abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220845792
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220845793
@rebel-angel
Je was de laatste. Ik heb even een nieuwe voor je aangemaakt. 😊
pi_220845819
Nu kan Sanneke niet naar buiten, want regen. Van t weekend kan ze niet naar buiten, want te heet.

DBM: Flip mag weer wat uitzoeken, hoeft hij niet naar school?
pi_220845831
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:30 schreef Harper het volgende:
Hoera! Bzzonder Jeanine heeft daar doel bereikt. Ze is eindelijk getagd door demammmavan! w/
Ja, en ze hadden voor de uitzending al goed contact, en dat is nogsteeds het geval.

Je hoort haar er alleen nooit over, contactmomenten staan niet in de planner.

En bij de uitzending zit ze naast MG, handen op elkaars been, arm om hem heen. Zal wel geregisseerd zijn.
pi_220845868
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:47 schreef opwegnaar het volgende:
Het wachten is nog op een post van DBM, wat vast weer een dramatisch verhaal is, dat flip en flap weer knuffels hebben uitgezocht en dat ze lekker bij de maccie hebben gegeten...
Jaaaa hoor!! De knuffels en/of cadeautjes zijn binnen voor Flipje 🥳
pi_220845872
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:53 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ja, en ze hadden voor de uitzending al goed contact, en dat is nogsteeds het geval.

En bij de uitzending zit ze naast MG, handen op elkaars been, arm om hem heen. Zal wel geregisseerd zijn.
Volgend jaar samen, met een fles wijn en klompen, naar het boekenbal als bestsellers-auteurs.
pi_220845894
En famkoning gaat bloedprikken met een blouse waarvan de de mouwen niet eens dicht/open krijgt. Handig wel 🙃 Haar verwijderde bericht ging over iemand die zij kende die met iemand anders over haar sprak en zij kreeg die berichten gestuurd (ofzo)
pi_220845905
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 11:02 schreef Mallorcameisje het volgende:
En famkoning gaat bloedprikken met een blouse waarvan de de mouwen niet eens dicht/open krijgt. Handig wel 🙃 Haar verwijderde bericht ging over iemand die zij kende die met iemand anders over haar sprak en zij kreeg die berichten gestuurd (ofzo)
Ik vind haar sowieso altijd een beetje een clowntje met haar make up en altijd die gekke kleding aan. Kan er niks aan doen. Sorry als ik er iemand mee beledig. :@
  woensdag 20 mei 2026 @ 11:05:25 #9
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_220845912
Sanneke heeft net haar ogen open en de eerst klaagzang staat alweer online. Nu regent het, dus ze kan niet naar buiten. Volgende week is het te warm, daar kan ze ook niet tegen. Ze zit 9 van de 10 keer binnen, dus hoeveel last heeft zij precies van het weer? Ze kan beter medelijden hebben met Dion, die elke dag in weer en wind staat de schoffelen om mevrouw haar koopdrang te bekostigen.

Typisch ook dat ze twijfelt tussen veel geld uitgeven voor een bruiloft of aan een mooie reis. Waar ze ook is, ze is voornamelijk te vinden op de bank of in bed. Makkelijke keuze toch dan?
pi_220845940
Dion is de verstandigste: dan trouwen we toch op maandagochtend?

[ Bericht 0% gewijzigd door Huisopdehoek op 20-05-2026 11:34:27 ]
pi_220845946
Waarom zou Sanneke niet naar buiten kunnen als het warm is? Het is toch niet gelijk om 9 uur al 30 graden? En ze had toch een watertafel gekocht, omdat het warm word?
pi_220845964
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:53 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Dat zegt AM nu. Terwijl Jeanine verschillende pogingen deed tot contact en een live met de beroemdemammavan, maar AM nooit interesse had.
pi_220845970
Sanneke "je weet dat dat niet mag" nee Sanneke... dat weet hij niet.. hij krijgt ongeschild speelgoed waar hij nog niet mee om kan gaan en een moeder die komisch "jij bent een boef!" Naar hem schreeuwt!
Krijg altijd zo de kriebels van ouders die dreumesen en peuters verantwoordelijk houden voor hun eigen onkunde.... "toen trok hij ineens die dure vaas van het kastje" ja en hoe lukt dat?
Omdat je zelf zorgt dat ze erbij kunnen!
Nu ook dit boekje... het is een boekje om samen te lezen dus onder toezicht... niet om mee te spelen! Kan wel ... maar als het stuk gaat heb je pech
pi_220845982
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 11:15 schreef Harper het volgende:

[..]
Dat zegt AM nu. Terwijl Jeanine verschillende pogingen deed tot contact en een live met de beroemdemammavan, maar AM nooit interesse had.
AM gaat proeflezen, zou dat dan het boek van Jeanine zijn? Dan hoop ik maar dat ze gaat 'verhaal-proeflezen' en niet 'woord-proeflezen', want foutloos schrijven is niet haar ding.
pi_220845992
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 11:04 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik vind haar sowieso altijd een beetje een clowntje met haar make up en altijd die gekke kleding aan. Kan er niks aan doen. Sorry als ik er iemand mee beledig. :@
Ff gekeken kende hun nog niet maar inderdaad 😂
I can't help it, if I'm lucky
pi_220846044
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 11:17 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
AM gaat proeflezen, zou dat dan het boek van Jeanine zijn? Dan hoop ik maar dat ze gaat 'verhaal-proeflezen' en niet 'woord-proeflezen', want foutloos schrijven is niet haar ding.
Volgens mij is Jeanine nog niet echt begonnen met schrijven (daar zoekt ze nog "schrijf-huisjes" voor!) dus ik denk het niet.
pi_220846079
Nee joh... tatiana van de drieling die dansje doet met naakte dochter en doorzichtig douche gordijn ... hoe bedenk je dat dit ok is voor insta???
pi_220846086
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 11:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke "je weet dat dat niet mag" nee Sanneke... dat weet hij niet.. hij krijgt ongeschild speelgoed waar hij nog niet mee om kan gaan en een moeder die komisch "jij bent een boef!" Naar hem schreeuwt!
Krijg altijd zo de kriebels van ouders die dreumesen en peuters verantwoordelijk houden voor hun eigen onkunde.... "toen trok hij ineens die dure vaas van het kastje" ja en hoe lukt dat?
Omdat je zelf zorgt dat ze erbij kunnen!
Nu ook dit boekje... het is een boekje om samen te lezen dus onder toezicht... niet om mee te spelen! Kan wel ... maar als het stuk gaat heb je pech
Vreselijk incompetent.

En je kunt niet naar buiten omdat het steeds begint te regenen. Dat de meeste mensen gewoon naar buiten gaan/moeten komt niet in haar op. En maar klagen al binnen zittende 😲
pi_220846134
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 11:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Nee joh... tatiana van de drieling die dansje doet met naakte dochter en doorzichtig douche gordijn ... hoe bedenk je dat dit ok is voor insta???
Kan echt niet idd
pi_220846143
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 11:36 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Vreselijk incompetent.

En je kunt niet naar buiten omdat het steeds begint te regenen. Dat de meeste mensen gewoon naar buiten gaan/moeten komt niet in haar op. En maar klagen al binnen zittende 😲
Ik woon in zelfde regio... van die 3 spetters die soms uit een verdwaalde wolk vallen word je niet nat hoor...
Kreeg net melding dat het ging regenen.. 😂 echt nog geen 5 druppels en nu weer zon 🤷 het waait wel een beetje.. toch moet ik zo fietsen
pi_220846168
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 11:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dat denk ik vaak als ik haar stories zie, het lijkt of ze graag de bff wil zijn van haar meisjes. Niet dat je die naakt filmt maar je snapt vast wat ik bedoel.
En dat WAUW steeds 🤐

[ Bericht 2% gewijzigd door Sstt1993 op 20-05-2026 11:52:30 (Aangevuld) ]
pi_220846204
Dat WAUW doet AM ook steeds. Op zo'n slecht gemaakt toontje, want de desinteresse druipt ervan af.
pi_220846232
Komt Jim weer thuis wonen bij AM?
pi_220846257
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:00 schreef proud_mami het volgende:
Komt Jim weer thuis wonen bij AM?
denk het niet ze doen vaker gewoon iets laten lijken, waar laat die dan al die beesten?
pi_220846292
Kinderen staan al met jas aan in de gang en dan pas vraagt AM of ze ook eten en drinken mee moeten? Lekker op tijd vriendin
pi_220846336
quote:
17s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:10 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Kinderen staan al met jas aan in de gang en dan pas vraagt AM of ze ook eten en drinken mee moeten? Lekker op tijd vriendin
Ja dat heb je met zo’n volle drukke dag 🤭
  woensdag 20 mei 2026 @ 12:21:35 #27
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_220846352
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:49 schreef Beertjeteddy het volgende:
@:rebel-angel
Je was de laatste. Ik heb even een nieuwe voor je aangemaakt. 😊
Bedankt, had het niet door :@
W
Z
E
pi_220846376
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Nu kan Sanneke niet naar buiten, want regen. Van t weekend kan ze niet naar buiten, want te heet.

Shoppen kan ook vanaf de bank. Hoef ze geen stap buiten te zetten.
  woensdag 20 mei 2026 @ 12:26:16 #29
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_220846390
quote:

[..]
Vreselijk incompetent.

Wat zou mijn werkgever daar van vinden, als ik zou zeggen ik kan niet komen want het regent. :{w
Wat zou er van de wereld terecht komen als iedereen zo zou denken, mijn hemel :'(
W
Z
E
pi_220846444
quote:

[..]
Vreselijk incompetent.

Vorig jaar kocht ze tijdens hun vakantie nog een regenjas. Misschien moet ze die even opzoeken. Kind regenpakje aan en gaan!
pi_220846484
AM met een story over de 'uitvinding van de eeuw'.... eh wat dan? Een grillplaat? Het bakpapier? Dat deed mijn moeder 35 jaar geleden al en we waren niet een soort moderne Jetsons of zo....
pi_220846545
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 11:04 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik ken haar niet dus ik ging even kijken. Maar dat pak van gister ook, je kon gewoon bijna haar borst zien?!
pi_220846548
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:22 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Ik kan haar stories niet luisteren want op werk. Maar wat gaat ze schrappen? Ik moet wel gniffelen maar haar grootspraak dan, maak maar de hoogst mogelijke offerte.
Geen idee wat ze gaat schrappen. Ik zit dan te denken aan 2 kaasstroopwafels p/p i.p.v. 4. En voor de kinderen 1 snack bij de patat i.p.v. 3.
pi_220846606
Sanneke wil zelf denk ik wel naar buiten maarja Mijan is nu eenmaal een binnenkind…
Wel fijn dat hij zijn Borre boekje niet stuk scheurt, aan de andere kant heeft ze de halve Borre collectie nog onderweg dus als het wel stukgaat heeft ze alweer nieuwe.
pi_220846730
Drielingmoeder Sien claimt dat ze drie uur per dag bezig is met insta.... tuuurlijk meid. Sponkeukens, banken, vloerkleden en behang uitzoeken zeker.

(Zeurt ook dat ze te weinig zichtbaar is.)
pi_220846777
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:

DBM: Flip mag weer wat uitzoeken, hoeft hij niet naar school?
, zoals was voorspeld hier
pi_220846843
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 08:13 schreef Deisyy het volgende:
Een influencer vergelijken met iemand die is veroordeeld voor kindermisbruik kan echt niet hoor, ik heb de posts en de quotes erop verwijderd.
Ik weet niet of je mijn insinuatie hiermee bedoelde, dat was niet handig. Maar wat jij zegt in de quote hierboven is niet wat ik zei he. Er is ook nooit iemand veroordeeld, ze weet niet wie het is. Bron: mooiste meisje van de klas.
pi_220846879
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:58 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ik weet niet of je mijn insinuatie hiermee bedoelde, dat was niet handig. Maar wat jij zegt in de quote hierboven is niet wat ik zei he. Er is ook nooit iemand veroordeeld, ze weet niet wie het is. Bron: mooiste meisje van de klas.
Ging over de vergelijking tussen ruby franke en AM... voor zover ik weet heeft die niet mee gedaan met mooiste meisje
pi_220846911
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 13:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ging over de vergelijking tussen ruby franke en AM... voor zover ik weet heeft die niet mee gedaan met mooiste meisje
Aahdan ging het niet over mij. Kreeg melding dat ze m'n quotes had verwijderd, dus d8 wat is dit nu. Opgelost!
pi_220846970
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:59 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Jaaaa hoor!! De knuffels en/of cadeautjes zijn binnen voor Flipje 🥳
Ze kregen beide een kadootje dus Flipje en Flapje!
En beide thuis! Why????
pi_220846979
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 13:13 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
En beide thuis! Why????
Anders is het zielig voor de ander
pi_220846998
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 13:13 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
En beide thuis! Why????
Ik las het meer als wanneer er iets in het ziekenhuis is geweest diegene iets mag uitzoeken en dus nu alleen Flip.
pi_220847017
quote:

[..]

voor zover ik weet heeft die niet mee gedaan met mooiste meisje
😂
pi_220847036
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:36 schreef JeOmaJa het volgende:
Sanneke wil zelf denk ik wel naar buiten maarja Mijan is nu eenmaal een binnenkind…
Wel fijn dat hij zijn Borre boekje niet stuk scheurt, aan de andere kant heeft ze de halve Borre collectie nog onderweg dus als het wel stukgaat heeft ze alweer nieuwe.
Zei ze nu in dat filmpje met die gescheurde pagina in haar handen, dat dit ook één van de redenen waarom M dus niet naar de bieb kan of versta ik dat verkeerd?
pi_220847080
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 13:24 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Zei ze nu in dat filmpje met die gescheurde pagina in haar handen, dat dit ook één van de redenen waarom M dus niet naar de bieb kan of versta ik dat verkeerd?
Ja dat hoorde ik ook :'(

Je zou je kind toch eens moeten opvoeden.
pi_220847084
quote:

[..]
Nee hoor, het ging over de post van Iris over Mies
pi_220847135
quote:

[..]
Ze zoekt gewoon redenen. Te weinig boeken. Geen speelplek. Hij verscheurt boeken. Behalve die van Borre, bijzonder genoeg. Het regent. Waait. Is te warm. Binnenkind (alsof de bieb in de openluchtmuseum is..).
pi_220847153
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 13:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik las het meer als wanneer er iets in het ziekenhuis is geweest diegene iets mag uitzoeken en dus nu alleen Flip.
Ze heeft eerder ook aangegeven dat ze beide iets krijgen bij ieder ziekenhuis bezoek... ik lees het nu ook als beide eigenlijk
pi_220847166
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 13:31 schreef Earring het volgende:

[..]
Wanneer is die veroordeeld voor misbruik dan?
pi_220847201
Ohjee, stoppen nu. Voor het weer van misverstanden aan elkaar hangt en het uit de hand loopt #misbruik

Iets anders: let u allen op? Sanneke staat. Ze is herrezen van haar fluit op de bank. 🥳🥳🥳

[ Bericht 37% gewijzigd door AnnArt op 20-05-2026 13:52:47 (Andere wending) ]
pi_220847218
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 13:31 schreef Earring het volgende:

[..]
Nee, dat ging over mijn opmerking dat ik in het boek van dochter Franke zo veel herkende.
pi_220847224
quote:
17s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:10 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Inderdaad. Of zoals altijd Guus z'n bord met eten klaarzetten terwijl ie er nog niet is. Hij zal best er bijna zijn of al binnenkomen, maar zoals nu bijvoorbeeld moet ie eerst z'n natte spullen (natuurlijk) opruimen en AM vertellen "wie hij vandaag had" (*paard). Zet het eten gewoon even in de warme oven en zet het neer als ie er klaar voor is, in plaats dat ie (half) koud eten krijgt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Cattolica op 20-05-2026 14:08:57 ]
pi_220847253
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:21 schreef rebel-angel het volgende:

[..]
Bedankt, had het niet door :@
Geen probleem. O+
quote:
88s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:33 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ik ken haar niet dus ik ging even kijken. Maar dat pak van gister ook, je kon gewoon bijna haar borst zien?!
Ja altijd die rare kledingkeuze en rare make-up keuze. En ik trek haar stem echt heel slecht, maar ik denk niet dat iemand daar iets aan kan doen.
pi_220847274
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 13:54 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Nee, dat ging over mijn opmerking dat ik in het boek van dochter Franke zo veel herkende.
Ik heb het boek van de dochter niet gelezen, maar de (Amerikaanse) titel vond ik opvallend en ik heb een paar interviews met de (nu volwassen) kinderen gezien. Ik heb deze niet af kunnen kijken, want ik wil er verder niet aan denken wat wellicht, eventueel en misschien kan gebeuren bij de meest uiteenlopende fluflu accounts waar ik dagelijks naar zit te kijken; de herkenning is niet te negeren.
pi_220847327
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 13:56 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Inderdaad. Of zoals altijd Guus z'n bord met eten klaarzetten terwijl ie er nog niet is. Hij zal best er bijna zijn of al binnenkomen, maar zoals nu bijvoorbeeld moet ie eerst z'n natte spullen (natuurlijk) opruimen en AM vertellen "wie hij vandaag had" (*paard). Zet het eten gewoon even in de warme oven en zet het neer als ie er klaar voor is, in plaats dat ie (half) koud eten krijgt.
Vind ik ook altijd bijzonder, wacht ermee totdat hij aan tafel zit! Nu is het eten gewoon koud.
pi_220847338
Zouden Wil en Tien nu nog zo'n riant fluflu-inkomen hebben? Waar houden zij zich feitelijk mee bezig, behalve besties zijn en iedere dag sporten?
pi_220847346
quote:

[..]
Die afzakkende blouse bij de schouder is zo'n genante vertoning en dan heeft ze ook nog eens een manier van praten dat ik me weleens afvraag of ze high is, dat het een toneelstukje is of dat ze gewoon zo is. Hoe dan ook, genant om jezelf zo te willen presenteren over de rug van je jonge kinderen.
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 14:26:57 #58
184769 crew  Deisyy
pi_220847373
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 13:05 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Aahdan ging het niet over mij. Kreeg melding dat ze m'n quotes had verwijderd, dus d8 wat is dit nu. Opgelost!
Nee het ging niet over jouw post, maar bij dit soort vragen kan je me altijd een dm sturen of het even in Feedback vragen hoor SHO / [SHO FB] The SHO goes on Want nu ontstaat er in het topic weer een discussie over.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220847445
quote:

[..]
Ik moest ook een paar keer luisteren maar dat is inderdaad wat ze zegt😆
Eerlijk, mijn jongste was altijd heel enthousiast met boekjes maar op deze leeftijd had hij gewoon boekjes die bij zijn leeftijd pasten… die kartonnen boekjes dus🤣
pi_220847470
Sanneke vindt het moeilijk zoveel geld uit te geven aan de bruiloft.
Ondanks dat het wel kan hoor.
Dan misschien toch liever aan een mooie reis.
Of dat ze het nog een jaartje uitstellen zodat ze nog wat kunnen sparen.

Ze heeft nog geen sponsordeals, dat is wel duidelijk.

Dat stomme make-up op doen ook terwijl je in de camera gewoon zit te zwetsen over onzin.

Aááál die boekjes op de grond. Kind weet niet eens wat hij ermee moet.
Trek je jas aan en ga fietsen met dat kind.
pi_220847498
Aangepast, niet nodig om de discussie weer op gang te brengen

[ Bericht 89% gewijzigd door Debuurvrouwvan op 20-05-2026 14:55:02 ]
pi_220847500
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:40 schreef Kaatje35 het volgende:

Dat stomme make-up op doen ook terwijl je in de camera gewoon zit te zwetsen over onzin.

Het is gewoon wederom een aanloop naar tikkies. Zo doet ze het elke keer. Miepen dat het toch wel te duur is, dus dan doe je straks een tikkie open, want er zijn volgers zat die haar haar droomdag gunnen en dus geld gaan storten. Zo ging het met de fiets en de verhuizing ook, om dan daarna te zeggen 'we hebben het niet slecht, we hebben genoeg blabla'. Het is gewoon uitgekookt en de gevers die erin trappen zijn gewoon dom.
pi_220847512
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:36 schreef JeOmaJa het volgende:

[..]
Ik moest ook een paar keer luisteren maar dat is inderdaad wat ze zegt😆
Eerlijk, mijn jongste was altijd heel enthousiast met boekjes maar op deze leeftijd had hij gewoon boekjes die bij zijn leeftijd pasten… die kartonnen boekjes dus🤣
Ja maar hij loopt voor he, voor zijn leeftijd, dus hij leest al echte boeken. Ze kan hem ook gewoon die boekjes niet in zijn handen geven en het voorlezen. Dat heeft niemand verteld denk ik.
pi_220847516
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:06 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik heb het boek van de dochter niet gelezen, maar de (Amerikaanse) titel vond ik opvallend en ik heb een paar interviews met de (nu volwassen) kinderen gezien. Ik heb deze niet af kunnen kijken, want ik wil er verder niet aan denken wat wellicht, eventueel en misschien kan gebeuren bij de meest uiteenlopende fluflu accounts waar ik dagelijks naar zit te kijken; de herkenning is niet te negeren.
Het boek is een aanrader. Ik stuur je wel even een privébericht.
pi_220847520
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:42 schreef AnnArt het volgende:
Drielingmoeder Sien claimt dat ze drie uur per dag bezig is met insta.... tuuurlijk meid. Sponkeukens, banken, vloerkleden en behang uitzoeken zeker.

(Zeurt ook dat ze te weinig zichtbaar is.)
Ik ben er pas mee gestopt om haar te volgen nu ze elke keer haar make-up en zalfjes promoot en die stomme a head repen , en ind haar huis wat bijna allemaal gesponsord is
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220847530
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 13:56 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Het komt op mij absoluut niet zorgzaam over, mocht dat haar bedoeling ermee zijn, maar dwingend en geforceerd.

Zou hij nooit eens hebben gezegd dat hij zelf z'n eten opwarmt als hij thuis komt omdat hij niet precies weet hoe laat hij thuis is of misschien eerst wil douchen en pas later eten? Of kan dat niet omdat Am dan niet weet hoelaat ze klaar moet staan met de camera.
pi_220847534
Judith is weer terug
pi_220847541
- deze discussie gaan we niet opnieuw opstarten -

[ Bericht 92% gewijzigd door Deisyy op 20-05-2026 14:58:14 ]
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220847563
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:53 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Het komt op mij absoluut niet zorgzaam over, mocht dat haar bedoeling ermee zijn, maar dwingend en geforceerd.

Zou hij nooit eens hebben gezegd dat hij zelf z'n eten opwarmt als hij thuis komt omdat hij niet precies weet hoe laat hij thuis is of misschien eerst wil douchen en pas later eten? Of kan dat niet omdat Am dan niet weet hoelaat ze klaar moet staan met de camera.
Ik blijf het raar vinden dat dat bord op tafel staat koud te zijn , terwijl iedereen er langsloopt.
Je kunt als je zelf klaar bent met eten het bord toch ook al vast in de magnetron zetten Dan hoest of spuugt er in ieder geval niemand in
pi_220847597
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:51 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ja maar hij loopt voor he, voor zijn leeftijd, dus hij leest al echte boeken. Ze kan hem ook gewoon die boekjes niet in zijn handen geven en het voorlezen. Dat heeft niemand verteld denk ik.
Ja maar dan moet ze voorlezen he.. het is makkelijker om hem zelf die boekjes te geven dan hoeft zij niets te doen.

En dan heeft ze weer iets om te klagen/huilen dat ze het zo zonde vindt als een boekje stuk gaat.

Gelukkig heeft ze zo te zien van een volger allemaal boekjes gekregen, kan ze die straks ook weer op Vinted zetten.
pi_220847601
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:53 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]

Precies zoals je zegt. Het staat er ook altijd als een plaatje bij; mooi opgemaakt bord, toetje, bijgerecht. Gewoon mooi op de foto maar jammer dat ie het afgekoeld en half opgedroogd moet opeten. En douchen kan alleen als het zijn geplande dag is; net als bij L en J 🥴.
pi_220847605
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:40 schreef Kaatje35 het volgende:

Ik ben wel benieuwd wat zij een mooie reis vindt. Naar een vakantiepark met binnenspeeltuin in Frankrijk?
pi_220847625
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:54 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith is weer terug
😳 zie niets... zelfs helemaal niet meer
pi_220847648
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:51 schreef papierentas het volgende:

[..]
Net als B van Judith die al B boeken leest terwijl hij nog in groep 3 zit. Speaking off is Judith alweer terug?
pi_220847654
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik ook niet
pi_220847698
Nog steeds onvoorstelbaar dat er zulke zeikw#ven als Sanneke bestaan. Mijn hemel. Net een poging gedaan, maar ik vind haar zo dom dat ik het niet trek om haar stories te luisteren.
Zie net dat Ellenzonderkoen blijkbaar viral is gegaan. Onze lieve Heer heeft rare kostgangers 😂.
pi_220847699
Insta openen en Debbies voorhoofd vol in beeld. Why??
pi_220847734
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:27 schreef Applepony het volgende:
Tja... eigenlijk heb ik dat al een tijdje met alles wat Debbie doet 🤷 alles net niet dus why?!
pi_220847742
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:18 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Net als B van Judith die al B boeken leest terwijl hij nog in groep 3 zit. Speaking off is Judith alweer terug?
Ik zie haar wel nu.
pi_220847765
quote:
Ja ik zat er ook naar te kijken. Deze vrouw is echt niet goed hoor.
Zoals ze in Brabant zeggen: wat een koekwaus.
pi_220847806
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:01 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik blijf het raar vinden dat dat bord op tafel staat koud te zijn , terwijl iedereen er langsloopt.
Je kunt als je zelf klaar bent met eten het bord toch ook al vast in de magnetron zetten Dan hoest of spuugt er in ieder geval niemand in
Ze heeft geen magnetron. Maar de oven is daar zowat altijd aan en dus nog warm. Daar zet ze het ook niet in.
pi_220847847
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 13:50 schreef AnnArt het volgende:
Ohjee, stoppen nu. Voor het weer van misverstanden aan elkaar hangt en het uit de hand loopt #misbruik

Iets anders: let u allen op? Sanneke staat. Ze is herrezen van haar fluit op de bank. 🥳🥳🥳
De zuignap is versleten, even naar de praxis om een nieuwe te kopen
pi_220847856
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:07 schreef JeOmaJa het volgende:

[..]
Ja maar dan moet ze voorlezen he.. het is makkelijker om hem zelf die boekjes te geven dan hoeft zij niets te doen.

En dan heeft ze weer iets om te klagen/huilen dat ze het zo zonde vindt als een boekje stuk gaat.

Gelukkig heeft ze zo te zien van een volger allemaal boekjes gekregen, kan ze die straks ook weer op Vinted zetten.
En als je weet dat je kind boekjes kapot scheurt dan geef je hem toch alleen van die stevige kartonnen boekjes en bewaar je deze voor het voorlezen? Het maakt een kind van die leeftijd natuurlijk weinig uit wat voor boekje het precies is, hij vindt het gewoon leuk om ergens in te bladeren. Ook zo typisch dat hij een keer enthousiast gereageerd heeft op een Borre boekje en nu meteen de hele collectie aangeschaft moet worden. Volgende week is het weer een ander boekje waar ie enthousiast op reageert.
pi_220847861
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 13:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze heeft eerder ook aangegeven dat ze beide iets krijgen bij ieder ziekenhuis bezoek... ik lees het nu ook als beide eigenlijk
Dat heb ik dan gemist. Laat geen kans onbenut om geld uit te geven
pi_220847888
Weer een reden om niet naar de bieb te gaan? Hoeveel excuses wil je hebben voor lui en gemak.

Oke, een positief punt. Vind het wel duidelijk dat ze tegenwoordig een make uppie op doet en iets met haar haar. Wat verzorgder. Het is wel duidelijk dat afvallen haar goed doet.
pi_220847912
quote:
Omdat dr haar uitvalt door de afval spuitjes 😉
pi_220847951
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:34 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Ik zie haar wel nu.
Ik moest haar echt opzoeken maar zie het ook weer... ben benieuwd
pi_220847957
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Oh echt? Ik zie alles gewoon weer
pi_220847964
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:55 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Oh echt? Ik zie alles gewoon weer
Ik ook, ben benieuwd of er nog een uitleg komt👀
pi_220847983
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:43 schreef Shuri het volgende:

[..]
Ze heeft geen magnetron. Maar de oven is daar zowat altijd aan en dus nog warm. Daar zet ze het ook niet in.
Geen magnetron? Dat is toch juist handig met een gezin en zeker met oudere kinderen.
pi_220848042
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:59 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Geen magnetron? Dat is toch juist handig met een gezin en zeker met oudere kinderen.
Ze hebben een stoomoven (al zie ik die nooit meer in beeld), waar je heel makkelijk eten in kunt opwarmen. We laten de pannen altijd staan en degenen die laat zijn regelen het zelf allemaal verder.
pi_220848133
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:49 schreef Moondance het volgende:

[..]
En als je weet dat je kind boekjes kapot scheurt dan geef je hem toch alleen van die stevige kartonnen boekjes en bewaar je deze voor het voorlezen? Het maakt een kind van die leeftijd natuurlijk weinig uit wat voor boekje het precies is, hij vindt het gewoon leuk om ergens in te bladeren. Ook zo typisch dat hij een keer enthousiast gereageerd heeft op een Borre boekje en nu meteen de hele collectie aangeschaft moet worden. Volgende week is het weer een ander boekje waar ie enthousiast op reageert.
Ja terwijl er in de verhaaltjes van Borre veel subtiele humor zit die totaal langs een dreumes (en z'n moeder misschien ook😅) heen gaan.
Er zijn zoveel leukere boekjes voor hem.
pi_220848202
goh nog even en op insta zie je kinderen van 2 en 3 jaar De ontdekking van de Hemel van Mulisch al lezen.

AM is weer kadootjes kopen voor kinderfeestjes, met een zeurende L erbij want dat kind weet niet beter. Gaat ze nu ook weer mee naar die feestjes?
pi_220848226
Nou Judith is dus ook zwaar verslaafd aan insta. Account terug en gelijk een story, terwijl ze aan t fietsen is. What the ….
pi_220848268
Ik heb de stories van Sanneke nog eens geluisterd en ik ben echt verbaasd dat zij overweegt zoveel geld uit te geven aan een trouwerij terwijl ze al tijden een grotere auto wil. Ik zou het echt wel weten.
pi_220848343
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:29 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik heb de stories van Sanneke nog eens geluisterd en ik ben echt verbaasd dat zij overweegt zoveel geld uit te geven aan een trouwerij terwijl ze al tijden een grotere auto wil. Ik zou het echt wel weten.
We weten niet hoeveel ze wil uitgeven hè? Ze zei dat de offerte zowat het dubbele was van wat ze in hun hoofd hadden, dat ze gaan schrappen in de offerte, maar tegelijk doet ze uitschijnen dat ze wel meer kan betalen dan wat ze wil uitgeven. Dus er is reserve? Ik vraag me dan af waar die vandaan komt, als je moet schooien voor de verhuizing. Dan had je daar toch ook wel geld voor? Of is er op zo'n korte tijd een paar duizend euro gespaard?
pi_220848346
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:35 schreef MonaB het volgende:

[..]
We weten niet hoeveel ze wil uitgeven hè? Ze zei dat de offerte zowat het dubbele was van wat ze in hun hoofd hadden, dat ze gaan schrappen in de offerte, maar tegelijk doet ze uitschijnen dat ze wel meer kan betalen dan wat ze wil uitgeven. Dus er is reserve? Ik vraag me dan af waar die vandaan komt, als je moet schooien voor de verhuizing. Dan had je daar toch ook wel geld voor? Of is er op zo'n korte tijd een paar duizend euro gespaard?
Geld gekregen voor de bruiloft
pi_220848386
Moest wel even lachen om Debbie...
Liam heeft een stempel gekregen🤣
Leuk voor het kereltje natuurlijk maar zou Debbie daar ook haar stempels halen?
pi_220848431
Dbm : kids mogen een cadeau(tje)
Lego boomhut, ruim ¤50
pi_220848438
quote:

[..]
Klopt, maar ze heeft het gehad over 11 kinderen, ouders van de kinderen, mensen zonder kinderen, wederzijdse ouder(s). Dan gok ik toch gauw op minimaal 35/40 personen. Ga ik uit van een bedrag p/p van 75 euro en dan gok ik dat ik aan de lage kant zit. Dan de kleding, videograaf, stylist, kapper, bloemen. Al met al denk ik minimaal 10.000 euro. Daar zou ik liever een goede en grotere auto voor kopen. Maar wie weet hoeven ze niet te kiezen en doen ze beide. Zou mij niet verbazen.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 20-05-2026 17:56:56 ]
pi_220848467
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:51 schreef Lipisu het volgende:
Dbm : kids mogen een cadeau(tje)
Lego boomhut, ruim ¤50
Als ik iedere maand zowat een spuit in mijn anus moet wil ik ook minimaal een boomhut!
pi_220848480
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:53 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Klopt, maar ze het gehad over 11 kinderen, ouders van de kinderen, mensen zonder kinderen, wederzijdse ouder(s). Dan gok ik toch gauw op minimaal 35/40 personen. Ga ik uit van een bedrag p/p van 75 euro en dan gok ik dat ik aan de lage kant zit. Dan de kleding, videograaf, stylist, kapper, bloemen. Al met al denk ik minimaal 10.000 euro. Daar zou ik liever een goede en grotere auto voor kopen. Maar wie weet hoeven ze niet te kiezen en doen ze beide. Zou mij niet verbazen.
Nee nee, dat willen ze betalen van oma's erfenis die door haar neus is geboord!
Die was voor de auto!
pi_220848489
quote:

[..]
Sparen bestaat volgens mij niet in hun woordenboekje.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:36 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Geld gekregen voor de bruiloft
Ik denk 100% dat Sanneke's moeder en/of Dions ouders dit (gedeeltelijk) betalen of ze hiervoor een bedrag hebben gekregen.
pi_220848495
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:58 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Als ik iedere maand zowat een spuit in mijn anus moet wil ik ook minimaal een boomhut!
Ik durf het bijna niet te vragen, maar heeft ze ooit gedeeld waarom hij op die plek botox krijgt?
pi_220848498
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:44 schreef Lipisu het volgende:
Moest wel even lachen om Debbie...
Liam heeft een stempel gekregen🤣
Leuk voor het kereltje natuurlijk maar zou Debbie daar ook haar stempels halen?
Misschien kregen we daarom die gare story erna. Jeetje waarom zou je zoiets posten. Dacht dat alleen echte Boomers zoiets posten, vanuit die hoek van het gezicht. :')

Daarbij heeft Debbie echt het typische ozempic gezicht gekregen zoals ze dat noemen.
Benieuwd wat er gaat gebeuren als ze met de spuitjes stopt.
pi_220848574
quote:

[..]
Klopt, maar ze het gehad over 11 kinderen, ouders van de kinderen, mensen zonder kinderen, wederzijdse ouder(s). Dan gok ik toch gauw op minimaal 35/40 personen. Ga ik uit van een bedrag p/p van 75 euro en dan gok ik dat ik aan de lage kant zit. Dan de kleding, videograaf, stylist, kapper, bloemen. Al met al denk ik minimaal 10.000 euro. Daar zou ik liever een goede en grotere auto voor kopen. Maar wie weet hoeven ze niet te kiezen en doen ze beide. Zou mij niet verbazen.
Ik vind het wel bizar hoor... waar doen ze alles van?? Kijk Debbie koopt zich suf maar Roy heeft een goed betaalde baan.. meeste van die big spender thuis blijf troela's hebben een man met goed inkomen.. maar dion heeft een simpele baan.. geen bizar inkomen 🤷 en toch spendeert ze meer aan boodschappen dan ik... (gezin van 5) en koopt ze dagelijks meuk 🤷
Hoe? Hebben deze mensen niet een extreme schuld ergens?? En die bruiloft "doe maar hoogste offerte!" Waarvan?? Gaan al die mensen komen? Wil je überhaupt zoveel spenderen aan mensen die je dus nooit ziet?? Zo zonde!
Wij zijn heel klein getrouwd en hebben wel een heel groot feest gegeven maar alleen met mensen die we vaak zien! Dus geen vage tante die we altijd 14 jaar niet gezien hadden.. weet het niet meer precies maar waren ook tegen de 10.000 kwijt inclusief entertainment en onbeperkt eten en drinken
pi_220848584
Kon Judith echt niet even wachten tot ze niet meer op de fiets zat én er minder herrie was door de wind?
pi_220848588
quote:

[..]
Veel meer! Mijn dochter is pas getrouwd met alles er op en er aan en die was echt veel meer kwijt dan 10.000 euro hoor
Alleen waren daar geen kinderen bij en zij hadden het geld er voor over. Was ook echt een prachtige dag en geen gezeik achteraf wat ik bij Sanneke wel zie gebeuren. Want die zeurt al over de offerte
pi_220848593
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:03 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar heeft ze ooit gedeeld waarom hij op die plek botox krijgt?
Ja, staat nog steeds op internet. Googlen op haar naam en wat trefwoorden?
pi_220848600
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:10 schreef Huisopdehoek het volgende:
Kon Judith echt niet even wachten tot ze niet meer op de fiets zat én er minder herrie was door de wind?
Zo blij was ze! Echt, wacht gewoon tot je thuis ben.
pi_220848604
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:03 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Zeker is ergens een heel blog van inclusief foto's zonder hartjes 😳 leuk als ze hem straks in de brugklas gaan googlen 👍
Hij heeft iets met zijn darmen waardoor hij verstopt en door de botox relaxt zijn kringspier waardoor hij makkelijker kan poepen.. minder maccie of meer vezels zou ook kunnen helpen.. maar goed wit brood zonder korstjes is lekkerder
pi_220848634
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:10 schreef Huisopdehoek het volgende:
Nee, zo verslaafd is ze dus
pi_220848635
Milou moest ook weer even shoppen hoor
pi_220848715
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:52 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik ben er pas mee gestopt om haar te volgen nu ze elke keer haar make-up en zalfjes promoot en die stomme a head repen , en ind haar huis wat bijna allemaal gesponsord is
Haar posts (stiekeme reclame, want zij zet er geen #ad of #betaaldesamenqerking bij) zijn ook zo random en out of tune. Ik vind haar geen lichtend voorbeeld voor cremepjes of een bijzonder interieur.
pi_220848743
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik vind het wel bizar hoor... waar doen ze alles van?? Kijk Debbie koopt zich suf maar Roy heeft een goed betaalde baan.. meeste van die big spender thuis blijf troela's hebben een man met goed inkomen.. maar dion heeft een simpele baan.. geen bizar inkomen 🤷 en toch spendeert ze meer aan boodschappen dan ik... (gezin van 5) en koopt ze dagelijks meuk 🤷
Hoe? Hebben deze mensen niet een extreme schuld ergens?? En die bruiloft "doe maar hoogste offerte!" Waarvan?? Gaan al die mensen komen? Wil je überhaupt zoveel spenderen aan mensen die je dus nooit ziet?? Zo zonde!
Wij zijn heel klein getrouwd en hebben wel een heel groot feest gegeven maar alleen met mensen die we vaak zien! Dus geen vage tante die we altijd 14 jaar niet gezien hadden.. weet het niet meer precies maar waren ook tegen de 10.000 kwijt inclusief entertainment en onbeperkt eten en drinken
De hoogste offerte, en dan jezelf voor schut zetten omdat wat jij dacht dat het hoogste bedrag was, pas de helft was wat de locatie offreert. Dan heb je, ondanks al die socials die je kijkt, dus geen idee wat het tegenwoordig kost.
pi_220848750
Het zou mij ook niet verbazen dat Sanneke en Dion financieel een heel stuk ruimer zitten, dan iemand kan bedenken (denkend aan Dion's alleenverdiener salaris en Sanneke's klik-op-de-link inkomen). Maar ik denk ook dat ze niet zomaar vrijuit toegang hebben tot dit geld. Ze krijgen het wellicht bijvoorbeeld in de vorm van een toelage of dat ze een grote(re) uitgave moeten verantwoorden. En ik denk niet dat zijn ouders en/of haar moeder de vrijgevige donoren zijn. Ik denk wel dat het uit een erfenis komt, van Sanneke's kant, en daar kan ik wel een paar combinatie's op bedenken. Ik denk dat haar uitspraak "dat de erfenis door haar neus is geboord" niet per se betekent dat ze niets heeft gekregen. Ik denk dat ze het niet op de haar gewenste manier heeft gekregen (voorwaardelijk in plaats van in één keer). Complete aanname maar het is de enige waarin ik geloof.
pi_220848759
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:19 schreef AnnArt het volgende:
Zouden Wil en Tien nu nog zo'n riant fluflu-inkomen hebben? Waar houden zij zich feitelijk mee bezig, behalve besties zijn en iedere dag sporten?
Ik vraag me dit ook af. Volgde ze vroeger in de tijd van hun beautyblog, maar ben ze later gaan ontvolgen omdat ik het niet boeiend meer vond. Heb altijd het idee dat het een beetje bezigheidstherapie is(onder ‘werktijd’ sporte , uitgebreid koken etc..) maar er zal toch wel wat binnen moeten komen nu Tien gescheiden is?
<a href="http://www.last.fm/user/Lotteh" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Last.fm</a>
pi_220848760
Het zwembad van de Nagelkerkjes ziet er nog altijd groezelig uit. Dan kan je met je schepnetje kikkers en kikkervisjes gaan staan scheppen, maar zo'n bad zou eigenlijk kraakhelder moeten zijn. Maar Jan boeit het niet, en Sofie nog minder want die gaat alleen in de jacuzzi.
pi_220848785
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:41 schreef Lynnyl het volgende:
Het zwembad van de Nagelkerkjes ziet er nog altijd groezelig uit. Dan kan je met je schepnetje kikkers en kikkervisjes gaan staan scheppen, maar zo'n bad zou eigenlijk kraakhelder moeten zijn. Maar Jan boeit het niet, en Sofie nog minder want die gaat alleen in de jacuzzi.
Ik zit er naar te kijken en dan denk ik toch "had je er geen verwarmd zwembad van kunnen maken".
pi_220848816
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:43 schreef Shuri het volgende:

[..]
Het mag toch nog wel warmgemaakt worden ?
pi_220848821
AM: ze laat altijd stukjes Delft zien, maar ergens afgelopen week duidelijk een planten/cadeauwinkel in beeld die leuke dingen heeft, maar ik nog niet eerder in haar stories heb gezien. En waar ging ze vandaag een cadeautje kopen... Alsof ze nu met lokale bedrijven hoopt op een samenwerking omdat ze niet met de grote spelers mee mag doen omdat ze 'authentiek' is.

Maar van die bak noedels over mijn bank, daar zou ik toch ook wel van over de emmer zijn.
pi_220848832
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:48 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Dat vraag ik me daar altijd af. Pak het in folie in, of in een hooimadam, of zoek iets uit bij die kookwinkel in Rotterdam waar ze altijd reclame voor maakt. Die hebben vast ook wel iets als warmhouders. Maar zo'n koude prak die zo op tafel staat, mijn honger zou echt over zijn. Zelfs na het sporten of paardrijden.
pi_220848839
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:58 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
😂😂
pi_220848873
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:32 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Haar posts (stiekeme reclame, want zij zet er geen #ad of #betaaldesamenqerking bij) zijn ook zo random en out of tune. Ik vind haar geen lichtend voorbeeld voor cremepjes of een bijzonder interieur.
Ik kan geen verschil zien , met of zonder crème .
Ik vindt het wel knap ( hoe doen ze dat ) dat ze een groter huis heeft kunnen kopen . Maar ik hou van meer kleur , maar goed als zij het mooi vindt is het goed.
pi_220848875
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:00 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Nee nee, dat willen ze betalen van oma's erfenis die door haar neus is geboord!
Die was voor de auto!
En om er dan zelf voor te sparen komt natuurlijk niet in haar op. Hoe had ik dat ook kunnen denken?
pi_220848890
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:51 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Dat vraag ik me daar altijd af. Pak het in folie in, of in een hooimadam, of zoek iets uit bij die kookwinkel in Rotterdam waar ze altijd reclame voor maakt. Die hebben vast ook wel iets als warmhouders. Maar zo'n koude prak die zo op tafel staat, mijn honger zou echt over zijn. Zelfs na het sporten of paardrijden.
Ja bah koud eten is niet lekker
pi_220848896
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:10 schreef Earring het volgende:

[..]
Veel meer! Mijn dochter is pas getrouwd met alles er op en er aan en die was echt veel meer kwijt dan 10.000 euro hoor
Alleen waren daar geen kinderen bij en zij hadden het geld er voor over. Was ook echt een prachtige dag en geen gezeik achteraf wat ik bij Sanneke wel zie gebeuren. Want die zeurt al over de offerte
Ik ben nog steeds uitgegaan van heel minimaal.
pi_220848909
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:39 schreef Cattolica het volgende:
Het zou mij ook niet verbazen dat Sanneke en Dion financieel een heel stuk ruimer zitten, dan iemand kan bedenken (denkend aan Dion's alleenverdiener salaris en Sanneke's klik-op-de-link inkomen). Maar ik denk ook dat ze niet zomaar vrijuit toegang hebben tot dit geld. Ze krijgen het wellicht bijvoorbeeld in de vorm van een toelage of dat ze een grote(re) uitgave moeten verantwoorden. En ik denk niet dat zijn ouders en/of haar moeder de vrijgevige donoren zijn. Ik denk wel dat het uit een erfenis komt, van Sanneke's kant, en daar kan ik wel een paar combinatie's op bedenken. Ik denk dat haar uitspraak "dat de erfenis door haar neus is geboord" niet per se betekent dat ze niets heeft gekregen. Ik denk dat ze het niet op de haar gewenste manier heeft gekregen (voorwaardelijk in plaats van in één keer). Complete aanname maar het is de enige waarin ik geloof.
Ze heeft letterlijk gezegd dat iemand haar erfenis heeft gestolen.
pi_220848938
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:03 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze heeft wel meer gezegd/overdreven.
pi_220848954
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:19 schreef AnnArt het volgende:
Tien vraag ik me af want ik zou niet weten waarom ze anders in de afgelopen twee jaar geen huis heeft gehuurd.
Wil denk ik wel, zij heeft een keer gedeeld dat haar inkomen een stuk hoger is dan dat van haar man. Ze deelde toen iets over de hypotheekadviseur, dat die daar iets vrouwonvriendelijks over had gezegd.
pi_220848972
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:58 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En om er dan zelf voor te sparen komt natuurlijk niet in haar op. Hoe had ik dat ook kunnen denken?
Nee, sparen doen ze alleen voor de leuke dingen en dan vinden ze het nog lastig. Sanneke heeft een enorm gat in haar handen, als het überhaupt nog handen zijn te noemen. Die moet dagelijks kopen om een leegte in haar leven te vullen.
Ik vind het bizar hoeveel ze blijven kopen, open tikkies er zijn geweest en nu zeggen dat ze het allemaal wel kunnen betalen. Het zou mij niks verbazen als er een kern van waarheid zit in wat @Cattolica zegt.

[ Bericht 6% gewijzigd door Deisyy op 20-05-2026 18:17:22 (beschuldiging verwijderd) ]
pi_220848973
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:03 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik slik weinig wat ze zegt voor zoete koek. Er gaat geen dag voorbij, dat ze dit zegt en dat bedoelt. Sanneke weet heel goed waar ze mee bezig is en ze zal vaak krijgen wat ze hebben wil én er vervolgens over klagen.
pi_220848977
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Zeker is ergens een heel blog van inclusief foto's zonder hartjes 😳 leuk als ze hem straks in de brugklas gaan googlen 👍
Hij heeft iets met zijn darmen waardoor hij verstopt en door de botox relaxt zijn kringspier waardoor hij makkelijker kan poepen.. minder maccie of meer vezels zou ook kunnen helpen.. maar goed wit brood zonder korstjes is lekkerder
DBM beweerde zelfs dat de kinderen fastfood kregen in overleg net de kinderarts, want vet zou goed zijn bij deze ziekte
pi_220849016
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:41 schreef Lynnyl het volgende:
Het ziet er smerig uit. De hele tuin ligt er niet mooi bij.
In Spanje hebben ze zelfs een tuinman en een hulp in de huishouding. Zouden ze dan ook in België hebben neem ik aan. Maar de tuin ( en zwembad) ziet er niet uit alsof het goed wordt onderhouden.
pi_220849023
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:09 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Nee, sparen doen ze alleen voor de leuke dingen en dan vinden ze het nog lastig. Sanneke heeft een enorm gat in haar handen, als het überhaupt nog handen zijn te noemen. Die moet dagelijks kopen om een leegte in haar leven te vullen.
Ik vind het bizar hoeveel ze blijven kopen, open tikkies er zijn geweest en nu zeggen dat ze het allemaal wel kunnen betalen. Het zou mij niks verbazen als er een kern van waarheid zit in wat @:Cattolica zegt.

- beschuldig verwijderd -
Dat gaat wel ver toch die laatste opmerking? Er zal wel geld vanuit familie komen, maar om nou te suggereren dat Dion iets illegaals doet en ze daarom extra geld hebben...

[ Bericht 7% gewijzigd door Deisyy op 20-05-2026 18:17:45 ]
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 18:18:34 #136
184769 crew  Deisyy
pi_220849041
We gaan influencers ook niet beschuldigen van illegale praktijken
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220849049
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:15 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Het ziet er smerig uit. De hele tuin ligt er niet mooi bij.
In Spanje hebben ze zelfs een tuinman en een hulp in de huishouding. Zouden ze dan ook in België hebben neem ik aan. Maar de tuin ( en zwembad) ziet er niet uit alsof het goed wordt onderhouden.
De tuin was al niet in beste staat toen ze er kwamen wonen, maar het knapt ook niet echt op. Heb ook niet het idee dat ze er zelf veel aan doen. Net als aan het zwembad, brr...
pi_220849052
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:09 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik slik weinig wat ze zegt voor zoete koek. Er gaat geen dag voorbij, dat ze dit zegt en dat bedoelt. Sanneke weet heel goed waar ze mee bezig is en ze zal vaak krijgen wat ze hebben wil én er vervolgens over klagen.
Ik geloof dat ook niet hoor. Ik heb hier destijds ook al geschreven dat het voor haar misschien zo voelt omdat zij op geld had gerekend maar dat ik het idee heb dat de erflater anders heeft beslist.
pi_220849069
Waarom moet Lotje van AM wachten met eten als het eten al is opgeschept en de halve familie nog bij het aanrecht staan. Of laatst dat Guus van AM aan de eettafel plaats moest maken voor Julia omdat hij op haar plek zat. Zomaar even een paar van AM's regels die mij tegen de haren in strijken. De baas spelen om de baas te spelen.
pi_220849089
Vergeet Julia niet, ook een flinke baas.
pi_220849169
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:26 schreef Snaky het volgende:
Vergeet Julia niet, ook een flinke baas.
Oh ja, helemaal mee eens. Ik heb een dergelijke houding ook weleens bij Sam gezien, richting één van de tweeling. Ik denk ook dat AM dit aanmoedigt, want die laat ook graag Maarten klusjes voor haar opknappen. Bij Jim zie ik het niet, maar hij staat dan ook met stip op nummer één en wordt ontzien.
pi_220849178
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:05 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ze hebben een stoomoven (al zie ik die nooit meer in beeld), waar je heel makkelijk eten in kunt opwarmen. We laten de pannen altijd staan en degenen die laat zijn regelen het zelf allemaal verder.
Gisteren nog!
pi_220849202
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:23 schreef Cattolica het volgende:
Waarom moet Lotje van AM wachten met eten als het eten al is opgeschept en de halve familie nog bij het aanrecht staan. Of laatst dat Guus van AM aan de eettafel plaats moest maken voor Julia omdat hij op haar plek zat. Zomaar even een paar van AM's regels die mij tegen de haren in strijken. De baas spelen om de baas te spelen.
Omdat De Influencer eerst nog moet filmen?
pi_220849206
Ik krijg nu opeens die Japanse tuin van Dion niet meer uit mijn hoofd 🥴🤣.
pi_220849211
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:19 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
De tuin was al niet in beste staat toen ze er kwamen wonen, maar het knapt ook niet echt op. Heb ook niet het idee dat ze er zelf veel aan doen. Net als aan het zwembad, brr...
Zo'n grote tuin vraagt om een hoop uren tuinieren. En dat zie in beide niet doen. Zal wel een tuinman af en toe langskomen. Ze heeft toch ook een huishoudster?
pi_220849240
Nieuw dieptepunt hoor Lotte die reclame maakt voor de postcodeloterij 🫣
  woensdag 20 mei 2026 @ 18:40:30 #147
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_220849245
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:09 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik ben wel benieuwd wat zij een mooie reis vindt. Naar een vakantiepark met binnenspeeltuin in Frankrijk?
een insluiting bij Seats and Sofa's :)
W
Z
E
pi_220849249
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:48 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Nou, ik hoop het maar weet het echt niet. Er gaat ook geen folie overheen of zoiets, niets van dat al. Ik hoop serieus dat het in de (stoom)oven mag maar heb het nog nooit gezien.
pi_220849356
Flinke pan vol voor 10 personen bij AM 🫣
Gelukkig hebben ze een toetje met slagroom want want een kleine porties eten ze daar
pi_220849419
In dat bekertje vanmiddag zat een grotere hoeveelheid ijs dan wat ze nu als andijvie op haar bord krijgt 🥹
pi_220849508
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:46 schreef Earring het volgende:
Gelukkig hebben ze een toetje met slagroom want want een kleine porties eten ze daar
Het was weer Kwak van Maarten dag. Morgen vast ook weer, in een iets andere samenstelling.
pi_220849510
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:18 schreef Deisyy het volgende:
We gaan influencers ook niet beschuldigen van illegale praktijken
Sorry maar wat lichtgeraakt is dit zeg. Ik zeg toch niet dat hij een illegale wietkwekerij heeft?
Als je dit zou weghalen, zou ik het begrijpen. Je geeft mensen nu eigenlijk een hele verkeerde indruk van wat er staat.

Daarbij was het eerder een grapje, want waar moet die arme jongen de tijd vandaan halen om ergens zwart te werken?
pi_220849517
In de live van Sanneke een paar dagen terug werden er ook bedragen van de bruiloft genoemd, zo zei iemand volgens mij rond de 25K voor de hele rambam en toen lachte ze daar heel hard om, toch denk ik met alles wat ze even snel opsomde dat ze daar wel een beetje rekening mee moet houden, een vriendin van ons is net getrouwd en die zat ook rond dat bedrag als het niet 30K was
In mijn ogen nogal wat om in 1 dag over de balk te smijten maar als je alles wil, alles op locatie en je gasten de hele dag in de watten leggen dan denk ik wel dat je al gauw op zo’n bedrag zit.
pi_220849521
EN DEBBIES MEISJESDROOM IS UITGEKOMEN!

Ze heeft een doos Diddl meuk gekregen. En een fluf aan haar tas. Stickers op haar agenda.

#glibberglij
pi_220849538
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:49 schreef Moondance het volgende:

[..]
Of geef m een stapel folders, kan ie bladeren en is het niet erg als het kapot gaat. Heeft Sanneke zelf ook nog wat aan, aangezien daar de aanbiedingen in staan.
pi_220849546
Wat is dat voor maaltijd bij de Geertsen? Andijvie droog? Met Kimchi ? Weet ze wel dat wat dat is 😂😂
pi_220849588
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:58 schreef Huisopdehoek het volgende:

Ze heeft een doos Diddl meuk gekregen. En een fluf aan haar tas. Stickers op haar agenda.

#glibberglij
Past goed bij haar kinderkleertjes
pi_220849603
quote:

#glibberglij
Ik twijfelde al behoorlijk aan haar verstandelijke vermogen maar alle twijfel is weg. Ik heb zelf kinderen die vroeger alles spaarden van Diddl, ik heb collega’s van die leeftijd die het ongetwijfeld ook hebben gespaard. Ik heb niemand van hen hier over gehoord. Ik zal ze eens wakker schudden.

En wat is er gebeurd met de Labubu? Die hing toch ook aan de tas?
pi_220849634
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:38 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Zo'n grote tuin vraagt om een hoop uren tuinieren. En dat zie in beide niet doen. Zal wel een tuinman af en toe langskomen. Ze heeft toch ook een huishoudster?
Zag op hun socials meerdere keren dat ze een vacature hadden voor een huishoudelijke hulp voor zo'n 13 uur per week ofzo.
Is al wel een tijd geleden.

Zo'n tuin is inderdaad veel onderhoud. Zelf doen ze dat niet, maar blijkbaar hebben ze ook niet iemand ingehuurd die het wél doet. Terwijl ze die voor hun huis in Spanje ook hebben.

Het was al meteen een raar plan mi. Waarom wil je een huis met zo'n tuin terwijl je niet van tuinieren houdt en zo weinig thuis bent. Voor de kinderen hoefden ze het ook niet meer te doen op die leeftijden.
pi_220849642
quote:

#glibberglij
Ik zat er naar te kijken, ik vind haar zó nietszeggend dus mijn gedachten dwaalden af en ik bedacht me toen heel nietszeggend, dat zij en de Marketingvrouw een soortgelijke brilmontuur hebben.
pi_220849701
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:02 schreef Moppie1982 het volgende:
Wat is dat voor maaltijd bij de Geertsen? Andijvie droog? Met Kimchi ? Weet ze wel dat wat dat is 😂😂
Alles wat ze eten komt uit de Allerhande. Dus even googlen.
Andijviestamppot met oude kaas en kimchi.
Ik kan me niet voorstellen dat dat lekker is.
pi_220849730
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:40 schreef rebel-angel het volgende:

[..]
een insluiting bij Seats and Sofa's :)
😂😂😂
pi_220849749
quote:

[..]
Hahaha nou zo ziet ze er dus bijna altijd uit, heb ook niet het idee dat ze een bh draagt. Prima hoor maar om dat online te zetten, ik zou het naar mijn kinderen op het schoolplein ook niet echt doen maar goed..
pi_220849752
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:02 schreef Moppie1982 het volgende:
Wat is droge andijvie? Als je rauwe andijvie bedoelt, dan klopt het. Stamppot andijvie maak je met rauwe andijvie. Geen idee waar ze de kimchi stopt :Y)
pi_220849814
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:20 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Die afzakkende blouse bij de schouder is zo'n genante vertoning en dan heeft ze ook nog eens een manier van praten dat ik me weleens afvraag of ze high is, dat het een toneelstukje is of dat ze gewoon zo is. Hoe dan ook, genant om jezelf zo te willen presenteren over de rug van je jonge kinderen.
Dat woord zocht ik, gênant!! Sta je dan ook zo op het schoolplein? Ze heeft inderdaad een aparte manier van praten, dat slurpen soms ofzo, weet niet hoe ik dat uit moet leggen. Dat high lijken komt door de medicatie zegt ze
pi_220849824
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:15 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik zat er naar te kijken, ik vind haar zó nietszeggend dus mijn gedachten dwaalden af en ik bedacht me toen heel nietszeggend, dat zij en de Marketingvrouw een soortgelijke brilmontuur hebben.
En er komt een Specsavers reclame voorbij met een identieke montuur. Meta kan écht gedachten lezen 🥴.
pi_220849851
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:40 schreef Missinglink24 het volgende:
Nu wachten tot Joeri de grap maakt #lotuitdeloterij. De buurman die dacht dat Joeri de glazenwasser was, iets met hokjes. Ligt het aan mij? Ik heb geen beeld bij een glazenwasser (ja, een busje met zo’n slang eruit). Dom schrijven om het schrijven?
En dat filmpje bij de IKEA, en dit zijn volwassen mensen. En ik kan best begrijpen dat ze blij is met haar buik, maar om nou expres je trui wat naar binnen te stoppen zodat je die buik ziet?
Eens denken, heb ik nog meer te zeuren vandaag? #sanneke
pi_220849852
quote:

#glibberglij
Voor ze offline ging schooide ze al om die Diddle zooi.
In al haar bende had ze toen toch haar map gevonden?
pi_220849884
quote:

[..]
Waar heb je de interviews gezien? Ik heb trouwens twee docu’s ver de zaak Franke gekeken … geen woorden voor.
pi_220849922
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:34 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Nu wachten tot Joeri de grap maakt #lotuitdeloterij. De buurman die dacht dat Joeri de glazenwasser was, iets met hokjes. Ligt het aan mij? Ik heb geen beeld bij een glazenwasser (ja, een busje met zo’n slang eruit). Dom schrijven om het schrijven?
En dat filmpje bij de IKEA, en dit zijn volwassen mensen. En ik kan best begrijpen dat ze blij is met haar buik, maar om nou expres je trui wat naar binnen te stoppen zodat je die buik ziet?
Hahahahaha Lotte maakt een post over discriminatie en komt met 'Joeri werd aangezien voor een glazenwasser, niet door wat hij deed, maar om hoe hij eruit ziet'. Want (bon)Joeri ziet eruit als een typische glazenwasser? Hoe ziet een typische glazenwasser eruit? (Ik ken er 2; 1 kaal en kort 1 lang met lang haar).
Dat met die buik blijf ik zo hypocriet vinden.
pi_220849966
quote:

[..]
Waar heb je de interviews gezien? Ik heb trouwens twee docu’s ver de zaak Franke gekeken … geen woorden voor.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:27 schreef Die_van_verderop het volgende:
Nog steeds onvoorstelbaar dat er zulke zeikw#ven als Sanneke bestaan. Mijn hemel. Net een poging gedaan, maar ik vind haar zo dom dat ik het niet trek om haar stories te luisteren.
Zie net dat Ellenzonderkoen blijkbaar viral is gegaan. Onze lieve Heer heeft rare kostgangers 😂.
Ellenzonderkoen viral? Waar en waarom? En wat is ook alweer haar insta? Kan haar niet meer vinden. Ze zou wat aan haar zichtbaarheid moeten doen 😂
pi_220849968
Enige voor wie ik Joeri aanzie is Emile Ratelband. Die heeft een eigen hokje.
Lotte beweert ook dat ze zelesta nog steeds gebruikt maar er wel een dekbedovertrek omheen doet. Tuurlijk.
pi_220849969
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:38 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Op Youtube.
pi_220849971
Manische Debbie helemaal hyper om kinder Diddle spulletjes. En weer haar voorhoofd in beeld, sorry maar vind t er deb(b)iel uit zien.
pi_220849982
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:47 schreef proud_mami het volgende:

[..]
[..]
Ellenzonderkoen viral? Waar en waarom? En wat is ook alweer haar insta? Kan haar niet meer vinden. Ze zou wat aan haar zichtbaarheid moeten doen 😂
Terugbaarliefde. Ze zit in de auto en het gaat over een massage met happy end.
pi_220849999
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:34 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Haha, gooi het eruit meid!

Ja en dan geeft Lotte er voor haar spiri volgers nog een idealistische draai aan door vooral te benadrukken dat de postcode loterij ook amnesty international steunt.. en dat ze dat zo belangrijk vindt.. Schei toch uit
pi_220850008
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:47 schreef Die_van_verderop het volgende:
Enige voor wie ik Joeri aanzie is Emile Ratelband. Die heeft een eigen hokje.
Lotte beweert ook dat ze zelesta nog steeds gebruikt maar er wel een dekbedovertrek omheen doet. Tuurlijk.
Huh ja hoor haha
Ja die Lotte die al die wolletjes en creamys op Vinted pleurt, binnenkort ook de dekbedden zeker.
pi_220850060
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:50 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Huh ja hoor haha
Ja die Lotte die al die wolletjes en creamys op Vinted pleurt, binnenkort ook de dekbedden zeker.
De wolletjes ook? Dan is haar geloofwaardigheid echt onder het nulpunt gedaald. Vond haar “vroeger” nog wel enigszins de moeite waard om te volgen.
Genoeg te zeuren op deze kutdag maar zal jullie er niet mee vermoeien. Ik ga wel tegen m’n telefoon praten en op insta zetten. Wel een hartje geven hè!
pi_220850064
Maar even hè, die Debbie.. Dat is toch niet helemaal goed hoe die vrouw manisch enthousiast wordt van een of andere muizenknuffel.
Staat ze daar een doos open te maken met muizentroep erin en te blaten over briefpapier en geurblokken.
Ik denk dat iedereen als kind een favoriet speel/verzamel ding had maar ik kan me echt voorstellen dat ik destijds op mn 32ste nog helemaal wild zou zijn geworden van bv My Little Ponies oid.
Die spuitjes zijn naar d'r hoofd gestegen.
pi_220850066
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:28 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Dat woord zocht ik, gênant!! Sta je dan ook zo op het schoolplein? Ze heeft inderdaad een aparte manier van praten, dat slurpen soms ofzo, weet niet hoe ik dat uit moet leggen. Dat high lijken komt door de medicatie zegt ze
Oh, dat van medicatie wist ik niet. Het ziet er ook wat ongemakkelijk uit, bedenk ik me nu, ook voor haar. Alsof ze op het punt staat om in slaap te vallen; een beetje slaapdronken. Ik heb dat ook eens gehad met hooikoorts medicatie, zat halverwege de dag te knikkenbollen en ben er daarom mee gestopt. Maar bij haar zal er wellicht iets meer dan alleen hooikoorts zijn. Dat vind ik sneu, oprecht, maar die telkens weer afzakkende blouse kan echt niet.
pi_220850105
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:48 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Terugnaarliefde 😉.
pi_220850120
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:55 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
De wolletjes ook? Dan is haar geloofwaardigheid echt onder het nulpunt gedaald. Vond haar “vroeger” nog wel enigszins de moeite waard om te volgen.
Genoeg te zeuren op deze kutdag maar zal jullie er niet mee vermoeien. Ik ga wel tegen m’n telefoon praten en op insta zetten. Wel een hartje geven hè!
Ja is een tijd geleden hoor.
Ze komt natuurlijk ook om in de wolletjes met al die promoties die ze mag doen.
pi_220850219
Annick is weer een bericht aan het plaatsen waar je alles van kan maken
pi_220850229
Mijn god, Joeri gediscrimineerd omdat hij aangezien werd voor glazenwasser. Wellicht omdat hij altijd wijde en verwassen kleding draagt?

Dat is toch geen discriminatie jongens. Dat er onterecht een verkeerd beroep aan jou gelinkt wordt, bij jou als witte man met alle voordelen die daar weer bij horen.
pi_220850245
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:56 schreef Weerikier het volgende:
Ik denk dat iedereen als kind een favoriet speel/verzamel ding had maar ik kan me echt voorstellen dat ik destijds op mn 32ste nog helemaal wild zou zijn geworden van bv My Little Ponies oid.
Ik heb misschien wel óf niet hier en daar nog wel iets van Snoopy meuk en een teddybear in mijn huis liggen. En ik kan qua leeftijd de moeder zijn van een 32-jarige 🤗.
pi_220850277
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:12 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Annick is weer een bericht aan het plaatsen waar je alles van kan maken
Het is wel duidelijk dat Roy in het ziekenhuis ligt toch? Alleen dat gedoe dat ze niks wil zeggen hoeft niet, en zeg dan ook gewoon niks.
pi_220850333
Ik vind Lotte het toppunt van egocentrisch met die post
pi_220850338
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:14 schreef Lostit het volgende:
Mijn god, Joeri gediscrimineerd omdat hij aangezien werd voor glazenwasser. Wellicht omdat hij altijd wijde en verwassen kleding draagt?

Dat is toch geen discriminatie jongens. Dat er onterecht een verkeerd beroep aan jou gelinkt wordt, bij jou als witte man met alle voordelen die daar weer bij horen.
Haha nee dat is echt geen discriminatie 😂. Echt het toppunt van white privilege die twee 😂
pi_220850353
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:34 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Voor ze offline ging schooide ze al om die Diddle zooi.
In al haar bende had ze toen toch haar map gevonden?
Ik vroeg me al af hoe ze in hemelsnaam bij Debbie zijn gekomen om een pakket naartoe te sturen.
pi_220850361
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:46 schreef Earring het volgende:
1 schep andijviestamppot voor iedereen. Dat kan toch bijna niet waar zijn? Gisteren ook al zo'n zielig bordje voor Guus. Hier scheppen de kinderen eigenlijk allemaal 2 keer op, maar dat is in huize Geerts geen optie. Wij scheppen ook gewoon zelf op 😄.
pi_220850386
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:20 schreef Mirp het volgende:

[..]
Het is wel duidelijk dat Roy in het ziekenhuis ligt toch? Alleen dat gedoe dat ze niks wil zeggen hoeft niet, en zeg dan ook gewoon niks.
Ja dat is duidelijk, maar waarom dan dat we willen er niks over zeggen. En ook dat de buitenkant is anders dan de binnenkant, en gaan ze er niet langs op bezoek oid?
pi_220850427
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:35 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Ja dat is duidelijk, maar waarom dan dat we willen er niks over zeggen. En ook dat de buitenkant is anders dan de binnenkant, en gaan ze er niet langs op bezoek oid?
Ja dat cryptische allemaal vind ik zo stom altijd. Zeg het of zeg het niet, maar zeg niet dit soort dingen om weer berichten en aandacht te krijgen. Sorry, zo zie ik het, want waarom zou je anders zo doen?
pi_220850462
Naar aanleiding van hier even de post van Lotte Ballijns gelezen en dit is toch wel het prototype van white privilege. Echt, hoe krijg je het geschreven! Schaamteloos ook gewoon. Zo heftig ook dat Bonjoeri door de buurman voor een glazenwasser werd aangezien. Tja, discriminatie zit echt overal, ook bij de rijke, witte vrije school-gemeenschap. Dat we dat maar weten.

Het is dat het reclame is, anders zou ik hem zo doorsturen naar HowcanImakethisaboutme.
pi_220850480
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:40 schreef Missinglink24 het volgende:
Deed MW dat vorig jaar ook niet?
pi_220850495
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:46 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Deed MW dat vorig jaar ook niet?
Oh zou kunnen.. weet ik niet meer
pi_220850497
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:44 schreef Tarantelle het volgende:
Naar aanleiding van hier even de post van Lotte Ballijns gelezen en dit is toch wel het prototype van white privilege. Echt, hoe krijg je het geschreven! Schaamteloos ook gewoon. Zo heftig ook dat Bonjoeri door de buurman voor een glazenwasser werd aangezien. Tja, discriminatie zit echt overal, ook bij de rijke, witte vrije school-gemeenschap. Dat we dat maar weten.

Het is dat het reclame is, anders zou ik hem zo doorsturen naar HowcanImakethisaboutme.
Ja echt heftig laten we een kaarsje branden voor ze
pi_220850498
Ik zie nu dat zwembad bij de Nagelkerkjes pas. :r Heb je zo'n mooie tuin met zwembad en dan ziet het er zo uit.
pi_220850504
Manische Mina is terug hoor 🤦♀
Speciaal in Frankrijk een knuffel voor aan je tas bestellen 🤦♀ echt, geen woorden voor
pi_220850512
Het is toch wel het hoogtepunt van AM's wekelijkse paardrijles; "welk paard ze heeft". Er werd zelfs, met een lichte trilling van spanning in haar stem, naar "Guus z'n paard" gevraagd.

Wat heeft het sowieso voor nut om elke week naar paardrijles te gaan, deze zelfs in te halen als je niet kan, wanneer je voor de rest nooit recreatief gaat paardrijden. Of tig motoren standaard op je oprit te hebben staan, als je nooit recreatief en zonder sponsoring gaat motorrijden.
pi_220850518
quote:
88s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:49 schreef Mirp het volgende:
Ik zie nu dat zwembad bij de Nagelkerkjes pas. :r Heb je zo'n mooie tuin met zwembad en dan ziet het er zo uit.
En niet eens verwarmd 🥴.
pi_220850522
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:51 schreef Cattolica het volgende:
Het is toch wel het hoogtepunt van AM's wekelijkse paardrijles; "welk paard ze heeft". Er werd zelfs, met een lichte trilling van spanning in haar stem, naar "Guus z'n paard" gevraagd.

Wat heeft het sowieso voor nut om elke week naar paardrijles te gaan, deze zelfs in te halen als je niet kan, wanneer je voor de rest nooit recreatief gaat paardrijden. Of tig motoren standaard op je oprit te hebben staan, als je nooit recreatief en zonder sponsoring gaat motorrijden.
Hee hoo vergeet de ijsland trip en de strandrit niet he
pi_220850525
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:29 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik vroeg me al af hoe ze in hemelsnaam bij Debbie zijn gekomen om een pakket naartoe te sturen.
Ze heeft waarschijnlijk zelf geschooid
pi_220850526
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:52 schreef Cattolica het volgende:

[..]
En niet eens verwarmd 🥴.
Nee inderdaad. Die hebben luxe echt alleen maar voor de show volgens mij, zo van 'kijk ons eens rijk zijn'.
pi_220850531
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:44 schreef Tarantelle het volgende:

En dan reageert iemand met hoe pijnlijk het is dat kleine opmerkingen zo makkelijk worden weggewuifd terwijl ze zoveel zeggen over hoe we mensen in hokjes stoppen.

Ik hoop dat Joeri en Lotte dit trauma te boven komen. Het is echt verschrikkelijk wanneer je onterecht wordt aangezien voor een glazenwasser.
Die vastzittende huil is inmiddels vast een niet te stoppen tsunami geworden.
pi_220850542
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:55 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En dan reageert iemand met hoe pijnlijk het is dat kleine opmerkingen zo makkelijk worden weggewuifd terwijl ze zoveel zeggen over hoe we mensen in hokjes stoppen.

Ik hoop dat Joeri en Lotte dit trauma te boven komen. Het is echt verschrikkelijk wanneer je onterecht wordt aangezien voor een glazenwasser.
😂😂😂😂
pi_220850544
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:53 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Hee hoo vergeet de ijsland trip en de strandrit niet he
Oepsiedesie. Herstel, ik bedoel recreatief en zonder sponsoring.
pi_220850560
Judith glibbert zowat haar zadel af van blijdschap!
pi_220850578
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:30 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
1 schep andijviestamppot voor iedereen. Dat kan toch bijna niet waar zijn? Gisteren ook al zo'n zielig bordje voor Guus. Hier scheppen de kinderen eigenlijk allemaal 2 keer op, maar dat is in huize Geerts geen optie. Wij scheppen ook gewoon zelf op 😄.
Ja wij ook
pi_220850582
quote:

[..]

😂
pi_220850598
quote:

Ze wilden graag samen wat doen 😳
pi_220850602
quote:

[..]

Binnenkort trauma therapie voor al deze vastzittende huilen die hieruit voortgekomen zijn.
pi_220850609
quote:

Wat bedoel je verder niet recreatief gaat paardrijden?
pi_220850615
Lotte mag blij zijn dat iemand überhaupt nog denkt dat Joeri er uitziet alsof ie een baan heeft, want volgens mij is ie nog steeds "in between jobs" (geen probleem natuurlijk, maar dan moet ze van "die glazenwasser look" ook geen probleem maken).
pi_220850639
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:02 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Wat bedoel je verder niet recreatief gaat paardrijden?
Gewoon voor de leuk in het weekend of op vakanties, ponykamp voor de meisjes, ergens een paard verzorgen. Buitenom die ene les per week ziet niemand een paard.
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:10:30 #215
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_220850673
quote:

[..]

Echt, tranen met tuiten hier (van het lachen)
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_220850689
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Binnenkort trauma therapie voor al deze vastzittende huilen die hieruit voortgekomen zijn.
Nou ze is ook met mensen van het ‘ja’ instituut aan het praten. Net als Sarah Rebecca. Volgens mij is dat met familieopstellingen enzo, misschien is dat wat voor Joer?
pi_220850729
Volgt er hier trouwens iemand Lousje Sassen? Een semi bner die ooit bij PowNed werkte en daarna psychotisch raakte en vervolgens zich van het ene in het andere ondoordachte avontuur stortte. Die heeft dmv donaties van haar volgers een hele klap met geld (20.000) opgehaald voor een project in Senegal maar trekt de stekker eruit en doet er super schimmig over. Gaat nog wel een staartje krijgen ook.
pi_220850742
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:48 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
8)7
pi_220850745
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:19 schreef Missinglink24 het volgende:
Volgt er hier trouwens iemand Lousje Sassen? Een semi bner die ooit bij PowNed werkte en daarna psychotisch raakte en vervolgens zich van het ene in het andere ondoordachte avontuur stortte. Die heeft dmv donaties van haar volgers een hele klap met geld (20.000) opgehaald voor een project in Senegal maar trekt de stekker eruit en doet er super schimmig over. Gaat nog wel een staartje krijgen ook.
nee, ze heeft de stekker er nog niet uitgetrokken, het staat op pauze
pi_220850746
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:13 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Nou ze is ook met mensen van het ‘ja’ instituut aan het praten. Net als Sarah Rebecca. Volgens mij is dat met familieopstellingen enzo, misschien is dat wat voor Joer?
Laatst ook al toch.
Van familieopstellingen naar ademwerk, via het kanteltraject en buikwandcorrectie door naar een super betrokken reclame van de postcodeloterij, die meid is een work in progress hoor!
pi_220850747
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:21 schreef miep123456 het volgende:

[..]
nee, ze heeft de stekker er nog niet uitgetrokken, het staat op pauze
Dat gaat echt niet meer door hoor
pi_220850759
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:13 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Hebben ze laatst niet al zoiets gedaan? Ik vond het nogal wat om daar met je pasverworven liefde naartoe te gaan.
pi_220850772
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:22 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Dat gaat echt niet meer door hoor
we gaan het zien , ik vond de prijs voor het opknappen wel echt heel hoog
pi_220850788
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:23 schreef Shuri het volgende:

[..]
Wat is droge andijvie? Als je rauwe andijvie bedoelt, dan klopt het. Stamppot andijvie maak je met rauwe andijvie. Geen idee waar ze de kimchi stopt :Y)
Ik weet hoe je andijvie maakt, maar bij mij zit er lekker jus overheen en spekjes doorheen
En geen Kimchi die eet ik met me noodles ofzo
pi_220850792
Sanneke maakt zich op voor een hittegolf denk ik. Al die reclame voor dunne slaapzakken en water speelgoed. En nu al moeilijk doen over wat je met warm weer moet eten. Pfff
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 21:31:00 #226
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220850813
quote:
Oh grappig, ik wist dat hele Powned/psychose gedeelte helemaal niet. Ze komt inderdaad de laatste tijd af en toe langs op mijn tijdlijn en ik weet nooit of ik haar gewoon heel leuk/enthousiast vind, of dat we ons inderdaad een beetje zorgen om haar moeten maken
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_220850826
Jullie snappen Debbie niet met Diddl?
Ze draagt ook kinder maatjes toch? Dus ik denk dat ze zich daar gewoon aan aanpast. Logisch toch..😝
pi_220850827
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:31 schreef Meke het volgende:

[..]
Oh grappig, ik wist dat hele Powned/psychose gedeelte helemaal niet. Ze komt inderdaad de laatste tijd af en toe langs op mijn tijdlijn en ik weet nooit of ik haar gewoon heel leuk/enthousiast vind, of dat we ons inderdaad een beetje zorgen om haar moeten maken
Ze was ook gevallen voor zo'n cursus scam van 1800 euro. Vind haar echt heel naïef overkomen, maar misschien is ze ook wel heel gehaaid weet het niet.
pi_220850836
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:27 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik weet hoe je andijvie maakt, maar bij mij zit er lekker jus overheen en spekjes doorheen
En vergeet de oude kaas niet. AM gebruikt een jonge kaas want oude kaas is duurder 🤡.
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 21:35:23 #230
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220850842
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:32 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ze was ook gevallen voor zo'n cursus scam van 1800 euro. Vind haar echt heel naïef overkomen, maar misschien is ze ook wel heel gehaaid weet het niet.
Ja, dat is inderdaad het moment dat ik ongeveer 'ingestapt' ben geloof ik :Y Dat was ook wel een bijzonder verhaal, maar ik vrees ook dat ze inderdaad makkelijk beïnvloedbaar is
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_220850872
Ik begrijp niet helemaal waarom het discriminerend is dat de buurman dacht dat Bonjoeri de glazenwasser was? Wat vindt Lotte zo erg aan een glazenwasser?
Wat een ontzettend infantiele, slechte reclame. Ik ben even weg mensen, even lid worden van de loterij…🤓
pi_220850894
https://www.geenstijl.nl/5189967/white-saviour-lousje-sassen

Hierboven meer over Lousje. Kende haar niet en weet ook niet zo goed wat ik van haar moet vinden. Psychotisch zijn (geweest) is wel enorm heftig, heb het van dichtbij meegemaakt en dat gun je niemand. Ze legt het wel goed uit op haar Instagram post wat een psychose is en hoe dat voelt (daar kom je als je op het woord psychose klikt in de link van Geen Stijl).
pi_220850912
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:27 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Oh zo, op die manier droog! Ja, ik eet het ook zoals jij. Ik zag dat er bij het recept van Annemarie (van Appie) naast de kimchi ook nog (oude) kaas zit 😜

Edit: iemand zei het al, sorry!
pi_220850929
Mein gutte die Debbie toch met d’r Diddle manie |:(

En het is inmiddels meer bril dan Debbie sinds ze zo is afgevallen :|W
pi_220850940
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:34 schreef Cattolica het volgende:

[..]
En vergeet de oude kaas niet. AM gebruikt een jonge kaas want oude kaas is duurder 🤡.
Maar dat is een groot smaakverschil. Verkeerde zuinigheid 🤔
pi_220850946
Drukke dag voor Milou: haar taakjes action, kringloop en boodschappen. Nou nih, phoe phoe.
pi_220850992
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:39 schreef Johanna38 het volgende:
Ik begrijp niet helemaal waarom het discriminerend is dat de buurman dacht dat Bonjoeri de glazenwasser was? Wat vindt Lotte zo erg aan een glazenwasser?
Wat een ontzettend infantiele, slechte reclame. Ik ben even weg mensen, even lid worden van de loterij…🤓
OmDaT Ie BrUiN iS 🙃

Mijn man is ongeveer dezelfde kleur als Joeri (wel andere roots) en wordt ook voor vanalles aangezien, Turken praten Turks tegen hem, straatverkopers spreken hem niet aan, tsja thats life maar Lotte had weer wat te posten iig
pi_220851065
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:50 schreef Miepje77 het volgende:
Drukke dag voor Milou: haar taakjes action, kringloop en boodschappen. Nou nih, phoe phoe.
Pfoe, word al moe als ik er naar kijk 🥵
pi_220851071
Debbie deelde eerder iets over een Diddle dag ofzo? Maar dat ze er niet heen kan, omdat het te ver weg is.

Ik zie echt wel gebeuren dat ze daar alsnog heen gaat. Vast 3 dagen voorslapen en mevrouw kan er heen hoor.
pi_220851141
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:28 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Haha nee dat is echt geen discriminatie 😂. Echt het toppunt van white privilege die twee 😂
Joeri is niet white ;)
pi_220851194
Staan bij Lotte nu ook een paar kritische reacties. Ben benieuwd of ze blijven staan.
pi_220851218
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 22:24 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Joeri is niet white ;)
Ik heb altijd gedacht dat hij wit was, maar naar de zonnebank ging🙈
pi_220851222
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 22:24 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Joeri is niet white ;)
Shit, my bad. Ik vind het heel erg voor hem dat hij zich gediscrimineerd voelt. Ik maak discriminatie best vaak van heel dichtbij mee en dat is toch wel anders, maar ieder z’n gevoel natuurlijk
pi_220851274
Maar.. wat is hij dan? Ik heb nog even foto’s zitten kijken, maar hij toch gewoon blank met een wat donkere opslag? Ik krijg nu zelf een identiteitscrisis 🙈.
pi_220851290
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:58 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
OmDaT Ie BrUiN iS 🙃

Mijn man is ongeveer dezelfde kleur als Joeri (wel andere roots) en wordt ook voor vanalles aangezien, Turken praten Turks tegen hem, straatverkopers spreken hem niet aan, tsja thats life maar Lotte had weer wat te posten iig
Hier net zo. Maar ze hebben nooit gedacht dat hij glazenwasser was 😂. Zelf ook regelmatig de vraag gekregen waar ik vandaan kwam, en dat ik zo goed Nederlands sprak 😅. Gewoon uit de Hollandse klei getrokken.
pi_220851316
Annemarie gooit het huisje in Frankrijk er maar eens een keer in, opdat niemand het vergeet.

Flip was vaNNochtend lekker thuis en hoeft morgen ook lekker niet te gymmen. Net als moeder vindt hij het niet erg om een keertje over te slaan.
pi_220851340
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:21 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Laatst ook al toch.
Van familieopstellingen naar ademwerk, via het kanteltraject en buikwandcorrectie door naar een super betrokken reclame van de postcodeloterij, die meid is een work in progress hoor!
Er is straks niks meer te verbeteren over, dan moet ze een nieuw businessmodel.
pi_220851342
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 22:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik heb altijd gedacht dat hij wit was, maar naar de zonnebank ging🙈
Haha ik ook maar niet dus?
pi_220851350
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 23:01 schreef Snaky het volgende:
Annemarie gooit het huisje in Frankrijk er maar eens een keer in, opdat niemand het vergeet.

Flip was vaNNochtend lekker thuis en hoeft morgen ook lekker niet te gymmen. Net als moeder vindt hij het niet erg om een keertje over te slaan.
Triest dat ze dit maar blijft uitmelken
pi_220851353
quote:

[..]
OmDaT Ie BrUiN iS 🙃

De mijne is qua genen super hollands maar qua uiterlijk minder, en die heeft echt van alles al gehad: Ben je Joods? Is je vader/moeder Spaans? Kom je uit Marokko?

Ik zal er een insta-post aan wijden!

Overigens lijkt mijn glazenwasser wel op Joeri maar dan iets minder eng.
pi_220851362
Dat kaartje dat Am gekocht heeft, met dat oude stel, dat is toch met AI gemaakt? Zo lijkt het wel althans.
pi_220851392
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 23:09 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Dat kaartje dat Am gekocht heeft, met dat oude stel, dat is toch met AI gemaakt? Zo lijkt het wel althans.
Denk het wel, zo ziet het er wel uit.

Het idee is leuk, de uitwerking minder.

En natuurlijk dat huisje nog even aanhalen. Ligt aan jezelf je hoor AM dat je daar niet meer komt.
pi_220851431
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:03 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Misschien kregen we daarom die gare story erna. Jeetje waarom zou je zoiets posten. Dacht dat alleen echte Boomers zoiets posten, vanuit die hoek van het gezicht. :')

Daarbij heeft Debbie echt het typische ozempic gezicht gekregen zoals ze dat noemen.
Benieuwd wat er gaat gebeuren als ze met de spuitjes stopt.
Nou echt hè, zo'n muizensnuitje( of komt dat door Diddl)
Ze moet haar spuit in de lip ook nog ff zetten, die is weer aardig dun
pi_220851445
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:35 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Zeker wel, ze poste afgelopen week nog de ingang vh ziekenhuis
pi_220851481
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:20 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ik heb er wel bewondering voor dat ze niet alles wil delen op medisch gebied, zou ze dat wel doen dan krijgt ze ook commentaar.
Ze is natuurlijk met Roy bekend geworden door over mijn lijk en is steeds meer gaan influencen.
Zij willen er niet te veel over delen.
pi_220851499
Terug naar liefde: lullig hoe ze haar ex vriend zo te kakken zet, totaal onnodig
pi_220851526
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:56 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Oh, dat van medicatie wist ik niet. Het ziet er ook wat ongemakkelijk uit, bedenk ik me nu, ook voor haar. Alsof ze op het punt staat om in slaap te vallen; een beetje slaapdronken. Ik heb dat ook eens gehad met hooikoorts medicatie, zat halverwege de dag te knikkenbollen en ben er daarom mee gestopt. Maar bij haar zal er wellicht iets meer dan alleen hooikoorts zijn. Dat vind ik sneu, oprecht, maar die telkens weer afzakkende blouse kan echt niet.
Ik wil het even opnemen voor alle mensen die zware pijnstillers/opiaten/hooikoortsmedicatie/medicatie tegen zenuwpijn slikken.

Ik weet niet, maar als je zo gaat doen van je medicatie heb je echt afkickhulp nodig, niet meer medicatie. Dat is écht niet normaal, kan ik uit mijn eigen ervaring zeggen aangezien ik alles uit het lijstje dagelijks slik.

Ik weet in ieder geval dat ze vanwege pijn veel pijnstillers slikt, maar soms kan het wel echt teveel zijn...

Als dit je zo gaat beïnvloeden, gaat er iets goed mis en begrijp ik niet dat een pijnarts niet ingrijpt of familie. Want deze vrouw gewoon in haar auto, deze vrouw is alleen met haar kinderen ook toen ze heel erg klein waren. Ik denk zelf dat dit gewoon is hoe ze is. Neem een Debbie, die zien we ook wel eens manisch zijn.

Hoe dan ook, ik hoop dat haar man of familie mocht het toch aan de medicatie liggen, ingrijpt.

Maar deze vrouw ziet er echt al jaren uit als Kloontje met haar gekke kledingkeuzes en make-up.
pi_220851611
quote:
Jaaaa ze is mijn favoriete show
Go hard or go home
pi_220851712
MCW had de hele avond geen telefoon, behalve in de lift. Vervolgens plaatst ze een recap met daarin foto’s van, jawel, de avond.
En spontaan beslissen om een hotel te pakken komt toch minder spontaan over als je overduidelijk een grote tas en meerdere sets kleding bij je hebt. Er zijn dagen dat ik dat niet standaard bij me heb voor het geval ik spontaan ergens ga overnachten.
pi_220851723
Ik wandelde net met de hond en het is hier nu al heerlijk weer. Dat belooft wat voor de komende dagen. Laten we met z’n allen in stilte sterktewensen naar Sanneke sturen. Het worden zware dagen voor haar.
pi_220851753
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 07:04 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik wandelde net met de hond en het is hier nu al heerlijk weer. Dat belooft wat voor de komende dagen. Laten we met z’n allen in stilte sterktewensen naar Sanneke sturen. Het worden zware dagen voor haar.
Ik brand een nep kaarsje voor haar, een echte wordt te warm denk ik.
🕯
pi_220851758
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 06:59 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW had de hele avond geen telefoon, behalve in de lift. Vervolgens plaatst ze een recap met daarin foto’s van, jawel, de avond.
En spontaan beslissen om een hotel te pakken komt toch minder spontaan over als je overduidelijk een grote tas en meerdere sets kleding bij je hebt. Er zijn dagen dat ik dat niet standaard bij me heb voor het geval ik spontaan ergens ga overnachten.
Hahahah dit was precies mijn reactie!
Dat spontaan overnachten zal niet zo spontaan zijn als je al kleding bij je hebt.
Zeg dan; we namen een tas mee voor t geval dat en toen besloten we om een nacht te blijven.
pi_220851794
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 07:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
🕯
🤣
pi_220851837
O ja die Lousje komt bij mij ook regelmatig op mijn tijdlijn voorbij...ik vind het best zorgelijk allemaal. Al voordat zij naar Senegal (of was het Ghana) vertrok, plaatste zij echt bizarre stories, met steeds hele rare,bizarre verhalen. Ik ben er van overtuigd dat zij een goed en eerlijk hartje heeft, maar ze is vreselijk naïef en met haar psychotische verleden denk ik dat zij mentaal nog steeds niet helemaal in orde is. En dan zo'n project in Afrika, kans is groot dat zij daar opgelicht wordt...heb zelf ook eens zoiets meegemaakt in dat soort landen...
pi_220851844
En rotterdam opeens lievelingsstad dacht amsterdam dat was haha
pi_220851850
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 07:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
🕯
😂
pi_220851853
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 06:59 schreef JaNeeDan het volgende:
En dit waren eindelijk eens de dagen die ze op de boerderij waren zonder kinderen _O-
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220851856
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 07:52 schreef Loveischocolala het volgende:
Never nooit niet geen dag dat Rotterdam het is hoor.
Of in ieder geval voor deze recap dan toch.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220851866
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 07:55 schreef LeSage het volgende:

[..]
En dit waren eindelijk eens de dagen die ze op de boerderij waren zonder kinderen _O-
Ja, een heel weekendhele dag
pi_220851886
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 07:52 schreef Loveischocolala het volgende:
Dit verbaasde mij ook.
pi_220851939
Mw, het bedrijf van haar vader zit in Rotterdam en dacht dat ze daar ook gewerkt heeft.
Dus ja dan moet Rotterdam natuurlijk wel je lievelings zijn, want anders er stelt ze papa teleur.
pi_220851943
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 07:55 schreef LeSage het volgende:

[..]
Haha ja!
Een weekend op de farm zonder kinderen, "dagen waarop we [ze] normaal gesproken weg zijn. Nu niet".
Niet MCW die op vrijdagavond tot laat in Roosendaal is, de volgende middag van Uden weer naar Rotterdam kart, daar maximaal gaat stappen, 'spontaan' blijft slapen, en waarschijnlijk ook uitslaapt na wederom een nachtje quasi doorhalen (incl ochtendseks om het gemiddelde niet teveel naar beneden te halen :9) . Het waren 2 heerlijke dagen 4 heerlijke uren op de farm!

On the bright side; ze maakt content zonder de klaver *O*
pi_220851944
Zweef-Ellen: ik geef straks mijn eerste masterclass en dat vind ik héél spannend. Maar maandag een voorproefje gedaan om op het podium te staan en daardoor voel ik nu eigenlijk helemaal geen spanning.

Wat is het nou!?!
pi_220851956
‘Hoe weet je dat sommige gebieden uit balans zijn?’

‘Je kan het voelen als jouw not self optreedt. Je een gevoel van weerstand ervaart en als je bepaalde delen van je Design niet herkent’

Wat een gewauwel zeg..
pi_220851996
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 23:56 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Ik heb er wel bewondering voor dat ze niet alles wil delen op medisch gebied, zou ze dat wel doen dan krijgt ze ook commentaar.
Ze is natuurlijk met Roy bekend geworden door over mijn lijk en is steeds meer gaan influencen.
Zij willen er niet te veel over delen.
Nee maar dan hoef je toch ook geen hints te geven en dingen te zeggen als ´we willen er nu nog niks over delen´. Deel dan ook niks, want dit lokt reacties uit. En hoe erg hun situatie ook is, mensen houden van aandacht en lijken het erom te doen.
pi_220852001
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 07:04 schreef JaNeeDan het volgende:
Zou ze de watertafel al in elkaar hebben gezet?
pi_220852013
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 08:29 schreef Huisopdehoek het volgende:

‘Je kan het voelen als jouw not self optreedt. Je een gevoel van weerstand ervaart en als je bepaalde delen van je Design niet herkent’

Wat een gewauwel zeg..
Dit klinkt eerder alsof ze een tia krijgt.
pi_220852038
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 08:42 schreef Mirp het volgende:

[..]
Zou ze de watertafel al in elkaar hebben gezet?
Ze?
Hij!
pi_220852042
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 08:54 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze?
Hij!
Wilde ik net zeggen, dat zal Peppie wel weer mogen doen
pi_220852046
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 08:54 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze?
Hij!
Oh excuses, Dion inderdaad. Laat het ons weten Sanneke, want hij móet natuurlijk met dit mooie weer met zijn watertafel spelen!
pi_220852070
Ok iemand die dit uit kan leggen?
Dbm begint haar ingeplande schoonmaak ochtend bij de lidl... ze gaat niet sporten (enter surprised face emoji) 😯 omdat ze enorme behoefte heeft aan een opgeruimd huis.. 🤔 woont ze sinds kort bij de lidl?
pi_220852082
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 08:29 schreef Huisopdehoek het volgende:

Wat een gewauwel zeg..
Wel een goede bandnaam, ´Your Not Self´
pi_220852085
Misschien moet iemand die niet geblokt is, Sanneke even vertellen dat ze airco nodig heeft.
pi_220852087
DBM is net als Sanneke (en Debbie enz), een dag niks gekocht is een dag niet geleefd. Dus vandaar eerst naar Lidl denk ik. Beste start van de dag voor die dames.
pi_220852276
Is niet meer nodig. Kind heeft boeken en is niet meer geïnteresseerd in speelgoed.
pi_220852395
AM vraagt zich af waar de tijden zijn gebleven dat het hoogtepunt de verjaardagsmuts van de juf was....bij L heeeeel lang geleden. Dat kind is zo ver gewend geraakt aan tassen vol nieuwe sponprullaria.

AM doet zo roomser dan de paus.
pi_220852416
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:22 schreef AnnArt het volgende:
AM vraagt zich af waar de tijden zijn gebleven dat het hoogtepunt de verjaardagsmuts van de juf was....bij L heeeeel lang geleden. Dat kind is zo ver gewend geraakt aan tassen vol nieuwe sponprullaria.

Vanaf groep 3/4 vinden kinderen het zelf toch al verschrikkelijk? Of was dat vooral bij mijn kinderen?
pi_220852548
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:13 schreef JaNeeDan het volgende:
Is niet meer nodig. Kind heeft nu nog meer boeken en is niet meer geïnteresseerd in speelgoed.
Kan hij lekker binnen blijven. En moeder ook, want moet op hem letten. Dat kan vader niet goed.
pi_220852571
Is de glazenwasser-post bij Lotje weg of zie ik ‘m over het hoofd?
pi_220852575
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:13 schreef JaNeeDan het volgende:
Is niet meer nodig. Kind heeft boeken en is niet meer geïnteresseerd in speelgoed.
Ik verwacht over een poosje minstens een stickertje met HB!😎
pi_220852590
Hier op school doen ze het helemaal niet een verjaardagsmuts. Vind ik wel een beetje jammer vooral voor kleuters. Maar goed kind wordt hier binnenkort 4 en krijgt nog een muts van de opvang haha.

Trakteren mag hier overigens wel gewoon op school en is bijna nooit erg overdreven ofzo. Eerste jaar trakteerde dochter op uitdeelzakje pepernoten.
pi_220852605
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:35 schreef Johanna38 het volgende:
Is de glazenwasser-post bij Lotje weg of zie ik ‘m over het hoofd?
Oja ik zie t ook niet meer.
Stond gisteravond laat veel negatiefs onder dus misschien daarom verwijderd door haar?
pi_220852612
Omkopen bij Debbie is schijnbaar gelukt, lachende kinderen op de schoolfoto 🤣 Die hadden bij mij pech gehad haha
pi_220852616
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:36 schreef Johanna38 het volgende:

[..]
Ik verwacht over een poosje minstens een stickertje met HB!😎
Kind loopt nu al knetterhard voor! Hoop dat ze rekening ermee houden dat hij met 10 naar de universiteit gaat! Kost toch best een bom duiten
pi_220852740
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:42 schreef Earring het volgende:

[..]
Oja ik zie t ook niet meer.
Stond gisteravond laat veel negatiefs onder dus misschien daarom verwijderd door haar?
Ik denk het, kritiek is lastig voor Lotje!
pi_220852750
quote:

Wanneer de verjaardagsmuts van de juf het hoogtepunt van de verjaardag was? Bij haar eigen kinderen waarschijnlijk nooit, maar ze heeft geleerd dat dit werkende content is, dus doet ze alsof.
pi_220852872
quote:

Dit. Haar kinderen krijgen zoveel meuk! En ook de traktaties zijn altijd van/met promotiemateriaal.

Wat een wansmaak heeft AM trouwens. Jet ziet er altijd leuk uit (waarschijnlijk omdat ze nu zelf mag kiezen) maar de maillots onder de zomerjurkjes van Lot, de peuterschoenen en de enorm hoog opgetrokken tuinbroek van gisteren? Zonde. Er is zoveel leuks voor die leeftijd te krijgen.
pi_220852906
Zozo, Sanneke voor 5 volwassen en 2 kinderen gekookt. Of was het Dion en heeft ze het recept gekozen en alles klaargezet a la haar voorbeeld AM.
pi_220852945
Begin me echt te ergeren (trapje verder dan gewoon irritainment) aan dat Sanneke al het normale gedrag van mijan erg vind en alle fomme en gevaarlijke dingen "zijn schuld" vind.. kop hete thee bijna over hem heen want hij.... nee vrouw! Jij en je omgeving zorgen ervoor dat de optie er is dat hij het van de tafel kan trekken! Niet hij! Hij doet gewoon wat kinderen van zijn leeftijd doen!
pi_220852951
Sanneke gaat naar een kermis en speciaal voor de poffertjeskraam want die is al open. Echt, wat een obsessie dat eten.
pi_220853025
quote:

[..]
OmDaT Ie BrUiN iS 🙃

Omg ik ging laatst in de markthal kruiden kopen en toen dacht de dame achter de kraam dat ik Spaans was. Het komt nu wel heel dichtbij zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')