abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 donderdag 20 augustus 2015 @ 21:22:45 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_155390853
Klikte in Feedback toevallig op een topic met een onduidelijke titel over abonnementen.

Kom hier al vele jaren met veel plezier. Ik zal FOK! missen, maar vooral de users waar je na al die jaren een band mee hebt gekregen. Met sommige zo'n band dat je ze ook IRL hebt ontmoet en buiten FOK! vrienden zijn geworden.

Op maandag 17 augustus 2015 20:46 schreef Danny het volgende:

'Niks stilstand. Was het maar zo'n feest. De inkomsten zijn nog geen 20% van wat ze waren en momenteel minder dan we nodig hebben om te kunnen overleven. Waaraan dat ligt?
adblockers, mensen die adverteerders aansporen weg te blijven, mensen die een blote tiet meldden bij adsense, ddos-aanvallen (= downtime/vertraging = lagere pagerank) etc. etc.
Dat samen met recessie en toegenomen kosten (feeds zijn duurder geworden, cloudflare moest worden toegevoegd etc) en het is echt zwaar weer.
Je kunt niet zomaar aannemen dat inkomsten en uitgaven gelijk blijven. Minder mensen klikken op banners, meer mensen zien de banners niet eens meer (adblockers) waardoor het bereik daalt en er minder betaald wordt voor hetzelfde aantal weergaven. Dat alles stapelt zich op en uiteindelijk winnen degenen die er op uit zijn FOK! te schaden.
En nu gaan er vast en zeker mensen zijn die zeggen dat ik gewoon m'n zakken vul en dat mensen duizenden euro's per maand krijgen - want dat is ooit eens in een dm of pastebin geblaat - maar als de inkomsten niet rap stijgen gaan we de 16 jaar FOK! niet halen.
En dat houdt in dat er ook geen geld is om tv's weg te geven. Al jaren niet.'

Het is nu net alsof ik van buitenstaanders moet horen dat ik ga verhuizen. :(

:{

[ Bericht 50% gewijzigd door tong80 op 20-08-2015 21:39:50 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 20 augustus 2015 @ 21:25:32 #2
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_155390909
Helaas, nu ga je de 1.000.000 posts niet redden.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 21:28:23 #3
292419 NoXia
Productiefoutje
  Forum Admin donderdag 20 augustus 2015 @ 21:29:05 #4
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_155391033
'Zeg me dat het niet zo is'
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Trouwste user 2022 donderdag 20 augustus 2015 @ 21:29:19 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_155391045
quote:
9s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:25 schreef Twiitch het volgende:
Helaas, nu ga je de 1.000.000 posts niet redden.
Jij zal je eerste orginele post nooit kunnen plaatsen. ;)

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 20 augustus 2015 @ 21:29:56 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_155391059
quote:
9s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:29 schreef Pharkus het volgende:
'Zeg me dat het niet zo is'
De bittere waarheid. :{

donderdag 20 augustus 2015 @ 21:30:09 #7
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_155391068
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:29 schreef tong80 het volgende:

[..]

Jij zal je eerste orginele post nooit kunnen plaatsen. ;)

Ok.
pi_155391100
Niet gelijk gek worden, rustig blijven en zoeken naar goede oplossingen.
pi_155391126
Allicht dat er een groep KLB'ers het niet kan weerstaan om een graties InvisionFree forum op te zetten, in de naam van FOK! en Danny..
Google is your friend, abuse your friends
pi_155391133
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:29 schreef tong80 het volgende:

[..]

De bittere waarheid. :{

Hij doelt op dat liedje ;)
  donderdag 20 augustus 2015 @ 21:33:41 #11
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_155391195
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:31 schreef Metalfrost het volgende:
Allicht dat er een groep KLB'ers het niet kan weerstaan om een graties InvisionFree forum op te zetten, in de naam van FOK! en Danny..
Die slowchat adepten kunnen net zo goed een Whatsapp groep opzetten.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 21:34:12 #12
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_155391220
Gaan jullie mee vanavond naar ons lievelingsrestaurant?
Een tafel voor 450,000.
Ik heb gebeld, ze weten ervan...
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  Trouwste user 2022 donderdag 20 augustus 2015 @ 21:34:57 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_155391237
quote:
7s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:30 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ok.
Was maar een geintje. Zie de ;) :)

:P
  Trouwste user 2022 donderdag 20 augustus 2015 @ 21:35:50 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_155391263
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:34 schreef Strani het volgende:
Een tafel voor 450,000.
Ik kom net uit het pannenkoekenrestaurant. :)

donderdag 20 augustus 2015 @ 21:36:35 #15
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_155391282
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:35 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik kom net uit het pannenkoekenrestaurant. :)

Nooit begrepen hoe een pannenkoek vullend genoeg kan zijn voor een hele maaltijd.
pi_155391370
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:34 schreef Strani het volgende:
Een tafel voor 450,000.
"En we drinken....tot de zon op komt"
  donderdag 20 augustus 2015 @ 21:40:20 #17
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_155391386
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:39 schreef Garfield1985 het volgende:

[..]

"En we drinken....tot de zon op komt"
En we vergeten de oneerlijkheid van het lot ;(
  donderdag 20 augustus 2015 @ 21:42:23 #18
365231 Fera
Fire & Blood
pi_155391441
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:36 schreef Strani het volgende:

[..]

Nooit begrepen hoe een pannenkoek vullend genoeg kan zijn voor een hele maaltijd.
Waarom het bij één laten? En sommige restaurants hebben wel vies grote pannenkoeken met allerlei vulling erop.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 21:43:34 #19
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_155391471
quote:
6s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:42 schreef Fera het volgende:

[..]

Waarom het bij één laten? En sommige restaurants hebben wel vies grote pannenkoeken met allerlei vulling erop.
Maar wordt het niet duur als je meerdere pannenkoeken neemt?

(Wel een beetje off-topic maar ik doe dat als hommage aan dit forum, begrijp je wel hè tong?)
  donderdag 20 augustus 2015 @ 21:44:25 #20
365231 Fera
Fire & Blood
pi_155391483
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:43 schreef Strani het volgende:

[..]

(Wel een beetje off-topic maar ik doe dat als hommage aan dit forum, begrijp je wel hè tong?)
Je hebt ook van die 'onbeperkt pannenkoeken eten' acties. Maar waar ze dat niet hebben zijn de pannenkoeken vaak wel groot en vullen ze genoeg.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 21:45:37 #21
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_155391517
quote:
6s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:44 schreef Fera het volgende:

[..]

Je hebt ook van die 'onbeperkt pannenkoeken eten' acties. Maar waar ze dat niet hebben zijn de pannenkoeken vaak wel groot en vullen ze genoeg.
Goed om te weten voor als ik weer eens in NL ben :) Laatste keer dat ik in zo'n restaurant was, was ik iets van 10 en toen betaalde ik nog niet :D
pi_155391546
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:40 schreef Strani het volgende:

[..]

"Zeg me dat het niet zo is.......zeg me dat het niet zo is....zeg me dat het niet......waar is" :'(
pi_155391602
quote:

[..]

Het zijn pannenkoeken he, geen saffraanstruiken.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 21:50:13 #24
365231 Fera
Fire & Blood
pi_155391635
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:45 schreef Strani het volgende:

[..]

Goed om te weten voor als ik weer eens in NL ben :) Laatste keer dat ik in zo'n restaurant was, was ik iets van 10 en toen betaalde ik nog niet :D
Echt duur is het sowieso niet. :)
pi_155391645
Nou Tong, je vroeg je altijd al af wat je roeping was.. Nu weet je het! Wordt de nieuwe eigenaar en supreme moderator van Fok! Tongstyle :P
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_155391666
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:36 schreef Strani het volgende:

[..]

Zo'n grote hartige pannenkoek vult best wel hoor :P
Pay close attention or else you'll miss what's happening
  Trouwste user 2022 donderdag 20 augustus 2015 @ 21:51:20 #27
7889 tong80
Spleenheup
pi_155391671
quote:

[..]

Pannenkoekenhuis De Waterpoort

Als democraat heb ik ditmaal mijn fans de keuze laten maken tussen een pizzeria en een pannenkoekenrestaurant. Eerlijk gezegd verbaasde het me niet dat de echte Bommelsche-lekkerbekjes voor de pannenkoek kozen.

Mede door de heerlijke lekkerbekjes en andere niet zelf te vangen vis, van vishandel Bronk, onder anderen. Daar genieten ze iedere week al van. Verandering van spijs heeft nu eenmaal andere eisen. Ik denk ook dat de enige niet -Echte -Bommelse-lekkerbek, in Bommel, Jaap de visboer is die voor de Pizzeria heeft gekozen. Stropen deed Piet de Kolf, m'n opa, al. Kaf van het koren. Bariton in het gezang.

Zelf had ik weinig keus wat betreft het pannenkoekrestaurant. Er is er één in Zaltbommel. Qua pannenkoekenmeneus. Ben vaak in die horeca-gelegenheid geweest. Toen heette het echter nog Café De Taveerne.
Ik ben er regelmatig als een strooppannenkoek uitgerold. Me er thuis voelen mocht dus geen probleem zijn. De tap altijd open. Wat hebben we er veel gezopen. Het etablissement is trouwens schitterend gelegen, onder de Waterpoort met uitzicht op de Waal. Inmiddels schedel kaal. Mooi geschermd wordt er nog met zwaard en degen.

Bij binnenkomst natuurlijk mijn traditionele grapje. Of de meeste gasten, net als ik, via zet-mail reserveren ? 'Meneer, u hoeft hier niet te reserveren.' Ijs werd niet gebroken. Scheelde niet veel.
De gastheer was verder erg hoffelijk en wees me een mooi tafeltje aan, met een mooi uitzicht op de Waterstraat. Rechts van me zag ik Cafetaria TIGO staan, links slijterij Luc van Boort. Bij beiden veel tijd versleten. Dus een warm gevoel van binnen. Nu mijn maag nog een warm gevoel geven.
Lekker schransen zoals het hoort. Geen man over boort. Kees is met z'n boot vlak bij gelegen.
Ik had begrepen dat zo'n pannenkoek nogal vult, je al snel het volume onderschat. Dus geen voorafje. Het was bij uitzondering eens een zonnige dag, dus keus viel op een lekker glas ice-tea.

Ik koos verder voor de spekpannenkoek met ananas, kaas en stroop. De gastheer probeerde me nog over te halen er een salade bij te nemen. Goed bedoeld, maar ik vind dat als je eenmaal lekker vet gaat eten er geen semi-gezond konijnenvoer bijhoort. Als je aan de lijn bent en biologisch gekweekte zeewier eet, neem je als toetje ook geen HEMA-rookworst. Nagerecht kon ik nadien altijd nog tijdens het uitbuiken bestellen. Dorst lessen bovendien.

Het leuke van een pannenkoekenrestaurant is dat het ook naar pannenkoeken ruikt. Ik wilde bijna gaan vragen of ik de klopper mocht schoonlikken, zoals bij moeke vroeger. Maar dat doen ze tegenwoordig met een elektrische staafmixer. Voor je het weet zit je tong ertussen.
Dan zou het Herman van Tongerloos zijn geworden.

Het was gezellig onrustig door de vele kinderen. Die mogen daar voor de halve prijs eten als ze hebben afgezwommen. Normaal stikt het van de Marokkanen in Bommel. Hier waren ze op de vingers van één hand te tellen. Toch een voordeel van het afschaffen van het schoolzwemmen.
De dampende pannenkoek werd voor me neergezet. Het aroma kwam me tegemoet. M'n neusharen begonnen te tintelen van opwinding. Ik moest niet in de zon kijken anders zou de stroop vervangen worden door niespoeder. Je hebt de neiging hem doormidden te snijden, maar dat is not done. Spaghetti kort je ook niet in met mes en vork. Nadat ik mijn handtekening op de pannenkoek had gestroopt, sneed ik er een mooi driehoekje uit. Zorgvuldig, zonder dat de stroop er vanaf gleed, bracht ik hem naar mijn mond. Een hele kunst, maar jarenlange ervaring doet wonderen. Hij was perfect op temperatuur. De kaas was heerlijk versmolten met de pannenkoek. De ananas was lekker zoet zonder zoetsappig te zijn.

Dit was echt een koekje van eigen deeg.

Na de laatste hap te hebben weggespoeld, kon ik niet anders dan concluderen dat Café De Taveerne een waardige opvolger had gekregen. Ik rolde nu niet dronken de kroeg uit. Hoefde niet laveloos onder de waterpoort gebukt te gaan, omdat ik laveloos was geweest. Last van m'n schouder ? Heel wat jaartjes ouder, maar wat een feest. Ik liep de Waterstraat in, liep langs de TIGO. Moest Anton wel feliciteren, met het kampioenschap van zijn NEC. Het was een warme begroeting, afgerekend met het lekkerste koude ijs van Bommel.

Taveerne en TIGO beiden een 8. Wat een mooi culinair stadje hebben we toch.

donderdag 20 augustus 2015 @ 21:51:35 #28
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_155391677
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:49 schreef zovty het volgende:

[..]

Het zijn pannenkoeken he, geen saffraanstruiken.
Jaaa maar in saffraanstruikrestaurants geven ze je meestal zeker drie stevige takken, ik ben daar nog nooit hongerig weggegaan.
  Trouwste user 2022 donderdag 20 augustus 2015 @ 21:52:19 #29
7889 tong80
Spleenheup
pi_155391709
quote:
7s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:50 schreef I-care het volgende:
Nou Tong, je vroeg je altijd al af wat je roeping was.. Nu weet je het! Wordt de nieuwe eigenaar en supreme moderator van Fok! Tongstyle :P
:D Tong in Sjiek. ;)

donderdag 20 augustus 2015 @ 21:52:47 #30
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_155391729
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:51 schreef tong80 het volgende:

[..]

Pannenkoekenhuis De Waterpoort

Als democraat heb ik ditmaal mijn fans de keuze laten maken tussen een pizzeria en een pannenkoekenrestaurant. Eerlijk gezegd verbaasde het me niet dat de echte Bommelsche-lekkerbekjes voor de pannenkoek kozen.

Mede door de heerlijke lekkerbekjes en andere niet zelf te vangen vis, van vishandel Bronk, onder anderen. Daar genieten ze iedere week al van. Verandering van spijs heeft nu eenmaal andere eisen. Ik denk ook dat de enige niet -Echte -Bommelse-lekkerbek, in Bommel, Jaap de visboer is die voor de Pizzeria heeft gekozen. Stropen deed Piet de Kolf, m'n opa, al. Kaf van het koren. Bariton in het gezang.

Zelf had ik weinig keus wat betreft het pannenkoekrestaurant. Er is er één in Zaltbommel. Qua pannenkoekenmeneus. Ben vaak in die horeca-gelegenheid geweest. Toen heette het echter nog Café De Taveerne.
Ik ben er regelmatig als een strooppannenkoek uitgerold. Me er thuis voelen mocht dus geen probleem zijn. De tap altijd open. Wat hebben we er veel gezopen. Het etablissement is trouwens schitterend gelegen, onder de Waterpoort met uitzicht op de Waal. Inmiddels schedel kaal. Mooi geschermd wordt er nog met zwaard en degen.

Bij binnenkomst natuurlijk mijn traditionele grapje. Of de meeste gasten, net als ik, via zet-mail reserveren ? 'Meneer, u hoeft hier niet te reserveren.' Ijs werd niet gebroken. Scheelde niet veel.
De gastheer was verder erg hoffelijk en wees me een mooi tafeltje aan, met een mooi uitzicht op de Waterstraat. Rechts van me zag ik Cafetaria TIGO staan, links slijterij Luc van Boort. Bij beiden veel tijd versleten. Dus een warm gevoel van binnen. Nu mijn maag nog een warm gevoel geven.
Lekker schransen zoals het hoort. Geen man over boort. Kees is met z'n boot vlak bij gelegen.
Ik had begrepen dat zo'n pannenkoek nogal vult, je al snel het volume onderschat. Dus geen voorafje. Het was bij uitzondering eens een zonnige dag, dus keus viel op een lekker glas ice-tea.

Ik koos verder voor de spekpannenkoek met ananas, kaas en stroop. De gastheer probeerde me nog over te halen er een salade bij te nemen. Goed bedoeld, maar ik vind dat als je eenmaal lekker vet gaat eten er geen semi-gezond konijnenvoer bijhoort. Als je aan de lijn bent en biologisch gekweekte zeewier eet, neem je als toetje ook geen HEMA-rookworst. Nagerecht kon ik nadien altijd nog tijdens het uitbuiken bestellen. Dorst lessen bovendien.

Het leuke van een pannenkoekenrestaurant is dat het ook naar pannenkoeken ruikt. Ik wilde bijna gaan vragen of ik de klopper mocht schoonlikken, zoals bij moeke vroeger. Maar dat doen ze tegenwoordig met een elektrische staafmixer. Voor je het weet zit je tong ertussen.
Dan zou het Herman van Tongerloos zijn geworden.

Het was gezellig onrustig door de vele kinderen. Die mogen daar voor de halve prijs eten als ze hebben afgezwommen. Normaal stikt het van de Marokkanen in Bommel. Hier waren ze op de vingers van één hand te tellen. Toch een voordeel van het afschaffen van het schoolzwemmen.
De dampende pannenkoek werd voor me neergezet. Het aroma kwam me tegemoet. M'n neusharen begonnen te tintelen van opwinding. Ik moest niet in de zon kijken anders zou de stroop vervangen worden door niespoeder. Je hebt de neiging hem doormidden te snijden, maar dat is not done. Spaghetti kort je ook niet in met mes en vork. Nadat ik mijn handtekening op de pannenkoek had gestroopt, sneed ik er een mooi driehoekje uit. Zorgvuldig, zonder dat de stroop er vanaf gleed, bracht ik hem naar mijn mond. Een hele kunst, maar jarenlange ervaring doet wonderen. Hij was perfect op temperatuur. De kaas was heerlijk versmolten met de pannenkoek. De ananas was lekker zoet zonder zoetsappig te zijn.

Dit was echt een koekje van eigen deeg.

Na de laatste hap te hebben weggespoeld, kon ik niet anders dan concluderen dat Café De Taveerne een waardige opvolger had gekregen. Ik rolde nu niet dronken de kroeg uit. Hoefde niet laveloos onder de waterpoort gebukt te gaan, omdat ik laveloos was geweest. Last van m'n schouder ? Heel wat jaartjes ouder, maar wat een feest. Ik liep de Waterstraat in, liep langs de TIGO. Moest Anton wel feliciteren, met het kampioenschap van zijn NEC. Het was een warme begroeting, afgerekend met het lekkerste koude ijs van Bommel.

Taveerne en TIGO beiden een 8. Wat een mooi culinair stadje hebben we toch.

Nou, zet deze review op de FP en alle problemen zijn opgelost :o
  donderdag 20 augustus 2015 @ 21:52:54 #31
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_155391733
Ik ga nu gelijk op wat advertenties drukken ben zo terug :p
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  donderdag 20 augustus 2015 @ 21:53:35 #32
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_155391763
Met tong als admin komt er waarschijnlijk een postdrempel: Minder dan 300 posts per dag = ban voor 48 uur.
  Trouwste user 2022 donderdag 20 augustus 2015 @ 21:55:06 #33
7889 tong80
Spleenheup
pi_155391813
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:53 schreef Strani het volgende:
Met tong als admin komt er waarschijnlijk een postdrempel: Minder dan 300 posts per dag = ban voor 48 uur.
Heb niet voor niets m'n eigen Tong-Forum gehad op FOK! ;)

donderdag 20 augustus 2015 @ 21:55:48 #34
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_155391834
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:55 schreef tong80 het volgende:

[..]

Heb niet voor niets m'n eigen Tong-Forum gehad op FOK! ;)

Dat klinkt als een wat onschuldigere versie van KPD.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 21:56:28 #35
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_155391858
Trouwens, uit welke post(s) wordt duidelijk dat FOK! misschien gaat sluiten?
  Forum Admin donderdag 20 augustus 2015 @ 21:57:17 #36
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_155391885
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:40 schreef Strani het volgende:

[..]

Mooiste zinsnede van het nummer.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_155391903
Ja kom op zeg. Die MEGA ads op je mobiel.. :') Het werd irritant..
  donderdag 20 augustus 2015 @ 22:00:32 #38
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_155392014
Ik krijg het bij m'n instellingen überhaupt niet voor elkaar om advertenties wel te tonen :')
edit: oh laat maar :P
  donderdag 20 augustus 2015 @ 22:02:13 #39
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_155392065
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 22:00 schreef BasEnAad het volgende:
Ik krijg het bij m'n instellingen überhaupt niet voor elkaar om advertenties wel te tonen :')
Ik zie ze momenteel ook niet en ik heb m'n adblocker wel uitstaan voor FOK!...
  Trouwste user 2022 donderdag 20 augustus 2015 @ 22:06:26 #40
7889 tong80
Spleenheup
pi_155392207
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:52 schreef Strani het volgende:

[..]

Nou, zet deze review op de FP en alle problemen zijn opgelost :o
Heb hem naar de FP gestuurd. Als ze willen heb ik er nog een stuk of 40 :)

pi_155393936
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:56 schreef Strani het volgende:
Trouwens, uit welke post(s) wordt duidelijk dat FOK! misschien gaat sluiten?
Lees het topic dat Tong80 aanhaalt eens door. Danny zit vol frustratie dat mensen adblockers gebruiken, en noemt gebruikers met adblockers zelfs geen echte FOK!kers :')
FB / Abonnementenactie?
pi_155394489
Fok! is toch gewoon zo van "hey fok die reclames, fok dit, fok dat!" Gwn schijt hebben aan alles, daar staat fok! toch voor? Of begrijp ik de naam / slogan niet goed?
  donderdag 20 augustus 2015 @ 23:50:25 #44
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_155395418
Het is de schuld van de SC's.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 23:52:08 #45
365231 Fera
Fire & Blood
pi_155395466
quote:
2s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 23:50 schreef Gary_Oak het volgende:
Het is de schuld van de SC's.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 23:54:28 #46
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_155395529
quote:
9s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 23:52 schreef Fera het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-

Maar ik meende het wel. :'(
  donderdag 20 augustus 2015 @ 23:56:05 #47
365231 Fera
Fire & Blood
pi_155395574
quote:
8s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 23:54 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

_O-

Maar ik meende het wel. :'(
:@

Een apart SC-forum zoals vaker voorgesteld zou wel een idee zijn. Ik vind het vaak wel jammer dat de lijst met Actieve Topics alleen maar barst van de SC's. Zelf kom ik er ook graag, maar probeer me verder wel een beetje over het forum te verspreiden.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 00:00:26 #48
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_155395686
quote:
6s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 23:56 schreef Fera het volgende:

[..]

Een apart SC-forum zoals vaker voorgesteld zou wel een idee zijn. Ik vind het vaak wel jammer dat de lijst met Actieve Topics alleen maar barst van de SC's. Zelf kom ik er ook graag, maar probeer me verder wel een beetje over het forum te verspreiden.
Het is allemaal niet jouw schuld :*
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 00:01:13 #49
365231 Fera
Fire & Blood
pi_155395707
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 00:00 schreef Strani het volgende:

[..]

Het is allemaal niet jouw schuld :*
Dat beweer ik verder ook niet. Maar als frequente SC poster draag ik daar wellicht wel een steentje aan bij.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 00:01:16 #50
395200 deadprez
One more rail
pi_155395710
quote:

[..]

ik wil wel graag topposter van klb blijven ondanks dat ik enkel nog in de sc post dus liever niet
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_155395739
ik zie het probleem niet
de een z'n, ach ja
  Trouwste user 2022 vrijdag 21 augustus 2015 @ 00:03:22 #52
7889 tong80
Spleenheup
pi_155395761
quote:

[..]

Dat forum is er al geweest. Ik kom in Hools als Slowchatter. Worden zo'n 20 posts per dag geplaatst verdeeld over 8 users.

vrijdag 21 augustus 2015 @ 00:04:58 #53
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_155395797
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 00:01 schreef Fera het volgende:

[..]

Dat beweer ik verder ook niet. Maar als frequente SC poster draag ik daar wellicht wel een steentje aan bij.
Voorzichtig, voor je het weet word je over een jaar aangeklaagd door een wanhopige tong. Nooit verantwoordelijkheid accepteren!!
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 00:06:04 #54
365231 Fera
Fire & Blood
pi_155395825
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 00:04 schreef Strani het volgende:

[..]

Voorzichtig, voor je het weet word je over een jaar aangeklaagd door een wanhopige tong. Nooit verantwoordelijkheid accepteren!!
:D
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 00:34:07 #55
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_155396531
quote:

[..]

Ik vind dat ook jammer! Ik snap het ook wel hoor. Beetje een kip-ei-verhaal. Slechte topics, dan maar in de SC's. En doordat iedereen in SC's zit, komen er geen goede topics meer. :{ Ik voel ook de verleiding om in SC's te gaan posten, maar weet niet welke leuk zijn: KLB / Slowchats.

quote:
9s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 00:01 schreef deadprez het volgende:

[..]

ik wil wel graag topposter van klb blijven ondanks dat ik enkel nog in de sc post dus liever niet
_O-
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 00:35:38 #56
365231 Fera
Fire & Blood
pi_155396571
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 00:34 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik vind dat ook jammer! Ik snap het ook wel hoor. Beetje een kip-ei-verhaal. Slechte topics, dan maar in de SC's. En doordat iedereen in SC's zit, komen er geen goede topics meer. :{ Ik voel ook de verleiding om in SC's te gaan posten, maar weet niet welke leuk zijn: KLB / Slowchats.

[..]

_O-
Zelf zit ik in GRTD. Zat eerst in Relaties SC, maar die gesprekken zijn tegenwoordig vaak slaapverwekkend.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 00:39:12 #57
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_155396657
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 00:35 schreef Fera het volgende:

[..]

Zelf zit ik in GRTD. Zat eerst in Relaties SC, maar die gesprekken zijn tegenwoordig vaak slaapverwekkend.
JR-Style-93 zei gisteren ook al dat het daar best gezellig is. :P Misschien toch maar eens kijken binnenkort. Hou je m'n handje vast? Is eng, nieuwe mensen ontmoeten. :@
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 00:40:12 #58
365231 Fera
Fire & Blood
pi_155396679
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 00:39 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

JR-Style-93 zei gisteren ook al dat het daar best gezellig is. :P Misschien toch maar eens kijken binnenkort. Hou je m'n handje vast? Is eng, nieuwe mensen ontmoeten. :@
JR zit daar dagelijks inderdaad. :D We bijten niet hoor. Al kan ik natuurlijk niet voor iedereen spreken. :)
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 00:43:12 #59
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_155396739
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 00:40 schreef Fera het volgende:

[..]

JR zit daar dagelijks inderdaad. :D We bijten niet hoor. Al kan ik natuurlijk niet voor iedereen spreken. :)
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 00:43:49 #60
395200 deadprez
One more rail
pi_155396753
KLB SC beste SC
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 00:44:16 #61
365231 Fera
Fire & Blood
pi_155396756
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 00:43 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Je doet je naam geen eer aan zo. :{w

En voor verdere conversatie nodig ik je graag uit in de SC.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 00:45:20 #62
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_155396775
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 00:44 schreef Fera het volgende:

[..]

Je doet je naam geen eer aan zo. :{w

En voor verdere conversatie nodig ik je graag uit in de SC.
Ok. :@
pi_155398392
Deze onzin is er ook om het jaar :')
Niet echt geloofwaardig meer te noemen dus
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 02:12:30 #64
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_155398489
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 02:05 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Deze onzin is er ook om het jaar :')
Niet echt geloofwaardig meer te noemen dus
In 2017 is er geen FOK!forum meer. :'(
pi_155398508
quote:
8s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 02:12 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

In 2017 is er geen FOK!forum meer. :'(
En anders is het zeker afgelopen in 2019 :'( :'(
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_155399462
Oké, dinsdag sluit ik een FOK! af, je weet wel, die duurste.

Sorry Danny :'( Maar ik gebruik Privacy Badger + Adblock vanwege ik het feit dat ik niet overal gevolgd wil worden.

[ Bericht 2% gewijzigd door BlazingV2 op 21-08-2015 04:34:03 ]
Handje tussen de benen, als ze op dat moment al nat is en je toelaat zit je goed. Als is ze nat is ze botergeil en wilt ze jouw hard kloppende vleeslolly helemaal vacuum zuigen met haar natte mossel.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 04:42:00 #67
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_155399498
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 04:27 schreef BlazingV2 het volgende:
Oké, dinsdag sluit ik een FOK! af, je weet wel, die duurste.

Sorry Danny :'( Maar ik gebruik Privacy Badger + Adblock vanwege ik het feit dat ik niet overal gevolgd wil worden.
Ik wil er best voor betalen, maar dan geef ik meteen mijn anonimiteit op (bankgegevens e.d.) en dat wil ik niet. Heb in het verleden ook willen solliciteren naar mod, maar in plaats van iemand te PM'en, moet je e-mailen. :{
pi_155399511
Beste tong, dit is bandbreedte verspilling maar dat maakt niet veel meer uit, ik bedank je alvast voor al die geniale topics, zal ze missen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')