In deze reeks toch een aantal gezien. De usual suspects natuurlijk weerquote:Op maandag 15 juni 2026 23:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is alleen maar droevig
Kan me niet voorstellen dat iemand hiermee content is.
Straatcommando zit in een positie dat hij een enorm impactvolle beslissing heeft genomen. En dat brengt ook alijd wat twijfels met zich mee. Dus als je dan achteraf meeleest in een topic als dit en een bevestiging ziet waar je je niet langer in kon vinden in dat wel helpfull ja. Dat geeft je de mogelijkheid en het gewicht om achter je beslissing te blijven staan.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:26 schreef capricia het volgende:
Het is alleen maar droevig
Kan me niet voorstellen dat iemand hiermee content is. Of kan zijn.
dit is allemaal verzonnen onzinquote:Op maandag 15 juni 2026 23:29 schreef Tengano het volgende:
[..]
Straatcommando zit in een positie dat hij een enorm impactvolle beslissing heeft genomen. En dat brengt ook alijd wat twijfels met zich mee. Dus als je dan achteraf meeleest in een topic als dit en een bevestiging ziet waar je je niet langer in kon vinden in dat wel helpfull ja. Dat geeft je de mogelijkheid en het gewicht om achter je beslissing te blijven staan.
Dit dus. Het was het besluit van Straatcommando.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:32 schreef sp3c het volgende:
dit is allemaal verzonnen onzin
voor straat werkte het beleid niet en toen kreeg hij publiekijk bittchslap van de boss en toen was hij klaar
quote:Op maandag 15 juni 2026 23:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
voor straat werkte het beleid niet en toen kreeg hij publiekijk bittchslap van de boss en toen was hij klaar
nee fuck die gasten manquote:Op maandag 15 juni 2026 23:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ook niet in het leger gezeten zeker.
Zo lees ik het ook. En dat had niet zo gehoeven.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
Heel misschen is mediation nog een mogelijkheid.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:35 schreef capricia het volgende:
Zo lees ik het ook. En dat had niet zo gehoeven.
Maar gedane zaken nemen geen keer
Ik vind het stuitend dat mods en FA’s publiekelijk worden ‘gecorrigeerd’ ( laat ik het maar netjes houden) en voor schut gezet.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:35 schreef capricia het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 juni 2026 23:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Misschen is mediation nog een mogelijkheid.Een bloemetje lijkt me sws wel op zijn plaats. Na al die jaren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar kunnen we doneren voor Straat? @DannyI am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
Een bloemetje serieusquote:Op maandag 15 juni 2026 23:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Een bloemetje lijkt me sws wel op zijn plaats. Na al die jaren.
Waar kunnen we doneren voor Straat? @:danny
Het Oekraine topic is dan ook een zeer hard topic. Meteen met gestrekt been. Ik volgde het wel zo nu en dan maar een zwart wit topic. Als mod zijnde over dat topic is topsport. Nee, iets plaatsen deed ik dan maar liever niet.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Eens, maar is gewoon niet meer te doen en dat mogen de vaste users van dat topic zich best aantrekken. Want ook die zijn een onderdeel van het probleem. Het zijn echt niet alleen de @:mikeytt 's en @:phpmystyle 's van deze wereld die het probleem zijn.
die post was ook gewoon niet okquote:Op maandag 15 juni 2026 23:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Volgens mij geeft hij al maandenlang aan dat hij het zich totaal niet meer naar zn zin heeft hier. Tuurlijk is fok een belangrijk deel van zn leven geweest en is dit een enorme stap. Maar het zat er wel aan te komen. Ik denk dat het een hele beslissing is geweest.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Een klein gedeelte van de al opgehaalde donaties kunnen toch aangewend worden om een afscheidspakketje te maken of een mooie fles whisky te kopen. Zou wel een mooi gebaar zijn voor de jarenlange inzet.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Een bloemetje lijkt me sws wel op zijn plaats. Na al die jaren.
Waar kunnen we doneren voor Straat? @:danny
quote:Op maandag 15 juni 2026 23:46 schreef mujentas het volgende:
[..]
Een klein gedeelte van de al opgehaalde donaties kunnen toch aangewend worden om een afscheidspakketje te maken of een mooie fles whisky te kopen. Zou wel een mooi gebaar zijn voor de jarenlange inzet.
Het bonnetje kan dan bij die administrateur worden ingeleverd voor de btw, doet ie tenminste nog iets voor die 600 euro per maand.
quote:Op maandag 15 juni 2026 23:46 schreef mujentas het volgende:
[..]
Een klein gedeelte van de al opgehaalde donaties kunnen toch aangewend worden om een afscheidspakketje te maken of een mooie fles whisky te kopen. Zou wel een mooi gebaar zijn voor de jarenlange inzet.
Het bonnetje kan dan bij die administrateur worden ingeleverd voor de btw, doet ie tenminste nog iets voor die 600 euro per maand.
Die beslissing neemt je ook niet even idd.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:46 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Volgens mij geeft hij al maandenlang aan dat hij het zich totaal niet meer naar zn zin heeft hier. Tuurlijk is fok een belangrijk deel van zn leven geweest en is dit een enorme stap. Maar het zat er wel aan te komen. Ik denk dat het een hele beslissing is geweest.
Jij kan het weten.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:49 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die beslissing neemt je ook niet even idd.
En wordt ook niet meteen toegepast. Er is nog een bedenktijd van 24 uur meen ik.
Het zal hem niet in de koude kleren gaan zitten gezien zijn grote betrokkenheid en jarenlange inzet.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:46 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Volgens mij geeft hij al maandenlang aan dat hij het zich totaal niet meer naar zn zin heeft hier. Tuurlijk is fok een belangrijk deel van zn leven geweest en is dit een enorme stap. Maar het zat er wel aan te komen. Ik denk dat het een hele beslissing is geweest.
Precies.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |