In mijn ogen ook niet maar er zijn dus miljoenen mensen die dat wel normaal vinden. De vraag is wat je daar in hemelsnaam mee moet, ga je ze niet eens aanhoren maar direct verbannen en daarmee uitsluiten? Laat je ze hun in jouw ogen onzinnige en kwetsende mening ventileren en ga je er tegenin?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En dat is nog steeds niet normaal in mijn ogen.
Nee hoor, discussie mag er zijn en problemen benoemen ook, generaliseren nooit.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:25 schreef Elan het volgende:
[..]
In mijn ogen ook niet maar er zijn dus miljoenen mensen die dat wel normaal vinden. De vraag is wat je daar in hemelsnaam mee moet, ga je ze niet eens aanhoren maar direct verbannen en daarmee uitsluiten? Laat je ze hun in jouw ogen onzinnige en kwetsende mening ventileren en ga je er tegenin?
Die hele verharding en discussie over wat je er in hemelsnaam mee moet speelt samenlevingbreed en is bepaald geen skillissue van de FOK! moderatie.
Je kan wel zeggen hou je achterlijke discriminerende mening lekker voor je en flikker op van mijn forum maar wat als op een gegeven moment driekwart van de samenleving helemaal klaar is met allochtonen en asielzoekers. Allemaal verbannen?
Denken jullie daar na alle commotie nog steeds zo over? Volgens mij zijn er bijzonder veel mensen die van jullie willen horen hoe jullie tegen deze gebeurtenissen aankijken.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:37 schreef yvonne het volgende:
Het gaat hem niets aan dus hoeft hij ook niet te mailen. Wij beantwoorden geen vragen over andermans account
Dit soort kinderachtige opmerkingen verpesten hier de sfeer evenzeer als trollen en scheldpartijen. Goed bezig.quote:
Geen geluid is ook een geluidquote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:30 schreef Raw85 het volgende:
De reactie van de leiding in dit topic belooft ook weinig goeds.
FB / Vraag over vertrekkende mods/users
[..]
Denken jullie daar na alle commotie nog steeds zo over? Volgens mij zijn er bijzonder veel mensen die van jullie willen horen hoe jullie tegen deze gebeurtenissen aankijken.
Lijkt me logisch dat ze de vuile was niet buiten gaan hangen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:30 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Denken jullie daar na alle commotie nog steeds zo over? Volgens mij zijn er bijzonder veel mensen die van jullie willen horen hoe jullie tegen deze gebeurtenissen aankijken.
Omdat het een groeiende groep is die al dan niet van het padje zijn. PVV en FvD vertegenwoordig rond de 25% van het electoraat. En dan heb je aan de linkerkant ook nog het nodige extremisme van oudsher. En bij jonge mensen nog wat meer dan oudere, dus je zit zo op de eenderde van iedereen die hier post die wappie of links of rechtsextremist. Het verdiend allemaal geen schoonheidsprijs maar voor Danny ook lastig waar die grens te trekken.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:21 schreef probeer het volgende:
[..]
Al zie ik ze er toch steeds vaker posten de laatste tijd.
Wie is er daar op anoniem gegaan?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:30 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dan wordt het straks zo en linkse echoput, waar iedereen elkaar gelijk geeft.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 16:57 schreef RedFever007 het volgende:
Blijven doneren mensen aan dit zinkende schip![]()
RIP straatcommando je was de beste FA die FOK! kon hebben. Iemand met kennis en verstand maar liever houden de rooien de tyfustrollen hier
Man man man wat een "bedrijfs"voering! Om je kapot te lachen/schamen
Jij was jaren geleden toch ook moderator?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:30 schreef HeatWave het volgende:
Moslims: generaliseren mag niet.
Ook moslims: alle ongelovigen.......
Taqqiya is zo'n mooi iets.
Ontopic: Straat was top, vaak mee in de clinch gelegen maar ook vaak goed DM contact mee gehad. Verder is alles wel gezegd.
Rechts gebral en elkaar gelijk geven is minstens zo saai.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:33 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dan wordt het straks zo en linkse echoput, waar iedereen elkaar gelijk geeft.
Dat is echt keisaai.![]()
Ja, van GC, maar mijn vertrek etc staat los van deze discussie hoor. Hele andere tijd en redenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij was jaren geleden toch ook moderator?
Ja maar links zou overblijven.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:35 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Rechts gebral en elkaar gelijk geven is minstens zo saai.
Tot ie compleet leip ging op moslims.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij was jaren geleden toch ook moderator?
Ja dat weet ik dus niet zeker genoeg meer om een naam met 100% zekerheid te noemen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie is er daar op anoniem gegaan?
En dan nog klagen dat zijn geld naar Oekraïne gaat ook.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 13:08 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Terechte klacht. Liegen over longkanker en de hele dagen een beetje thuis zitten op de kosten van de baas omdat hij een burnout faked. Dus hij krijgt nog betaald om hier te posten ook. Het hele systeem leegtrekken en maar klagen over de handen die hem voeden.
Neuh, beide kanten (ik vast ook ergens) beweren al tijden dat het forum de "andere" kant op gaat. Maar dat valt allemaal eigenlijk wel mee. POL is wat linkser, NWS wat rechtser maar niemand heeft hier echt de overhand.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:38 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
HUH? Die zijn al jaren ver in de minderheid.
Wat is dat dan weer voor onzin? Jij wil een forum met alleen maar linkse wegkijk berichten?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:40 schreef Badada het volgende:
[..]
Wel onderdeel van het probleem he. Maar als jij daar geil van wordt...
Genoeg rechtse users die hier niet de boel lopen te verzieken hoor.quote:
POL ken ik niet zo goed, kom daar zelden maar NWS "wat rechtser"?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, beide kanten (ik vast ook ergens) beweren al tijden dat het forum de "andere" kant op gaat. Maar dat valt allemaal eigenlijk wel mee. POL is wat linkser, NWS wat rechtser maar niemand heeft hier echt de overhand.
Wie kijkt er nou weg? Wat heeft dit met links te maken. De user waar ik het over heb komt nota bene in dit topic binnenstormen met een random kut opmerking over moslims. In een uitzwaai-topic. Dat is gewoon niet normaal obsessief trollgedrag.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat is dat dan weer voor onzin? Jij wil een forum met alleen maar linkse wegkijk berichten?
Bull, het was een reactie op de posts erboven.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:46 schreef Badada het volgende:
[..]
Wie kijkt er nou weg? Wat heeft dit met links te maken. De user waar ik het over heb komt nota bene in dit topic binnenstormen met een random kut opmerking over moslims. In een uitzwaai-topic. Dat is gewoon niet normaal obsessief trollgedrag.
Volgens mij ben jij alleen uit op sensatie.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:30 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Als dat zo is dan blijft dat probleem dus gewoon bestaan. Tot dit forum kapot is.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:45 schreef havanagila het volgende:
Alleen heeft zijn opstappen niks met woke/rechts/islam/migratie te maken, dat zit jullie gewoon diep. SC is weg omdat een klein handjevol users in een bepaald topic de zaak steeds komen verzieken, en bij nare reacties en bans bij de FA's gaan huilen, die vervolgens denken dat de vervelende users worden ingeperkt in hun vrijheid van meningsuiting
In de zin van dat je exact het punt maakt van die post. Als je dat niet doorhebt..quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bull, het was een reactie op de posts erboven.
Ze zijn mij inderdaad geen antwoord verschuldigd.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:49 schreef Kijkvooruit het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij alleen uit op sensatie.
Ze zijn jou helemaal geen antwoord verschuldigd.
Neuh. ik moest alleen lachen over klachten mbt generalisatie vanuit een groep die niets anders doet.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:51 schreef Badada het volgende:
[..]
In de zin van dat je exact het punt maakt van die post. Als je dat niet doorhebt..
Duh. Kun je je voorstellen als je al jaren als modje moeite in het forum steekt, en dan mag gaan zitten toekijken hoe wat users doelmatig lopen kutten, en als je ingrijpt een uitbrander krijgt terwijl de trollen nog net geen pluimpje krijgen. Zou ook opstappenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:49 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als dat zo is dan blijft dat probleem dus gewoon bestaan. Tot dit forum kapot is.
Je generaliseert zelf de groep door te claimen dat die groep niets anders doet. Maar ben blij dat je zo hard kan lachen om je eigen hersenspinsels. Alleen het verneukt wel normale discussies, dus ja..quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh. ik moest alleen lachen over klachten mbt generalisatie vanuit een groep die niets anders doet.
Maar het gaat hier niet over mij he?
Euh neequote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:45 schreef havanagila het volgende:
Alleen heeft zijn opstappen niks met woke/rechts/islam/migratie te maken, dat zit jullie gewoon diep. SC is weg omdat een klein handjevol users in een bepaald topic de zaak steeds komen verzieken, en bij nare reacties en bans bij de FA's gaan huilen, die vervolgens denken dat de vervelende users worden ingeperkt in hun vrijheid van meningsuiting
Mwah een heel klein groepje gaat duidelijk een grens over. Dat heeft helemaal niets meer te maken met een andere mening hebben en uiten. Op een BNW of VER niet echt erg, maar niet in NWS ffs.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat het een groeiende groep is die al dan niet van het padje zijn. PVV en FvD vertegenwoordig rond de 25% van het electoraat. En dan heb je aan de linkerkant ook nog het nodige extremisme van oudsher. En bij jonge mensen nog wat meer dan oudere, dus je zit zo op de eenderde van iedereen die hier post die wappie of links of rechtsextremist. Het verdiend allemaal geen schoonheidsprijs maar voor Danny ook lastig waar die grens te trekken.
Nou vertel jij dan eens hoe het wél zit wat betreft het vertrek van SC.quote:
Ben je hond nietquote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:58 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Nou vertel jij dan eens hoe het wél zit wat betreft het vertrek van SC.
Vooralsnog blink je hier vooral uit in het volbaggeren van deze reeks samen met Masberum.
Hier ga je dus de mist in. Die groep...tssssk, generaliseren vind ik ontzettend dom. Gebruik je verstand eens, joh.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh. ik moest alleen lachen over klachten mbt generalisatie vanuit een groep die niets anders doet.
Maar het gaat hier niet over mij he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |