Ja, en ze hadden voor de uitzending al goed contact, en dat is nogsteeds het geval.quote:Op woensdag 20 mei 2026 10:30 schreef Harper het volgende:
Hoera! Bzzonder Jeanine heeft daar doel bereikt. Ze is eindelijk getagd door demammmavan!
Jaaaa hoor!! De knuffels en/of cadeautjes zijn binnen voor Flipje 🥳quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:47 schreef opwegnaar het volgende:
Het wachten is nog op een post van DBM, wat vast weer een dramatisch verhaal is, dat flip en flap weer knuffels hebben uitgezocht en dat ze lekker bij de maccie hebben gegeten...
Volgend jaar samen, met een fles wijn en klompen, naar het boekenbal als bestsellers-auteurs.quote:Op woensdag 20 mei 2026 10:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ja, en ze hadden voor de uitzending al goed contact, en dat is nogsteeds het geval.
Je hoort haar er alleen nooit over, contactmomenten staan niet in de planner.
En bij de uitzending zit ze naast MG, handen op elkaars been, arm om hem heen. Zal wel geregisseerd zijn.
Ik vind haar sowieso altijd een beetje een clowntje met haar make up en altijd die gekke kleding aan. Kan er niks aan doen. Sorry als ik er iemand mee beledig.quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:02 schreef Mallorcameisje het volgende:
En famkoning gaat bloedprikken met een blouse waarvan de de mouwen niet eens dicht/open krijgt. Handig wel 🙃 Haar verwijderde bericht ging over iemand die zij kende die met iemand anders over haar sprak en zij kreeg die berichten gestuurd (ofzo)
Dat zegt AM nu. Terwijl Jeanine verschillende pogingen deed tot contact en een live met de beroemdemammavan, maar AM nooit interesse had.quote:Op woensdag 20 mei 2026 10:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ja, en ze hadden voor de uitzending al goed contact, en dat is nogsteeds het geval.
Je hoort haar er alleen nooit over, contactmomenten staan niet in de planner.
En bij de uitzending zit ze naast MG, handen op elkaars been, arm om hem heen. Zal wel geregisseerd zijn.
AM gaat proeflezen, zou dat dan het boek van Jeanine zijn? Dan hoop ik maar dat ze gaat 'verhaal-proeflezen' en niet 'woord-proeflezen', want foutloos schrijven is niet haar ding.quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:15 schreef Harper het volgende:
[..]
Dat zegt AM nu. Terwijl Jeanine verschillende pogingen deed tot contact en een live met de beroemdemammavan, maar AM nooit interesse had.
Ff gekeken kende hun nog niet maar inderdaad 😂quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:04 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik vind haar sowieso altijd een beetje een clowntje met haar make up en altijd die gekke kleding aan. Kan er niks aan doen. Sorry als ik er iemand mee beledig.
Volgens mij is Jeanine nog niet echt begonnen met schrijven (daar zoekt ze nog "schrijf-huisjes" voor!) dus ik denk het niet.quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:17 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
AM gaat proeflezen, zou dat dan het boek van Jeanine zijn? Dan hoop ik maar dat ze gaat 'verhaal-proeflezen' en niet 'woord-proeflezen', want foutloos schrijven is niet haar ding.
Vreselijk incompetent.quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke "je weet dat dat niet mag" nee Sanneke... dat weet hij niet.. hij krijgt ongeschild speelgoed waar hij nog niet mee om kan gaan en een moeder die komisch "jij bent een boef!" Naar hem schreeuwt!
Krijg altijd zo de kriebels van ouders die dreumesen en peuters verantwoordelijk houden voor hun eigen onkunde.... "toen trok hij ineens die dure vaas van het kastje" ja en hoe lukt dat?
Omdat je zelf zorgt dat ze erbij kunnen!
Nu ook dit boekje... het is een boekje om samen te lezen dus onder toezicht... niet om mee te spelen! Kan wel ... maar als het stuk gaat heb je pech
Kan echt niet iddquote:Op woensdag 20 mei 2026 11:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Nee joh... tatiana van de drieling die dansje doet met naakte dochter en doorzichtig douche gordijn ... hoe bedenk je dat dit ok is voor insta???
Ik woon in zelfde regio... van die 3 spetters die soms uit een verdwaalde wolk vallen word je niet nat hoor...quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:36 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Vreselijk incompetent.
En je kunt niet naar buiten omdat het steeds begint te regenen. Dat de meeste mensen gewoon naar buiten gaan/moeten komt niet in haar op. En maar klagen al binnen zittende 😲
Dat denk ik vaak als ik haar stories zie, het lijkt of ze graag de bff wil zijn van haar meisjes. Niet dat je die naakt filmt maar je snapt vast wat ik bedoel.quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Nee joh... tatiana van de drieling die dansje doet met naakte dochter en doorzichtig douche gordijn ... hoe bedenk je dat dit ok is voor insta???
Ja dat heb je met zo’n volle drukke dag 🤭quote:Op woensdag 20 mei 2026 12:10 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Kinderen staan al met jas aan in de gang en dan pas vraagt AM of ze ook eten en drinken mee moeten? Lekker op tijd vriendin
Bedankt, had het niet doorquote:Op woensdag 20 mei 2026 10:49 schreef Beertjeteddy het volgende:
@:rebel-angel
Je was de laatste. Ik heb even een nieuwe voor je aangemaakt. 😊
Shoppen kan ook vanaf de bank. Hoef ze geen stap buiten te zetten.quote:Op woensdag 20 mei 2026 10:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Nu kan Sanneke niet naar buiten, want regen. Van t weekend kan ze niet naar buiten, want te heet.
Wat zou mijn werkgever daar van vinden, als ik zou zeggen ik kan niet komen want het regent.quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:36 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Vreselijk incompetent.
En je kunt niet naar buiten omdat het steeds begint te regenen. Dat de meeste mensen gewoon naar buiten gaan/moeten komt niet in haar op. En maar klagen al binnen zittende 😲
Vorig jaar kocht ze tijdens hun vakantie nog een regenjas. Misschien moet ze die even opzoeken. Kind regenpakje aan en gaan!quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:36 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Vreselijk incompetent.
Ik ken haar niet dus ik ging even kijken. Maar dat pak van gister ook, je kon gewoon bijna haar borst zien?!quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:04 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik vind haar sowieso altijd een beetje een clowntje met haar make up en altijd die gekke kleding aan. Kan er niks aan doen. Sorry als ik er iemand mee beledig.
Geen idee wat ze gaat schrappen. Ik zit dan te denken aan 2 kaasstroopwafels p/p i.p.v. 4. En voor de kinderen 1 snack bij de patat i.p.v. 3.quote:Op woensdag 20 mei 2026 10:22 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Ik kan haar stories niet luisteren want op werk. Maar wat gaat ze schrappen? Ik moet wel gniffelen maar haar grootspraak dan, maak maar de hoogst mogelijke offerte.
, zoals was voorspeld hierquote:Op woensdag 20 mei 2026 10:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Nu kan Sanneke niet naar buiten, want regen. Van t weekend kan ze niet naar buiten, want te heet.
DBM: Flip mag weer wat uitzoeken, hoeft hij niet naar school?
Ik weet niet of je mijn insinuatie hiermee bedoelde, dat was niet handig. Maar wat jij zegt in de quote hierboven is niet wat ik zei he. Er is ook nooit iemand veroordeeld, ze weet niet wie het is. Bron: mooiste meisje van de klas.quote:Op woensdag 20 mei 2026 08:13 schreef Deisyy het volgende:
Een influencer vergelijken met iemand die is veroordeeld voor kindermisbruik kan echt niet hoor, ik heb de posts en de quotes erop verwijderd.
Ging over de vergelijking tussen ruby franke en AM... voor zover ik weet heeft die niet mee gedaan met mooiste meisjequote:Op woensdag 20 mei 2026 12:58 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je mijn insinuatie hiermee bedoelde, dat was niet handig. Maar wat jij zegt in de quote hierboven is niet wat ik zei he. Er is ook nooit iemand veroordeeld, ze weet niet wie het is. Bron: mooiste meisje van de klas.
Aahdan ging het niet over mij. Kreeg melding dat ze m'n quotes had verwijderd, dus d8 wat is dit nu. Opgelost!quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ging over de vergelijking tussen ruby franke en AM... voor zover ik weet heeft die niet mee gedaan met mooiste meisje
Ze kregen beide een kadootje dus Flipje en Flapje!quote:Op woensdag 20 mei 2026 10:59 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Jaaaa hoor!! De knuffels en/of cadeautjes zijn binnen voor Flipje 🥳
Anders is het zielig voor de anderquote:Op woensdag 20 mei 2026 13:13 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ze kregen beide een kadootje dus Flipje en Flapje!
En beide thuis! Why????
Ik las het meer als wanneer er iets in het ziekenhuis is geweest diegene iets mag uitzoeken en dus nu alleen Flip.quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:13 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ze kregen beide een kadootje dus Flipje en Flapje!
En beide thuis! Why????
😂quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
voor zover ik weet heeft die niet mee gedaan met mooiste meisje
Zei ze nu in dat filmpje met die gescheurde pagina in haar handen, dat dit ook één van de redenen waarom M dus niet naar de bieb kan of versta ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 20 mei 2026 12:36 schreef JeOmaJa het volgende:
Sanneke wil zelf denk ik wel naar buiten maarja Mijan is nu eenmaal een binnenkind…
Wel fijn dat hij zijn Borre boekje niet stuk scheurt, aan de andere kant heeft ze de halve Borre collectie nog onderweg dus als het wel stukgaat heeft ze alweer nieuwe.
Ja dat hoorde ik ookquote:Op woensdag 20 mei 2026 13:24 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Zei ze nu in dat filmpje met die gescheurde pagina in haar handen, dat dit ook één van de redenen waarom M dus niet naar de bieb kan of versta ik dat verkeerd?
Nee hoor, het ging over de post van Iris over Miesquote:Op woensdag 20 mei 2026 13:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ging over de vergelijking tussen ruby franke en AM... voor zover ik weet heeft die niet mee gedaan met mooiste meisje
Ze zoekt gewoon redenen. Te weinig boeken. Geen speelplek. Hij verscheurt boeken. Behalve die van Borre, bijzonder genoeg. Het regent. Waait. Is te warm. Binnenkind (alsof de bieb in de openluchtmuseum is..).quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:24 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Zei ze nu in dat filmpje met die gescheurde pagina in haar handen, dat dit ook één van de redenen waarom M dus niet naar de bieb kan of versta ik dat verkeerd?
Ze heeft eerder ook aangegeven dat ze beide iets krijgen bij ieder ziekenhuis bezoek... ik lees het nu ook als beide eigenlijkquote:Op woensdag 20 mei 2026 13:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik las het meer als wanneer er iets in het ziekenhuis is geweest diegene iets mag uitzoeken en dus nu alleen Flip.
Wanneer is die veroordeeld voor misbruik dan?quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:31 schreef Earring het volgende:
[..]
Nee hoor, het ging over de post van Iris over Mies
Nee, dat ging over mijn opmerking dat ik in het boek van dochter Franke zo veel herkende.quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:31 schreef Earring het volgende:
[..]
Nee hoor, het ging over de post van Iris over Mies
Inderdaad. Of zoals altijd Guus z'n bord met eten klaarzetten terwijl ie er nog niet is. Hij zal best er bijna zijn of al binnenkomen, maar zoals nu bijvoorbeeld moet ie eerst z'n natte spullen (natuurlijk) opruimen en AM vertellen "wie hij vandaag had" (*paard). Zet het eten gewoon even in de warme oven en zet het neer als ie er klaar voor is, in plaats dat ie (half) koud eten krijgt.quote:Op woensdag 20 mei 2026 12:10 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Kinderen staan al met jas aan in de gang en dan pas vraagt AM of ze ook eten en drinken mee moeten? Lekker op tijd vriendin
Geen probleem.quote:
Ja altijd die rare kledingkeuze en rare make-up keuze. En ik trek haar stem echt heel slecht, maar ik denk niet dat iemand daar iets aan kan doen.quote:Op woensdag 20 mei 2026 12:33 schreef Mirp het volgende:
[..]
Ik ken haar niet dus ik ging even kijken. Maar dat pak van gister ook, je kon gewoon bijna haar borst zien?!
Ik heb het boek van de dochter niet gelezen, maar de (Amerikaanse) titel vond ik opvallend en ik heb een paar interviews met de (nu volwassen) kinderen gezien. Ik heb deze niet af kunnen kijken, want ik wil er verder niet aan denken wat wellicht, eventueel en misschien kan gebeuren bij de meest uiteenlopende fluflu accounts waar ik dagelijks naar zit te kijken; de herkenning is niet te negeren.quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:54 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Nee, dat ging over mijn opmerking dat ik in het boek van dochter Franke zo veel herkende.
Vind ik ook altijd bijzonder, wacht ermee totdat hij aan tafel zit! Nu is het eten gewoon koud.quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:56 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Inderdaad. Of zoals altijd Guus z'n bord met eten klaarzetten terwijl ie er nog niet is. Hij zal best er bijna zijn of al binnenkomen, maar zoals nu bijvoorbeeld moet ie eerst z'n natte spullen (natuurlijk) opruimen en AM vertellen "wie hij vandaag had" (*paard). Zet het eten gewoon even in de warme oven en zet het neer als ie er klaar voor is, in plaats dat ie (half) koud eten krijgt.
Die afzakkende blouse bij de schouder is zo'n genante vertoning en dan heeft ze ook nog eens een manier van praten dat ik me weleens afvraag of ze high is, dat het een toneelstukje is of dat ze gewoon zo is. Hoe dan ook, genant om jezelf zo te willen presenteren over de rug van je jonge kinderen.quote:Op woensdag 20 mei 2026 12:33 schreef Mirp het volgende:
[..]
Ik ken haar niet dus ik ging even kijken. Maar dat pak van gister ook, je kon gewoon bijna haar borst zien?!
Nee het ging niet over jouw post, maar bij dit soort vragen kan je me altijd een dm sturen of het even in Feedback vragen hoor SHO / [SHO FB] The SHO goes on Want nu ontstaat er in het topic weer een discussie over.quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:05 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Aahdan ging het niet over mij. Kreeg melding dat ze m'n quotes had verwijderd, dus d8 wat is dit nu. Opgelost!
Ik moest ook een paar keer luisteren maar dat is inderdaad wat ze zegt😆quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:24 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Het is gewoon wederom een aanloop naar tikkies. Zo doet ze het elke keer. Miepen dat het toch wel te duur is, dus dan doe je straks een tikkie open, want er zijn volgers zat die haar haar droomdag gunnen en dus geld gaan storten. Zo ging het met de fiets en de verhuizing ook, om dan daarna te zeggen 'we hebben het niet slecht, we hebben genoeg blabla'. Het is gewoon uitgekookt en de gevers die erin trappen zijn gewoon dom.quote:Op woensdag 20 mei 2026 14:40 schreef Kaatje35 het volgende:
Sanneke vindt het moeilijk zoveel geld uit te geven aan de bruiloft.
Ondanks dat het wel kan hoor.
Dan misschien toch liever aan een mooie reis.
Of dat ze het nog een jaartje uitstellen zodat ze nog wat kunnen sparen.
Ze heeft nog geen sponsordeals, dat is wel duidelijk.
Dat stomme make-up op doen ook terwijl je in de camera gewoon zit te zwetsen over onzin.
Aááál die boekjes op de grond. Kind weet niet eens wat hij ermee moet.
Trek je jas aan en ga fietsen met dat kind.
Ja maar hij loopt voor he, voor zijn leeftijd, dus hij leest al echte boeken. Ze kan hem ook gewoon die boekjes niet in zijn handen geven en het voorlezen. Dat heeft niemand verteld denk ik.quote:Op woensdag 20 mei 2026 14:36 schreef JeOmaJa het volgende:
[..]
Ik moest ook een paar keer luisteren maar dat is inderdaad wat ze zegt😆
Eerlijk, mijn jongste was altijd heel enthousiast met boekjes maar op deze leeftijd had hij gewoon boekjes die bij zijn leeftijd pasten… die kartonnen boekjes dus🤣
Het boek is een aanrader. Ik stuur je wel even een privébericht.quote:Op woensdag 20 mei 2026 14:06 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik heb het boek van de dochter niet gelezen, maar de (Amerikaanse) titel vond ik opvallend en ik heb een paar interviews met de (nu volwassen) kinderen gezien. Ik heb deze niet af kunnen kijken, want ik wil er verder niet aan denken wat wellicht, eventueel en misschien kan gebeuren bij de meest uiteenlopende fluflu accounts waar ik dagelijks naar zit te kijken; de herkenning is niet te negeren.
Ik ben er pas mee gestopt om haar te volgen nu ze elke keer haar make-up en zalfjes promoot en die stomme a head repen , en ind haar huis wat bijna allemaal gesponsord isquote:Op woensdag 20 mei 2026 12:42 schreef AnnArt het volgende:
Drielingmoeder Sien claimt dat ze drie uur per dag bezig is met insta.... tuuurlijk meid. Sponkeukens, banken, vloerkleden en behang uitzoeken zeker.
(Zeurt ook dat ze te weinig zichtbaar is.)
Het komt op mij absoluut niet zorgzaam over, mocht dat haar bedoeling ermee zijn, maar dwingend en geforceerd.quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:56 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Inderdaad. Of zoals altijd Guus z'n bord met eten klaarzetten terwijl ie er nog niet is. Hij zal best er bijna zijn of al binnenkomen, maar zoals nu bijvoorbeeld moet ie eerst z'n natte spullen (natuurlijk) opruimen en AM vertellen "wie hij vandaag had" (*paard). Zet het eten gewoon even in de warme oven en zet het neer als ie er klaar voor is, in plaats dat ie (half) koud eten krijgt.
Ik blijf het raar vinden dat dat bord op tafel staat koud te zijn , terwijl iedereen er langsloopt.quote:Op woensdag 20 mei 2026 14:53 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Het komt op mij absoluut niet zorgzaam over, mocht dat haar bedoeling ermee zijn, maar dwingend en geforceerd.
Zou hij nooit eens hebben gezegd dat hij zelf z'n eten opwarmt als hij thuis komt omdat hij niet precies weet hoe laat hij thuis is of misschien eerst wil douchen en pas later eten? Of kan dat niet omdat Am dan niet weet hoelaat ze klaar moet staan met de camera.
Ja maar dan moet ze voorlezen he.. het is makkelijker om hem zelf die boekjes te geven dan hoeft zij niets te doen.quote:Op woensdag 20 mei 2026 14:51 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ja maar hij loopt voor he, voor zijn leeftijd, dus hij leest al echte boeken. Ze kan hem ook gewoon die boekjes niet in zijn handen geven en het voorlezen. Dat heeft niemand verteld denk ik.
Precies zoals je zegt. Het staat er ook altijd als een plaatje bij; mooi opgemaakt bord, toetje, bijgerecht. Gewoon mooi op de foto maar jammer dat ie het afgekoeld en half opgedroogd moet opeten. En douchen kan alleen als het zijn geplande dag is; net als bij L en J 🥴.quote:Op woensdag 20 mei 2026 14:53 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Het komt op mij absoluut niet zorgzaam over, mocht dat haar bedoeling ermee zijn, maar dwingend en geforceerd.
Zou hij nooit eens hebben gezegd dat hij zelf z'n eten opwarmt als hij thuis komt omdat hij niet precies weet hoe laat hij thuis is of misschien eerst wil douchen en pas later eten? Of kan dat niet omdat Am dan niet weet hoelaat ze klaar moet staan met de camera.
Ik ben wel benieuwd wat zij een mooie reis vindt. Naar een vakantiepark met binnenspeeltuin in Frankrijk?quote:Op woensdag 20 mei 2026 14:40 schreef Kaatje35 het volgende:
Sanneke vindt het moeilijk zoveel geld uit te geven aan de bruiloft.
Ondanks dat het wel kan hoor.
Dan misschien toch liever aan een mooie reis.
Of dat ze het nog een jaartje uitstellen zodat ze nog wat kunnen sparen.
Ze heeft nog geen sponsordeals, dat is wel duidelijk.
Dat stomme make-up op doen ook terwijl je in de camera gewoon zit te zwetsen over onzin.
Aááál die boekjes op de grond. Kind weet niet eens wat hij ermee moet.
Trek je jas aan en ga fietsen met dat kind.
Net als B van Judith die al B boeken leest terwijl hij nog in groep 3 zit. Speaking off is Judith alweer terug?quote:Op woensdag 20 mei 2026 14:51 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ja maar hij loopt voor he, voor zijn leeftijd, dus hij leest al echte boeken. Ze kan hem ook gewoon die boekjes niet in zijn handen geven en het voorlezen. Dat heeft niemand verteld denk ik.
Ik ook nietquote:Op woensdag 20 mei 2026 15:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
😳 zie niets... zelfs helemaal niet meer
Tja... eigenlijk heb ik dat al een tijdje met alles wat Debbie doet 🤷 alles net niet dus why?!quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:27 schreef Applepony het volgende:
Insta openen en Debbies voorhoofd vol in beeld. Why??
Ik zie haar wel nu.quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:18 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Net als B van Judith die al B boeken leest terwijl hij nog in groep 3 zit. Speaking off is Judith alweer terug?
Ja ik zat er ook naar te kijken. Deze vrouw is echt niet goed hoor.quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:27 schreef Applepony het volgende:
Ze heeft geen magnetron. Maar de oven is daar zowat altijd aan en dus nog warm. Daar zet ze het ook niet in.quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:01 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik blijf het raar vinden dat dat bord op tafel staat koud te zijn , terwijl iedereen er langsloopt.
Je kunt als je zelf klaar bent met eten het bord toch ook al vast in de magnetron zetten Dan hoest of spuugt er in ieder geval niemand in
De zuignap is versleten, even naar de praxis om een nieuwe te kopenquote:Op woensdag 20 mei 2026 13:50 schreef AnnArt het volgende:
Ohjee, stoppen nu. Voor het weer van misverstanden aan elkaar hangt en het uit de hand loopt #misbruik
Iets anders: let u allen op? Sanneke staat. Ze is herrezen van haar fluit op de bank. 🥳🥳🥳
En als je weet dat je kind boekjes kapot scheurt dan geef je hem toch alleen van die stevige kartonnen boekjes en bewaar je deze voor het voorlezen? Het maakt een kind van die leeftijd natuurlijk weinig uit wat voor boekje het precies is, hij vindt het gewoon leuk om ergens in te bladeren. Ook zo typisch dat hij een keer enthousiast gereageerd heeft op een Borre boekje en nu meteen de hele collectie aangeschaft moet worden. Volgende week is het weer een ander boekje waar ie enthousiast op reageert.quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:07 schreef JeOmaJa het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ze voorlezen he.. het is makkelijker om hem zelf die boekjes te geven dan hoeft zij niets te doen.
En dan heeft ze weer iets om te klagen/huilen dat ze het zo zonde vindt als een boekje stuk gaat.
Gelukkig heeft ze zo te zien van een volger allemaal boekjes gekregen, kan ze die straks ook weer op Vinted zetten.
Dat heb ik dan gemist. Laat geen kans onbenut om geld uit te gevenquote:Op woensdag 20 mei 2026 13:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze heeft eerder ook aangegeven dat ze beide iets krijgen bij ieder ziekenhuis bezoek... ik lees het nu ook als beide eigenlijk
Omdat dr haar uitvalt door de afval spuitjes 😉quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:27 schreef Applepony het volgende:
Oh echt? Ik zie alles gewoon weerquote:Op woensdag 20 mei 2026 15:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
😳 zie niets... zelfs helemaal niet meer
Ik ook, ben benieuwd of er nog een uitleg komt👀quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Oh echt? Ik zie alles gewoon weer
Geen magnetron? Dat is toch juist handig met een gezin en zeker met oudere kinderen.quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:43 schreef Shuri het volgende:
[..]
Ze heeft geen magnetron. Maar de oven is daar zowat altijd aan en dus nog warm. Daar zet ze het ook niet in.
Ze hebben een stoomoven (al zie ik die nooit meer in beeld), waar je heel makkelijk eten in kunt opwarmen. We laten de pannen altijd staan en degenen die laat zijn regelen het zelf allemaal verder.quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:59 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Geen magnetron? Dat is toch juist handig met een gezin en zeker met oudere kinderen.
Ja terwijl er in de verhaaltjes van Borre veel subtiele humor zit die totaal langs een dreumes (en z'n moeder misschien ook😅) heen gaan.quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:49 schreef Moondance het volgende:
[..]
En als je weet dat je kind boekjes kapot scheurt dan geef je hem toch alleen van die stevige kartonnen boekjes en bewaar je deze voor het voorlezen? Het maakt een kind van die leeftijd natuurlijk weinig uit wat voor boekje het precies is, hij vindt het gewoon leuk om ergens in te bladeren. Ook zo typisch dat hij een keer enthousiast gereageerd heeft op een Borre boekje en nu meteen de hele collectie aangeschaft moet worden. Volgende week is het weer een ander boekje waar ie enthousiast op reageert.
We weten niet hoeveel ze wil uitgeven hè? Ze zei dat de offerte zowat het dubbele was van wat ze in hun hoofd hadden, dat ze gaan schrappen in de offerte, maar tegelijk doet ze uitschijnen dat ze wel meer kan betalen dan wat ze wil uitgeven. Dus er is reserve? Ik vraag me dan af waar die vandaan komt, als je moet schooien voor de verhuizing. Dan had je daar toch ook wel geld voor? Of is er op zo'n korte tijd een paar duizend euro gespaard?quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:29 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik heb de stories van Sanneke nog eens geluisterd en ik ben echt verbaasd dat zij overweegt zoveel geld uit te geven aan een trouwerij terwijl ze al tijden een grotere auto wil. Ik zou het echt wel weten.
Geld gekregen voor de bruiloftquote:Op woensdag 20 mei 2026 16:35 schreef MonaB het volgende:
[..]
We weten niet hoeveel ze wil uitgeven hè? Ze zei dat de offerte zowat het dubbele was van wat ze in hun hoofd hadden, dat ze gaan schrappen in de offerte, maar tegelijk doet ze uitschijnen dat ze wel meer kan betalen dan wat ze wil uitgeven. Dus er is reserve? Ik vraag me dan af waar die vandaan komt, als je moet schooien voor de verhuizing. Dan had je daar toch ook wel geld voor? Of is er op zo'n korte tijd een paar duizend euro gespaard?
Klopt, maar ze heeft het gehad over 11 kinderen, ouders van de kinderen, mensen zonder kinderen, wederzijdse ouder(s). Dan gok ik toch gauw op minimaal 35/40 personen. Ga ik uit van een bedrag p/p van 75 euro en dan gok ik dat ik aan de lage kant zit. Dan de kleding, videograaf, stylist, kapper, bloemen. Al met al denk ik minimaal 10.000 euro. Daar zou ik liever een goede en grotere auto voor kopen. Maar wie weet hoeven ze niet te kiezen en doen ze beide. Zou mij niet verbazen.quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:35 schreef MonaB het volgende:
[..]
We weten niet hoeveel ze wil uitgeven hè? Ze zei dat de offerte zowat het dubbele was van wat ze in hun hoofd hadden, dat ze gaan schrappen in de offerte, maar tegelijk doet ze uitschijnen dat ze wel meer kan betalen dan wat ze wil uitgeven. Dus er is reserve? Ik vraag me dan af waar die vandaan komt, als je moet schooien voor de verhuizing. Dan had je daar toch ook wel geld voor? Of is er op zo'n korte tijd een paar duizend euro gespaard?
Als ik iedere maand zowat een spuit in mijn anus moet wil ik ook minimaal een boomhut!quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:51 schreef Lipisu het volgende:
Dbm : kids mogen een cadeau(tje)
Lego boomhut, ruim ¤50
Nee nee, dat willen ze betalen van oma's erfenis die door haar neus is geboord!quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Klopt, maar ze het gehad over 11 kinderen, ouders van de kinderen, mensen zonder kinderen, wederzijdse ouder(s). Dan gok ik toch gauw op minimaal 35/40 personen. Ga ik uit van een bedrag p/p van 75 euro en dan gok ik dat ik aan de lage kant zit. Dan de kleding, videograaf, stylist, kapper, bloemen. Al met al denk ik minimaal 10.000 euro. Daar zou ik liever een goede en grotere auto voor kopen. Maar wie weet hoeven ze niet te kiezen en doen ze beide. Zou mij niet verbazen.
Sparen bestaat volgens mij niet in hun woordenboekje.quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:35 schreef MonaB het volgende:
[..]
Ik denk 100% dat Sanneke's moeder en/of Dions ouders dit (gedeeltelijk) betalen of ze hiervoor een bedrag hebben gekregen.quote:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar heeft ze ooit gedeeld waarom hij op die plek botox krijgt?quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:58 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Als ik iedere maand zowat een spuit in mijn anus moet wil ik ook minimaal een boomhut!
Misschien kregen we daarom die gare story erna. Jeetje waarom zou je zoiets posten. Dacht dat alleen echte Boomers zoiets posten, vanuit die hoek van het gezicht.quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:44 schreef Lipisu het volgende:
Moest wel even lachen om Debbie...
Liam heeft een stempel gekregen🤣
Leuk voor het kereltje natuurlijk maar zou Debbie daar ook haar stempels halen?
Ik vind het wel bizar hoor... waar doen ze alles van?? Kijk Debbie koopt zich suf maar Roy heeft een goed betaalde baan.. meeste van die big spender thuis blijf troela's hebben een man met goed inkomen.. maar dion heeft een simpele baan.. geen bizar inkomen 🤷 en toch spendeert ze meer aan boodschappen dan ik... (gezin van 5) en koopt ze dagelijks meuk 🤷quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Klopt, maar ze het gehad over 11 kinderen, ouders van de kinderen, mensen zonder kinderen, wederzijdse ouder(s). Dan gok ik toch gauw op minimaal 35/40 personen. Ga ik uit van een bedrag p/p van 75 euro en dan gok ik dat ik aan de lage kant zit. Dan de kleding, videograaf, stylist, kapper, bloemen. Al met al denk ik minimaal 10.000 euro. Daar zou ik liever een goede en grotere auto voor kopen. Maar wie weet hoeven ze niet te kiezen en doen ze beide. Zou mij niet verbazen.
Veel meer! Mijn dochter is pas getrouwd met alles er op en er aan en die was echt veel meer kwijt dan 10.000 euro hoorquote:Op woensdag 20 mei 2026 16:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ja, staat nog steeds op internet. Googlen op haar naam en wat trefwoorden?quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:03 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar heeft ze ooit gedeeld waarom hij op die plek botox krijgt?
Zo blij was ze! Echt, wacht gewoon tot je thuis ben.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:10 schreef Huisopdehoek het volgende:
Kon Judith echt niet even wachten tot ze niet meer op de fiets zat én er minder herrie was door de wind?
Zeker is ergens een heel blog van inclusief foto's zonder hartjes 😳 leuk als ze hem straks in de brugklas gaan googlen 👍quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:03 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar heeft ze ooit gedeeld waarom hij op die plek botox krijgt?
Nee, zo verslaafd is ze dusquote:Op woensdag 20 mei 2026 17:10 schreef Huisopdehoek het volgende:
Kon Judith echt niet even wachten tot ze niet meer op de fiets zat én er minder herrie was door de wind?
Haar posts (stiekeme reclame, want zij zet er geen #ad of #betaaldesamenqerking bij) zijn ook zo random en out of tune. Ik vind haar geen lichtend voorbeeld voor cremepjes of een bijzonder interieur.quote:Op woensdag 20 mei 2026 14:52 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik ben er pas mee gestopt om haar te volgen nu ze elke keer haar make-up en zalfjes promoot en die stomme a head repen , en ind haar huis wat bijna allemaal gesponsord is
De hoogste offerte, en dan jezelf voor schut zetten omdat wat jij dacht dat het hoogste bedrag was, pas de helft was wat de locatie offreert. Dan heb je, ondanks al die socials die je kijkt, dus geen idee wat het tegenwoordig kost.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik vind het wel bizar hoor... waar doen ze alles van?? Kijk Debbie koopt zich suf maar Roy heeft een goed betaalde baan.. meeste van die big spender thuis blijf troela's hebben een man met goed inkomen.. maar dion heeft een simpele baan.. geen bizar inkomen 🤷 en toch spendeert ze meer aan boodschappen dan ik... (gezin van 5) en koopt ze dagelijks meuk 🤷
Hoe? Hebben deze mensen niet een extreme schuld ergens?? En die bruiloft "doe maar hoogste offerte!" Waarvan?? Gaan al die mensen komen? Wil je überhaupt zoveel spenderen aan mensen die je dus nooit ziet?? Zo zonde!
Wij zijn heel klein getrouwd en hebben wel een heel groot feest gegeven maar alleen met mensen die we vaak zien! Dus geen vage tante die we altijd 14 jaar niet gezien hadden.. weet het niet meer precies maar waren ook tegen de 10.000 kwijt inclusief entertainment en onbeperkt eten en drinken
Ik vraag me dit ook af. Volgde ze vroeger in de tijd van hun beautyblog, maar ben ze later gaan ontvolgen omdat ik het niet boeiend meer vond. Heb altijd het idee dat het een beetje bezigheidstherapie is(onder ‘werktijd’ sporte , uitgebreid koken etc..) maar er zal toch wel wat binnen moeten komen nu Tien gescheiden is?quote:Op woensdag 20 mei 2026 14:19 schreef AnnArt het volgende:
Zouden Wil en Tien nu nog zo'n riant fluflu-inkomen hebben? Waar houden zij zich feitelijk mee bezig, behalve besties zijn en iedere dag sporten?
Ik zit er naar te kijken en dan denk ik toch "had je er geen verwarmd zwembad van kunnen maken".quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:41 schreef Lynnyl het volgende:
Het zwembad van de Nagelkerkjes ziet er nog altijd groezelig uit. Dan kan je met je schepnetje kikkers en kikkervisjes gaan staan scheppen, maar zo'n bad zou eigenlijk kraakhelder moeten zijn. Maar Jan boeit het niet, en Sofie nog minder want die gaat alleen in de jacuzzi.
Het mag toch nog wel warmgemaakt worden ?quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:43 schreef Shuri het volgende:
[..]
Ze heeft geen magnetron. Maar de oven is daar zowat altijd aan en dus nog warm. Daar zet ze het ook niet in.
Dat vraag ik me daar altijd af. Pak het in folie in, of in een hooimadam, of zoek iets uit bij die kookwinkel in Rotterdam waar ze altijd reclame voor maakt. Die hebben vast ook wel iets als warmhouders. Maar zo'n koude prak die zo op tafel staat, mijn honger zou echt over zijn. Zelfs na het sporten of paardrijden.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:48 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Het mag toch nog wel warmgemaakt worden ?
😂😂quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:58 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Als ik iedere maand zowat een spuit in mijn anus moet wil ik ook minimaal een boomhut!
Ik kan geen verschil zien , met of zonder crème .quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:32 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Haar posts (stiekeme reclame, want zij zet er geen #ad of #betaaldesamenqerking bij) zijn ook zo random en out of tune. Ik vind haar geen lichtend voorbeeld voor cremepjes of een bijzonder interieur.
En om er dan zelf voor te sparen komt natuurlijk niet in haar op. Hoe had ik dat ook kunnen denken?quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:00 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Nee nee, dat willen ze betalen van oma's erfenis die door haar neus is geboord!
Die was voor de auto!
Ja bah koud eten is niet lekkerquote:Op woensdag 20 mei 2026 17:51 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Dat vraag ik me daar altijd af. Pak het in folie in, of in een hooimadam, of zoek iets uit bij die kookwinkel in Rotterdam waar ze altijd reclame voor maakt. Die hebben vast ook wel iets als warmhouders. Maar zo'n koude prak die zo op tafel staat, mijn honger zou echt over zijn. Zelfs na het sporten of paardrijden.
Ik ben nog steeds uitgegaan van heel minimaal.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:10 schreef Earring het volgende:
[..]
Veel meer! Mijn dochter is pas getrouwd met alles er op en er aan en die was echt veel meer kwijt dan 10.000 euro hoor
Alleen waren daar geen kinderen bij en zij hadden het geld er voor over. Was ook echt een prachtige dag en geen gezeik achteraf wat ik bij Sanneke wel zie gebeuren. Want die zeurt al over de offerte
Ze heeft letterlijk gezegd dat iemand haar erfenis heeft gestolen.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:39 schreef Cattolica het volgende:
Het zou mij ook niet verbazen dat Sanneke en Dion financieel een heel stuk ruimer zitten, dan iemand kan bedenken (denkend aan Dion's alleenverdiener salaris en Sanneke's klik-op-de-link inkomen). Maar ik denk ook dat ze niet zomaar vrijuit toegang hebben tot dit geld. Ze krijgen het wellicht bijvoorbeeld in de vorm van een toelage of dat ze een grote(re) uitgave moeten verantwoorden. En ik denk niet dat zijn ouders en/of haar moeder de vrijgevige donoren zijn. Ik denk wel dat het uit een erfenis komt, van Sanneke's kant, en daar kan ik wel een paar combinatie's op bedenken. Ik denk dat haar uitspraak "dat de erfenis door haar neus is geboord" niet per se betekent dat ze niets heeft gekregen. Ik denk dat ze het niet op de haar gewenste manier heeft gekregen (voorwaardelijk in plaats van in één keer). Complete aanname maar het is de enige waarin ik geloof.
Ze heeft wel meer gezegd/overdreven.quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:03 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze heeft letterlijk gezegd dat iemand haar erfenis heeft gestolen.
Tien vraag ik me af want ik zou niet weten waarom ze anders in de afgelopen twee jaar geen huis heeft gehuurd.quote:Op woensdag 20 mei 2026 14:19 schreef AnnArt het volgende:
Zouden Wil en Tien nu nog zo'n riant fluflu-inkomen hebben? Waar houden zij zich feitelijk mee bezig, behalve besties zijn en iedere dag sporten?
Nee, sparen doen ze alleen voor de leuke dingen en dan vinden ze het nog lastig. Sanneke heeft een enorm gat in haar handen, als het überhaupt nog handen zijn te noemen. Die moet dagelijks kopen om een leegte in haar leven te vullen.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En om er dan zelf voor te sparen komt natuurlijk niet in haar op. Hoe had ik dat ook kunnen denken?
Ik slik weinig wat ze zegt voor zoete koek. Er gaat geen dag voorbij, dat ze dit zegt en dat bedoelt. Sanneke weet heel goed waar ze mee bezig is en ze zal vaak krijgen wat ze hebben wil én er vervolgens over klagen.quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:03 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze heeft letterlijk gezegd dat iemand haar erfenis heeft gestolen.
DBM beweerde zelfs dat de kinderen fastfood kregen in overleg net de kinderarts, want vet zou goed zijn bij deze ziektequote:Op woensdag 20 mei 2026 17:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Zeker is ergens een heel blog van inclusief foto's zonder hartjes 😳 leuk als ze hem straks in de brugklas gaan googlen 👍
Hij heeft iets met zijn darmen waardoor hij verstopt en door de botox relaxt zijn kringspier waardoor hij makkelijker kan poepen.. minder maccie of meer vezels zou ook kunnen helpen.. maar goed wit brood zonder korstjes is lekkerder
Het ziet er smerig uit. De hele tuin ligt er niet mooi bij.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:41 schreef Lynnyl het volgende:
Het zwembad van de Nagelkerkjes ziet er nog altijd groezelig uit. Dan kan je met je schepnetje kikkers en kikkervisjes gaan staan scheppen, maar zo'n bad zou eigenlijk kraakhelder moeten zijn. Maar Jan boeit het niet, en Sofie nog minder want die gaat alleen in de jacuzzi.
Dat gaat wel ver toch die laatste opmerking? Er zal wel geld vanuit familie komen, maar om nou te suggereren dat Dion iets illegaals doet en ze daarom extra geld hebben...quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:09 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Nee, sparen doen ze alleen voor de leuke dingen en dan vinden ze het nog lastig. Sanneke heeft een enorm gat in haar handen, als het überhaupt nog handen zijn te noemen. Die moet dagelijks kopen om een leegte in haar leven te vullen.
Ik vind het bizar hoeveel ze blijven kopen, open tikkies er zijn geweest en nu zeggen dat ze het allemaal wel kunnen betalen. Het zou mij niks verbazen als er een kern van waarheid zit in wat @:Cattolica zegt.
- beschuldig verwijderd -
De tuin was al niet in beste staat toen ze er kwamen wonen, maar het knapt ook niet echt op. Heb ook niet het idee dat ze er zelf veel aan doen. Net als aan het zwembad, brr...quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:15 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Het ziet er smerig uit. De hele tuin ligt er niet mooi bij.
In Spanje hebben ze zelfs een tuinman en een hulp in de huishouding. Zouden ze dan ook in België hebben neem ik aan. Maar de tuin ( en zwembad) ziet er niet uit alsof het goed wordt onderhouden.
Ik geloof dat ook niet hoor. Ik heb hier destijds ook al geschreven dat het voor haar misschien zo voelt omdat zij op geld had gerekend maar dat ik het idee heb dat de erflater anders heeft beslist.quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:09 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik slik weinig wat ze zegt voor zoete koek. Er gaat geen dag voorbij, dat ze dit zegt en dat bedoelt. Sanneke weet heel goed waar ze mee bezig is en ze zal vaak krijgen wat ze hebben wil én er vervolgens over klagen.
Oh ja, helemaal mee eens. Ik heb een dergelijke houding ook weleens bij Sam gezien, richting één van de tweeling. Ik denk ook dat AM dit aanmoedigt, want die laat ook graag Maarten klusjes voor haar opknappen. Bij Jim zie ik het niet, maar hij staat dan ook met stip op nummer één en wordt ontzien.quote:
Gisteren nog!quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:05 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ze hebben een stoomoven (al zie ik die nooit meer in beeld), waar je heel makkelijk eten in kunt opwarmen. We laten de pannen altijd staan en degenen die laat zijn regelen het zelf allemaal verder.
Omdat De Influencer eerst nog moet filmen?quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:23 schreef Cattolica het volgende:
Waarom moet Lotje van AM wachten met eten als het eten al is opgeschept en de halve familie nog bij het aanrecht staan. Of laatst dat Guus van AM aan de eettafel plaats moest maken voor Julia omdat hij op haar plek zat. Zomaar even een paar van AM's regels die mij tegen de haren in strijken. De baas spelen om de baas te spelen.
Zo'n grote tuin vraagt om een hoop uren tuinieren. En dat zie in beide niet doen. Zal wel een tuinman af en toe langskomen. Ze heeft toch ook een huishoudster?quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:19 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
De tuin was al niet in beste staat toen ze er kwamen wonen, maar het knapt ook niet echt op. Heb ook niet het idee dat ze er zelf veel aan doen. Net als aan het zwembad, brr...
een insluiting bij Seats and Sofa'squote:Op woensdag 20 mei 2026 15:09 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat zij een mooie reis vindt. Naar een vakantiepark met binnenspeeltuin in Frankrijk?
Nou, ik hoop het maar weet het echt niet. Er gaat ook geen folie overheen of zoiets, niets van dat al. Ik hoop serieus dat het in de (stoom)oven mag maar heb het nog nooit gezien.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:48 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Het mag toch nog wel warmgemaakt worden ?
Het was weer Kwak van Maarten dag. Morgen vast ook weer, in een iets andere samenstelling.quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:46 schreef Earring het volgende:
Flinke pan vol voor 10 personen bij AM 🫣
Gelukkig hebben ze een toetje met slagroom want want een kleine porties eten ze daar
Sorry maar wat lichtgeraakt is dit zeg. Ik zeg toch niet dat hij een illegale wietkwekerij heeft?quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:18 schreef Deisyy het volgende:
We gaan influencers ook niet beschuldigen van illegale praktijken
Of geef m een stapel folders, kan ie bladeren en is het niet erg als het kapot gaat. Heeft Sanneke zelf ook nog wat aan, aangezien daar de aanbiedingen in staan.quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:49 schreef Moondance het volgende:
[..]
En als je weet dat je kind boekjes kapot scheurt dan geef je hem toch alleen van die stevige kartonnen boekjes en bewaar je deze voor het voorlezen? Het maakt een kind van die leeftijd natuurlijk weinig uit wat voor boekje het precies is, hij vindt het gewoon leuk om ergens in te bladeren. Ook zo typisch dat hij een keer enthousiast gereageerd heeft op een Borre boekje en nu meteen de hele collectie aangeschaft moet worden. Volgende week is het weer een ander boekje waar ie enthousiast op reageert.
Past goed bij haar kinderkleertjesquote:Op woensdag 20 mei 2026 18:58 schreef Huisopdehoek het volgende:
EN DEBBIES MEISJESDROOM IS UITGEKOMEN!
Ze heeft een doos Diddl meuk gekregen. En een fluf aan haar tas. Stickers op haar agenda.
#glibberglij
Ik twijfelde al behoorlijk aan haar verstandelijke vermogen maar alle twijfel is weg. Ik heb zelf kinderen die vroeger alles spaarden van Diddl, ik heb collega’s van die leeftijd die het ongetwijfeld ook hebben gespaard. Ik heb niemand van hen hier over gehoord. Ik zal ze eens wakker schudden.quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:58 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ze heeft een doos Diddl meuk gekregen. En een fluf aan haar tas. Stickers op haar agenda.
#glibberglij
Zag op hun socials meerdere keren dat ze een vacature hadden voor een huishoudelijke hulp voor zo'n 13 uur per week ofzo.quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:38 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Zo'n grote tuin vraagt om een hoop uren tuinieren. En dat zie in beide niet doen. Zal wel een tuinman af en toe langskomen. Ze heeft toch ook een huishoudster?
Ik zat er naar te kijken, ik vind haar zó nietszeggend dus mijn gedachten dwaalden af en ik bedacht me toen heel nietszeggend, dat zij en de Marketingvrouw een soortgelijke brilmontuur hebben.quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:58 schreef Huisopdehoek het volgende:
#glibberglij
Alles wat ze eten komt uit de Allerhande. Dus even googlen.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:02 schreef Moppie1982 het volgende:
Wat is dat voor maaltijd bij de Geertsen? Andijvie droog? Met Kimchi ? Weet ze wel dat wat dat is 😂😂
😂😂😂quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:40 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
een insluiting bij Seats and Sofa's
Hahaha nou zo ziet ze er dus bijna altijd uit, heb ook niet het idee dat ze een bh draagt. Prima hoor maar om dat online te zetten, ik zou het naar mijn kinderen op het schoolplein ook niet echt doen maar goed..quote:Op woensdag 20 mei 2026 12:33 schreef Mirp het volgende:
[..]
Wat is droge andijvie? Als je rauwe andijvie bedoelt, dan klopt het. Stamppot andijvie maak je met rauwe andijvie. Geen idee waar ze de kimchi stoptquote:Op woensdag 20 mei 2026 19:02 schreef Moppie1982 het volgende:
Wat is dat voor maaltijd bij de Geertsen? Andijvie droog? Met Kimchi ? Weet ze wel dat wat dat is 😂😂
Dat woord zocht ik, gênant!! Sta je dan ook zo op het schoolplein? Ze heeft inderdaad een aparte manier van praten, dat slurpen soms ofzo, weet niet hoe ik dat uit moet leggen. Dat high lijken komt door de medicatie zegt zequote:Op woensdag 20 mei 2026 14:20 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Die afzakkende blouse bij de schouder is zo'n genante vertoning en dan heeft ze ook nog eens een manier van praten dat ik me weleens afvraag of ze high is, dat het een toneelstukje is of dat ze gewoon zo is. Hoe dan ook, genant om jezelf zo te willen presenteren over de rug van je jonge kinderen.
En er komt een Specsavers reclame voorbij met een identieke montuur. Meta kan écht gedachten lezen 🥴.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:15 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik zat er naar te kijken, ik vind haar zó nietszeggend dus mijn gedachten dwaalden af en ik bedacht me toen heel nietszeggend, dat zij en de Marketingvrouw een soortgelijke brilmontuur hebben.
Nu wachten tot Joeri de grap maakt #lotuitdeloterij. De buurman die dacht dat Joeri de glazenwasser was, iets met hokjes. Ligt het aan mij? Ik heb geen beeld bij een glazenwasser (ja, een busje met zo’n slang eruit). Dom schrijven om het schrijven?quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:40 schreef Missinglink24 het volgende:
Nieuw dieptepunt hoor Lotte die reclame maakt voor de postcodeloterij 🫣
Voor ze offline ging schooide ze al om die Diddle zooi.quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:58 schreef Huisopdehoek het volgende:
#glibberglij
Waar heb je de interviews gezien? Ik heb trouwens twee docu’s ver de zaak Franke gekeken … geen woorden voor.quote:Op woensdag 20 mei 2026 14:06 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik heb het boek van de dochter niet gelezen, maar de (Amerikaanse) titel vond ik opvallend en ik heb een paar interviews met de (nu volwassen) kinderen gezien. Ik heb deze niet af kunnen kijken, want ik wil er verder niet aan denken wat wellicht, eventueel en misschien kan gebeuren bij de meest uiteenlopende fluflu accounts waar ik dagelijks naar zit te kijken; de herkenning is niet te negeren.
Hahahahaha Lotte maakt een post over discriminatie en komt met 'Joeri werd aangezien voor een glazenwasser, niet door wat hij deed, maar om hoe hij eruit ziet'. Want (bon)Joeri ziet eruit als een typische glazenwasser? Hoe ziet een typische glazenwasser eruit? (Ik ken er 2; 1 kaal en kort 1 lang met lang haar).quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:34 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Nu wachten tot Joeri de grap maakt #lotuitdeloterij. De buurman die dacht dat Joeri de glazenwasser was, iets met hokjes. Ligt het aan mij? Ik heb geen beeld bij een glazenwasser (ja, een busje met zo’n slang eruit). Dom schrijven om het schrijven?
En dat filmpje bij de IKEA, en dit zijn volwassen mensen. En ik kan best begrijpen dat ze blij is met haar buik, maar om nou expres je trui wat naar binnen te stoppen zodat je die buik ziet?
Eens denken, heb ik nog meer te zeuren vandaag? #sanneke
Waar heb je de interviews gezien? Ik heb trouwens twee docu’s ver de zaak Franke gekeken … geen woorden voor.quote:Op woensdag 20 mei 2026 14:06 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ellenzonderkoen viral? Waar en waarom? En wat is ook alweer haar insta? Kan haar niet meer vinden. Ze zou wat aan haar zichtbaarheid moeten doen 😂quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:27 schreef Die_van_verderop het volgende:
Nog steeds onvoorstelbaar dat er zulke zeikw#ven als Sanneke bestaan. Mijn hemel. Net een poging gedaan, maar ik vind haar zo dom dat ik het niet trek om haar stories te luisteren.
Zie net dat Ellenzonderkoen blijkbaar viral is gegaan. Onze lieve Heer heeft rare kostgangers 😂.
Op Youtube.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:38 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Waar heb je de interviews gezien? Ik heb trouwens twee docu’s ver de zaak Franke gekeken … geen woorden voor.
Terugbaarliefde. Ze zit in de auto en het gaat over een massage met happy end.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:47 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Waar heb je de interviews gezien? Ik heb trouwens twee docu’s ver de zaak Franke gekeken … geen woorden voor.
[..]
Ellenzonderkoen viral? Waar en waarom? En wat is ook alweer haar insta? Kan haar niet meer vinden. Ze zou wat aan haar zichtbaarheid moeten doen 😂
Haha, gooi het eruit meid!quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:34 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Nu wachten tot Joeri de grap maakt #lotuitdeloterij. De buurman die dacht dat Joeri de glazenwasser was, iets met hokjes. Ligt het aan mij? Ik heb geen beeld bij een glazenwasser (ja, een busje met zo’n slang eruit). Dom schrijven om het schrijven?
En dat filmpje bij de IKEA, en dit zijn volwassen mensen. En ik kan best begrijpen dat ze blij is met haar buik, maar om nou expres je trui wat naar binnen te stoppen zodat je die buik ziet?
Eens denken, heb ik nog meer te zeuren vandaag? #sanneke
Huh ja hoor hahaquote:Op woensdag 20 mei 2026 19:47 schreef Die_van_verderop het volgende:
Enige voor wie ik Joeri aanzie is Emile Ratelband. Die heeft een eigen hokje.
Lotte beweert ook dat ze zelesta nog steeds gebruikt maar er wel een dekbedovertrek omheen doet. Tuurlijk.
De wolletjes ook? Dan is haar geloofwaardigheid echt onder het nulpunt gedaald. Vond haar “vroeger” nog wel enigszins de moeite waard om te volgen.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:50 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Huh ja hoor haha
Ja die Lotte die al die wolletjes en creamys op Vinted pleurt, binnenkort ook de dekbedden zeker.
Oh, dat van medicatie wist ik niet. Het ziet er ook wat ongemakkelijk uit, bedenk ik me nu, ook voor haar. Alsof ze op het punt staat om in slaap te vallen; een beetje slaapdronken. Ik heb dat ook eens gehad met hooikoorts medicatie, zat halverwege de dag te knikkenbollen en ben er daarom mee gestopt. Maar bij haar zal er wellicht iets meer dan alleen hooikoorts zijn. Dat vind ik sneu, oprecht, maar die telkens weer afzakkende blouse kan echt niet.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:28 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Dat woord zocht ik, gênant!! Sta je dan ook zo op het schoolplein? Ze heeft inderdaad een aparte manier van praten, dat slurpen soms ofzo, weet niet hoe ik dat uit moet leggen. Dat high lijken komt door de medicatie zegt ze
Terugnaarliefde 😉.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:48 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Terugbaarliefde. Ze zit in de auto en het gaat over een massage met happy end.
Ja is een tijd geleden hoor.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:55 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
De wolletjes ook? Dan is haar geloofwaardigheid echt onder het nulpunt gedaald. Vond haar “vroeger” nog wel enigszins de moeite waard om te volgen.
Genoeg te zeuren op deze kutdag maar zal jullie er niet mee vermoeien. Ik ga wel tegen m’n telefoon praten en op insta zetten. Wel een hartje geven hè!
Ik heb misschien wel óf niet hier en daar nog wel iets van Snoopy meuk en een teddybear in mijn huis liggen. En ik kan qua leeftijd de moeder zijn van een 32-jarige 🤗.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:56 schreef Weerikier het volgende:
Ik denk dat iedereen als kind een favoriet speel/verzamel ding had maar ik kan me echt voorstellen dat ik destijds op mn 32ste nog helemaal wild zou zijn geworden van bv My Little Ponies oid.
Het is wel duidelijk dat Roy in het ziekenhuis ligt toch? Alleen dat gedoe dat ze niks wil zeggen hoeft niet, en zeg dan ook gewoon niks.quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:12 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Annick is weer een bericht aan het plaatsen waar je alles van kan maken
Haha nee dat is echt geen discriminatie 😂. Echt het toppunt van white privilege die twee 😂quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:14 schreef Lostit het volgende:
Mijn god, Joeri gediscrimineerd omdat hij aangezien werd voor glazenwasser. Wellicht omdat hij altijd wijde en verwassen kleding draagt?
Dat is toch geen discriminatie jongens. Dat er onterecht een verkeerd beroep aan jou gelinkt wordt, bij jou als witte man met alle voordelen die daar weer bij horen.
Ik vroeg me al af hoe ze in hemelsnaam bij Debbie zijn gekomen om een pakket naartoe te sturen.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:34 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Voor ze offline ging schooide ze al om die Diddle zooi.
In al haar bende had ze toen toch haar map gevonden?
1 schep andijviestamppot voor iedereen. Dat kan toch bijna niet waar zijn? Gisteren ook al zo'n zielig bordje voor Guus. Hier scheppen de kinderen eigenlijk allemaal 2 keer op, maar dat is in huize Geerts geen optie. Wij scheppen ook gewoon zelf op 😄.quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:46 schreef Earring het volgende:
Flinke pan vol voor 10 personen bij AM 🫣
Gelukkig hebben ze een toetje met slagroom want want een kleine porties eten ze daar
Ja dat is duidelijk, maar waarom dan dat we willen er niks over zeggen. En ook dat de buitenkant is anders dan de binnenkant, en gaan ze er niet langs op bezoek oid?quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:20 schreef Mirp het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat Roy in het ziekenhuis ligt toch? Alleen dat gedoe dat ze niks wil zeggen hoeft niet, en zeg dan ook gewoon niks.
Ja dat cryptische allemaal vind ik zo stom altijd. Zeg het of zeg het niet, maar zeg niet dit soort dingen om weer berichten en aandacht te krijgen. Sorry, zo zie ik het, want waarom zou je anders zo doen?quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:35 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Ja dat is duidelijk, maar waarom dan dat we willen er niks over zeggen. En ook dat de buitenkant is anders dan de binnenkant, en gaan ze er niet langs op bezoek oid?
Deed MW dat vorig jaar ook niet?quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:40 schreef Missinglink24 het volgende:
Nieuw dieptepunt hoor Lotte die reclame maakt voor de postcodeloterij 🫣
Oh zou kunnen.. weet ik niet meerquote:Op woensdag 20 mei 2026 20:46 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Deed MW dat vorig jaar ook niet?
Ja echt heftig laten we een kaarsje branden voor zequote:Op woensdag 20 mei 2026 20:44 schreef Tarantelle het volgende:
Naar aanleiding van hier even de post van Lotte Ballijns gelezen en dit is toch wel het prototype van white privilege. Echt, hoe krijg je het geschreven! Schaamteloos ook gewoon. Zo heftig ook dat Bonjoeri door de buurman voor een glazenwasser werd aangezien. Tja, discriminatie zit echt overal, ook bij de rijke, witte vrije school-gemeenschap. Dat we dat maar weten.
Het is dat het reclame is, anders zou ik hem zo doorsturen naar HowcanImakethisaboutme.
En niet eens verwarmd 🥴.quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:49 schreef Mirp het volgende:
Ik zie nu dat zwembad bij de Nagelkerkjes pas.Heb je zo'n mooie tuin met zwembad en dan ziet het er zo uit.
Hee hoo vergeet de ijsland trip en de strandrit niet hequote:Op woensdag 20 mei 2026 20:51 schreef Cattolica het volgende:
Het is toch wel het hoogtepunt van AM's wekelijkse paardrijles; "welk paard ze heeft". Er werd zelfs, met een lichte trilling van spanning in haar stem, naar "Guus z'n paard" gevraagd.
Wat heeft het sowieso voor nut om elke week naar paardrijles te gaan, deze zelfs in te halen als je niet kan, wanneer je voor de rest nooit recreatief gaat paardrijden. Of tig motoren standaard op je oprit te hebben staan, als je nooit recreatief en zonder sponsoring gaat motorrijden.
Ze heeft waarschijnlijk zelf geschooidquote:Op woensdag 20 mei 2026 20:29 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af hoe ze in hemelsnaam bij Debbie zijn gekomen om een pakket naartoe te sturen.
Nee inderdaad. Die hebben luxe echt alleen maar voor de show volgens mij, zo van 'kijk ons eens rijk zijn'.quote:
En dan reageert iemand met hoe pijnlijk het is dat kleine opmerkingen zo makkelijk worden weggewuifd terwijl ze zoveel zeggen over hoe we mensen in hokjes stoppen.quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:44 schreef Tarantelle het volgende:
Naar aanleiding van hier even de post van Lotte Ballijns gelezen en dit is toch wel het prototype van white privilege. Echt, hoe krijg je het geschreven! Schaamteloos ook gewoon. Zo heftig ook dat Bonjoeri door de buurman voor een glazenwasser werd aangezien. Tja, discriminatie zit echt overal, ook bij de rijke, witte vrije school-gemeenschap. Dat we dat maar weten.
Het is dat het reclame is, anders zou ik hem zo doorsturen naar HowcanImakethisaboutme.
😂😂😂😂quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:55 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En dan reageert iemand met hoe pijnlijk het is dat kleine opmerkingen zo makkelijk worden weggewuifd terwijl ze zoveel zeggen over hoe we mensen in hokjes stoppen.
Ik hoop dat Joeri en Lotte dit trauma te boven komen. Het is echt verschrikkelijk wanneer je onterecht wordt aangezien voor een glazenwasser.
Die vastzittende huil is inmiddels vast een niet te stoppen tsunami geworden.
Oepsiedesie. Herstel, ik bedoel recreatief en zonder sponsoring.quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:53 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Hee hoo vergeet de ijsland trip en de strandrit niet he
Ja wij ookquote:Op woensdag 20 mei 2026 20:30 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
1 schep andijviestamppot voor iedereen. Dat kan toch bijna niet waar zijn? Gisteren ook al zo'n zielig bordje voor Guus. Hier scheppen de kinderen eigenlijk allemaal 2 keer op, maar dat is in huize Geerts geen optie. Wij scheppen ook gewoon zelf op 😄.
😂quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:55 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En dan reageert iemand met hoe pijnlijk het is dat kleine opmerkingen zo makkelijk worden weggewuifd terwijl ze zoveel zeggen over hoe we mensen in hokjes stoppen.
Ik hoop dat Joeri en Lotte dit trauma te boven komen. Het is echt verschrikkelijk wanneer je onterecht wordt aangezien voor een glazenwasser.
Ze wilden graag samen wat doen 😳quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:51 schreef Cattolica het volgende:
Het is toch wel het hoogtepunt van AM's wekelijkse paardrijles; "welk paard ze heeft". Er werd zelfs, met een lichte trilling van spanning in haar stem, naar "Guus z'n paard" gevraagd.
Wat heeft het sowieso voor nut om elke week naar paardrijles te gaan, deze zelfs in te halen als je niet kan, wanneer je voor de rest nooit recreatief gaat paardrijden. Of tig motoren standaard op je oprit te hebben staan, als je nooit recreatief en zonder sponsoring gaat motorrijden.
Binnenkort trauma therapie voor al deze vastzittende huilen die hieruit voortgekomen zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:55 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wat bedoel je verder niet recreatief gaat paardrijden?quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:51 schreef Cattolica het volgende:
Gewoon voor de leuk in het weekend of op vakanties, ponykamp voor de meisjes, ergens een paard verzorgen. Buitenom die ene les per week ziet niemand een paard.quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:02 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Wat bedoel je verder niet recreatief gaat paardrijden?
Echt, tranen met tuiten hier (van het lachen)quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:55 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Nou ze is ook met mensen van het ‘ja’ instituut aan het praten. Net als Sarah Rebecca. Volgens mij is dat met familieopstellingen enzo, misschien is dat wat voor Joer?quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Binnenkort trauma therapie voor al deze vastzittende huilen die hieruit voortgekomen zijn.
quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:48 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Terugbaarliefde. Ze zit in de auto en het gaat over een massage met happy end.
nee, ze heeft de stekker er nog niet uitgetrokken, het staat op pauzequote:Op woensdag 20 mei 2026 21:19 schreef Missinglink24 het volgende:
Volgt er hier trouwens iemand Lousje Sassen? Een semi bner die ooit bij PowNed werkte en daarna psychotisch raakte en vervolgens zich van het ene in het andere ondoordachte avontuur stortte. Die heeft dmv donaties van haar volgers een hele klap met geld (20.000) opgehaald voor een project in Senegal maar trekt de stekker eruit en doet er super schimmig over. Gaat nog wel een staartje krijgen ook.
Laatst ook al toch.quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:13 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Nou ze is ook met mensen van het ‘ja’ instituut aan het praten. Net als Sarah Rebecca. Volgens mij is dat met familieopstellingen enzo, misschien is dat wat voor Joer?
Dat gaat echt niet meer door hoorquote:Op woensdag 20 mei 2026 21:21 schreef miep123456 het volgende:
[..]
nee, ze heeft de stekker er nog niet uitgetrokken, het staat op pauze
Hebben ze laatst niet al zoiets gedaan? Ik vond het nogal wat om daar met je pasverworven liefde naartoe te gaan.quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:13 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Nou ze is ook met mensen van het ‘ja’ instituut aan het praten. Net als Sarah Rebecca. Volgens mij is dat met familieopstellingen enzo, misschien is dat wat voor Joer?
we gaan het zien , ik vond de prijs voor het opknappen wel echt heel hoogquote:Op woensdag 20 mei 2026 21:22 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Dat gaat echt niet meer door hoor
Ik weet hoe je andijvie maakt, maar bij mij zit er lekker jus overheen en spekjes doorheenquote:Op woensdag 20 mei 2026 19:23 schreef Shuri het volgende:
[..]
Wat is droge andijvie? Als je rauwe andijvie bedoelt, dan klopt het. Stamppot andijvie maak je met rauwe andijvie. Geen idee waar ze de kimchi stopt
Oh grappig, ik wist dat hele Powned/psychose gedeelte helemaal niet. Ze komt inderdaad de laatste tijd af en toe langs op mijn tijdlijn en ik weet nooit of ik haar gewoon heel leuk/enthousiast vind, of dat we ons inderdaad een beetje zorgen om haar moeten makenquote:Op woensdag 20 mei 2026 21:19 schreef Missinglink24 het volgende:
Volgt er hier trouwens iemand Lousje Sassen? Een semi bner die ooit bij PowNed werkte en daarna psychotisch raakte en vervolgens zich van het ene in het andere ondoordachte avontuur stortte. Die heeft dmv donaties van haar volgers een hele klap met geld (20.000) opgehaald voor een project in Senegal maar trekt de stekker eruit en doet er super schimmig over. Gaat nog wel een staartje krijgen ook.
Ze was ook gevallen voor zo'n cursus scam van 1800 euro. Vind haar echt heel naïef overkomen, maar misschien is ze ook wel heel gehaaid weet het niet.quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh grappig, ik wist dat hele Powned/psychose gedeelte helemaal niet. Ze komt inderdaad de laatste tijd af en toe langs op mijn tijdlijn en ik weet nooit of ik haar gewoon heel leuk/enthousiast vind, of dat we ons inderdaad een beetje zorgen om haar moeten maken
En vergeet de oude kaas niet. AM gebruikt een jonge kaas want oude kaas is duurder 🤡.quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:27 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik weet hoe je andijvie maakt, maar bij mij zit er lekker jus overheen en spekjes doorheen
En geen Kimchi die eet ik met me noodles ofzo
Ja, dat is inderdaad het moment dat ik ongeveer 'ingestapt' ben geloof ikquote:Op woensdag 20 mei 2026 21:32 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ze was ook gevallen voor zo'n cursus scam van 1800 euro. Vind haar echt heel naïef overkomen, maar misschien is ze ook wel heel gehaaid weet het niet.
Oh zo, op die manier droog! Ja, ik eet het ook zoals jij. Ik zag dat er bij het recept van Annemarie (van Appie) naast de kimchi ook nog (oude) kaas zit 😜quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:27 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik weet hoe je andijvie maakt, maar bij mij zit er lekker jus overheen en spekjes doorheen
En geen Kimchi die eet ik met me noodles ofzo
Maar dat is een groot smaakverschil. Verkeerde zuinigheid 🤔quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:34 schreef Cattolica het volgende:
[..]
En vergeet de oude kaas niet. AM gebruikt een jonge kaas want oude kaas is duurder 🤡.
OmDaT Ie BrUiN iS 🙃quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:39 schreef Johanna38 het volgende:
Ik begrijp niet helemaal waarom het discriminerend is dat de buurman dacht dat Bonjoeri de glazenwasser was? Wat vindt Lotte zo erg aan een glazenwasser?
Wat een ontzettend infantiele, slechte reclame. Ik ben even weg mensen, even lid worden van de loterij…🤓
Pfoe, word al moe als ik er naar kijk 🥵quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:50 schreef Miepje77 het volgende:
Drukke dag voor Milou: haar taakjes action, kringloop en boodschappen. Nou nih, phoe phoe.
Joeri is niet whitequote:Op woensdag 20 mei 2026 20:28 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Haha nee dat is echt geen discriminatie 😂. Echt het toppunt van white privilege die twee 😂
Shit, my bad. Ik vind het heel erg voor hem dat hij zich gediscrimineerd voelt. Ik maak discriminatie best vaak van heel dichtbij mee en dat is toch wel anders, maar ieder z’n gevoel natuurlijkquote:
Hier net zo. Maar ze hebben nooit gedacht dat hij glazenwasser was 😂. Zelf ook regelmatig de vraag gekregen waar ik vandaan kwam, en dat ik zo goed Nederlands sprak 😅. Gewoon uit de Hollandse klei getrokken.quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:58 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
OmDaT Ie BrUiN iS 🙃
Mijn man is ongeveer dezelfde kleur als Joeri (wel andere roots) en wordt ook voor vanalles aangezien, Turken praten Turks tegen hem, straatverkopers spreken hem niet aan, tsja thats life maar Lotte had weer wat te posten iig
Er is straks niks meer te verbeteren over, dan moet ze een nieuw businessmodel.quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:21 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Laatst ook al toch.
Van familieopstellingen naar ademwerk, via het kanteltraject en buikwandcorrectie door naar een super betrokken reclame van de postcodeloterij, die meid is een work in progress hoor!
Haha ik ook maar niet dus?quote:Op woensdag 20 mei 2026 22:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat hij wit was, maar naar de zonnebank ging🙈
Triest dat ze dit maar blijft uitmelkenquote:Op woensdag 20 mei 2026 23:01 schreef Snaky het volgende:
Annemarie gooit het huisje in Frankrijk er maar eens een keer in, opdat niemand het vergeet.
Flip was vaNNochtend lekker thuis en hoeft morgen ook lekker niet te gymmen. Net als moeder vindt hij het niet erg om een keertje over te slaan.
De mijne is qua genen super hollands maar qua uiterlijk minder, en die heeft echt van alles al gehad: Ben je Joods? Is je vader/moeder Spaans? Kom je uit Marokko?quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:58 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
OmDaT Ie BrUiN iS 🙃
Mijn man is ongeveer dezelfde kleur als Joeri (wel andere roots) en wordt ook voor vanalles aangezien, Turken praten Turks tegen hem, straatverkopers spreken hem niet aan, tsja thats life maar Lotte had weer wat te posten iig
Denk het wel, zo ziet het er wel uit.quote:Op woensdag 20 mei 2026 23:09 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Dat kaartje dat Am gekocht heeft, met dat oude stel, dat is toch met AI gemaakt? Zo lijkt het wel althans.
Nou echt hè, zo'n muizensnuitje( of komt dat door Diddl)quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:03 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Misschien kregen we daarom die gare story erna. Jeetje waarom zou je zoiets posten. Dacht dat alleen echte Boomers zoiets posten, vanuit die hoek van het gezicht.
Daarbij heeft Debbie echt het typische ozempic gezicht gekregen zoals ze dat noemen.
Benieuwd wat er gaat gebeuren als ze met de spuitjes stopt.
Zeker wel, ze poste afgelopen week nog de ingang vh ziekenhuisquote:Op woensdag 20 mei 2026 20:35 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Ja dat is duidelijk, maar waarom dan dat we willen er niks over zeggen. En ook dat de buitenkant is anders dan de binnenkant, en gaan ze er niet langs op bezoek oid?
Ik heb er wel bewondering voor dat ze niet alles wil delen op medisch gebied, zou ze dat wel doen dan krijgt ze ook commentaar.quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:20 schreef Mirp het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat Roy in het ziekenhuis ligt toch? Alleen dat gedoe dat ze niks wil zeggen hoeft niet, en zeg dan ook gewoon niks.
Ik wil het even opnemen voor alle mensen die zware pijnstillers/opiaten/hooikoortsmedicatie/medicatie tegen zenuwpijn slikken.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:56 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Oh, dat van medicatie wist ik niet. Het ziet er ook wat ongemakkelijk uit, bedenk ik me nu, ook voor haar. Alsof ze op het punt staat om in slaap te vallen; een beetje slaapdronken. Ik heb dat ook eens gehad met hooikoorts medicatie, zat halverwege de dag te knikkenbollen en ben er daarom mee gestopt. Maar bij haar zal er wellicht iets meer dan alleen hooikoorts zijn. Dat vind ik sneu, oprecht, maar die telkens weer afzakkende blouse kan echt niet.
Jaaaa ze is mijn favoriete showquote:Op woensdag 20 mei 2026 21:19 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik brand een nep kaarsje voor haar, een echte wordt te warm denk ik.quote:Op donderdag 21 mei 2026 07:04 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik wandelde net met de hond en het is hier nu al heerlijk weer. Dat belooft wat voor de komende dagen. Laten we met z’n allen in stilte sterktewensen naar Sanneke sturen. Het worden zware dagen voor haar.
Hahahah dit was precies mijn reactie!quote:Op donderdag 21 mei 2026 06:59 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW had de hele avond geen telefoon, behalve in de lift. Vervolgens plaatst ze een recap met daarin foto’s van, jawel, de avond.
En spontaan beslissen om een hotel te pakken komt toch minder spontaan over als je overduidelijk een grote tas en meerdere sets kleding bij je hebt. Er zijn dagen dat ik dat niet standaard bij me heb voor het geval ik spontaan ergens ga overnachten.
🤣quote:Op donderdag 21 mei 2026 07:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik brand een nep kaarsje voor haar, een echte wordt te warm denk ik.
🕯
😂quote:Op donderdag 21 mei 2026 07:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik brand een nep kaarsje voor haar, een echte wordt te warm denk ik.
🕯
En dit waren eindelijk eens de dagen die ze op de boerderij waren zonder kinderenquote:Op donderdag 21 mei 2026 06:59 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW had de hele avond geen telefoon, behalve in de lift. Vervolgens plaatst ze een recap met daarin foto’s van, jawel, de avond.
En spontaan beslissen om een hotel te pakken komt toch minder spontaan over als je overduidelijk een grote tas en meerdere sets kleding bij je hebt. Er zijn dagen dat ik dat niet standaard bij me heb voor het geval ik spontaan ergens ga overnachten.
Never nooit niet geen dag dat Rotterdam het is hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2026 07:52 schreef Loveischocolala het volgende:
En rotterdam opeens lievelingsstad dacht amsterdam dat was haha
Ja, een heel weekendhele dagquote:Op donderdag 21 mei 2026 07:55 schreef LeSage het volgende:
[..]
En dit waren eindelijk eens de dagen die ze op de boerderij waren zonder kinderen
Dit verbaasde mij ook.quote:Op donderdag 21 mei 2026 07:52 schreef Loveischocolala het volgende:
En rotterdam opeens lievelingsstad dacht amsterdam dat was haha
Haha ja!quote:Op donderdag 21 mei 2026 07:55 schreef LeSage het volgende:
[..]
En dit waren eindelijk eens de dagen die ze op de boerderij waren zonder kinderen
Nee maar dan hoef je toch ook geen hints te geven en dingen te zeggen als ´we willen er nu nog niks over delen´. Deel dan ook niks, want dit lokt reacties uit. En hoe erg hun situatie ook is, mensen houden van aandacht en lijken het erom te doen.quote:Op woensdag 20 mei 2026 23:56 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Ik heb er wel bewondering voor dat ze niet alles wil delen op medisch gebied, zou ze dat wel doen dan krijgt ze ook commentaar.
Ze is natuurlijk met Roy bekend geworden door over mijn lijk en is steeds meer gaan influencen.
Zij willen er niet te veel over delen.
Zou ze de watertafel al in elkaar hebben gezet?quote:Op donderdag 21 mei 2026 07:04 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik wandelde net met de hond en het is hier nu al heerlijk weer. Dat belooft wat voor de komende dagen. Laten we met z’n allen in stilte sterktewensen naar Sanneke sturen. Het worden zware dagen voor haar.
Dit klinkt eerder alsof ze een tia krijgt.quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:29 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘Hoe weet je dat sommige gebieden uit balans zijn?’
‘Je kan het voelen als jouw not self optreedt. Je een gevoel van weerstand ervaart en als je bepaalde delen van je Design niet herkent’
Wat een gewauwel zeg..
Ze?quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:42 schreef Mirp het volgende:
[..]
Zou ze de watertafel al in elkaar hebben gezet?
Oh excuses, Dion inderdaad. Laat het ons weten Sanneke, want hij móet natuurlijk met dit mooie weer met zijn watertafel spelen!quote:
Wel een goede bandnaam, ´Your Not Self´quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:29 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘Hoe weet je dat sommige gebieden uit balans zijn?’
‘Je kan het voelen als jouw not self optreedt. Je een gevoel van weerstand ervaart en als je bepaalde delen van je Design niet herkent’
Wat een gewauwel zeg..
Vanaf groep 3/4 vinden kinderen het zelf toch al verschrikkelijk? Of was dat vooral bij mijn kinderen?quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:22 schreef AnnArt het volgende:
AM vraagt zich af waar de tijden zijn gebleven dat het hoogtepunt de verjaardagsmuts van de juf was....bij L heeeeel lang geleden. Dat kind is zo ver gewend geraakt aan tassen vol nieuwe sponprullaria.
AM doet zo roomser dan de paus.
Kan hij lekker binnen blijven. En moeder ook, want moet op hem letten. Dat kan vader niet goed.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:13 schreef JaNeeDan het volgende:
Is niet meer nodig. Kind heeft nu nog meer boeken en is niet meer geïnteresseerd in speelgoed.
Ik verwacht over een poosje minstens een stickertje met HB!😎quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:13 schreef JaNeeDan het volgende:
Is niet meer nodig. Kind heeft boeken en is niet meer geïnteresseerd in speelgoed.
Oja ik zie t ook niet meer.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:35 schreef Johanna38 het volgende:
Is de glazenwasser-post bij Lotje weg of zie ik ‘m over het hoofd?
Kind loopt nu al knetterhard voor! Hoop dat ze rekening ermee houden dat hij met 10 naar de universiteit gaat! Kost toch best een bom duitenquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:36 schreef Johanna38 het volgende:
[..]
Ik verwacht over een poosje minstens een stickertje met HB!😎
Ik denk het, kritiek is lastig voor Lotje!quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:42 schreef Earring het volgende:
[..]
Oja ik zie t ook niet meer.
Stond gisteravond laat veel negatiefs onder dus misschien daarom verwijderd door haar?
Wanneer de verjaardagsmuts van de juf het hoogtepunt van de verjaardag was? Bij haar eigen kinderen waarschijnlijk nooit, maar ze heeft geleerd dat dit werkende content is, dus doet ze alsof.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:22 schreef AnnArt het volgende:
AM vraagt zich af waar de tijden zijn gebleven dat het hoogtepunt de verjaardagsmuts van de juf was....bij L heeeeel lang geleden. Dat kind is zo ver gewend geraakt aan tassen vol nieuwe sponprullaria.
Dit. Haar kinderen krijgen zoveel meuk! En ook de traktaties zijn altijd van/met promotiemateriaal.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:22 schreef AnnArt het volgende:
Omg ik ging laatst in de markthal kruiden kopen en toen dacht de dame achter de kraam dat ik Spaans was. Het komt nu wel heel dichtbij zo.quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:58 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
OmDaT Ie BrUiN iS 🙃
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |