abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219990486
Judith heeft eindelijk een andere trui aan!

Ze glundert helemaal omdat ze een blikje gratis knakworsten heeft gekregen 🫣
  dinsdag 3 februari 2026 @ 09:19:01 #252
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_219990489
Die ene keer bootcamp per week, dat zet echt zoden aan de dijk!
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_219990579
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 09:18 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith heeft eindelijk een andere trui aan!

Ze glundert helemaal omdat ze een blikje gratis knakworsten heeft gekregen 🫣
De tandjes.... ze heeft ook nog stennis lopen schoppen over een blik knakworsten zodat ze straks op bob zijn feestje over een maand broodjes knakworst gratis kan serveren... ik kan gewoon niets met dit soort mensen he! Die staan te stuiteren in een winkel omdat ze een luxe product gratis willen hebben 😵‍💫 waarom pak je dan niet een blik wat wel bij de actie hoort?
pi_219990593
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 09:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
De tandjes.... ze heeft ook nog stennis lopen schoppen over een blik knakworsten zodat ze straks op bob zijn feestje over een maand broodjes knakworst gratis kan serveren... ik kan gewoon niets met dit soort mensen he! Die staan te stuiteren in een winkel omdat ze een luxe product gratis willen hebben 😵‍💫 waarom pak je dan niet een blik wat wel bij de actie hoort?
Of gewoon eigen merk.

Ik zie haar gewoon triomfantelijk de supermarkt uit glibberen met haar blik knakworsten, een slakkenslijmspoor nalatend
pi_219990647
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 09:31 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Of gewoon eigen merk.

Ik zie haar gewoon triomfantelijk de supermarkt uit glibberen met haar blik knakworsten, een slakkenslijmspoor nalatend
Joh ga naar de lidl of aldi en koop in bulk... maar personeel laten oproepen omdat je erop staat een blik unox magere knakworstjes gratis mee te mogen nemen.... 😨 die jumbo medewerkers waren al klaar met vandaag voor 9 uur
pi_219990657
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 09:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Joh ga naar de lidl of aldi en koop in bulk... maar personeel laten oproepen omdat je erop staat een blik unox magere knakworstjes gratis mee te mogen nemen.... 😨 die jumbo medewerkers waren al klaar met vandaag voor 9 uur
Die kennen haar vast al wel, als die vrouw die altijd in dezelfde trui in de afprijsbak leeg komt graaien
pi_219990707
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 09:41 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Die kennen haar vast al wel, als die vrouw die altijd in dezelfde trui in de afprijsbak leeg komt graaien
En dan de bedrijfsleider erbij roept omdat ze de afgeprijsde producten te duur vind...
Je zou toch direct een extended plaspauze aanvragen zodra ze de winkel in komt?
pi_219990722
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 08:32 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Hij is CEO bij een bedrijf
Ah ja daar verwacht ik ook wel een riant salaris bij. Alleen maar fijn voor ze.
pi_219990801
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 09:55 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Ah ja daar verwacht ik ook wel een riant salaris bij. Alleen maar fijn voor ze.
Precies, dus snap wel dat je bepaalde aankopen gewoon kan doen, misschien 13e maand, zulke mensen hebben vaak aandelen
Ik zie Milou niet iemand aan die schulden gaat maken, maar kan het mis hebben hoor
pi_219990914
Hoe is het eigenlijk met Milou haar beste versie van zichzelf worden met chatgpt?
pi_219990954
Annemarie had juist spierpijn van die bootcamp de avond voor ze vertrokken. Daar heeft ze het hele weekend over geklaagd. Bij elke trap die ze op en af moest. Ja ja, ik heb een keer de stories helemaal bekeken 😜
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')