abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220884216
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:33 schreef Missinglink24 het volgende:
Zorgelijk trouwens die blessures van de oudste dochter van Minibelle. Meisje loopt al een jaar met een geblesseerde knie en nu ook weer een acuut iets aan de andere knie. Maar gewoon door tennissen dat kan toch niet goed zijn. Straks heeft ze de rest van haar leven slechte knieën door deze overbelasting.
Vond ik ook al. En nu weer met gierende banden naar de SEH omdat het kind doodgaat van de pijn. Maar vooral door pushen om maar te blijven sporten op top niveau. Want wat moet je er nou mee als dochter naast geen VWO+ aankunnen, nu ook al geen topsport meer kan uitvoeren. Stel je voor dat je een "gewoon" kind hebt.
Gelukkig is nu die middelste het goudhaantje want creatief hoogbegaafd en speelt in een toneelstuk. Kan ze daar tenminste nog mee pronken. Naar mens die moeder.
pi_220884349
Die Minibelle maakt met haar gedrag en gepush meer kapot dan haar lief is. Die oudste lijkt flink overbelast te zijn en ik denk dat dat niet alleen op fysiek vlak is. Snap die man van haar ook niet. Die lijkt ook echt precies niets in te brengen te hebben.
pi_220884380
Ik snap ook niet dat trainers daar niet iets alerter op zijn. Zelf op redelijk hoog niveau gesport, maar zeker toen ik en de rest van mijn team de leeftijd had van dat meisje, waren ze echt heel streng in rust en niet sporten met een blessure. Zij waren gelukkig echt wel doordrongen van het idee dat het lijf nog héél veel jaar mee moet, dacht eigenlijk dat dat inmiddels wel de norm zou zijn. Heel sneu voor dat meisje, ze werkt er volgens mij heel hard voor en heeft het dan ook nog zwaar op school
pi_220884394
Ik volg AM nu al een aantal jaar, maar ik heb haar werkelijk nog nooit zien vissen, een hengel in de hand houden of laat staan iemand hèlpen.
Die pinokkio verzint ze weer ter plekke met haar uitspraak dat ze zo vaak een vis van de hengel van een kind moest halen omdat die dat niet kon en de moeder te bang was.
pi_220884404
Sanneke, die zo’n 8 uur schermtijd p/d heeft, weet blijkbaar niet dat je op bijv. Booking.com kunt selecteren op het aantal slaapkamers.
pi_220884435
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:10 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke, die zo’n 8 uur schermtijd p/d heeft, weet blijkbaar niet dat je op bijv. Booking.com kunt selecteren op het aantal slaapkamers.
Dat weet ze heus wel, ze hoopt alleen op een gesponsord tripje.
pi_220884436
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:10 schreef JaNeeDan het volgende:
Lekker weer een nachtje weg die meid. Heeft ze verdiend na al dat harde werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')