Weer zo'n mega (te) strakke broek waar ze de pijpen van oprolt (????) en sneakersokjes..quote:Op donderdag 9 april 2026 22:05 schreef Earring het volgende:
[..]
Sorry maar die broek doet niks voor haar. Zonde en al helemaal voor een feestje.
Wat ik hierboven al las, ze ooit een leuke jurk die goed stond. Nooit meer gezien
Ze is natuurlijk nog van slag vanwege haar verjaardag, dus nu eindelijk wijn vanavond🍷quote:Op donderdag 9 april 2026 23:17 schreef Lodelie het volgende:
"Eindelijk" typt Am bij haar dagelijkse proostmoment.
Eindelijk wijn?
Zij voert de hele dag geen reet uit, ze is vrijwel de hele dag thuis, ze eet thuis, drinkt meerdere keren koffie, gaat nog overdag naar bed. Als ze dan s avonds met Maarten, die ook al braaf ruim voor het eten thuis was, op de bank zit dan is het "eindelijk?
Dat bewaard ze voor haar nieuwe chatgpt opstel.quote:Op donderdag 9 april 2026 23:22 schreef Overrozen14 het volgende:
AM heeft deze week alles opgepakt weer. Ben nog steeds benieuwd wat er vorige week nou bij haar gebeurd is.
Die sneaker sokken begrijp ik nog enigzins.quote:Op donderdag 9 april 2026 23:24 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Weer zo'n mega (te) strakke broek waar ze de pijpen van oprolt (????) en sneakersokjes..
🙈
En echt, wat een waardeloze instelling heeft zij mbt die groepstherapie. Lijkt wel of haar ontwikkeling in de pubertijd is gestopt, ze gedraagt zich als een bokkige, irritante puber van 14...
Je bedoelt dat ChatGPT dat bewaart voor zijn nieuwe opstel? 🤣quote:Op donderdag 9 april 2026 23:26 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dat bewaard ze voor haar nieuwe chatgpt opstel.
Wat een cliffhanger
Maar wacht even, Sanneke gaat wel dagelijks naar de winkels, zoveel beweging krijg jij niet.quote:Op donderdag 9 april 2026 23:35 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ChatGPT dat bewaart voor zijn nieuwe opstel? 🤣
(Ja, ik zeg zijn, want de met de resultaten die ik steeds krijg, kan het niet anders dan een man zijn)
Ik doe nu al twee weken een Sanneke (op de bank wegens gebroken enkel), maar ik word nu al helemaal krankjorum ervan. Hoe houdt zij dit vol? Op zich mag ze er ChatGPT een boek over laten schrijven. Als het maar binnen nu en 10 weken uitkomt, want dan heb ik er nog wat aan. (Moet wachten op een operatie en ik weet echt niet hoe ik dat door ga komen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je gevallen? Waardeloos zeg, sterktequote:Op donderdag 9 april 2026 23:35 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
(Ja, ik zeg zijn, want de met de resultaten die ik steeds krijg, kan het niet anders dan een man zijn)
Ik doe nu al twee weken een Sanneke (op de bank wegens gebroken enkel), maar ik word nu al helemaal krankjorum ervan. Hoe houdt zij dit vol? Op zich mag ze er ChatGPT een boek over laten schrijven. Als het maar binnen nu en 10 weken uitkomt, want dan heb ik er nog wat aan. (Moet wachten op een operatie en ik weet echt niet hoe ik dat door ga komen)
quote:Op donderdag 9 april 2026 23:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar wacht even, Sanneke gaat wel dagelijks naar de winkels, zoveel beweging krijg jij niet.🤣🤣🤣🤣 moet hier wel heel hard om lachen. Bijna de neiging om een challenge te doen om te kijken wie meer beweging krijgt op een dag 🤣SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks! Uitgegleden in de badkamer. Lullig valletje, grote gevolgen. Heb er nu pinnen in zitten. (En een ziekenhuisbed in de woonkamer, po-stoel. Party time)quote:Op donderdag 9 april 2026 23:51 schreef Earring het volgende:
[..]
Ben je gevallen? Waardeloos zeg, sterkte
He bah, wat vervelend! Beterschap gewenstquote:Op donderdag 9 april 2026 23:35 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Thanks!quote:Op vrijdag 10 april 2026 00:48 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
He bah, wat vervelend! Beterschap gewenst
Dat grofvuil… volgens mij wordt dat in die regio, nog steeds, op afspraak opgehaald. Ik kan me van vroeger herinneren dat die instructies voor hoe je het aan moet bieden, vrij helder zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2026 01:35 schreef poohenzo het volgende:
Am die niet begrijpt dat het grofvuil niet is opgehaald … meid kijk eens naar je oprit ! Ik snap wel dat ze denken dat het bij alle rotzooi hoort die er altijd staat
En verder vol verbazing gekeken naar haar zogenaamde vooruitgang in het sport klasje … ik ben helemaal pro bewegen maar hoe vreselijk was het dan wel niet als dit al vooruitgang is ? Misschien moet ze dan 3x per week aan haar balans werken ipv 1x per week ….
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |