Ik ook niet de afgelopen 11 jaar in elk gevalquote:Op maandag 15 juni 2026 22:46 schreef RedShoe het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat er ooit een FA of mod op anoniem ging.
jij denkt dat er maar 1 topic ontspoort?quote:Op maandag 15 juni 2026 22:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dus het ontsporen van 1 topic is 1 groot drama?
Zegt misschien wat over de nieuwe generatie FA'squote:Op maandag 15 juni 2026 22:47 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ik ook niet de afgelopen 11 jaar in elk geval
quote:
Je laatste post zelfs. Ik zeg nergens dat er maar 1 topic ontspoort.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij denkt dat er maar 1 topic ontspoort?
lol
Persoonlijk weinig met hem aan de stok gehad, of haast niet eigenlijk.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:10 schreef Droopie het volgende:
Straatcommando, bedankt voor je jarenlange inzet, we zullen je nooit vergeten
Zegt me niks.quote:
@AlwaysHappyquote:Op maandag 15 juni 2026 22:46 schreef RedShoe het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat er ooit een FA of mod op anoniem ging.
niemand zegt datquote:Op maandag 15 juni 2026 22:50 schreef Masberum het volgende:
[..]
[..]
Je laatste post zelfs. Ik zeg nergens dat er maar 1 topic ontspoort.
is wel antwoord op je vraagquote:
Zo nieuw zijn die allemaal niet. Op 1 na denk ik.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:48 schreef Masberum het volgende:
[..]
Zegt misschien wat over de nieuwe generatie FA's
2nd thisquote:Op maandag 15 juni 2026 22:06 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Danny in FB / Suggestie: Update (volg)topic ontwikkeling forum
Wanneer er over een paar jaar, of een paar maanden, weer eens in FB geklaagd en gejammerd wordt dat het zo slecht gaat met FOK! en dat niemand zich nog in wil zetten, en of we maar weer geld willen geven. Dan hoop ik dat men zich deze post herinnert, en beseft hoe mensen die jarenlang vrijwillig hun best doen om het forum te modereren behandeld worden.
Mods zijn sowieso wel vaker op anoniem gegaan. Maar ik snap de aantrekkingskracht daar niet zo van. Kijk ik kan me best voorstellen dat je ruzie krijgt en zegt 'als het zo moet krijg je de tering maar' en acuut stopt met modden. Maar ik vind dan 'anoniem gaan' meteen zo'n schreeuw om aandacht.quote:
quote:Op maandag 15 juni 2026 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
Kan dit topic niet dicht? Alles is gezegd.
quote:Op maandag 15 juni 2026 22:53 schreef Tengano het volgende:
Of zou dit gewoon een trolletje zijn van SC en Danny om FOK! even in de actualiteit te krijgen?
ja ho even, dit moet je dus niet zeggen als ik net een half A4'tje tik. Sta ik weer voor lulquote:Op maandag 15 juni 2026 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
Kan dit topic niet dicht? Alles is gezegd.
Volgens mij heb ik het nieuwsbericht op nu.nl gemist.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:53 schreef Tengano het volgende:
Of zou dit gewoon een trolletje zijn van SC en Danny om FOK! even in de actualiteit te krijgen?
wat?quote:
Dit met name.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
zolang users als jij op deze manier blijven reageren op (al dan niet vermeende) trollen blijven topics ontsporen
normaliter haal ik het weg maar je legt de vinger wel heel mooi op de zere plek
Ik ken die pijn.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ja ho even, dit moet je dus niet zeggen als ik net een half A4'tje tik. Sta ik weer voor lul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |