Een NK hoeft niet nee. Er ligt echter wel een grens bij moedwillig sfeer maken en goede sfeer vernachelen. En dit soort gasten verneuken het forum.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:40 schreef -Knapzak- het volgende:
[..]
Dat Mikeytt soms irritant uit de hoek kan komen, net als vele andere users, maakt hem nog geen trol. Hij heeft zijn eigen manier van posten en houdt er soms een afwijkende mening op na, en juist dat verrijkt het forum. Voor mij hoeft het hier geen Noord-Korea te worden.
En dit is dus het probleem. Ja, ik ben pro-China. En ja, ik ben neutraal in het Oekraïne conflict.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Mensen blijven toch wel happen, straks gaat hij weer een topic openen over China hoe geweldig het daar is of Russische staats propaganda posten omdat hij weet dat hij dan reacties krijgt.
En roept openlijk op dat dit aan SC ligt en als het beleid hem niet bevalt, dat hij dan maar beter op kan rotten. En zo geschiedde.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:52 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ja dit is nou net het hele punt. De grote baas geeft de mods die daadwerkelijk weten wat er speelt niet de ruimte om in te grijpen.
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
En dit is dus het probleem. Ja, ik ben pro-China. En ja, ik ben neutraal in het Oekraïne conflict.
Goed nieuws uit China posten is geen getroll. Zelfs neutrale meningen worden volledig verrot gescholden in bepaalde topics.
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:53 schreef Mikeytt het volgende:
En ja, ik ben neutraal in het Oekraïne conflict.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Dit verzin je er ter plekke bij.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
dit aan SC ligt en als het beleid hem niet bevalt, dat hij dan maar beter op kan rotten.
Dat laatste heb ik ook bij veel andere users. Ik klik dan niet op het topic of lees de posts van de betreffende user niet; dat is een keuze die je zelf kunt maken. Het is geen reden om anderen als trol weg te zetten, weg te willen hebben of weg te pesten.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Een NK hoeft niet nee. Er ligt echter wel een grens bij moedwillig sfeer maken en goede sfeer vernachelen. En dit soort gasten verneuken het forum.
Ik denk al vaak: ow het is een topic van die, laaaaat maar doei.
De users maken de sfeer. Een topic volplempen met "deze user weer", "vast een kloon" en ":')" helpen de sfeer ook niet, en dit zijn wel de users die de grootste mond hebben over het houden van goede sfeer.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Een NK hoeft niet nee. Er ligt echter wel een grens bij moedwillig sfeer maken en goede sfeer vernachelen. En dit soort gasten verneuken het forum.
Zo makkelijk kan het zijn. Gewoon niet reageren als je niet normaal kan reageren. Staat overigens ook in de policy.quote:Ik denk al vaak: ow het is een topic van die, laaaaat maar doei.
Dit inderdaad. Er wordt gedaan alsof het heel moeilijk is om te herkennen of iemand trollt of dat iemand gewoon een andere mening heeft. Dat is het helemaal niet. Het is in de meeste gevallen overduidelijk wie hier puur komt om de boel op te naaien. Dat de grote baas doet alsof men niet tegen ‘andersdenkenden’ kan is totaal lachwekkend.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:57 schreef Monolith het volgende:
Laten we wel wezen, iedereen met meer dan anderhalve hersencel ziet de trolletjes van anderhalve kilometer afstand. Ik blijf het ook gewoon benoemen. Zal me vast weer een keer een ban opleveren, maar dan is het ook wel een keer weer mooi geweest hier.
FOK! is nu eenmaal een openbaar forum waar een diversiteit van gedachtegoed welkom zou moeten zijn. Het kan niet zo zijn dat elk subforum een soort van POL wordt. Dan ben je die diversiteit namelijk kwijt. En dat is wel wat sommige users (niet de dus FOK! crew dus) graag lijken te willen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:52 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ja dit is nou net het hele punt. De grote baas geeft de mods die daadwerkelijk weten wat er speelt niet de ruimte om in te grijpen.
Hanco is om totaal andere redenen op anoniem gegaan. Had niets met FOK te makenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:41 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Via deze reeks te weten gekomen dat naast Straatcommando ook Hanca recent is vertrokken. Viel me al op dat ik hem niet meer zag. Voor mij helaas de definitieve bevestiging dat het met FOK! niet meer goed gaat komen, hoe jammer ik dat ook vind.
nope, dat is niet wat sommige users willenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
FOK! is nu eenmaal een openbaar forum waar een diversiteit van gedachtegoed welkom zou moeten zijn. Het kan niet zo zijn dat elk subforum een soort van POL wordt. Dan ben je die diversiteit namelijk kwijt. En dat is wel wat sommige users (niet de dus FOK! crew dus) graag lijken te willen.
Niemand betwist dit amigo. Maar leuk geprobeerd welquote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
FOK! is nu eenmaal een openbaar forum waar een diversiteit van gedachtegoed welkom zou moeten zijn. Het kan niet zo zijn dat elk subforum een soort van POL wordt. Dan ben je die diversiteit namelijk kwijt. En dat is wel wat sommige users (niet de dus FOK! crew dus) graag lijken te willen.
Ik had het anders begrepen uit zijn laatste post op het forum maar misschien weet jij meerquote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hanco is om totaal andere redenen op anoniem gegaan. Had niets met FOK te maken
Niemand (nouja bijna niemand) vraagt hier om een linkse of rechtse echokamer. Mensen zijn gewoon klaar met trollen, of ze nou een linkse of rechtse act hebben.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Is goed meneer. Ik ben wel weg uit dit topic.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:59 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Een van de grootste forumvervuilers zegt het
Rot toch op trolletje
Al zou het me een ban opleveren, het zij zoquote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:01 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens.
Maar gaat je waarschijnlijk minimaal een note opleveren.
Been there, done that.
Natuurlijk niet, beetje naief wel.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hanco is om totaal andere redenen op anoniem gegaan. Had niets met FOK te maken
Daar zorgen de andere users voor. Het kliekje waar Danny op doelde; zij die geen afwijkende meningen kunnen dulden en dat direct als "getrol" wegzetten. Voorheen konden ze Straatcommando voor hun kar spannen om dit soort users de mond te snoeren. Danny had dat haarscherp door.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:56 schreef Halcon het volgende:
Mickeytt heeft toch maar weer mooi voor elkaar dat het vooral om hem draait.
Mwah, daar slaan velen de plank nog wel regelmatig bij mis.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:00 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Er wordt gedaan alsof het heel moeilijk is om te herkennen of iemand trollt of dat iemand gewoon een andere mening heeft. Dat is het helemaal niet. Het is in de meeste gevallen overduidelijk wie hier puur komt om de boel op te naaien. Dat de grote baas doet alsof men niet tegen ‘andersdenkenden’ kan is totaal lachwekkend.
@yvonne:quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:27 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Wel veel posts op korte tijd. Maar volgens mij vooral users en crew. Weinig tot geen admins.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |