Ik wil hossels zetten.quote:Op zondag 26 april 2015 19:41 schreef 2Happy4U het volgende:
In GRTD is iedereen vriendelijk.Vooral voor Pokémon.
Neequote:Op zondag 26 april 2015 19:46 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Moet ik dan ook een foto van mezelf posten?
Etsu is nog single.quote:
Als ik zelf geen vriendin zou hebben had ik het wel geweten.quote:Op zondag 26 april 2015 19:47 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Okok, zal eens kijken welke andere suggesties worden gemaakt in dit topic.
[..]
She cute?
Gij maakt me nieuwsgierig.quote:Op zondag 26 april 2015 19:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als ik zelf geen vriendin zou hebben had ik het wel geweten.
Ja, ik ben bang dat ik daar al mijn tijd aan ga besteden. Can't leave the hood of KLB behind, G.quote:Op zondag 26 april 2015 19:51 schreef Faux. het volgende:
Het kutte van SC's is dat users die erin posten nergens anders meer aandacht voor hebben en FOK! zo langzaam aan een verzameling van SC's wordt
zorg dan voor leukere topicsquote:Op zondag 26 april 2015 19:51 schreef Faux. het volgende:
Het kutte van SC's is dat users die erin posten nergens anders meer aandacht voor hebben en FOK! zo langzaam aan een verzameling van SC's wordt
Verklaar dan de drie chimeids die ik de afgelopen jaren heb ontmoet via dit forum.quote:Op zondag 26 april 2015 20:00 schreef spierbal het volgende:
Dames? T zijn mannen en bots.
Anna bot. Basshunter heeft er een liedje van gemaakt.
Niet weten dat daar het meeste geregeld wordt.quote:Op zondag 26 april 2015 21:55 schreef wuuht het volgende:
Bij 1 van die walgelijke kliekjes willen horenzitten ze daar lekker te chatten als een groepje gayboys.
Geen meiden in RL kunnen regelenquote:Op zondag 26 april 2015 23:32 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Verklaar dan de drie chimeids die ik de afgelopen jaren heb ontmoet via dit forum.
[..]
Niet weten dat daar het meeste geregeld wordt.
Jazeker.quote:
Doe je goed!quote:Op zondag 26 april 2015 23:37 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Jazeker.Twee nog goed mee bevriend. Derde is een rare.
En verder door de jaren heen nog wat op Facebook gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |