Jij zal je eerste orginele post nooit kunnen plaatsen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:25 schreef Twiitch het volgende:
Helaas, nu ga je de 1.000.000 posts niet redden.
De bittere waarheid.quote:
Ok.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij zal je eerste orginele post nooit kunnen plaatsen.
Die slowchat adepten kunnen net zo goed een Whatsapp groep opzetten.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:31 schreef Metalfrost het volgende:
Allicht dat er een groep KLB'ers het niet kan weerstaan om een graties InvisionFree forum op te zetten, in de naam van FOK! en Danny..
Was maar een geintje. Zie dequote:
Ik kom net uit het pannenkoekenrestaurant.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:34 schreef Strani het volgende:
Gaan jullie mee vanavond naar ons lievelingsrestaurant?
Een tafel voor 450,000.
Ik heb gebeld, ze weten ervan...
Nooit begrepen hoe een pannenkoek vullend genoeg kan zijn voor een hele maaltijd.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kom net uit het pannenkoekenrestaurant.
"En we drinken....tot de zon op komt"quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:34 schreef Strani het volgende:
Gaan jullie mee vanavond naar ons lievelingsrestaurant?
Een tafel voor 450,000.
Ik heb gebeld, ze weten ervan...
En we vergeten de oneerlijkheid van het lotquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:39 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
"En we drinken....tot de zon op komt"
Waarom het bij één laten? En sommige restaurants hebben wel vies grote pannenkoeken met allerlei vulling erop.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Nooit begrepen hoe een pannenkoek vullend genoeg kan zijn voor een hele maaltijd.
Maar wordt het niet duur als je meerdere pannenkoeken neemt?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom het bij één laten? En sommige restaurants hebben wel vies grote pannenkoeken met allerlei vulling erop.
Je hebt ook van die 'onbeperkt pannenkoeken eten' acties. Maar waar ze dat niet hebben zijn de pannenkoeken vaak wel groot en vullen ze genoeg.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar wordt het niet duur als je meerdere pannenkoeken neemt?
(Wel een beetje off-topic maar ik doe dat als hommage aan dit forum, begrijp je wel hè tong?)
Goed om te weten voor als ik weer eens in NL benquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt ook van die 'onbeperkt pannenkoeken eten' acties. Maar waar ze dat niet hebben zijn de pannenkoeken vaak wel groot en vullen ze genoeg.
"Zeg me dat het niet zo is.......zeg me dat het niet zo is....zeg me dat het niet......waar is"quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:40 schreef Strani het volgende:
[..]
En we vergeten de oneerlijkheid van het lot
Het zijn pannenkoeken he, geen saffraanstruiken.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar wordt het niet duur als je meerdere pannenkoeken neemt?
Echt duur is het sowieso niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed om te weten voor als ik weer eens in NL benLaatste keer dat ik in zo'n restaurant was, was ik iets van 10 en toen betaalde ik nog niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |