abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220844034
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:42 schreef Fietsbel26 het volgende:

[..]
Omdat JvP vorige week met haar kinderen een kinderboek over scheiden heeft gelezen dus probeert MCW dit onderwerp nu ook aan te snijden
Had ik gemist, was Jacqueline wel lekker op tijd mee ook 🙈
pi_220844113
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Had ik gemist, was Jacqueline wel lekker op tijd mee ook 🙈
Beter ten halve gekeerd, als ten hele gedwaald ;)
pi_220844159
Sanneke denkt ook dat heel veel mensen nog niet weten dat het het pinksterweekend heel warm kan worden. Er is zoveel nu in de reclame al dus dat moet ze even delen voor al die mensen die het nog niet weten dat het echt heel warm kan worden as weekend.

Ik denk vooral dat Sanneke niet helemaal begrijpt dat heel veel mensen heus wel weten dat de weersverwachting heel fijn is, maar niet de hele week bezig zijn met inkopen doen voor het mooie weer as weekend, omdat ze gewoon aan het werk zijn oa en niet de Action/kruidvat whatever de hele week vooraf volgen en aan het inslaan zijn.

En misschien had ze zelf beter kunnen investeren in een stratenmaker om de tuin aan te leggen. Als zo'n bruiloft die zij wil geen enkel probleem is financieel, dan is een stratenmaker inhuren toch helemaal geen probleem.
Had Dion dit Pinksterweekend ook eens kunnen relaxen op de tuinbank.
pi_220844168
Sanneke die nare dromen heeft over dat Dion het uitmaakt, omdat ie een ander heeft. Misschien probeert het universum haar iets duidelijk te maken 😂

Hop hop van die bank en een fatsoenlijke bijdrage leveren aan het gezinsleven en inkomsten. Kan me bijna niet voorstellen dat hij geen enkele grens heeft.
pi_220844231
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 23:19 schreef Maremare het volgende:
Sanneke die nare dromen heeft over dat Dion het uitmaakt, omdat ie een ander heeft. Misschien probeert het universum haar iets duidelijk te maken 😂

Hop hop van die bank en een fatsoenlijke bijdrage leveren aan het gezinsleven en inkomsten. Kan me bijna niet voorstellen dat hij geen enkele grens heeft.
Ze weet natuurlijk ook wel dat er een kans is dat hij een grens bereikt.. bijzonder dat ze zelfs in haar droom mijan als argument gebruikt waarom hij haar niet zou kunnen dumpen...
pi_220844396
Snap die hele Tikkies cultuur sowieso niet. Vind het eerlijk gezegd best brutaal en een teken van luiheid. Je kunt niet meer verdienen door gewoon te werken. Dat is precies wat deze vrouwen niet doen of je moet schooieren, bedelen en zielig doen een beroep vinden. Leven bestaat bij Tamara en Sanneke uit doelbewuste keuzes.

Fluflu heeft 0 toekomst. Als de hype van IG vervaagt wat hebben ze dan? AM heeft tenminste een afbetaald huis deels over de rug van de kinderen
pi_220844398
DION bedoeld het allemaal tegoed. Pampert Sanneke’s gedrag, houdt het in stand en vergroot het luiheid syndroom.
pi_220844440
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:00 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Naja als ik zie wat er allemaal bij Tamara over de balk gaat, lunches en nu ook een springkussen huren etc.. dan denk ik ook hoe durf je een tikkie te plaatsen, als mensen nou echt niets hebben… maar dat hebben ze gewoon wel.

Ik ben ook een impulsief persoon met aankopen, daarom ga ik expres niet elke dag naar de winkels, bestel me boodschappen online.. en ga af en toe naar de Kruidvat wibra Action etc. Sanneke elke dag.. hoe dan? Maar ja ze verdient net zoveel als iemand die 24u werkt hè
Ik kan mij daar ook aan irriteren ja aan die tikkies , net doen of je helemaal geen geld hebt, schaamteloos gewoon.
Ik heb trouwens hetzelfde dan jou , doordat ik nu ouder ben ( 55+) heb ik nu meer dan vroeger het idee dat ik er wel buiten kan , terwijl ik het vroeger had gekocht .
Mijn man zei vroeger dat ik goed met geld kon omgaan , als ons geld ging op aan koopjes😂 Ik was gewoon de doelgroep voor reclamemakers.
Wat gewoon ook helpt is niet meer zo vaak naar winkels gaan , dan krijg je de neiging ook niet om als je iets ziet dat je denkt dat is handig/ mooi dat wil ik ook hebben.
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220844544
Sam schenkt een glas wijn voor AM in, te veel volgens haar. ‘Niet zo veel anders slaapt mamma niet’.
Ik vind dat zo stom klinken om jezelf ‘mamma’ te noemen. Waarom niet gewoon ‘ik’?
pi_220844562
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 03:53 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik kan mij daar ook aan irriteren ja aan die tikkies , net doen of je helemaal geen geld hebt, schaamteloos gewoon.
Ik heb trouwens hetzelfde dan jou , doordat ik nu ouder ben ( 55+) heb ik nu meer dan vroeger het idee dat ik er wel buiten kan , terwijl ik het vroeger had gekocht .
Mijn man zei vroeger dat ik goed met geld kon omgaan , als ons geld ging op aan koopjes😂 Ik was gewoon de doelgroep voor reclamemakers.
Wat gewoon ook helpt is niet meer zo vaak naar winkels gaan , dan krijg je de neiging ook niet om als je iets ziet dat je denkt dat is handig/ mooi dat wil ik ook hebben.
Precies, elke dag is zo een onzin! Welk mens gaat behalve Sanneke elke dag naar de Kruidvat, Aldi, Lidl en Jumbo?
En ja ook Tamara, sorry vind het schaamteloos. Zielig doen met hele verhalen maar alsnog luxe dingen doen, ja als je geen buffer hebt en financieel zwaar vind ik een springkussen een luxe

Ik heb er ook geen tijd voor, moet gewoon naar me werk, soms schiet ik ff de supermarkt in want koffiemelk van AH vind ik lekkerder dan de Jumbo waar ik me boodschappen bestel..
maar dan haal ik er gelijk 4 ofzo en ben ik klaar, zelfs bij Kruidvat bestel ik vaak wasmiddel online hoef ik de winkel niet in 😂

Maar ja, ik ben 40+ en heb kinderen gekregen hele tijd terug al haha dus wij gingen niet dagelijks naar de wibra enzo.. wij gingen de eendjes brood geven en even lekker naar de speeltuin.

Am: ik vind het ook echt dom klinken als mensen zeggen dan kan mama niet slapen, maar ligt wel aan de leeftijd 😂 tot een jaar of 7

[ Bericht 5% gewijzigd door Moppie1982 op 20-05-2026 06:49:53 (Wat erbij geschreven ) ]
pi_220844586
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:25 schreef Harper het volgende:

[..]
Daar had ze het laatst wel over, toen ze tijdens de vakantie problemen met haar account had.
Dat is niet slim.
pi_220844634
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 06:38 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sam schenkt een glas wijn voor AM in, te veel volgens haar. ‘Niet zo veel anders slaapt mamma niet’.
Ik vind dat zo stom klinken om jezelf ‘mamma’ te noemen. Waarom niet gewoon ‘ik’?
Wat ik ook stom vind is wanneer ouders elkaar papa en mama noemen, dus elkaar aanspreken met papa en mama. Of elkaar papa en mama noemen tegenover iemand anders. Bijv. Kind A is vandaag met papa op pad.
pi_220844636
Er was toch maanden terug ook een fluflu die istagram als opslag gebruikte voor alle foto's en filmpjes? Die stond huilend dit te verkondigen. Kennelijk leert men er niets van.
pi_220844692
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 23:19 schreef Maremare het volgende:

Het probleem is dan vaak dat iemand pas een grens aangeeft op het moment dat die persoon echt niet meer kan/wil en dan is er vaak al zoveel kapot dat herstel niet mogelijk is.
pi_220844759
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 06:38 schreef Huisopdehoek het volgende:
Omdat dit haar (enige?) identiteit is.
pi_220844764
Ik kwam een reel van Sanneke op threads tegen, blijkbaar is ze me daar vergeten te blokkeren. Zie ik een reactie staan :

“Als je niets nodig hebt, kun je ook een andere kant op wandelen ipv de winkels.”

“Ik had wel wat nodig.”

“Er staat toch dat je echt niets gaat kopen.”

“Ik moest boodschappen doen. Maar het is maar een reel, joh.”

Ik moest hier wel om grinniken. Het de waarheid verdraaien om soort van relevant/interessant te zijn. Ik snap overigens nog steeds niet waarom zij werkelijk elke dag naar de winkel moet om boodschappen te doen.

Toen mijn kinderen klein waren ging ik boodschappen doen, 20 minuten lopen met de kinderwagen/buggy, deed voor minimaal 2 dagen boodschappen of haalde de rest op de fiets wanneer de kinderen in de avond in bed lagen. En de rest van de vrije tijd gingen we naar de kinderboerderij, naar het strand (30 min fietsen), kind voorop en één achterop. De winkel kwam ik echt niet dagelijks ook niet de wibra, zeeman, HEMA enz. En er werd zeker niet elke winkelronde iets gekocht aan speelgoed of wat dan ook, de kinderen hebben het maar slecht gehad bij mij.
pi_220844799
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 08:00 schreef Maretakje het volgende:
Ik kwam een reel van Sanneke op threads tegen, blijkbaar is ze me daar vergeten te blokkeren. Zie ik een reactie staan :

“Als je niets nodig hebt, kun je ook een andere kant op wandelen ipv de winkels.”

“Ik had wel wat nodig.”

Ik moest hier wel om grinniken. Het de waarheid verdraaien om soort van relevant/interessant te zijn. Ik snap overigens nog steeds niet waarom zij werkelijk elke dag naar de winkel moet om boodschappen te doen.

Toen mijn kinderen klein waren ging ik boodschappen doen, 20 minuten lopen met de kinderwagen/buggy, deed voor minimaal 2 dagen boodschappen of haalde de rest op de fiets wanneer de kinderen in de avond in bed lagen. En de rest van de vrije tijd gingen we naar de kinderboerderij, naar het strand (30 min fietsen), kind voorop en één achterop. De winkel kwam ik echt niet dagelijks ook niet de wibra, zeeman, HEMA enz. En er werd zeker niet elke winkelronde iets gekocht aan speelgoed of wat dan ook, de kinderen hebben het maar slecht gehad bij mij.
Ja of het andere antwoord op iemand. Dat je met een dreumes echt elke dag even naar buiten moet en dan elke week wel langs de winkels komt. Ik dat ze elke dag bedoelt, want ze komt nergens anders.
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 08:13:04 #268
184769 crew  Deisyy
pi_220844800
Een influencer vergelijken met iemand die is veroordeeld voor kindermisbruik kan echt niet hoor, ik heb de posts en de quotes erop verwijderd.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220844840
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 07:22 schreef Lalaland79 het volgende:
Er was toch maanden terug ook een fluflu die istagram als opslag gebruikte voor alle foto's en filmpjes? Die stond huilend dit te verkondigen. Kennelijk leert men er niets van.
Ja dit was Eline Zwitser.
pi_220844874
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:25 schreef Harper het volgende:

[..]
Daar had ze het laatst wel over, toen ze tijdens de vakantie problemen met haar account had.
Dat wilde ik idd ook reageren. In de vakantie was dit de regen dat ze haar insta terug wilde. Vind het heel dom en naif. Insta is geen cloud ofzo.
pi_220844879
quote:

“Ik had wel wat nodig.”

Ik wilde hier net ook op reageren hahaha.
Want:

Sanneke: “mensen zijn zo moeilijk, ik neem alles letterlijk, waarom snapt niemand me”
Ook Sanneke: mensen reageren dat ze niet snappen als ze niets nodig heeft dan wel die kant op gaat. “Ik moest boodschappen doen, het is maar een reel, joh”
pi_220844881
quote:

“Ik had wel wat nodig.”

Oei, hoe gaat het nu met jouw kinderen?
pi_220844884
MCW ging met vrienden uiteten. Die vrienden die ze pas vorig jaar leerde kennen (ik meen op haar laatste vakantie naar Mallorca). Die we daarna nooooit meer hebben gezien. Maar echte vriendschap hoor.
pi_220844902
quote:
17s.gif Op woensdag 20 mei 2026 08:40 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MCW ging met vrienden uiteten. Die vrienden die ze pas vorig jaar leerde kennen (ik meen op haar laatste vakantie naar Mallorca). Die we daarna nooooit meer hebben gezien. Maar echte vriendschap hoor.
Lieve vrienden 🫣
pi_220844913
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 08:44 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Lieve vrienden 🫣
Ze lijkt de Nagelkerkjes wel. Ook zijn mensen heel snel lieve vrienden na 1 keer ontmoeten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')