Is het nou echt zo moeilijk te geloven dat AM zelf kiest voor laarzen, in alle soorten en maten, voor haar kinderen? Ondanks dat ze meerdere keren per jaar laat zien dat ze laarzen koopt krijgt en regelmatig zegt dat ze ze zo ideaal/leuk/sexy vindt?quote:Op donderdag 13 november 2025 16:10 schreef Mamavan1meisje het volgende:
[..]
Misschien moeten ze regenlaarzen aan vanuit school? Moet hier ook straks helaas..Vind dat niet heel erg top qua ondersteuning
Tsja en iedere moeder doet het op eigen manier, prima maar klaag dan niet dat het druk is. Dat heb ik bij hvk ook,als jij 6 kids in je eentje op wilt voeden prima , maar zeur dan niet dat je korte nachten hebtquote:Op donderdag 13 november 2025 13:43 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Laatst postte ze opmerking hierover en ze zei dat het wat haar betreft nog wel drukker mocht zijn, want daar ging zij goed op. Ze heeft nu een vaste parttime baan dus dat zal moeilijker plannen zijn. Wat mij opviel is dat ze de middelste na schooltijd alleen naar een wekelijkse activiteit laat gaan met het openbaar vervoer en geen telefoon meegeeft maar wel iets waar ze haar mee kan volgen; ze is al een paar keer verkeerd uitgestapt.
en met afspraken is dit de beste oplossing voor die jongen..... dat hoeven wij hier niet te gaan beoordelen, dat heeft JZ al gedaanquote:Op donderdag 13 november 2025 16:02 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ze waren zelf aan het twijfelen over hun leeftijd
Welke fabels dan? Ik heb haar nooit horen ontkennen of bekennen dat ze met Tim gaat.quote:Op donderdag 13 november 2025 15:45 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Dus Mies is met Tim op vakantie.
Zijn er nog steeds mensen die in haar fabeltjes geloven?
Vast mosterd maar zag het filmpje net. Kind verdrinkt net niet.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:03 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith geeft nog maar weer eens een sneer over de zwemlessen van haar kind. Het zit haar blijkbaar hoog.
Ja dus 🙄quote:Op donderdag 13 november 2025 15:45 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Dus Mies is met Tim op vakantie.
Zijn er nog steeds mensen die in haar fabeltjes geloven?
Ik zou het ook wel weten, je wordt toch depressief van dit weer.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:26 schreef JaNeeDan het volgende:
MB gaat vast naar een zonnige bestemming. Toen ze op Curacao was (of net terug) schreef ze dat haar zomerkleding over een paar weken weer aan kon.
Heerlijk!
Hij zwom op vakantie ook bar slecht vond ik. Maar goed als zij het prima bindquote:Op donderdag 13 november 2025 17:13 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Vast mosterd maar zag het filmpje net. Kind verdrinkt net niet.Ik denk dat ze de zwemschool wel wat dankbaarder mag zijn.
Ik ben benieuwd naar de fabels die zij vertelt..quote:
Tsja , aan wie is ze verplicht te vertellen dat ze gaat brunchen dan?quote:Op donderdag 13 november 2025 17:34 schreef Moedervan4kids het volgende:
MB is idd vrij om te doen wat ze wil. Ben voornamelijk benieuwd wat ze hierover gaat delen. Misschien verzwijgen zoals de brunch aanwezigheid. Will be continued…..
Ik ga wel lekker op dit weer maar zou nu geen nee zeggen tegen zon🙂quote:Op donderdag 13 november 2025 17:28 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel weten, je wordt toch depressief van dit weer.
Echt? Hier in het oosten eigenlijk hele week al heerlijk herfstweerquote:Op donderdag 13 november 2025 17:28 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel weten, je wordt toch depressief van dit weer.
Nee bij sommigen hoeft MB niets te melden want zij is geweldig en staat op een voetstuk. Ze wordt opgehemeld en kan nooit iets verkeerd doen. Zelfs haar kinderen onder de douche filmen is normaal, want ja, ze let er beter op 🤡quote:Op donderdag 13 november 2025 17:38 schreef Henrike het volgende:
[..]
Tsja , aan wie is ze verplicht te vertellen dat ze gaat brunchen dan?
Ik zou het ook niet melden.
Ze zal er wel keer mee komen denk ik.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:34 schreef Moedervan4kids het volgende:
MB is idd vrij om te doen wat ze wil. Ben voornamelijk benieuwd wat ze hierover gaat delen. Misschien verzwijgen zoals de brunch aanwezigheid. Will be continued…..
Maar dat is het hem juist: ik hoor haar geen leugens vertellen.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:45 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Nee bij sommigen hoeft MB niets te melden want zij is geweldig en staat op een voetstuk. Ze wordt opgehemeld en kan nooit iets verkeerd doen. Zelfs haar kinderen onder de douche filmen is normaal, want ja, ze let er beter op 🤡
Als dit Debbie haar situatie was geweest was het belachelijk en was ze een leugenaar en noem het maar. Meten met twee maten noemen ze dit.
Ik vind jou vrij vermoeiend, dus daar ga ik mijn tijd niet aan besteden 👍🏻quote:Op donderdag 13 november 2025 17:35 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de fabels die zij vertelt..
Dus vertel, je maakt me nieuwsgierig wat zegt ze;
Of wacht. Laat ik er één fabel uitpikken die mb verteld heeft.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:52 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
Ik vind jou vrij vermoeiend, dus daar ga ik mijn tijd niet aan besteden 👍🏻
Dat ze zegt dat ze alleen is.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:51 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar dat is het hem juist: ik hoor haar geen leugens vertellen.
Ze teert op niemand haar zak.
Debbie verwaarloost haar kinderen, maakt van alle instanties misbruik en verzint de ene leugen na de andere: ook dat ontkennen van die injecties.
Mb kb en jvp zijn uit elkaar, dat ze niet vertellen waarom is hun goed recht.
Iemand heeft gezegd haar te hebben zien brunchen met ene Tim.
Zij heeft nooit ontkent of gezegd dat ze met Tim gaat, heeft zijn naam nooit laten vallen.
Welke fabels bedoelt men dan?
Dat is dan gewoon wat ik graag zou willen weten.
Niet meer en niet minder.
Bij een Debbie is het overduidelijk, ze zegt te slapen de hele dag maar is dan wel online en reageert, ja dat is dus een fabel.
Ik begrijp sowieso die hetze tegen m'n hier niet.
Ja dat ze haar kinderen in de badkamer filmt, zou ik ook niet doen, maar goed het zijn haar kinderen.
Vind het er bij hvk veel
Zorgelijker aan toe gaan, maar goed
Oh ja dat ook jaquote:Op donderdag 13 november 2025 17:54 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
Of wacht. Laat ik er één fabel uitpikken die mb verteld heeft.
Ongeveer van januari tot augustus heeft mb de hele goegemeente laten geloven dat ze in een perfecte modern family leefde en dat alles happy en fantastisch was. Niets bleek minder waar.
Nu jij weer.
Het hele liefdevolle poly bestaan is maandenlang een fabel geweest.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:35 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de fabels die zij vertelt..
Dus vertel, je maakt me nieuwsgierig wat zegt ze;
Heat hear.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het hele liefdevolle poly bestaan is maandenlang een fabel geweest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |