Met deze post hapte ik inderdaad, oeps.quote:
Nee de reactie waarop je reageerde was terecht. Maar hoe jij reageert soms..quote:Op maandag 15 juni 2026 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met deze post hapte ik inderdaad, oeps.
Daar heb je helemaal gelijk in, en laat dat nou net de bedoeling zijn van deze trollen.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
zolang users als jij op deze manier blijven reageren op (al dan niet vermeende) trollen blijven topics ontsporen
normaliter haal ik het weg maar je legt de vinger wel heel mooi op de zere plek
Dat is de opzet van het forum. Er waren ook wel andere fora met dat idee, maar daarvan vond ik de layout altijd zo extreem irritantquote:Op maandag 15 juni 2026 21:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat. FOK! is een community waarin iedereen op elkaar kan reageren. Alle andere kanalen waar je kan reageren zijn feitelijk allemaal relaties tussen auteur en schrijven. Je krijgt nooit reactie. Dit is meer een kroeg.
eentje kan ik mee dealen,de troll in kwestie vaak ook wel maar er zijn er dan altijd 8/9 die er nog een schepje bovenop willen doen en tegen elkaar op gaan zitten biedenquote:Op maandag 15 juni 2026 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er wordt altijd wel door iemand gehapt op trolls. Er hoeft er maar eentje te happen en je poging is succesvol
Nou wat minder als jij slaapt niet waarquote:Op maandag 15 juni 2026 22:00 schreef 007700 het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, en laat dat nou net de bedoeling zijn van deze trollen.
Vrijheids van meningsuiting is iets anders dan bewust de boel te lopen verstieren.
Juist het niet ingrijpen legt de vinger op de zere plek.
Fijne avond allemaal, topics gaan alleen nog maar meer ontsporen
Dat heb ik bij X, en soms mist de chronologie ook. FOK! zou overigens wel meer potentie hebben met een goede app, op mob vind ik reageren soms ook best wel irritant, of het dialoogvenster valt weg.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is de opzet van het forum. Er waren ook wel andere fora met dat idee, maar daarvan vond ik de layout altijd zo extreem irritant
opmerking
> Reactie op opmerking
>> Reactie op reactie op opmerking
>>> volgende reactie
>> reactie op 1e opmerking
totaal onleesbaar vaak. Of álle reacties worden telkens herhaald..
ja het is altijd iemand anders zijn schuld, kunt er niets aan doen, je moet gewoon schelden, heb jij helemaal geen invloed op verderquote:Op maandag 15 juni 2026 22:00 schreef 007700 het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, en laat dat nou net de bedoeling zijn van deze trollen.
Vrijheids van meningsuiting is iets anders dan bewust de boel te lopen verstieren.
Jij bent niet de oorzaak..quote:Op maandag 15 juni 2026 22:00 schreef 007700 het volgende:
[..]
Ja, je krijgt wel een goeie who is who via deze topic.quote:
Lees je de oekranie topics uberhaupt?quote:Op maandag 15 juni 2026 22:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja het is altijd iemand anders zijn schuld, kunt er niets aan doen, je moet gewoon schelden, heb jij helemaal geen invloed op verder
quote:
Die kende ik nog niet, hahahaquote:Op maandag 15 juni 2026 22:01 schreef SimonB. het volgende:
Tja.
Ik reageer even niet. Wat je ook zegt, een reactie is altijd fout. Wat je ook zegt.
Iets in de categorie van:
Ben je gestopt met het slaan van je vrouw?
Ja of nee?
quote:Op maandag 15 juni 2026 22:03 schreef spickel het volgende:
>> Dit is totaal niet bedoeld als kritiek op de eigenaar zelf,
quote:>> maar
quote:>> naar mijn mening draagt hij daar wel in belangrijke mate aan bij.
Oke hoor coolguyquote:Op maandag 15 juni 2026 22:03 schreef spickel het volgende:
Ik volg het hier jarenlang en heb er in het verleden wel eens financieel bijgedragen. Desondanks heeft FOK! wat mij betreft de gunfactor volledig verloren. Dit is totaal niet bedoeld als kritiek op de eigenaar zelf, maar naar mijn mening draagt hij daar wel in belangrijke mate aan bij.
En het is niet de eerste keer dat zoiets gebeurd, maar het lig nooit aan hunnie hoor. Altijd ligt de oorzaak bij een ander.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:53 schreef Ludachrist het volgende:
Het verloop van dit topic is wel mooi tekenend.
oepsquote:Op maandag 15 juni 2026 22:08 schreef LXIV het volgende:
X.com: vooral veel complotheoristen en tot het bot verzuurde boomers, wordt je niet vrolijk van.
Ik meen dat 100 % en anders kom je m'n WhatsApp maar lezenquote:Op maandag 15 juni 2026 21:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Meen je dit nu echt? Het leek mij een heel duidelijke boodschap van Danny, niet mee eens, dan ga je toch lekker wat anders doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |