In deze reeks toch een aantal gezien. De usual suspects natuurlijk weerquote:Op maandag 15 juni 2026 23:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is alleen maar droevig
Kan me niet voorstellen dat iemand hiermee content is.
Straatcommando zit in een positie dat hij een enorm impactvolle beslissing heeft genomen. En dat brengt ook alijd wat twijfels met zich mee. Dus als je dan achteraf meeleest in een topic als dit en een bevestiging ziet waar je je niet langer in kon vinden in dat wel helpfull ja. Dat geeft je de mogelijkheid en het gewicht om achter je beslissing te blijven staan.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:26 schreef capricia het volgende:
Het is alleen maar droevig
Kan me niet voorstellen dat iemand hiermee content is. Of kan zijn.
dit is allemaal verzonnen onzinquote:Op maandag 15 juni 2026 23:29 schreef Tengano het volgende:
[..]
Straatcommando zit in een positie dat hij een enorm impactvolle beslissing heeft genomen. En dat brengt ook alijd wat twijfels met zich mee. Dus als je dan achteraf meeleest in een topic als dit en een bevestiging ziet waar je je niet langer in kon vinden in dat wel helpfull ja. Dat geeft je de mogelijkheid en het gewicht om achter je beslissing te blijven staan.
Dit dus. Het was het besluit van Straatcommando.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:32 schreef sp3c het volgende:
dit is allemaal verzonnen onzin
voor straat werkte het beleid niet en toen kreeg hij publiekijk bittchslap van de boss en toen was hij klaar
quote:Op maandag 15 juni 2026 23:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
voor straat werkte het beleid niet en toen kreeg hij publiekijk bittchslap van de boss en toen was hij klaar
nee fuck die gasten manquote:Op maandag 15 juni 2026 23:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ook niet in het leger gezeten zeker.
Zo lees ik het ook. En dat had niet zo gehoeven.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
Heel misschen is mediation nog een mogelijkheid.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:35 schreef capricia het volgende:
Zo lees ik het ook. En dat had niet zo gehoeven.
Maar gedane zaken nemen geen keer
Ik vind het stuitend dat mods en FA’s publiekelijk worden ‘gecorrigeerd’ ( laat ik het maar netjes houden) en voor schut gezet.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:35 schreef capricia het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 juni 2026 23:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Misschen is mediation nog een mogelijkheid.Een bloemetje lijkt me sws wel op zijn plaats. Na al die jaren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar kunnen we doneren voor Straat? @DannyI am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
Een bloemetje serieusquote:Op maandag 15 juni 2026 23:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Een bloemetje lijkt me sws wel op zijn plaats. Na al die jaren.
Waar kunnen we doneren voor Straat? @:danny
Het Oekraine topic is dan ook een zeer hard topic. Meteen met gestrekt been. Ik volgde het wel zo nu en dan maar een zwart wit topic. Als mod zijnde over dat topic is topsport. Nee, iets plaatsen deed ik dan maar liever niet.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Eens, maar is gewoon niet meer te doen en dat mogen de vaste users van dat topic zich best aantrekken. Want ook die zijn een onderdeel van het probleem. Het zijn echt niet alleen de @:mikeytt 's en @:phpmystyle 's van deze wereld die het probleem zijn.
die post was ook gewoon niet okquote:Op maandag 15 juni 2026 23:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Volgens mij geeft hij al maandenlang aan dat hij het zich totaal niet meer naar zn zin heeft hier. Tuurlijk is fok een belangrijk deel van zn leven geweest en is dit een enorme stap. Maar het zat er wel aan te komen. Ik denk dat het een hele beslissing is geweest.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Een klein gedeelte van de al opgehaalde donaties kunnen toch aangewend worden om een afscheidspakketje te maken of een mooie fles whisky te kopen. Zou wel een mooi gebaar zijn voor de jarenlange inzet.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Een bloemetje lijkt me sws wel op zijn plaats. Na al die jaren.
Waar kunnen we doneren voor Straat? @:danny
quote:Op maandag 15 juni 2026 23:46 schreef mujentas het volgende:
[..]
Een klein gedeelte van de al opgehaalde donaties kunnen toch aangewend worden om een afscheidspakketje te maken of een mooie fles whisky te kopen. Zou wel een mooi gebaar zijn voor de jarenlange inzet.
Het bonnetje kan dan bij die administrateur worden ingeleverd voor de btw, doet ie tenminste nog iets voor die 600 euro per maand.
quote:Op maandag 15 juni 2026 23:46 schreef mujentas het volgende:
[..]
Een klein gedeelte van de al opgehaalde donaties kunnen toch aangewend worden om een afscheidspakketje te maken of een mooie fles whisky te kopen. Zou wel een mooi gebaar zijn voor de jarenlange inzet.
Het bonnetje kan dan bij die administrateur worden ingeleverd voor de btw, doet ie tenminste nog iets voor die 600 euro per maand.
Die beslissing neemt je ook niet even idd.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:46 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Volgens mij geeft hij al maandenlang aan dat hij het zich totaal niet meer naar zn zin heeft hier. Tuurlijk is fok een belangrijk deel van zn leven geweest en is dit een enorme stap. Maar het zat er wel aan te komen. Ik denk dat het een hele beslissing is geweest.
Jij kan het weten.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:49 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die beslissing neemt je ook niet even idd.
En wordt ook niet meteen toegepast. Er is nog een bedenktijd van 24 uur meen ik.
Het zal hem niet in de koude kleren gaan zitten gezien zijn grote betrokkenheid en jarenlange inzet.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:46 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Volgens mij geeft hij al maandenlang aan dat hij het zich totaal niet meer naar zn zin heeft hier. Tuurlijk is fok een belangrijk deel van zn leven geweest en is dit een enorme stap. Maar het zat er wel aan te komen. Ik denk dat het een hele beslissing is geweest.
Precies.quote:
Die fles Wishkey wil ik wel betalen. Liever dat dan verlengen abbo.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:46 schreef mujentas het volgende:
Ik heb nog een fles Goalong whisky liggen. Kost het helemaal niets.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die fles Wishkey wil ik wel betalen. Liever dat dan verlengen abbo.
Absoluut. Maar Fok is een behoorlijk toxische omgeving geworden. Ik kan het iedereen aanraden om hier zoveel mogelijk afstand van te nemen. Helemaal van subforums als nws.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:50 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het zal hem niet in de koude kleren gaan zitten gezien zijn grote betrokkenheid en jarenlange inzet.
Nee hoorquote:Op maandag 15 juni 2026 23:49 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die beslissing neemt je ook niet even idd.
En wordt ook niet meteen toegepast. Er is nog een bedenktijd van 24 uur meen ik.
Het wk subforum is een warm badquote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:02 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Absoluut. Maar Fok is een behoorlijk toxische omgeving geworden. Ik kan het iedereen aanraden om hier zoveel mogelijk afstand van te nemen. Helemaal van subforums als nws.
Nah, dit is geen crewbash. Straatcommando gaat gewoon gemist worden. En de manier waarop hij weg ging is gewoon nasty. The man was done wrong.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:54 schreef Watmoetjenou het volgende:
Dat bebash op Danny blijft ook wel "grappig"
Nee hij doet echt niet alles goed, en gister was ook echt een kutactie. Maar er wordt inmiddels bijna dagelijks een topic geopend om een bak stront over hem uit kunnen gooien.
Vele in dit topic boeit het dan ook niks dat SC weg is, maar is weer een reden om lekker te kunnen zeiken en bashen.
Vooral veel afgeven op crew, maar niet door hebben dat jullie zelf net zo goed onderdeel zijn van het probleem waarom dit forum niet meer loopt.
Ja maar het zijn wel weer de usuals die even lekker wat kolen op het vuur er bij gooien.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nah, dit is geen crewbash. Straatcommando gaat gewoon gemist worden. En de manier waarop hij weg ging is gewoon nasty. The man was done wrong.
En dit type comments kan Straatcommando vele malen meer waarderen dan een lullig bloemetje of een fles whiskey.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:05 schreef Barbusse het volgende:
Nah, dit is geen crewbash. Straatcommando gaat gewoon gemist worden. En de manier waarop hij weg ging is gewoon nasty. The man was done wrong.
Ik ga daar geen aandacht aan geven. Ik vind het alleen wel diep triest dat een mod en FA zich zo alleen voelde staan door de leiding van dit forum dat hij zich gedwongen voelde om #anoniem te gaan. Hij zat hier, wat, 20 jaar? Damn bro, mensen zijn getrouwd en met pensioen gegaan in die tijd. Fok! mag echt wel wat introspectie tonen als dit gebeurt.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:07 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ja maar het zijn wel weer de usuals die even lekker wat kolen op het vuur er bij gooien.
Er zijn mensen geboren en volwassen geworden in die periode.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga daar geen aandacht aan geven. Ik vind het alleen wel diep triest dat een mod en FA zich zo alleen voelde staan door de leiding van dit forum dat hij zich gedwongen voelde om #anoniem te gaan. Hij zat hier, wat, 20 jaar? Damn bro, mensen zijn getrouwd en met pensioen gegaan in die tijd. Fok! mag echt wel wat introspectie tonen als dit gebeurt.
Boehoequote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:07 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ja maar het zijn wel weer de usuals die even lekker wat kolen op het vuur er bij gooien.
Heel Fok!?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:13 schreef Barbusse het volgende:
Fok! mag echt wel wat introspectie tonen als dit gebeurt.
Het één kan gewoon gecomplimenteerd worden met het ander. Een fysiek bedankje als waardering is ook zonder meer waardevol.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:11 schreef Tengano het volgende:
[..]
En dit type comments kan Straatcommando vele malen meer waarderen dan een lullig bloemetje of een fles whiskey.
Als je jarenlang zoveel uren in iets geinvesteerd hebt en daar je hele ziel en zaligheid in hebt gestoken, dan is het beste wat je iemand kan geven erkenning zoals in de post hierboven, respect voor wie Straatcommando in NWS was en waardering voor hem als persoon en in zijn die hard rol als moderator.
Beetje flauw om in deze context zo genoemd te worden. Dat valt mij oprecht tegen 😅quote:Op maandag 15 juni 2026 23:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Eens, maar is gewoon niet meer te doen en dat mogen de vaste users van dat topic zich best aantrekken. Want ook die zijn een onderdeel van het probleem. Het zijn echt niet alleen de @:mikeytt 's en @:phpmystyle 's van deze wereld die het probleem zijn.
True.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:11 schreef Tengano het volgende:
[..]
En dit type comments kan Straatcommando vele malen meer waarderen dan een lullig bloemetje of een fles whiskey.
Als je jarenlang zoveel uren in iets geinvesteerd hebt en daar je hele ziel en zaligheid in hebt gestoken, dan is het beste wat je iemand kan geven erkenning zoals in de post hierboven, respect voor wie Straatcommando in NWS was en waardering voor hem als persoon en in zijn die hard rol als moderator.
En ik vind het absurd verdrietig dat een mod om die rare redenen verdwijnt en op #anoniem gaat omdat de frustratie te groot is.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er zijn mensen geboren en volwassen geworden in die periode.
Da's lang. Ongeveer een kwart mensenleven, als alles normaal verloopt.
Goed om te horen dat hij dan toch nog met wat warm persoonlijk contact afscheid heeft kunnen nemen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:20 schreef StateOfMind het volgende:
True.
Ik heb gisteren veel dm's met hem uitgewisseld, ik was zelfs een van de eersten, en heb hem gezegd dat enorm veel users, achter hem stonden, en hij zei dat hem dat heel veel, heel goed deed, om dat te weten.
Een oprechte en veelgedeelde blijk van waardering is het belangrijkste.
En dat heeft ie nog meegekregen.
Nee. Iedereen. Top to bottom.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:18 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Heel Fok!?
Ik mag hopen dat je het management bedoelt.
Ik voel me niet debet aan de zinnen voor die gequote zin. Sterker, ik (en de userbase met mij) heb geen idee wat er achter de schermen allemaal aan onvrede over gerollebold wordt; en vooral de manier waarop.quote:
Minder trollen, minder reageren op trollen, meer met respect discussiëren, meer inhoudelijk ipv op de man, ga zo maar door. Daar kunnen we allemaal denk ik wel stappen maken.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:29 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Ik voel me niet debet aan de zinnen voor die gequote zin. Sterker, ik (en de userbase met mij) heb geen idee wat er achter de schermen allemaal aan onvrede over gerollebold wordt; en vooral de manier waarop.
Hoe moet de userbase dan introspectie tonen?
Dat heeft toch helemaal niks met de waardering voor iemand die meer dan 20 jaar aan Fok! bijdraagt te maken?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:31 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Minder trollen, minder reageren op trollen, meer met respect discussiëren, meer inhoudelijk ipv op de man, ga zo maar door.
Met dit dus.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:13 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind het alleen wel diep triest dat een mod en FA zich zo alleen voelde staan door de leiding van dit forum dat hij zich gedwongen voelde om #anoniem te gaan. Hij zat hier, wat, 20 jaar? Damn bro, mensen zijn getrouwd en met pensioen gegaan in die tijd.
Maar wel alles met introspectie.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:33 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Dat heeft toch helemaal niks met de waardering voor iemand die meer dan 20 jaar aan Fok! bijdraagt te maken?
Introspectie betekent dat je jezelf de vraag stelt. Dus niet "waarom verzieken andere users dit forum?"quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:29 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Ik voel me niet debet aan de zinnen voor die gequote zin. Sterker, ik (en de userbase met mij) heb geen idee wat er achter de schermen allemaal aan onvrede over gerollebold wordt; en vooral de manier waarop.
Hoe moet de userbase dan introspectie tonen?
Nou niet dingen uit de specifieke context rukken en veralgemeniseren.quote:
Je had het over een user/mod/FA die 20 jaar z'n stinkende best deed. En komt dan -afsluitend- met 'introspectie'.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Introspectie betekent dat je jezelf de vraag stelt. Dus niet "waarom verzieken andere users dit forum?"
Vraag jezelf af of je bijdrage zinvol is of slechts clickbait, dat zou al een hoop schelen.
Lief!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ik vind het absurd verdrietig dat een mod om die rare redenen verdwijnt en op #anoniem gaat omdat de frustratie te groot is.
@:red_85, ik ben het vaak niet eens met je. Maar als jij je zo lang en hard had ingezet voor mijn bedrijf had je een gouden Rolex gekregen bij je vertrek. Geen sneer over "if you don't like it, leave".
Ik heb werkelijk waar geen idee waar je heen wilt met je gesprek.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:37 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Je had het over een user/mod/FA die 20 jaar z'n stinkende best deed. En komt dan met 'introspectie'.
Dan kunnen we elkaar de hand schudden.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee waar je heen wilt met je gesprek.
Daarover zijn wij het 100% eensquote:Om het even duidelijk te maken; een mod die hier iets van 20 jaar was gaat op #anoniem omdat hij onvrede heeft op gedrag van users èn van hogerhand geen toestemming krijgt om in te grijpen, terwijl dat juist z'n functie is.
I personally find that shocking.
Kijk! Dit is waar een discussieforum over gaat. Ik ben ervan overtuigd dat we prima samen een biertje kunnen doen, zonder in vuilspuiterij te verzanden. Hoe oneens we het ook zijn. Straatcommando was er eentje van.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Lief!
Ja, dit dus. Het fatsoen en menselijkheid hebben. Je hoeft het niet eens te zijn he. Dit is een discussieforum. Leer je van elkaar en je ziel te slijpen.
Ja ik heb een scherpe mening, ja ik kan hard op de limiet zitten, ja ik kan dat waarderen als een ander dat ook doet. Alleen zoals lieden hier zitten continu je voor vanalles zitten uit te maken, ook geniepig indirect, ja, dan ga ik ook terugdoen. Ben er ook wel een keer klaar mee.
Zet je daar paal en perk aan als 'policy'schrijver, haal je die nare sfeer ook weg. Zie je dat mij ook niet meer doen.
Op korte termijn misschien minder, op lange termijn veel beter.
Dat wist Straat ook. Denk ik.
Denk het ook. Boks terugquote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kijk! Dit is waar een discussieforum over gaat. Ik ben ervan overtuigd dat we prima samen een biertje kunnen doen, zonder in vuilspuiterij te verzanden. Hoe oneens we het ook zijn. Straatcommando was er eentje van.
Boks, ouwe rechtse lul
Zijn nut is voorbij.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 01:27 schreef Iceage het volgende:
Ik vind het ook ietwat vreemd dat in MED GGMM de post doet over het stoppen van Straatcommando. en niet Danny of Yvonne. Waarom is daar voor gekozen?
Zelfs dat na aandringen vanuit users.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 01:27 schreef Iceage het volgende:
Ik vind het ook ietwat vreemd dat in MED GGMM de post doet over het stoppen van Straatcommando. en niet Danny of Yvonne. Waarom is daar voor gekozen?
Mooi gezien!quote:Op maandag 15 juni 2026 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
je vindt dat we niet op trollen in moeten gaan, maar ondertussen zit jij nu al een dik half uur zo niet langer een non discussie te voeren met precies dat
joybuy?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik heb nog een fles Goalong whisky liggen. Kost het helemaal niets.
Kleine lokale slijterij hier om de hoek, Gall&Gallquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |