abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221058935
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 09:45 schreef Weerikier het volgende:
Hoe komt AM erbij dat je er echt wat aan hebt om 1x per week een kwartier te joggen? Rennen is perfect want klaar in een kwartier zegt ze. Wat kletst ze nou weer dom. Dit is een "training" die 1x per week echt weinig tot niets doet voor je conditie. En ze loopt dat kwartiertje ook nog eens op een tempo dat voor zo een korte afstand echt aan de zeer trage kant is.
Ik kan je 1 ding zeggen ik kan niet zo snel lopen ook niet als het om een kort loopje gaat, dus ik noem dit niet joggen, maar het is zeker niet helpend wanneer het gaat om uithoudingsvermogen opbouwen. Overigens heb ik respect voor een ieder die beweegt, al loop je langzaam, en word je laatste. Is nog altijd beter dan op de bank zitten.
pi_221058948
AM gaat wat opbouw conditie en fysiek profijt hebben van haar dwingende karakter (en goede genen).
pi_221058962
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 10:02 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Ik kan je 1 ding zeggen ik kan niet zo snel lopen ook niet als het om een kort loopje gaat, dus ik noem dit niet joggen, maar het is zeker niet helpend wanneer het gaat om uithoudingsvermogen opbouwen. Overigens heb ik respect voor een ieder die beweegt, al loop je langzaam, en word je laatste. Is nog altijd beter dan op de bank zitten.
Absoluut, bewegen is zeker beter dan op de bank blijven liggen! En ik snap ook dat veel mensen niet op dit tempo 15 minuten kunnen lopen en dat is helemaal oke natuurlijk. Alleen AM brengt het weer alsof ze een perfecte training heeft uitgevoerd en ze heeft in haar hoofd dat dit goed genoeg is om haar conditie op te bouwen voor die crossmotor tocht op Ijsland. Dat is niet zo. Met 1x per week 15 minuten rennen bouw je geen conditie op.
pi_221059091
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 10:08 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Absoluut, bewegen is zeker beter dan op de bank blijven liggen! En ik snap ook dat veel mensen niet op dit tempo 15 minuten kunnen lopen en dat is helemaal oke natuurlijk. Alleen AM brengt het weer alsof ze een perfecte training heeft uitgevoerd en ze heeft in haar hoofd dat dit goed genoeg is om haar conditie op te bouwen voor die crossmotor tocht op Ijsland. Dat is niet zo. Met 1x per week 15 minuten rennen bouw je geen conditie op.
Klopt.
En met huisvrouwengym train je ook je core niet.
Maar weet zij veel, ze is geen sportieve vrouw en heeft geen idee. Ze doet maar wat. En idd, ze zit niet veel, dat doet ze goed.

Ze heeft een mannelijk lijf, dat maakt dat ze er zo uitziet.
pi_221059351
Gefeliciteerd met Peppie allemaal 🥳🥳
pi_221059358
Dbm en am lekker rennen meiden
pi_221059397
Wilvtien ook weer jankend op de gram
pi_221059489
Wat zijn er toch veel mensen die proberen bekend te worden via IG zeg. Met hun schoonmaakfilmpjes of routine filmpjes. Zag nu ene Myrthe den boer ofzo langskomen met haar baby van 8 maand.. echt gewoon niet boeiend (terwijl ik zelf een baby heb) en ze is ontzettend sloom. Als ze haar was nou wat sneller opvouwt dan was ze allang klaar geweest voor haar baby wakker werd.
pi_221059509
Zou AM in haar BH gerend hebben?
pi_221059552
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 10:08 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Helemaal niet, daar bouw je 0,0 niks mee op, maar zij laat het inderdaad zo overkomen. Dat is een fabel!
pi_221059555
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 09:17 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Ach wat sneu :{

Hij heeft laatst wel veel moeten inleveren begreep ik.
Ja hij had een longontsteking en nu weer een er bovenop.
pi_221059557
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 10:38 schreef Muisjeruisje het volgende:
Gefeliciteerd met Peppie allemaal 🥳🥳
31 pas. En wat een gezeur weer over dat ze blij is dat ze maar een paar maanden 7 jaar schelen.
Tenminste zoiets dacht ik te horen.
pi_221059559
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 10:38 schreef Moppie1982 het volgende:
Dbm en am lekker rennen meiden
Ze had gisteren toch ook een afspraak bij de huisarts, daar heeft ze nog niks over los gelaten volgens mij .
pi_221059622
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 11:06 schreef Earring het volgende:

[..]
31 pas. En wat een gezeur weer over dat ze blij is dat ze maar een paar maanden 7 jaar schelen.
Tenminste zoiets dacht ik te horen.
Wat een gewauwel in de ruimte weer 🤦‍♂️ maar 3 maanden 7 jaar verschil... 🤦‍♂️ echt je kan ook zeggen we schelen 6 jaar en 3 maanden... nee die 3 maanden maken een heel jaar 🤦‍♂️
Ben echt beetje klaar met die domme dingen...
Mijan toont ook geen respect naar wim t schipper..... 🫪 kind heeft geen idee.... gaat ze ook op hem schelden als hij niet stil is tijdens dode herdenking??? Bah... raar mens
pi_221059629
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 11:06 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Ze had gisteren toch ook een afspraak bij de huisarts, daar heeft ze nog niks over los gelaten volgens mij .
Als het over haar gaat is het privé he
pi_221059657
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 11:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ja hij had een longontsteking en nu weer een er bovenop.
Heel verdrietig... Denk niet dat hun verhaal in dit topic past.
pi_221059664
Ze is vast terminaal, en uit de dood herrezen! Je weet hoe het gaat bij haar
pi_221059716
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 11:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Wat een gewauwel in de ruimte weer 🤦‍♂️ maar 3 maanden 7 jaar verschil... 🤦‍♂️ echt je kan ook zeggen we schelen 6 jaar en 3 maanden... nee die 3 maanden maken een heel jaar 🤦‍♂️
Ben echt beetje klaar met die domme dingen...
Mijan toont ook geen respect naar wim t schipper..... 🫪 kind heeft geen idee.... gaat ze ook op hem schelden als hij niet stil is tijdens dode herdenking??? Bah... raar mens
Het viel mij weer op hoe ze zichzelf tegenspreekt: laatst scheurde kind steeds boeken kapot, nu doet ie dat eigenlijk nooit. En ze koopt bijna alles tweedehands voor haar kind? Sinds wanneer? Is ze ze alle aankopen van de afgelopen tijd vergeten? Een kwakdoos is het.
pi_221059727
‘Sanne is een kwakdoos, kwakdoos, kwakdoooooos’🎶
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')