Ze zit vooraan in haar rolstoel mét zonnebloem ketting 🌻quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zou Debbie naar de presentatie van Am’s boek gaan?
Dat is geen topje toch, dat is een sportbh waarvan de bandjes naar beneden zijn gedaan.quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:57 schreef Earring het volgende:
[..]
Bij die foto die ik net zag, waar ze zwoel de camera in kijkt en ze een heeeeel kort topje aan heeft, past het wel weer. 😉
Ze zijn ergens bij een evenement een film aan het kijken. Die zakjes worden waarschijnlijk uitgedeeld, prima dan toch. Zegt ook niet dat hij dat zakje alleen leeg eet.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:59 schreef IlseMarije het volgende:
Opvallend vond ik dat de jongste van HVK op een filmpje een zakje chips had. Nu kregen mijn kids (en met name de jongste) ook wel eens chips maar die kregen echt niet zo'n zakje, die kregen een paar nibbit in een bakje.
Wat goed van je.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:59 schreef IlseMarije het volgende:
Opvallend vond ik dat de jongste van HVK op een filmpje een zakje chips had. Nu kregen mijn kids (en met name de jongste) ook wel eens chips maar die kregen echt niet zo'n zakje, die kregen een paar nibbit in een bakje.
Alle aandacht zal ze willen opeisenquote:Op vrijdag 12 september 2025 16:56 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ze zit vooraan in haar rolstoel mét zonnebloem ketting 🌻
Het is inderdaad jammer dat er geen echt practische vakken zoals op vmbo zijn voor havo en vwo. Maar dan is er gewoonweg te weinig tijd voor de theorie. Ik zie zelf in de praktijk hoeveel praktijk uren er op vmbo zijn en hoeveel theorie uren op vwo. Ik zie echt niet hoe je dat kunt combineren. Dan zul je op havo en vwo bepaalde vakken moeten schrappen, weet niet of dat wenselijk is.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:50 schreef Barbamamaatje het volgende:
[..]
Het is wel bijzonder dat we in NL opleidingen voor praktijk hebben, maar niet passend bij een VWO profiel....
Die vrouw snapt zeer weinig.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:15 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Op threads schrijft ze nu dat visite erg zwaar is als je een adhd burn out hebt. Ze bedoelt het schoolvriendje die ze achter de tablet gooit?
En een burn out waarbij ze naar de winkels gaat continu en ook met kinderen, een taartje eet bij de Hema, je vriendinnen van judo opzoekt in de avond, je een wedstrijd gaat doen en daarvoor "traint", naar restaurants gaat.
Snapt ze wat een burn out is?
Inderdaad. Ik houd bijvoorbeeld van Lofty Manner, maar die kleding zal ik nooit bij JN kopen. Bij andere kledingwinkels vaak veel mooiere aanbiedingen. En ik vind Mies blèh. Dus dan sponsor ik haar niet 😉quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:52 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ze verkopen ook veel merken en collecties die je overal kunt krijgen. Dus ze moeten het vooral van een gunfactor hebben, denk ik.
Ik had ook een hele toffe set gezien, maar dat koop ik dan wel ergens anders idd.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:26 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik houd bijvoorbeeld van Lofty Manner, maar die kleding zal ik nooit bij JN kopen. Bij andere kledingwinkels vaak veel mooiere aanbiedingen. En ik vind Mies blèh. Dus dan sponsor ik haar niet 😉
Denk sowieso dat de fluflu's met bedrijven veel bij elkaar kopen.
Kleding koop ik sowieso niet online maar als ik dat wel zou doen dan ook niet bij JN. Ze hebben wel echt kleding die ik zou kopen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:26 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik houd bijvoorbeeld van Lofty Manner, maar die kleding zal ik nooit bij JN kopen. Bij andere kledingwinkels vaak veel mooiere aanbiedingen. En ik vind Mies blèh. Dus dan sponsor ik haar niet 😉
Denk sowieso dat de fluflu's met bedrijven veel bij elkaar kopen.
Zit ze, volgens haarzelf, al even in. Heb nog nooit iemand met een burn-out al die dingen zien doen die zij doet. Ze heeft zelfs haar huis geverfd laatst. Zij is echt een aansteller.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:06 schreef Ballerina888 het volgende:
In haar bio schrijft de boze mama: met een vleugje adhd en nu zit ze ineens in een adhd burnout??
Ik vind dit weer zo’n dikke onzin. Ik heb een hele poos dagelijks injecties moeten zetten na een operatie en wekelijks voor een diagnose. Maak er toch niet zo’n circus van. Klein kind.quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:51 schreef Henrike het volgende:
Debbie flauwgevallen rijden het injecteren.
T is wat
Waarom zou je überhaupt die camera neerzetten en het prikken filmen? Kinderen om je heen.
Ja en ik heb wel
Tips, maar goed ik zit in de blokkendoos dus jammer Debbie.
Jij wou zo graag de injecties toch?
Ik zie het nu inderdaad. Nog gekker vind ik datquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:05 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Dat is geen topje toch, dat is een sportbh waarvan de bandjes naar beneden zijn gedaan.
Ik dacht dat ze een reclame filmpje deelde van die nagelstyliste. Maar dat zijn haar nagels?quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:31 schreef Henrike het volgende:
Ik dacht dat Debbie een nieuwe aangepaste rollie kreeg .
Nu heeft ze het over het vervangen van een kabel?
Is haar plan niet in goede orde ontvangen?
En frappant dat ze gisteren zei dat ze vooral veel moest slapen en nu en naar de tandarts kan en de nagels kan laten doen.
Daar moet je minstens een uur zitten? Hoe dan of ligt ze bij de nagelstyliste
Nou precies. Als mijn kind een kindjes te spelen heeft gaan ze echt niet gamen, er is zat te doen. En ik hoop dat dat ook niet gebeurt als ze ergens anders gaat spelen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:46 schreef Earring het volgende:
[..]
Een kindje mee uit school en dan Robloxen? Ik ben blij dat het mijn kind niet is, zou ik niet blij mee zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |