quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat was dan niet zijn meest geslaagde projectIedereen maakt fouten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Niet dit grapje, maar het aanstellen van)
FOK! is geen democratie en dat vind ik prima. Ik heb nooit echt problemen gehad hier... Ik vind Danny ook allesbehalve onredelijk. Tenzij iemand me kan overtuigen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij hoeft helemaal naar niemand te luisteren. Hoe komen jullie daar toch bij?
Dit is toch ook niks nieuws? Er is al eens een heel subforum op zwart gegaan en alle mods er uit getraptFOK! is geen democratie.
En hoewel ik Straatcommando hoog had zitten leek hij me ook wel een beetje een emotionele jongen. Hij is niet weggestuurd of verbannen, maar zelf gekozen om op te stappen. Hij had er ook voor kunnen kiezen het uit te praten.
Klopt allemaal dus ook de keuze heeft om andere keuzes te maken ten behoeve van het behouden van de leukere gebruikers.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:49 schreef Elan het volgende:
Hij hoeft helemaal naar niemand te luisteren. Hoe komen jullie daar toch bij?
Dit is toch ook niks nieuws? Er is al eens een heel subforum op zwart gegaan en alle mods er uit getraptFOK! is geen democratie.
En hoewel ik Straatcommando hoog had zitten leek hij me ook wel een beetje een emotionele jongen. Hij is niet weggestuurd of verbannen, maar zelf gekozen om op te stappen. Hij had er ook voor kunnen kiezen het uit te praten.
Je komt nogal wat gefrustreerd overquote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Gutgutgut, en @:Danny is geen emotionele jongen?
Kun je nagaan hoe hij afwijkende figuren ook kon koesteren.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:51 schreef vul_maar_in het volgende:
SC was nooit te beroerd om een post van mij te liken, zelfs al vonden anderen het niks.
Ik hoop dat je snel de rust zal vinden, knapt een mens van opquote:
Hij had een groot hart.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe hij afwijkende figuren ook kon koesteren.
Dat lijkt me ook wel dus logisch dat het soms even botst. Om dan gelijk stampvoetend weg te rennen zegt ook wel wat.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Gutgutgut, en @:Danny is geen emotionele jongen?
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat was dan niet zijn meest geslaagde projectHij zei dat ik de beste mod wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Heeft! alleen niet meer hier zichtbaarquote:
gebroken hart.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:54 schreef Chandler het volgende:
[..]
Heeft! alleen niet meer hier zichtbaar
Tja, het doet mij ook meer dan ik dacht hoor. Ben helemaal niet zo actief hier, maar ik blijf het zonde vinden dat het hier langzaam uitsterft en hoe er met mensen wordt omgegaan. Terwijl dat m.i. heel anders zou kunnen.quote:
Dat was je ook op jouw manier.quote:
Als mijn manager me ten overstaan van al onze klanten te kakken zet ben ik ook de dag erna vertrokken. En ik krijg er nog voor betaald, SC was gewoon een vrijwilliger.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel dus logisch dat het soms even botst. Om dan gelijk stampvoetend weg te rennen zegt ook wel wat.
Geen idee of dat gelijk was. Begreep dat er al wat langer onenigheid tussen Danny en SC sluimerde.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel dus logisch dat het soms even botst. Om dan gelijk stampvoetend weg te rennen zegt ook wel wat.
Aan de andere kant, de spelregels waren altijd vrij duidelijk. Op een gegeven moment is het ook slikken of stikken.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Tja, het doet mij ook meer dan ik dacht hoor. Ben helemaal niet zo actief hier, maar ik blijf het zonde vinden dat het hier langzaam uitsterft en hoe er met mensen wordt omgegaan. Terwijl dat m.i. heel anders zou kunnen.
Moedeloos en gefrustreerd word je er van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |