Ik volg niet alles tot op de letter maar ik vind soms het tegenreactie-gedrag van andere users op een enkeling met een andere mening, de hoofdreden dat topics ontsporen. Postgedrag wordt gewoon puur giftig met zelfs doodsverwensingen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dit is een topic over SC die opstapt en de meningen daarover. En jij bent 1 van de belangrijkste oorzaken van die keuze van SC. Daarom gaat het ook over jou.
True, dit is ook niet iets van gister dit speelde al voor mikey het oekraine topic ontdekte dus die zal er weinig mee van doen gehad hebbenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:56 schreef Halcon het volgende:
Mickeytt heeft toch maar weer mooi voor elkaar dat het vooral om hem draait.
Ja aannames, ik heb @MickeytTT eerst 4433e4rtyyuuu7765543x gebanned En ergens verleden jaar (?) aangesproken in dm. Afspraken gemaakt en die werkten.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Oh kijk mijn lijntjes met het hogere management. En straks weer likken en slijmen richting hun, zodat je getroll nooit wordt aangepakt. En maar stiekem achter je computertje lachen dat een SC of TFP vertrekken vanwege de trollendrek.
Toch ben jij degene die scheldt en de forumregels overtreedt, niet Mikeytt, die normaal reageert. Nogmaals, hier doelde Danny op:quote:
quote:De regels zijn wat ze zijn en het is al jaren zo dat mensen die een afwijkende mening ventileren worden geschoffeerd. Het wordt al jaren getolereerd dat topics verneukt worden door users die zich zogenaamd wél kunnen gedragen. Guess what: de policy zegt dat zij zich NIET gedragen. En die regels bestaan al godsgruwelijk lang ook, dus doe niet alsof het iets nieuws is.
Laat je nou niet wegjagen, terwijl jij normaal reageert en de anderen schelden en de forumregels breken.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Is goed meneer. Ik ben wel weg uit dit topic.
Dat komt voor, maar er is een duidelijk verschil tussen een andere mening hebben en trollgedrag. Een andere mening hebben word meestal niet afgekeurd door andere users (soms wel, daar heb je gelijk in), maar bepaalde trollen zorgen voor zo enorm veel weerstand onder users dat er al veel users afgehaakt zijn en nu dus de beste en meest gewaarde mod van dit forum ook.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:06 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik volg niet alles tot op de letter maar ik vind soms het tegenreactie-gedrag van andere users op een enkeling met een andere mening, de hoofdreden dat topics ontsporen. Postgedrag wordt gewoon puur giftig met zelfs doodsverwensingen.
Godsamme nog aan toe zeg. Het doet er niet meer toe als de waarheid gesproken wordt want jullie weten het beter. Ook goed.quote:
dat staat er nietquote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:45 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dan negeer je het toch? Ik kan de bijdrages van @:MikeyTT met momenten wel waarderen. Ja, het heeft een enorme tendens om bewust tegen de stroom in te gaan en/of nogal opmerkelijke standpunten in te nemen, maar het betreft wel een user die bereid is tot een discussie over die standpunten. Dat is al iets dat velen niet meer doen, die beginnen meteen met sneren, op de man spelen of schelden.
[..]
De toekomst van FOK! hangt niet af van twee leden.
Er komen mensen en er gaan mensen en ja sommige users die vertrekken is een groot verlies zoals nu met een uitstekende FA als Straat en voor POL ook met een genuanceerde user als Hanca, maar dat is niet meteen het einde van een forum.
Is het ookquote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:06 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik volg niet alles tot op de letter maar ik vind soms het tegenreactie-gedrag van andere users op een enkeling met een andere mening, de hoofdreden dat topics ontsporen. Postgedrag wordt gewoon puur giftig met zelfs doodsverwensingen.
Jaquote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik had het anders begrepen uit zijn laatste post op het forum maar misschien weet jij meer
Ben er wel klaar mee dat dit zo gedragen wordtquote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:56 schreef Halcon het volgende:
Mickeytt heeft toch maar weer mooi voor elkaar dat het vooral om hem draait.
Geen idee, hoor, misschien beleefdheid van Hanca. Maar goed, kennelijk weet jij het wel. Ik volgde POL intensief, jij ook?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Godsamme nog aan toe zeg. Het doet er niet meer toe als de waarheid gesproken wordt want jullie weten het beter. Ook goed.
Gewoon negeren, dat werkt het beste. Hij geniet nu waarschijnlijk achter z’n schermpje.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben er wel klaar mee dat dit zo gedragen wordt
Ik zit hier al vanaf 2010.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Voorbarige conclusie dit voor iemand die precies een week lid is hier.
Nee, ben er nog steeds saggerijnig over. Snap werkelijk niet waarom dit niet kan worden opgelost. Heb je eindelijk een mod/FA die bijna met elke user overweg kan ( links of rechts) en die dan zo wordt weggeschopt.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:19 schreef vul_maar_in het volgende:
Kan wel dicht wordt er alleen maar lelijker op en SC is inmiddels wel uitgezwaaid.
Je kunt toch ook niet alles afvangen in geschreven lettertjes. Zelfs bij het wetboek komt het regelmatig aan op interpretatie.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:22 schreef Barbusse het volgende:
Mja, ik zal Straatcommando missen
En het lijkt me persoonlijk een goed plan als @:Danny en andere roden even een goed introspectief gesprek gaan hebben over de policy. Die is immers niet in steen gebeiteld.
helemaal eens maar het enige wat we hier bereiken is Yvonne overspannen maken.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:22 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee, ben er nog steeds saggerijnig over. Snap werkelijk niet waarom dit niet kan worden opgelost. Heb je eindelijk een mod/FA die bijna met elke user overweg kan ( links of rechts) en die dan zo wordt weggeschopt.
Een andere mening staat meestal wel gelijk aan trollen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mwah, daar slaan velen de plank nog wel regelmatig bij mis.
Tja, dat wil niemand. Maar dit is wel de onderneming van @Danny, dat is dan de eindverantwoordelijke.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:23 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
helemaal eens maar het enige wat we hier bereiken is Yvonne overspannen maken.
Als het haar niet bevalt kan ze het gewoon negeren, toch? Dat is het beleid voor de users, toch?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:23 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Iedereen dient de policy te kennen zegt FOK.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je kunt toch ook niet alles afvangen in geschreven lettertjes. Zelfs bij het wetboek komt het regelmatig aan op interpretatie.
Gaat niet alleen om die minkukel. Ze zitten in veel topics en de lol is er wel af.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gewoon negeren, dat werkt het beste. Hij geniet nu waarschijnlijk achter z’n schermpje.
Je trapt in het trolletje, ik niet, en ik ben het ook zat, dat ik de regel overtreed weet ik maar ik ben het gewoon spuugzat dat dit forum wordt kapot gemaakt door dit soort figurenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:09 schreef -Knapzak- het volgende:
[..]
Toch ben jij degene die scheldt en de forumregels overtreedt, niet Mikeytt, die normaal reageert. Nogmaals, hier doelde Danny op:
[..]
Openheid lukt niet, gisteren sprak Yvonne nog over om per pm naar mij een whatsapp wisseling te sturen, niks meer van gehoord, kennelijk terug gefloten. Zij wordt zo niet overspannen van de users, maar van de 'baas'.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:27 schreef OllieA het volgende:
[..]
Als het haar niet bevalt kan ze het gewoon negeren, toch? Dat is het beleid, toch?
Blijf je dat nou ook hier uitmelkenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:28 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Iedereen dient de policy te kennen zegt FOK.
Ja.quote:
Ik lees alles hier.quote:
Precies dit. En dan horen de mods de vrijheid te hebben om daarop te acteren lijkt me.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je kunt toch ook niet alles afvangen in geschreven lettertjes. Zelfs bij het wetboek komt het regelmatig aan op interpretatie.
En elk feedback topic.quote:
Janken en slijmen bij de baas en ondertussen het forum mollen. Dat @Danny dat zelf niet inziet zegt genoeg.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Precies dit. En dan horen de mods de vrijheid te hebben om daarop te acteren lijkt me.
Ja, in principe moet je wel delegeren bij een community van deze omvang. Alles zelf doen, is geen doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Precies dit. En dan horen de mods de vrijheid te hebben om daarop te acteren lijkt me.
Ik vind dat de policy al behoorlijk anders is dan pakweg vijftien jaar geleden, dus het kan wel. De admins geven echter aan dat ze nu aan de policy vast willen houden, en dat is prima: hun site, hun beleid.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:22 schreef Barbusse het volgende:
Mja, ik zal Straatcommando missen
En het lijkt me persoonlijk een goed plan als @:Danny en andere roden even een goed introspectief gesprek gaan hebben over de policy. Die is immers niet in steen gebeiteld.
Ze zei niet dat ze het je zou sturen per pm.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Openheid lukt niet, gisteren sprak Yvonne nog over om per pm naar mij een whatsapp wisseling te sturen, niks meer van gehoord, kennelijk terug gefloten. Zij wordt zo niet overspannen van de users, maar van de 'baas'.
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:37 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Janken en slijmen bij de baas en ondertussen het forum mollen. Dat @:Danny dat zelf niet inziet zegt genoeg.
Mods die hier jarenlang een positieve bijdrage hadden aan de leefbaarheid van dit forum keihard onder de bus gooien is in ieder geval gewoon nooit goedquote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, in principe moet je wel delegeren bij een community van deze omvang. Alles zelf doen, is geen doen.
Oh, dat geloof ik wel dat SC zelf zijn account op anoniem heeft gezet ook (kan dat als FA?) maar goed, dat ze er samen niet uit zijn gekomen en @Danny niet inzag dat SC in de rotsooibak van NWS zijn handen vol had ook. Erg jammer.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze zei niet dat ze het je zou sturen per pm.
Ik geloof haar wel als ze zegt dat vanuit rood SC niet is gevraagd om op te stappen, maar dat dit geheel zijn eigen beslissing was.
Nog steeds wel een teken aan de wand.
Dat is het probleem hier iddquote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:37 schreef Chandler het volgende:
Het getrol wordt ook aardig gevoed door de reageerders zelf... je kunt ook gewoon zo'n persoon ignoren.. ik weet is moeilijk maar het lukt mij aardig. Ik heb maar 1 op de ik wil je niet zien lijst en de rest waar ik echt niets mee kan reageer ik gewoon niet op..
It's so easy.
Maar goed, heule beste discussie is dit aan't worden en geen zwaar voor SC
dus als laatste post van mij hier (hoop ik)Dank!
Policy hoort vloeiend te zijn, niet geëtst in steen. Bedrijven passen hun compliance beleid ook regelmatig aan.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:39 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Ik vind dat de policy al behoorlijk anders is dan pakweg vijftien jaar geleden, dus het kan wel. De admins geven echter aan dat ze nu aan de policy vast willen houden, en dat is prima: hun site, hun beleid.
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Openheid lukt niet, gisteren sprak Yvonne nog over om per pm naar mij een whatsapp wisseling te sturen, niks meer van gehoord, kennelijk terug gefloten. Zij wordt zo niet overspannen van de users, maar van de 'baas'.
Ik zit hier 26, nog nooit overspannen geraakt.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:23 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee dat kan niet als FA. Dat kan alleen Danny.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh, dat geloof ik wel dat SC zelf zijn account op anoniem heeft gezet ook (kan dat als FA?) maar goed, dat ze er samen niet uit zijn gekomen en @:Danny niet inzag dat SC in de rotsooibak van NWS zijn handen vol had ook. Erg jammer.
Ik denk dat het laatste wat Danny wil is dat iemand op anoniem gaat.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze zei niet dat ze het je zou sturen per pm.
Ik geloof haar wel als ze zegt dat vanuit rood SC niet is gevraagd om op te stappen, maar dat dit geheel zijn eigen beslissing was.
Nog steeds wel een teken aan de wand.
Moet ook wel, zowel de markt als de samenleving veranderen en dat merk je ook online.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Policy hoort vloeiend te zijn, niet geëtst in steen. Bedrijven passen hun compliance beleid ook regelmatig aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |