Correct. Gelukkig zijn @LXIV en ik de stand van soldaat al zeker 30 jaar ontstegen.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:05 schreef TwenteFC het volgende:
Soldaten moeten ook gewoon luisteren, niet spreken.
quote:
Je bent precies op tijdquote:Op maandag 15 juni 2026 23:03 schreef timmmmm het volgende:
bedtijd. liefde naar mijn homeboy straatcommando. (en @:sp3c )
@Masberum is er voorbij gok ikquote:
Heb er wel genoeg aan de andere kant van de tafel gehad die moeite had met 'terugkeer in de burgerij'.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
zeg me dat je niet in dienst bent geweest zonder te zeggen dat je niet in dienst bent geweest
quote:Op maandag 15 juni 2026 23:06 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je valt niet zonder reden op, in de extreme mate dat je dat doet. Dat is niks slechts bedoeld naar jou als persoon zelf. Maar hoe juist jij het op kan nemen voor de users die tegen het beleid zijn. Ik zou jou direct de laan uit sturen als ik de macht had. Wat denk je wel niet?
quote:
quote:
quote:
Ja, er was vanaf beide zijdes geen enkele ruimte voor een mening die afweek van het gewenste narratief, zelfs niet wanneer deze puur feitelijk was of volkomen logisch onderbouwd. Dat er weinig respect was voor een professionele opinie vond ik nog niet eens zo erg, want dit is het internet en enkel status IRL betekent niets tot weinig. Maar argumenten of feiten zouden dat wel moeten doen.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:02 schreef AchJa het volgende:
Gisteravond zag ik een DM van SC voorbijkomen, heb de hele feitelijke aanleiding compleet gemist aangezien ik in het buitenland (NATO) zit atm.
Anyway, jammer dat 1 van de weinige voice of reasons in (vooral) het Oekraine topic de stekker er uit heeft getrokken. Ik ben/was daar ondertussen ook al niet meer zo vaak te vinden vanwege redenen die @:LXIV al heeft lopen benoemen. Saillant detail daarbij is wel dat @:LXIV en ondergetekende de enige actief dienende militairen zijn in dat topic maar wij wel een shitload aan flak om de oren krijgen vanwege meningen die niet gepruimd worden door een aantal figuren. Straat was iig 1 van de weinigen die eea met een neutrale blik bleef bekijken en niet direct in de vlekken schoot vanwege de username.
Straat, dank voor je inzet al die jaren!
Hoe dan?quote:Op maandag 15 juni 2026 23:07 schreef TwenteFC het volgende:
Heb er wel genoeg aan de andere kant van de tafel gehad die moeite had met 'terugkeer in de burgerij'.
quote:
quote:Op maandag 15 juni 2026 22:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dat vind ik niet
ik vind dat we trollen niet helemaal kapot moeten schelden
quote:
quote:Op maandag 15 juni 2026 22:59 schreef sp3c het volgende:
want we moeten niemand kapot schelden, dat is heel universeel, straatcommandeur. is het met me eens
quote:Op maandag 15 juni 2026 23:00 schreef sp3c het volgende:
maar het gescheld komt wel ergens vandaan
ik kan me de laatste dag dat ik een mikey faked kanker heb weggehaald niet meer herinneren
quote:
Etc. etc. etc.quote:
Beetje sneu om hier mods te gaan lopen framen, doe dit maar gewoon niet meer.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:06 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je valt niet zonder reden op, in de extreme mate dat je dat doet. Dat is niks slechts bedoeld naar jou als persoon zelf. Maar hoe juist jij het op kan nemen voor de users die tegen het beleid zijn. Ik zou jou direct de laan uit sturen als ik de macht had. Wat denk je wel niet?
waarom?quote:Op maandag 15 juni 2026 23:11 schreef -Knapzak- het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Etc. etc. etc.
Dit soort zinloze reacties waarmee je soms pagina's aan topics vult, komt ook over als trolgedrag.
Jochies die het knap lastig vonden dat niet meer alles wat ze moesten doen en denken ze voorgekauwd werd.quote:
volgens mij heb ik gewoon netjens verwoord hoe ik erover denkquote:Op maandag 15 juni 2026 23:12 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jochies die het knap lastig vonden dat niet meer alles wat ze moesten doen en denken ze voorgekauwd werd.
Je bent serieus?quote:Op maandag 15 juni 2026 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje sneu om hier mods te gaan lopen framen, doe dit maar gewoon niet meer.
ugh nog zo eenquote:Op maandag 15 juni 2026 23:14 schreef William_Papadin het volgende:
De tering, dit topic is dus gekaapt en volledig verneukt door een alcoholist met zijn geraaskal, ironischer wordt het niet en des te treuriger dat dit precies het punt van SC bewijst.
Leek me vrij duidelijk toch.quote:
En jij weet zo ontopic te reageren als het jou niet uitkomt.. ow nee wachtquote:Op maandag 15 juni 2026 23:14 schreef William_Papadin het volgende:
De tering, dit topic is dus gekaapt en volledig verneukt door een alcoholist met zijn geraaskal, ironischer wordt het niet en des te treuriger dat dit precies het punt van SC bewijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |