Naar het schijnt is de situatie nu (alweer) donkerrood. Die "paar jaar" gaat FOK! niet meer halen zo.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:06 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Danny in FB / Suggestie: Update (volg)topic ontwikkeling forum
Wanneer er over een paar jaar, of een paar maanden, weer eens in FB geklaagd en gejammerd wordt dat het zo slecht gaat met FOK! en dat niemand zich nog in wil zetten, en of we maar weer geld willen geven. Dan hoop ik dat men zich deze post herinnert, en beseft hoe mensen die jarenlang vrijwillig hun best doen om het forum te modereren behandeld worden.
De wil vloeit ook bij steeds meer users weg. We gaan het einde van het jaar niet halen als er geen perspectief is.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Naar het schijnt is de situatie nu (alweer) donkerrood. Die "paar jaar" gaat FOK! niet meer halen zo.
Het probleem is alleen, hoe krijg je ze van die platformen af en ze hier als nieuwe aanwasquote:Op maandag 15 juni 2026 22:08 schreef LXIV het volgende:
Oh, en wat in Nederland ook wel goed en uniek is op FOK! is de diversiteit van alle users. Zowel qua mening als qua personages. De meeste fora en blogs zijn echokamers.
Geenstijl: oudere mannen die altijd pro-Israel zijn en tegen Femke Halsema
Tweakers: middelmatige HBO'ers informatica met een stoornis op het autisme-spectrum
Joop: totaal van het spoor geraakte wereldvreemde communisten
Reddit: een wedstrijd in politieke-correctheid met een autopermban voor iedereen rechts van D66
X.com: vooral veel complotheoristen en tot het bot verzuurde boomers, wordt je niet vrolijk van.
Facebook: Hier durft niemand iets te zeggen omdat collega's en familie ook alles kunnen lezen.
FOK! heeft die mensen uiteraard ook allemaal, maar dan in een mix, dus zo blijft het leuk.
Wat is het elke keer met dit 'vrijwillige' gedeelte. Ja mensen doen het vrijwilig omdat ze het vrijwillig willen doen. Jullie gebruiken het als een soort van handgreep naar de eigenaar alsof hij dan bepaalde verplichtingen heeft.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:06 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Danny in FB / Suggestie: Update (volg)topic ontwikkeling forum
Wanneer er over een paar jaar, of een paar maanden, weer eens in FB geklaagd en gejammerd wordt dat het zo slecht gaat met FOK! en dat niemand zich nog in wil zetten, en of we maar weer geld willen geven. Dan hoop ik dat men zich deze post herinnert, en beseft hoe mensen die jarenlang vrijwillig hun best doen om het forum te modereren behandeld worden.
Per pm mag je de mijne, wil wel eens lezen waar het dan mis ging.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik meen dat 100 % en anders kom je m'n WhatsApp maar lezen
Reclame maken voor FOk! als er ooit social media verbod komt voor 16 - minnersquote:Op maandag 15 juni 2026 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het probleem is alleen, hoe krijg je ze van die platformen af en ze hier als nieuwe aanwas
een samenvatting geeft vaak de nuances niet aan. Maar als je je mening gewoon maar wil geven om je mening te geven dan ga je gang..quote:Op maandag 15 juni 2026 22:15 schreef timmmmm het volgende:
Heeft iemand een samenvatting zodat ik ook even mijn ongevraagde mening kan geven
kan dat niet via die AI die op het forum is? Benieuwd wat die er van vindt.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:15 schreef timmmmm het volgende:
Heeft iemand een samenvatting zodat ik ook even mijn ongevraagde mening kan geven
Met zo'n samenvatting kom ik inderdaad nergens rotjong, reageer dan nietquote:Op maandag 15 juni 2026 22:16 schreef Masberum het volgende:
[..]
een samenvatting geeft vaak de nuances niet aan. Maar als je je mening gewoon maar wil geven om je mening te geven dan ga je gang..
Mijn moederquote:Op maandag 15 juni 2026 22:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Met zo'n samenvatting kom ik inderdaad nergens rotjong, reageer dan niet
teveel trollenquote:Op maandag 15 juni 2026 22:15 schreef timmmmm het volgende:
pics?quote:
Geef hem geen podium in dit topic, dit zijn de trollen die het forum kapot maken puur voor de aandacht.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Aldus degene die de fles verkoos boven zijn vrouw/vriendin en de kinderen...
Nou, wat een ruggengraat.
En dan noem je ook een user die het leuk vond om terminale kanker te faken.
Lager kan een mens niet zinken.
Als GGMM het al niet begrijpt wat er gebeurd is, moet het wel onbegrijpelijk zijn.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik begrijp er niks van
Vraag @:coolguy maar die is objectief
Nee ze is overleden ondertussen dus dat zou ongepast zijn. Maar het was een grapje op 'je moeder', zelf bedacht, wel wat trots opquote:
Eens (met die 2e zin)quote:Op maandag 15 juni 2026 22:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als GGMM het al niet begrijpt wat er gebeurd is, moet het wel onbegrijpelijk zijn.
Ik ken mijn goede vriend @:straatcommando. in ieder geval als een hele lieve, redelijke jongen
Ik zou wel eens cijfers willen zien van het huidige bestand en de aanwas? van nieuwe users en natuurlijk ook het welvloeien van users. En dan liefst is een soort grafiekje.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:14 schreef LTVDK het volgende:
Het probleem is alleen, hoe krijg je ze van die platformen af en ze hier als nieuwe aanwas
Beginnen met tokens kopen en een strakke app maken.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:14 schreef LTVDK het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |