Klikte in Feedback toevallig op een topic met een onduidelijke titel over abonnementen.
Kom hier al vele jaren met veel plezier. Ik zal FOK! missen, maar vooral de users waar je na al die jaren een band mee hebt gekregen. Met sommige zo'n band dat je ze ook IRL hebt ontmoet en buiten FOK! vrienden zijn geworden.
Op maandag 17 augustus 2015 20:46 schreef Danny het volgende:
'Niks stilstand. Was het maar zo'n feest. De inkomsten zijn nog geen 20% van wat ze waren en momenteel minder dan we nodig hebben om te kunnen overleven. Waaraan dat ligt?
adblockers, mensen die adverteerders aansporen weg te blijven, mensen die een blote tiet meldden bij adsense, ddos-aanvallen (= downtime/vertraging = lagere pagerank) etc. etc.
Dat samen met recessie en toegenomen kosten (feeds zijn duurder geworden, cloudflare moest worden toegevoegd etc) en het is echt zwaar weer.
Je kunt niet zomaar aannemen dat inkomsten en uitgaven gelijk blijven. Minder mensen klikken op banners, meer mensen zien de banners niet eens meer (adblockers) waardoor het bereik daalt en er minder betaald wordt voor hetzelfde aantal weergaven. Dat alles stapelt zich op en uiteindelijk winnen degenen die er op uit zijn FOK! te schaden.
En nu gaan er vast en zeker mensen zijn die zeggen dat ik gewoon m'n zakken vul en dat mensen duizenden euro's per maand krijgen - want dat is ooit eens in een dm of pastebin geblaat - maar als de inkomsten niet rap stijgen gaan we de 16 jaar FOK! niet halen.
En dat houdt in dat er ook geen geld is om tv's weg te geven. Al jaren niet.'Het is nu net alsof ik van buitenstaanders moet horen dat ik ga verhuizen.

[ Bericht 50% gewijzigd door tong80 op 20-08-2015 21:39:50 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !