Heb niet voor niets m'n eigen Tong-Forum gehad op FOK!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:53 schreef Strani het volgende:
Met tong als admin komt er waarschijnlijk een postdrempel: Minder dan 300 posts per dag = ban voor 48 uur.
Dat klinkt als een wat onschuldigere versie van KPD.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb niet voor niets m'n eigen Tong-Forum gehad op FOK!
Mooiste zinsnede van het nummer.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:40 schreef Strani het volgende:
[..]
En we vergeten de oneerlijkheid van het lot
Ik zie ze momenteel ook niet en ik heb m'n adblocker wel uitstaan voor FOK!...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:00 schreef BasEnAad het volgende:
Ik krijg het bij m'n instellingen überhaupt niet voor elkaar om advertenties wel te tonen
Heb hem naar de FP gestuurd. Als ze willen heb ik er nog een stuk of 40quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, zet deze review op de FP en alle problemen zijn opgelost
Lees het topic dat Tong80 aanhaalt eens door. Danny zit vol frustratie dat mensen adblockers gebruiken, en noemt gebruikers met adblockers zelfs geen echte FOK!kersquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:56 schreef Strani het volgende:
Trouwens, uit welke post(s) wordt duidelijk dat FOK! misschien gaat sluiten?
quote:
Het is allemaal niet jouw schuldquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Een apart SC-forum zoals vaker voorgesteld zou wel een idee zijn. Ik vind het vaak wel jammer dat de lijst met Actieve Topics alleen maar barst van de SC's. Zelf kom ik er ook graag, maar probeer me verder wel een beetje over het forum te verspreiden.
Dat beweer ik verder ook niet. Maar als frequente SC poster draag ik daar wellicht wel een steentje aan bij.quote:
ik wil wel graag topposter van klb blijven ondanks dat ik enkel nog in de sc post dus liever nietquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Een apart SC-forum zoals vaker voorgesteld zou wel een idee zijn. Ik vind het vaak wel jammer dat de lijst met Actieve Topics alleen maar barst van de SC's. Zelf kom ik er ook graag, maar probeer me verder wel een beetje over het forum te verspreiden.
Dat forum is er al geweest. Ik kom in Hools als Slowchatter. Worden zo'n 20 posts per dag geplaatst verdeeld over 8 users.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Voorzichtig, voor je het weet word je over een jaar aangeklaagd door een wanhopige tong. Nooit verantwoordelijkheid accepteren!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat beweer ik verder ook niet. Maar als frequente SC poster draag ik daar wellicht wel een steentje aan bij.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Voorzichtig, voor je het weet word je over een jaar aangeklaagd door een wanhopige tong. Nooit verantwoordelijkheid accepteren!!
Ik vind dat ook jammer! Ik snap het ook wel hoor. Beetje een kip-ei-verhaal. Slechte topics, dan maar in de SC's. En doordat iedereen in SC's zit, komen er geen goede topics meer.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:56 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik wil wel graag topposter van klb blijven ondanks dat ik enkel nog in de sc post dus liever niet
Zelf zit ik in GRTD. Zat eerst in Relaties SC, maar die gesprekken zijn tegenwoordig vaak slaapverwekkend.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:34 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik vind dat ook jammer! Ik snap het ook wel hoor. Beetje een kip-ei-verhaal. Slechte topics, dan maar in de SC's. En doordat iedereen in SC's zit, komen er geen goede topics meer.Ik voel ook de verleiding om in SC's te gaan posten, maar weet niet welke leuk zijn: KLB / Slowchats.
[..]
JR-Style-93 zei gisteren ook al dat het daar best gezellig is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Zelf zit ik in GRTD. Zat eerst in Relaties SC, maar die gesprekken zijn tegenwoordig vaak slaapverwekkend.
JR zit daar dagelijks inderdaad.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:39 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
JR-Style-93 zei gisteren ook al dat het daar best gezellig is.Misschien toch maar eens kijken binnenkort. Hou je m'n handje vast? Is eng, nieuwe mensen ontmoeten.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:40 schreef Fera het volgende:
[..]
JR zit daar dagelijks inderdaad.We bijten niet hoor. Al kan ik natuurlijk niet voor iedereen spreken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |