Meteen opvouwen doet DBM wel. Die is alleen maar bezig met al die wassen iedere dag 😉quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:27 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Je hoeft zelfs niet te strijken. Na het drogen gewoon meteen opvouwen. Niet op de stoel laten hangen/in de wasmand gooien en hem daar uit plukken.
Fristi is het drankje wat studenten drinken als 'katerbestrijding' Weinig eten en veel drinken kan ook zorgen voor misselijkheid en dan is een zoet drankje fijn)quote:Op dinsdag 16 juni 2026 08:38 schreef Die_van_verderop het volgende:
Of die glazen leeg gaan vraag ik me inderdaad niet af. Een dieet van alcohol, redbull en fristi. Daar stond ik trouwens van te kijken. Ik vind dat zelf zo vies zoet, zijn er veel volwassenen die fristi drinken?
De kinderen zijn zeker niet mee?quote:Op maandag 15 juni 2026 19:32 schreef Lalaland79 het volgende:
Wel fijn voor Lotte ballijns dat ze nog geen off dag heeft gehad in Portugal 🥰🤪
Welverdiende tijd samen, want dat was vast al heeeeelll lang geleden 🙄quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
De Nagelkerkjes zijn weer eens samen de hort op, naar Spanje deze keer
Ze gaat zonder haar kinderen alleen met de baby, maar toch werkt die man niet? Net zo een Tim die overal achteraan hobbeltquote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:52 schreef Moedervan4kids het volgende:
Debbie Dhillon gaat, jawel, wéér naar het buitenland! Net een week terug! Zijn haar kinderen niet leerplichtig?
Zo leerzaam dit topic 😅. Mocht ik nog hoofdpijn van die 1 of 2 wijntjes die ik drink weet ik wat de ochtend erna kan drinken 😂.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:45 schreef Joleinuitdestad het volgende:
[..]
Fristi is het drankje wat studenten drinken als 'katerbestrijding' Weinig eten en veel drinken kan ook zorgen voor misselijkheid en dan is een zoet drankje fijn)
Helemaal mee eens... waren ze zich maar eens bewust van echt leed.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 06:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Volgt iemand liefdevoorjelte?
Jelte is een jongetje met een metabole ziekte en die hebben ze nu in slaap gebracht en hij zal dus binnenkort komen te overlijden. Ik kan echt verdrietig worden als ik zo'n bericht lees.
En ik weet dat je dat niet moet vergelijken, maar als ik dan van die B-influencers alleen maar overal over zie klagen denk ik; je moest eens weten hoe oneerlijk het leven daadwerkelijk is voor sommige mensen.
De vader van Jelte heeft ook nog leukemie.
Ik schrok van die 1e zin 😂. Bedacht gelukkig snel dat je het Kos-filmpje bedoelde. Brrr.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:58 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Ik keek net even dat adults only filmpje bij AM.
Ik schrok ervan. Dat gebit is toch wel erg hoor. Heel goed dat je je kinderen leert dat niet iedereen een Hollywood bekkie hoeft te hebben. En de Gérard Joling smile van Michelle is natuurlijk ook vreselijk, maar dit gebit vind ik toch wel het andere uiterste. Hoewel het op andere foto's weer meevalt. Misschien ook de belichting?
Haha hier net zoquote:Op dinsdag 16 juni 2026 13:28 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Ik schrok van die 1e zin 😂. Bedacht gelukkig snel dat je het Kos-filmpje bedoelde. Brrr.
Maar ze heeft zoveel last van haar misbruik verleden.. dat mens heeft zo'n plaat voor haar kop. Je zou bijna denken dat het ook verzonnen is, waarom zou je je dochter anders niet behoeden voor de enge digitale wereld.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 08:48 schreef Weerikier het volgende:
Heel mannelijk fysiek heeft Michelle nu idd. Komt ook omdat ze echt een totaal platte borst heeft.
En zo stom ook weer die nieuwste post van haar. Ze post 11 fotos maar de eerste foto moet er weer één zijn van Tim in een innige omhelzing met haar jongste dochter. (Waarbij iedereen overigens weer vol tussen de benen kan kijken van het meisje maar Michelle schijnt het geen probleem te vinden haar zo online te zetten). Ze had die foto ook als 2e of 5e kunnen zetten. Maar nee hoor, weer laten zien hoe goed Tim is met haar kinderen en wat een geweldig gezinnetje ze vormen. Ik heb altijd het idee dat als iets er zo dik bovenop moet worden gelegd op social media, dat het dan in real life vaak juist het omgekeerde is..
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:48 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
De kinderen zijn zeker niet mee?
En doorvoelen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 13:31 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden.
Volgens mij kan ze gewoon posten maar dat ze dat niet omdat ze bang is om weer verwijderd te wordenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:57 schreef Earring het volgende:
Wat voor straf zal Judith gehad hebben? Een maand ofzo want ze is best lang van Insta weg.
Vind het best lang. Ik zie wel meer accounts waarvan ik denk dat een straf op zn plaats zou zijn
Oh huhhquote:Op dinsdag 16 juni 2026 13:38 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Volgens mij kan ze gewoon posten maar dat ze dat niet omdat ze bang is om weer verwijderd te worden
Dat zei ze wel in dat filmpje waarin ze uitlegde dat er een bedrijf was dat voor haar contact wilde leggen met meta.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 13:38 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Volgens mij kan ze gewoon posten maar dat ze dat niet omdat ze bang is om weer verwijderd te worden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |