En elke keer die was stories die voorbij komen. Gisteren ook een filmpje, dat ze elke dag de was doet om alles goed bij te houden. En vervolgens zie je op de achtergrond 3 volle wasmanden staan, die vast niet van 1 dag zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:31 schreef Earring het volgende:
[..]
En nadat ze alle meuk eruit heeft gehaald (wat doet ze daar trouwens mee?) gaat ze weer naar de Action en de lekkere dingetjes winkel! Hypocriet gedoe
Ik denk niet dat ze oplossend kan denken en of Dion dat wel kan weet ik niet.quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar als ze echt beseft dat ze hulp nodig heeft en dat ook wíl, dan is daar toch wel een mouw aan te passen? Ik neem aan dat er ook übers rijden in Hellevoetsluis ofzo? Zorgverlof door Peppie?
Maar ik denk dat het besef er nog niet is, en dat ze verwacht dat een nachtje weg in juli of augustus (want al vakanties in september en oktober) alles op gaat lossen.
Joh die waait gewoon lekker met alle winden mee. Zal commercieel wel interessant zijn. Ik vind het vooral hypocriet.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:36 schreef Louuuu_lou het volgende:
Goed stuk van Hester, onbegrijpelijk dat ze tegelijkertijd talloze kritiekloze jubelstukjes schrijft over allerlei momfluencers. Dan kun je toch op z’n minst een páár kritische vragen stellen over het uitbuiten van hun kinderen? Met die interviews die ze afneemt wakkert ze dit soort praktijken alleen maar aan, na elk interview krijgen ze weer meer volgers.
Ik vraag me echt af of zij iets "aanneemt" van een ander. Als ik zie hoe ze reageert op adviezen die ze krijgt dan krijg ik de indruk dat ze ook geen advies van partner of moeder volgt. Prima hoor, maar dan lekker niet klagen. Vooral voor iedere oplossing een probleem blijven bedenken.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:40 schreef Louuuu_lou het volgende:
Volgens mij zijn we het er hier wel allemaal over eens dat Sanneke gebaat zou zijn bij therapie, regelmatig iets ondernemen buiten de deur en vaker buiten komen. En omdat zij alleen in problemen en obstakels lijkt te denken, is het te hopen dat iemand anders (Dion of moeder ofzo) haar een zetje kan geven. Die zullen toch ook zien dat het niet goed gaat?
Juist, dat is een duidelijk signaal. Ik vind het dan ook niet nodig om de mentale staat van haar belachelijk te maken, zoals wel meerdere keren gebeurd ( ik doel niet op jou). Je kunt veel over haar zeggen. Maar ze heeft zich nu wel kwetsbaar opgesteld. Daaruit kunnen we wel opmaken dat het dieper zit. En hopelijk laat Dion haar inzien dat ze hulp nodig heeft.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:25 schreef Louuuu_lou het volgende:
En jeetje zeg, huilen als je baby naar z’n vader lacht en je daardoor schuldig voelen omdat je het niet goed genoeg zou doen als moeder… en tegelijkertijd ook nog vinden dat je faalt als partner. Dat klinkt inderdaad alsof je mentaal niet echt lekker gaat.
Mee eens! Ze is wel echt een lieve moeder volgens mij, ze doet echt veel binnen-en buitenshuis met haar kinderenquote:Op woensdag 23 juli 2025 10:55 schreef Julie81 het volgende:
[..]
En elke keer die was stories die voorbij komen. Gisteren ook een filmpje, dat ze elke dag de was doet om alles goed bij te houden. En vervolgens zie je op de achtergrond 3 volle wasmanden staan, die vast niet van 1 dag zijn.
Ze is zo zoekende en wil eigenlijk zoveel structuur als AM. Ook qua planning. Alleen het is het gewoon niet bij haar.
De ene keer zegt ze dat ze elke dag een was doet, de andere keer heeft ze 1 wasdag in de week. Ze verzint elke keer iets anders.
Voor de rest vind ik haar trouwens wel een hele leuke moeder, die veel onderneemt met de kids.
Vind haar ook een leuke moeder. Ze doet veel met de kinderen en zeurt ook niet over hoe druk ze het vindt.quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:55 schreef Julie81 het volgende:
[..]
En elke keer die was stories die voorbij komen. Gisteren ook een filmpje, dat ze elke dag de was doet om alles goed bij te houden. En vervolgens zie je op de achtergrond 3 volle wasmanden staan, die vast niet van 1 dag zijn.
Ze is zo zoekende en wil eigenlijk zoveel structuur als AM. Ook qua planning. Alleen het is het gewoon niet bij haar.
De ene keer zegt ze dat ze elke dag een was doet, de andere keer heeft ze 1 wasdag in de week. Ze verzint elke keer iets anders.
Voor de rest vind ik haar trouwens wel een hele leuke moeder, die veel onderneemt met de kids.
Dit was mij ook al een aantal keer opgevallen 😅quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:22 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik blijf me verbazen over de foto’s van Milou. Ik weet niet of ze zichzelf heel gunstig op de foto zet of dat ze ze bewerkt. Maar op bewegend beeld heeft ze een behoorlijk andere bouw. En daarmee zeg ik niet dat een voller figuur hebben erg is 🤓. Ik begrijp alleen niet dat ze blijkbaar wil laten zien dat ze slanker is.. maar dat vergeet als ze filmpjes deelt?
Haar wereldproblemen zijn niet echt de echte wereldproblemen neequote:Op woensdag 23 juli 2025 08:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Elise Boers staat weer lekker ver van de realiteit af:
*insert aardappel in keel* 'als je dacht dat een bruidsjurk uitzoeken lastig was, wacht dan maarrr tot je een parrtydress moet uitzoeken'.
Ik heb geen bruiloft gehad, maar als ik hoor wat de prijzen zijn, moet je nogal wat budget hebben voor 2 jurken 🙈
Dat valt mij ook al een tijdje enorm opquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:22 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik blijf me verbazen over de foto’s van Milou. Ik weet niet of ze zichzelf heel gunstig op de foto zet of dat ze ze bewerkt. Maar op bewegend beeld heeft ze een behoorlijk andere bouw. En daarmee zeg ik niet dat een voller figuur hebben erg is 🤓. Ik begrijp alleen niet dat ze blijkbaar wil laten zien dat ze slanker is.. maar dat vergeet als ze filmpjes deelt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |