Als je in nws zinvolle bijdrage met referenties heden ten dage snel ondergesneeuwd worden door trollen en reacties daarop dan vraag je je als user ook af waarom zou ik hier in nws nog zinvolle reacties geven. Als de rest van de trollen en reacties daarop ook blijven staan.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Introspectie betekent dat je jezelf de vraag stelt. Dus niet "waarom verzieken andere users dit forum?"
Vraag jezelf af of je bijdrage zinvol is of slechts clickbait, dat zou al een hoop schelen.
Laatste bericht van Straat had over de 60 likes voordat hij op anoniem ging. Die zijn ook weg.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:30 schreef mitt het volgende:
Wel bijzonder jammer dat hij helemaal op anoniem is gegaan.
Zoveel tijd en energie hier gespendeerd, nu allemaal weg..
Is dat nog terug te draaien eigenlijk?
De likes of de users van de likesquote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:35 schreef Iceage het volgende:
[..]
Laatste bericht van Straat had over de 60 likes voordat hij op anoniem ging. Die zijn ook weg.
Verbaast me niets. Dat waren er nog veel meer geworden.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:35 schreef Iceage het volgende:
[..]
Laatste bericht van Straat had over de 60 likes voordat hij op anoniem ging. Die zijn ook weg.
Outen en publiekelijk shamen van interne critici, vijandbeeld creëeren, sterke top-down structuur, "ze" willen ons slopen narratief. Dat doet me ergens aan denken. Het heeft iets cult achtigs.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Danny die meent een trouwe diender publiekelijk bij de enkels af te moeten zagen. L'histoire se répète.
straatcommando. begreep dingen. Eeuwig zonde weer.
Je bent niet de eerste die het zegt.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 08:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Plottwist: de grootste trolls zijn allemaal kloontjes van dezelfde persoon.
Volgens mij is dat omdat al zijn geschiedenis naar de user #Anoniem worden verplaatst.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:35 schreef Iceage het volgende:
[..]
Dat is niet waar, die staan er gewoon nog.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:35 schreef Iceage het volgende:
[..]
De mods die hier tot hun middel in de drek zitten geven zelf ook aan dat het dweilen met de kraan open is. Maar volgens Danny is het aanpakken van het groepje dat alleen maar komt om de boel te ontregelen exact hetzelfde als iedereen met een ietwat afwijkende mening eruit te schoppen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als je in nws zinvolle bijdrage met referenties heden ten dage snel ondergesneeuwd worden door trollen en reacties daarop dan vraag je je als user ook af waarom zou ik hier in nws nog zinvolle reacties geven. Als de rest van de trollen en reacties daarop ook blijven staan.
Ik zie ze niet meer. Jij wel ? vreemd.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is niet waar, die staan er gewoon nog.
Kritiek prima vind ik, maar laten we het wel bij de feiten houden.
Vanaf m’n telefoon zijn ze niet zichtbaar, maar zag eerder een screenshot van een pc waar ze wel zichtbaar waren. Volgens mij zit daar een verschil inquote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:46 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik zie ze niet meer. Jij wel ? vreemd.
Ik zie ze nog wel, in ieder geval. Zelfs een meer dan in het screenshot dat eerder geplaatst is. Geen idee waar het verschil hem in zit.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:46 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Vanaf m’n telefoon zijn ze niet zichtbaar, maar zag eerder een screenshot van een pc waar ze wel zichtbaar waren. Volgens mij zit daar een verschil in
Nee, op PC evenmin zichtbaar.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:46 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Vanaf m’n telefoon zijn ze niet zichtbaar, maar zag eerder een screenshot van een pc waar ze wel zichtbaar waren. Volgens mij zit daar een verschil in
Misschien voor blauw achter de schermen wel maar voor het zwarte plebs niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[..]
Ik zie ze nog wel, in ieder geval. Zelfs een meer dan in het screenshot dat eerder geplaatst is. Geen idee waar het verschil hem in zit.
Ik zie ze op pc ook niet, misschien dat je ze als mod nog wel ziet.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:46 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik Fok alleen op pc. Heb net even gekeken maar ik zie Anoniem en geen likes meer. Screenshot ook van user anoniem ?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:46 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Da's niet Straat-specifiek, maar bij iedereen die anoniem gaat.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:35 schreef Iceage het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.quote:[..]
Misschien voor blauw achter de schermen wel maar voor het zwarte plebs niet.
Volgens mij verdwijnen de likes die een user heeft ontvangen zodra deze persoon anoniem wordt. Dat is niet alleen bij SC het geval.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er waren ooit tijden in nws dat de simpele oneliners gewoon de prullenbak in gingen en de oneline producerende users op den duur ook verbannen werden maar die tijden zijn helaas al jaren voorbij.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:45 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
De mods die hier tot hun middel in de drek zitten geven zelf ook aan dat het dweilen met de kraan open is. Maar volgens Danny is het aanpakken van het groepje dat alleen maar komt om de boel te ontregelen exact hetzelfde als iedereen met een ietwat afwijkende mening eruit te schoppen.
Intern heeft elke user #ANONIEM ook nog een volgnummer, volgens mij iets met datum-tijd concatenated.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:44 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Volgens mij is dat omdat al zijn geschiedenis naar de user #Anoniem worden verplaatst.
Daarom vermoed ik ook niet dat terugkomen mogelijk is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |