vanuit een groep die niets anders doet.
Maar het gaat hier niet over mij he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |