abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218567919
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 22:29 schreef lila01 het volgende:
En die kapotte knie gaat ook lekker op hoge hakken zie ik.
Zou dat het advies van de arts/ fysio zijn geweest? 😝
Bizar om te zien hoeveel roofbouw zij pleegt op haar lichaam
pi_218567922
Debbie heeft weer zooi in huis gehaald voor Zoë’s kamer. Gaat lekker, dat ontspullen
pi_218567928
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 00:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie heeft weer zooi in huis gehaald voor Zoë’s kamer. Gaat lekker, dat ontspullen
Die weet niet wat haar overkomt met likes en reacties op tiktok... post ze een keer iets redelijk positiefs zonder te benoemen dat ze zelf ziek en zwak is blijken mensen dat wel leuk te vinden
(Ik vind het meuk hoor.. maar viel me op dat ze ineens langs kwam en veel likes kreeg 😂
pi_218568567
De foto die jvp post is niet recent. Nog gemaakt met de trip naar de Beekse Bergen.
pi_218568681
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 00:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Die weet niet wat haar overkomt met likes en reacties op tiktok... post ze een keer iets redelijk positiefs zonder te benoemen dat ze zelf ziek en zwak is blijken mensen dat wel leuk te vinden
(Ik vind het meuk hoor.. maar viel me op dat ze ineens langs kwam en veel likes kreeg 😂
En je snapt het niet hè dat ze dat allemaal kan in 1 week.
Fietsen wandelen en een kamer opknappen en op stap gaan om spullen te kopen.
Zonder rolstoel.
pi_218568781
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 00:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
En die meuk kost ‘maar’ 15 euro.
Ik zag nog veel meer meuk dus het is vast niet bij die 15 euro gebleven. Het mag wat kosten als het om haar favoriete kind gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')