Nou niet dingen uit de specifieke context rukken en veralgemeniseren.quote:
Je had het over een user/mod/FA die 20 jaar z'n stinkende best deed. En komt dan -afsluitend- met 'introspectie'.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Introspectie betekent dat je jezelf de vraag stelt. Dus niet "waarom verzieken andere users dit forum?"
Vraag jezelf af of je bijdrage zinvol is of slechts clickbait, dat zou al een hoop schelen.
Lief!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ik vind het absurd verdrietig dat een mod om die rare redenen verdwijnt en op #anoniem gaat omdat de frustratie te groot is.
@:red_85, ik ben het vaak niet eens met je. Maar als jij je zo lang en hard had ingezet voor mijn bedrijf had je een gouden Rolex gekregen bij je vertrek. Geen sneer over "if you don't like it, leave".
Ik heb werkelijk waar geen idee waar je heen wilt met je gesprek.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:37 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Je had het over een user/mod/FA die 20 jaar z'n stinkende best deed. En komt dan met 'introspectie'.
Dan kunnen we elkaar de hand schudden.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee waar je heen wilt met je gesprek.
Daarover zijn wij het 100% eensquote:Om het even duidelijk te maken; een mod die hier iets van 20 jaar was gaat op #anoniem omdat hij onvrede heeft op gedrag van users èn van hogerhand geen toestemming krijgt om in te grijpen, terwijl dat juist z'n functie is.
I personally find that shocking.
Kijk! Dit is waar een discussieforum over gaat. Ik ben ervan overtuigd dat we prima samen een biertje kunnen doen, zonder in vuilspuiterij te verzanden. Hoe oneens we het ook zijn. Straatcommando was er eentje van.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Lief!
Ja, dit dus. Het fatsoen en menselijkheid hebben. Je hoeft het niet eens te zijn he. Dit is een discussieforum. Leer je van elkaar en je ziel te slijpen.
Ja ik heb een scherpe mening, ja ik kan hard op de limiet zitten, ja ik kan dat waarderen als een ander dat ook doet. Alleen zoals lieden hier zitten continu je voor vanalles zitten uit te maken, ook geniepig indirect, ja, dan ga ik ook terugdoen. Ben er ook wel een keer klaar mee.
Zet je daar paal en perk aan als 'policy'schrijver, haal je die nare sfeer ook weg. Zie je dat mij ook niet meer doen.
Op korte termijn misschien minder, op lange termijn veel beter.
Dat wist Straat ook. Denk ik.
Denk het ook. Boks terugquote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kijk! Dit is waar een discussieforum over gaat. Ik ben ervan overtuigd dat we prima samen een biertje kunnen doen, zonder in vuilspuiterij te verzanden. Hoe oneens we het ook zijn. Straatcommando was er eentje van.
Boks, ouwe rechtse lul
Zijn nut is voorbij.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 01:27 schreef Iceage het volgende:
Ik vind het ook ietwat vreemd dat in MED GGMM de post doet over het stoppen van Straatcommando. en niet Danny of Yvonne. Waarom is daar voor gekozen?
Zelfs dat na aandringen vanuit users.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 01:27 schreef Iceage het volgende:
Ik vind het ook ietwat vreemd dat in MED GGMM de post doet over het stoppen van Straatcommando. en niet Danny of Yvonne. Waarom is daar voor gekozen?
Mooi gezien!quote:Op maandag 15 juni 2026 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
je vindt dat we niet op trollen in moeten gaan, maar ondertussen zit jij nu al een dik half uur zo niet langer een non discussie te voeren met precies dat
joybuy?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik heb nog een fles Goalong whisky liggen. Kost het helemaal niets.
Kleine lokale slijterij hier om de hoek, Gall&Gallquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |