Denk dat jij gewoon weer FA moet worden timmiequote:Op maandag 15 juni 2026 22:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb ik bij dezen gegeven.
Danny moet lief zijn en niet iemands kop eraf bijten als ie iets zegt waar ie het niet mee eens is. straatcommando. kan zijn problemen met de policy ook in zijn apenhok bespreken. FOK! is leuk en kutusers zijn kut en we zijn allemaal kutusers, sommigen vaker dan anderen.
Dit is mijn uitspraak en zo zit het.
Waarom niet, alles wordt toch geaccepteerd. Als een moderator die publiekelijk ruzie zit te zoeken in alle topics getolereerd wordt. Waarom dan niet ook in een 3e deel?quote:
Niet te druk om maken denk ik.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Naar het schijnt is de situatie nu (alweer) donkerrood. Die "paar jaar" gaat FOK! niet meer halen zo.
ik geloof in deze uitspraakquote:Op maandag 15 juni 2026 22:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb ik bij dezen gegeven.
Danny moet lief zijn en niet iemands kop eraf bijten als ie iets zegt waar ie het niet mee eens is. straatcommando. kan zijn problemen met de policy ook in zijn apenhok bespreken. FOK! is leuk en kutusers zijn kut en we zijn allemaal kutusers, sommigen vaker dan anderen.
Dit is mijn uitspraak en zo zit het.
iemand heeft het gereekstquote:
Dus de policy is niet goed? Of jullie hebben te weinig man/vrouw kracht om het te handhavenquote:Op maandag 15 juni 2026 22:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik geloof in deze uitspraak
het neemt het probleem alleen niet weg, de bron van alle ellende
trolletjes die fok! opstarten puur om irritant te doen zodat mensen ze gaan uitschelden EN mensen die die trolletjes opzoeken omdat ze lekker willen schelden EN mods die het totaal niet meer aankunnen atm omdat ze dingen te doen hebben, sommigen hebben wat meer tijd omdat het ijshockeyseizoen voorbij is maar het blijft dweilen met de train op en de Australian Ice Hockey League streamed tegenwoordig alle wedstrijden
uw uitspraak hebben we niets aan timtimtimmmm
Dit mag tot in deel 300 lichtjaar worden besproken. Het is niet zomaar iemand die vertrekt.quote:
Nou dat denk ik niet als er al links en rechts mensen weggaan omdat ze ruzie hebben, wellicht heb je dan eerder iemand met tact nodigquote:Op maandag 15 juni 2026 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat jij gewoon weer FA moet worden timmie
Weer een overdreven reactie. Denk je echt dat dat helpt?quote:Op maandag 15 juni 2026 22:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit mag tot in deel 300 lichtjaar worden besproken. Het is niet zomaar iemand die vertrekt.
ik vind hem prima maar als je het consequent uit wilt voeren heb je veel meer mankracht nodigquote:Op maandag 15 juni 2026 22:33 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dus de policy is niet goed? Of jullie hebben te weinig mankracht
sp3c?quote:Op maandag 15 juni 2026 22:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet als er al links en rechts mensen weggaan omdat ze ruzie hebben, wellicht heb je dan eerder iemand met tact nodig
neequote:
Nee jouw bijdrages zijn lekker constructief wil je zeggenquote:Op maandag 15 juni 2026 22:35 schreef Masberum het volgende:
[..]
Weer een overdreven reactie. Denk je echt dat dat helpt?
Definieer helpen dan eens voor mij. Wat zou nu echt heel constructief zijn voor mij om te doen? Ik weet zeker dat ik jou niet op iets soortgelijks ga betrappen.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:35 schreef Masberum het volgende:
[..]
Weer een overdreven reactie. Denk je echt dat dat helpt?
Hoezo is het niet goed? In 1 topic zoals het Oekraine topic loopt het dan niet goed. Maar als jij en de rest gewoon hun taak uitvoeren dan is dat toch wat het is? Dan ontspoort 1 topic en dat is dat. Iedereen lijkt te doen alsof het zo'n groot drama is terwijl dat het niet is.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik vind hem prima maar als je het consequent uit wilt voeren heb je veel meer mankracht nodig
als we het doen zoals we het nu doen is het niet goed
kies zelf maar
het is niet in 1 topic, als je niet weet waar je het over hebt blijf alstjeblieft wegquote:Op maandag 15 juni 2026 22:37 schreef Masberum het volgende:
[..]
Hoezo is het niet goed? In 1 topic zoals het Oekraine topic loopt het dan niet goed. Maar als jij en de rest gewoon hun taak uitvoeren dan is dat toch wat het is? Dan ontspoort 1 topic en dat is dat. Iedereen lijkt te doen alsof het zo'n groot drama is terwijl dat het niet is.
Een topic om een FA uit te zwaaien die niet meer wist hoe hij om moest gaan met trollen wordt verziekt door iemand die overduidelijk opzettelijk zit te trollen.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:37 schreef Masberum het volgende:
[..]
Hoezo is het niet goed? In 1 topic zoals het Oekraine topic loopt het dan niet goed. Maar als jij en de rest gewoon hun taak uitvoeren dan is dat toch wat het is? Dan ontspoort 1 topic en dat is dat. Iedereen lijkt te doen alsof het zo'n groot drama is terwijl dat het niet is.
het gaat niet enkel om de 'trollen'quote:Op maandag 15 juni 2026 22:40 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Een topic om een FA uit te zwaaien die niet meer wist hoe hij om moest gaan met trollen wordt verziekt door iemand die overduidelijk opzettelijk zit te trollen.
Het is bijna poëtisch.
In die zin zitten we in een soort endless loop hier. Om de paar jaar een post van Danny dat de boel elk moment om kan vallen, dat wordt opgepikt en gevolgd door een hele topicreeks vol met adviezen, donaties worden gegeven en aangenomen, met de adviezen wordt niets gedaan. Rinse & repeat. Af en toe een opstootje waarbij weer wat crew en trouwe users verdwijnt.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:32 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Niet te druk om maken denk ik.
Ik kwam gisteren dit topic tegen:
KLB / Waarom is er geen overzichtelijk topic over het a.s. einde van FOK!
Identieke situatie en verhaal als onder andere nu.
Inmiddels toch alweer tien jaar verder.
Wanneer is er voor het laatst een FA opgestapt?quote:Op maandag 15 juni 2026 22:41 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
In die zin zitten we in een soort endless loop hier. Om de paar jaar een post van Danny dat de boel elk moment om kan vallen, dat wordt opgepikt en gevolgd door een hele topicreeks vol met adviezen, donaties worden gegeven en aangenomen, met de adviezen wordt niets gedaan. Rinse & repeat. Ondertussen verdwijnen crew en trouwe users.
Nou ja om niet te overreageren. Het in perspectief te bekijken. De users die vooral klagen zijn users die hier elke dag zijn, ook veel van R&P. Je kan dan denken van 'ow hun mening moeten we heel serieus nemen want ze posten elke dag' maar je kan ook naar het grotere plaatje kijken naar mijn idee. En dat zijn alle andere subfora waar er geen problemen zijn en ook veel users zijn. Die reageren alleen niet zozeer op deze problematiek omdat ze er weinig/niks van merken. Het is zoals ik ernaar kijk gewoon drama omdat sommige users drama willen maken.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Definieer helpen dan eens voor mij. Wat zou nu echt heel constructief zijn voor mij om te doen? Ik weet zeker dat ik jou niet op iets soortgelijks ga betrappen.
Die user is een van de users die qua R&P waar CoolGuy modde, voor hem reden was om te stoppen.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:40 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Een topic om een FA uit te zwaaien die niet meer wist hoe hij om moest gaan met trollen wordt verziekt door iemand die overduidelijk opzettelijk zit te trollen.
Het is bijna poëtisch.
FA weet ik niet. Met crew bedoel ik niet alleen FA.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:41 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Wanneer is er voor het laatst een FA opgestapt?
Nee, dat is niet waar.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die user is een van de users die qua R&P waar CoolGuy modde, voor hem reden was om te stoppen.
als iedereen nu eens stopt met vanalles in te vullen ...quote:Op maandag 15 juni 2026 22:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die user is een van de users die qua R&P waar CoolGuy modde, voor hem reden was om te stoppen.
Goed bezig weer!quote:Op maandag 15 juni 2026 22:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is niet in 1 topic, als je niet weet waar je het over hebt blijf alstjeblieft weg
Trollen zijn natuurlijk wel van alle tijden, het probleem lijkt me dan dat de normale bezoekers wat minder komen en dan vallen de trolls meer op.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik geloof in deze uitspraak
het neemt het probleem alleen niet weg, de bron van alle ellende
trolletjes die fok! opstarten puur om irritant te doen zodat mensen ze gaan uitschelden EN mensen die die trolletjes opzoeken omdat ze lekker willen schelden EN mods die het totaal niet meer aankunnen atm omdat ze dingen te doen hebben, sommigen hebben wat meer tijd omdat het ijshockeyseizoen voorbij is maar het blijft dweilen met de train op en de Australian Ice Hockey League streamed tegenwoordig alle wedstrijden
uw uitspraak hebben we niets aan timtimtimmmm
Als je dat zelf nou eens deedquote:Op maandag 15 juni 2026 22:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
als iedereen nu eens stopt met vanalles in te vullen ...
ik ben altijd goed bezigquote:
wat heb ik ingevuld en voor wie?quote:
Wat heb ik verzonnen?quote:Op maandag 15 juni 2026 22:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben altijd goed bezig
jij zit gewoon vanalles te verzinnen
Als ik zo tussen de regels doorlees is het helemaal zo gek nog niet.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:42 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja om niet te overreageren. Het in perspectief te bekijken. De users die vooral klagen zijn users die hier elke dag zijn, ook veel van R&P. Je kan dan denken van 'ow hun mening moeten we heel serieus nemen want ze posten elke dag' maar je kan ook naar het grotere plaatje kijken naar mijn idee. En dat zijn alle andere subfora waar er geen problemen zijn en ook veel users zijn. Die reageren alleen niet zozeer op deze problematiek omdat ze er weinig/niks van merken. Het is zoals ik ernaar kijk gewoon drama omdat sommige users drama willen maken.
Ik denk dat het constructief voor jou kan zijn om gewoon de topics op FOK! te bezoeken en op te reageren die je leuk vindt, en daarmee bij te dragen, in plaats van het juist ten onder willen proberen te brengen door maar zo negatief te denken en reageren en je mee te laten slepen met de rest (althans ik hoop dat dat het is)
eensquote:Op maandag 15 juni 2026 22:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Trollen zijn natuurlijk wel van alle tijden, het probleem lijkt me dan dat de normale bezoekers wat minder komen en dan vallen de trolls meer op.
Als het aandeel normale users terugloopt, nemen de trolls (en de mensen die daarop reageren) de overhand. 15 jaar geleden hadden we ook genoeg trolls. Daar lachen we dan meewarig om, soms geef je ze een draai om de oren en we herinneren de users eraan dat we veel meer moeten vegen als ze steeds meegaan met de trolls.
Als het héle topic uit trolls en reacties daarop bestaan omdat er simpelweg te weinig users zijn die gewoon op het nieuws reageren, dan wordt het lastig. Kan je hele topics gaan verwijderen. Ik heb het idee dat de hoeveelheid trolls niet stijgt, het aantal normale (actieve) gebruikers neemt gewoon af en dat ga je dan merken qua kwaliteit. Da's niet zo gek
Het is een gave om samen te vatten of je er zelf bij was. Of het betekent dat jouw samenvatting gewoon heel goed was. Ik denk zelf graag dat ik heel goed benquote:Op maandag 15 juni 2026 22:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
eens
maar je vroeg om een samenvatting en nu geef je er zelf een, dat voelt onecht timtimtimmmm
deze bvquote:
quote:Op maandag 15 juni 2026 22:37 schreef Masberum het volgende:
[..]
Soort zoekt soort zeggen ze wel eens.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:52 schreef StateOfMind het volgende: [..] Aldus degene die de fles verkoos boven zijn vrouw/vriendin en de kinderen... Nou, wat een ruggengraat. En dan noem je ook een user die het leuk vond om terminale kanker te faken. Lager kan een mens niet zinken.
Kan wel mijn UI nog even switchenquote:Op maandag 15 juni 2026 22:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is een gave om samen te vatten of je er zelf bij was. Of het betekent dat jouw samenvatting gewoon heel goed was. Ik denk zelf graag dat ik heel goed ben
ik denk dat mijn samenvatting gewoon heel goed wasquote:Op maandag 15 juni 2026 22:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is een gave om samen te vatten of je er zelf bij was. Of het betekent dat jouw samenvatting gewoon heel goed was. Ik denk zelf graag dat ik heel goed ben
@temquote:Op maandag 15 juni 2026 22:46 schreef RedShoe het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat er ooit een FA of mod op anoniem ging.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |