abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219404529
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 23:47 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Je zag bij die Bjorn Borg colab al dat ineens de hele poly in pakjes en sneakers werd gehesen
😂😂😂
pi_219404542
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 23:35 schreef slowie het volgende:
Als jvp en koen sowieso bij elkaar bleven, waarom vochten zij dan niet voor de boerderij? Dan hadden alle kinderen hun kamer behouden.
Ik vind het dan inderdaad zielig voor mb: en uit de poly gezet en uit de boerderij. maar ik denk nog steeds niet dat mb al tijdens de poly met Tim was. Hoezo zouden jvp en koen meewerken aan het hele toneelstuk dat ze alle drie uit elkaar zijn?

Mb zei destijds met koen dat hun inkomen allemaal gedeeld was. Nu ze gescheiden zijn, heeft koen niet zo riant inkomen neem ik aan
Michelle is de enige die de boerderie kan betalen (al dan niet met hulp van pa), dus er valt niets te vechten, lijkt me.
Toen de roddels over Michelle en Tim naar buiten kwamen zag je dat het vooral voor Koen steeds moelijker werd om de schijn op te houden. Misschien wilde iedereen na de breuk eerst rust om zijn of haar eigen plekje weer te vinden. Ook voor hun kinderen. Een soort afkoelingsperiode en dan verder zien.

Nu Michelle op reis gaat met Tim zijn Koen en Jacq ook vrij om verder te gaan.
pi_219404543
Hvk: de jongste twee een kommetje droge noodles? Terwijl die toch veel lusten?
En dan de ene tweelingzus die de andere op de grond duwt. Moeders die het filmt, niks zegt en online zet.....
pi_219404548
3 op een rij qua posts, ik denk dat de scneiding vorige week officieel werd. En daarom de kutdagen waar MB het over had, de coming out met Tim en JvP en K en haar familienaam weer ipv Bollen. Eerst gewacht allemaal tot scheiding rond
pi_219404569
Van k*tdagen naar hoteldebotel in love met Tim.
Michelle gaat steeds van nul naar honderd en weer terug.
Niet kunnen eten, maar bij Iris in Moraira alles in haar mond stoppen omdat het allemaal zo lekker is (volgens Iris).
pi_219404588
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 00:15 schreef lila01 het volgende:
Van k*tdagen naar hoteldebotel in love met Tim.
Van nul naar honderd en weer terug lijkt het wel steeds met Michelle.
Borderline is ook living om the edge.
Maar ze heeft het beter voor elkaar dan ik als zie hoe ze woont dus ik judge niet hiermee
pi_219404596
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 00:21 schreef OnderDeMaan88 het volgende:

[..]
Borderline is ook living om the edge.
Maar ze heeft het beter voor elkaar dan ik als zie hoe ze woont dus ik judge niet hiermee
Nee, diagnoses stellen doen we hier niet.
Ik hoop dat ze wat meer rust in haar leven krijgt. Word al moe als ik haar filmpjes soms zie.
En ik gun die kinderen een insta-loos leven.
pi_219404604
Heeft ze zelf verteld in een vlog
pi_219404626
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 00:29 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Heeft ze zelf verteld in een vlog
Serieus? Borderline?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')