Leuk contrast met wat Kim deelt over schoolgang en ziekzijn. Of zou het stiekem een sneetje zijnquote:Op donderdag 18 december 2025 16:41 schreef IlseMarije het volgende:
Vriendinnetje van DBM gaat een galve dag baar school ipv een hele, wst ik snap het meisje zal erg moe zijn. (Al zijn alle kinderen dat nu) Moeders haalt dochter van school,gaat van alles doen (oa kadootjes kopen) terwijl het meisje "zo moe" is. Had ze ook nog wel 2 of 2,5u naar school gekund of denk ik nou raar.
Ze gaat straks met kerst toch ook 1 of 2 weken offline?quote:Op donderdag 18 december 2025 16:44 schreef SterreKaatje het volgende:
Weet je wat ik AM zou gunnen? Dat ze eindelijk eens van al die knaken gaat genieten (tja ze heeft ze toch al) Ga offline, geniet met je zoon. Maak een paar foto's en filmpjes voor het thuisfront, maar laat het daarbij.
Deze vrouw denkt echt dat ze uniek is in deze reisjes 'Want door influencerwerk lees: je kinderen te koop aanbieden kan dit.' En andere mensen kunnen dit niet?
Nou AM, dan heb ik nieuws voor je....dat kan wel degelijk. Ook door gewoon ZELF je geld te verdienen en ZONDER je kinderen voor je te laten werken.
En ja, ik realiseer me dat dit niet voor iedereen is weggelegd.
Die had er genoeg van om met de kraan open te dweilenquote:Op donderdag 18 december 2025 15:43 schreef Earring het volgende:
Wat is er met die vorige opruim goeroe van Debby gebeurt eigenlijk?
😂😂quote:Op donderdag 18 december 2025 15:57 schreef Johanna38 het volgende:
Ik hoop zo dat Roy lekker drie uur heeft liggen rampetampen met die opruimcoach. Ik gun het hem. 🍆🍆🍆
😂quote:Op donderdag 18 december 2025 15:57 schreef Johanna38 het volgende:
Ik hoop zo dat Roy lekker drie uur heeft liggen rampetampen met die opruimcoach. Ik gun het hem. 🍆🍆🍆
Wat had ze voor zichzelf? Zeker wel een normale maaltijd? Vindt dit zo zielig voor die kids. Is dit nou geen verwaarlozing?quote:Op donderdag 18 december 2025 17:33 schreef Lalaland79 het volgende:
3 kerststerren (vega kaas dingen) een handje kale penne, en niet aangemaakte sla als maaltijd bij HVK. Wie heeft er nog meer zin om daar aan te schuiven en te genieten van deze heerlijke maaltijd?
Sanneke praat zo onduidelijk dat insta er zelf rare woorden van maakt.quote:Op donderdag 18 december 2025 17:10 schreef Sstt1993 het volgende:
Sanneke klaagt over de boodschappen van Appie (Excellent).
Ze heeft er verdorie zelfs voor gespaard en nu schuift de datum waarop het assortiment beschikbaar steeds op!
Ook Sanneke:
1e kerstdag brunchels(?), wat ze gaan maken weet ze nog niet.
Daarna afhaal sushi, honger of niet het moet in haar mond.
2e kerstdag gourmetten met Peppie
3e kerstdag naar een pannenkoekenhuis.
Hoe Excellent wil je het hebben 🤣
Ik heb er zelf nooit problemen mee gehad, maar ik heb ooit eens een consultatiebureau medewerker horen zeggen (bij "moeilijke eters"), aanbieden, aanbieden en blijven aanbieden. Daar ben ik het mee eens (uitzonderingen daargelaten!). Ik had altijd een "monkey platter" op tafel staan met een afwisseling van van alles en nog wat (fruit, groente met een dipje, yoghurt en soms wat chippies en een snoepje). Zo kom je er heus wel achter wat je kind nog meer lust. Beter constant wat te eten op tafel hebben staan en spelen/tv kijken tussendoor, dan op een vaste tijdstip aan tafel witte pasta eten achter een tablet.quote:Op donderdag 18 december 2025 17:36 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Wat had ze voor zichzelf? Zeker wel een normale maaltijd? Vindt dit zo zielig voor die kids. Is dit nou geen verwaarlozing?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |