Die fles Wishkey wil ik wel betalen. Liever dat dan verlengen abbo.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:46 schreef mujentas het volgende:
Een klein gedeelte van de al opgehaalde donaties kunnen toch aangewend worden om een afscheidspakketje te maken of een mooie fles whisky te kopen. Zou wel een mooi gebaar zijn voor de jarenlange inzet.
Ik heb nog een fles Goalong whisky liggen. Kost het helemaal niets.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die fles Wishkey wil ik wel betalen. Liever dat dan verlengen abbo.
Absoluut. Maar Fok is een behoorlijk toxische omgeving geworden. Ik kan het iedereen aanraden om hier zoveel mogelijk afstand van te nemen. Helemaal van subforums als nws.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:50 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het zal hem niet in de koude kleren gaan zitten gezien zijn grote betrokkenheid en jarenlange inzet.
Nee hoorquote:Op maandag 15 juni 2026 23:49 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die beslissing neemt je ook niet even idd.
En wordt ook niet meteen toegepast. Er is nog een bedenktijd van 24 uur meen ik.
Het wk subforum is een warm badquote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:02 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Absoluut. Maar Fok is een behoorlijk toxische omgeving geworden. Ik kan het iedereen aanraden om hier zoveel mogelijk afstand van te nemen. Helemaal van subforums als nws.
Nah, dit is geen crewbash. Straatcommando gaat gewoon gemist worden. En de manier waarop hij weg ging is gewoon nasty. The man was done wrong.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:54 schreef Watmoetjenou het volgende:
Dat bebash op Danny blijft ook wel "grappig"
Nee hij doet echt niet alles goed, en gister was ook echt een kutactie. Maar er wordt inmiddels bijna dagelijks een topic geopend om een bak stront over hem uit kunnen gooien.
Vele in dit topic boeit het dan ook niks dat SC weg is, maar is weer een reden om lekker te kunnen zeiken en bashen.
Vooral veel afgeven op crew, maar niet door hebben dat jullie zelf net zo goed onderdeel zijn van het probleem waarom dit forum niet meer loopt.
Ja maar het zijn wel weer de usuals die even lekker wat kolen op het vuur er bij gooien.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nah, dit is geen crewbash. Straatcommando gaat gewoon gemist worden. En de manier waarop hij weg ging is gewoon nasty. The man was done wrong.
En dit type comments kan Straatcommando vele malen meer waarderen dan een lullig bloemetje of een fles whiskey.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:05 schreef Barbusse het volgende:
Nah, dit is geen crewbash. Straatcommando gaat gewoon gemist worden. En de manier waarop hij weg ging is gewoon nasty. The man was done wrong.
Ik ga daar geen aandacht aan geven. Ik vind het alleen wel diep triest dat een mod en FA zich zo alleen voelde staan door de leiding van dit forum dat hij zich gedwongen voelde om #anoniem te gaan. Hij zat hier, wat, 20 jaar? Damn bro, mensen zijn getrouwd en met pensioen gegaan in die tijd. Fok! mag echt wel wat introspectie tonen als dit gebeurt.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:07 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ja maar het zijn wel weer de usuals die even lekker wat kolen op het vuur er bij gooien.
Er zijn mensen geboren en volwassen geworden in die periode.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga daar geen aandacht aan geven. Ik vind het alleen wel diep triest dat een mod en FA zich zo alleen voelde staan door de leiding van dit forum dat hij zich gedwongen voelde om #anoniem te gaan. Hij zat hier, wat, 20 jaar? Damn bro, mensen zijn getrouwd en met pensioen gegaan in die tijd. Fok! mag echt wel wat introspectie tonen als dit gebeurt.
Boehoequote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:07 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ja maar het zijn wel weer de usuals die even lekker wat kolen op het vuur er bij gooien.
Heel Fok!?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:13 schreef Barbusse het volgende:
Fok! mag echt wel wat introspectie tonen als dit gebeurt.
Het één kan gewoon gecomplimenteerd worden met het ander. Een fysiek bedankje als waardering is ook zonder meer waardevol.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:11 schreef Tengano het volgende:
[..]
En dit type comments kan Straatcommando vele malen meer waarderen dan een lullig bloemetje of een fles whiskey.
Als je jarenlang zoveel uren in iets geinvesteerd hebt en daar je hele ziel en zaligheid in hebt gestoken, dan is het beste wat je iemand kan geven erkenning zoals in de post hierboven, respect voor wie Straatcommando in NWS was en waardering voor hem als persoon en in zijn die hard rol als moderator.
Beetje flauw om in deze context zo genoemd te worden. Dat valt mij oprecht tegen 😅quote:Op maandag 15 juni 2026 23:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Eens, maar is gewoon niet meer te doen en dat mogen de vaste users van dat topic zich best aantrekken. Want ook die zijn een onderdeel van het probleem. Het zijn echt niet alleen de @:mikeytt 's en @:phpmystyle 's van deze wereld die het probleem zijn.
True.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:11 schreef Tengano het volgende:
[..]
En dit type comments kan Straatcommando vele malen meer waarderen dan een lullig bloemetje of een fles whiskey.
Als je jarenlang zoveel uren in iets geinvesteerd hebt en daar je hele ziel en zaligheid in hebt gestoken, dan is het beste wat je iemand kan geven erkenning zoals in de post hierboven, respect voor wie Straatcommando in NWS was en waardering voor hem als persoon en in zijn die hard rol als moderator.
En ik vind het absurd verdrietig dat een mod om die rare redenen verdwijnt en op #anoniem gaat omdat de frustratie te groot is.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er zijn mensen geboren en volwassen geworden in die periode.
Da's lang. Ongeveer een kwart mensenleven, als alles normaal verloopt.
Goed om te horen dat hij dan toch nog met wat warm persoonlijk contact afscheid heeft kunnen nemen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:20 schreef StateOfMind het volgende:
True.
Ik heb gisteren veel dm's met hem uitgewisseld, ik was zelfs een van de eersten, en heb hem gezegd dat enorm veel users, achter hem stonden, en hij zei dat hem dat heel veel, heel goed deed, om dat te weten.
Een oprechte en veelgedeelde blijk van waardering is het belangrijkste.
En dat heeft ie nog meegekregen.
Nee. Iedereen. Top to bottom.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:18 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Heel Fok!?
Ik mag hopen dat je het management bedoelt.
Ik voel me niet debet aan de zinnen voor die gequote zin. Sterker, ik (en de userbase met mij) heb geen idee wat er achter de schermen allemaal aan onvrede over gerollebold wordt; en vooral de manier waarop.quote:
Minder trollen, minder reageren op trollen, meer met respect discussiėren, meer inhoudelijk ipv op de man, ga zo maar door. Daar kunnen we allemaal denk ik wel stappen maken.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:29 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Ik voel me niet debet aan de zinnen voor die gequote zin. Sterker, ik (en de userbase met mij) heb geen idee wat er achter de schermen allemaal aan onvrede over gerollebold wordt; en vooral de manier waarop.
Hoe moet de userbase dan introspectie tonen?
Dat heeft toch helemaal niks met de waardering voor iemand die meer dan 20 jaar aan Fok! bijdraagt te maken?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:31 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Minder trollen, minder reageren op trollen, meer met respect discussiėren, meer inhoudelijk ipv op de man, ga zo maar door.
Met dit dus.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:13 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind het alleen wel diep triest dat een mod en FA zich zo alleen voelde staan door de leiding van dit forum dat hij zich gedwongen voelde om #anoniem te gaan. Hij zat hier, wat, 20 jaar? Damn bro, mensen zijn getrouwd en met pensioen gegaan in die tijd.
Maar wel alles met introspectie.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:33 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Dat heeft toch helemaal niks met de waardering voor iemand die meer dan 20 jaar aan Fok! bijdraagt te maken?
Introspectie betekent dat je jezelf de vraag stelt. Dus niet "waarom verzieken andere users dit forum?"quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:29 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Ik voel me niet debet aan de zinnen voor die gequote zin. Sterker, ik (en de userbase met mij) heb geen idee wat er achter de schermen allemaal aan onvrede over gerollebold wordt; en vooral de manier waarop.
Hoe moet de userbase dan introspectie tonen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |