abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220010094
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:20 schreef MissBaksel het volgende:
Jetje wil op haar verjaardag patat en hamburgers eten. Ik gok dat dat niet doorgaat. Het moet natuurlijk het pannenkoekenrestaurant worden zoals bij elke verjaardag anders krijgt haar moeder een error waar ze de volgende verjaardag nog last van heeft.
Of ze halen weer eten bij de Mac en eten dat gezellig thuis op. Doen ze ook wel eens.
pi_220010098
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:20 schreef Maremare het volgende:
Ik vraag me trouwens af waarom de zus van Juud de trein had gemist. Zou zij ook geen wekker zetten? Vond het wel hilarisch dat Juud er duidelijk niet zo blij van werd. What goes around, comes around. En die school begrijp ik ook echt niet hoor. Kind twee uur eerder van school mogen halen voor een weekendje weg. Hij is zes en dus volledig leerplichtig. Regelmatig te laat komen en dan ook weer beloond worden met dit. Onbegrijpelijk.
Omdat er ook wel eens meer dingen in het leven zijn dan school.

Zijn moeder gaat dood. Ze kan dit nu nog met hem doen, in redelijke gezondheid. Ik zou daar als school ook in meewerken.
pi_220010100
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 18:24 schreef Henrike het volgende:
Dbm
Flip naar een nieuw onderzoekscentrum waar ze alle testen opnieuw gaan doen, hoezo? Beviel haar de uitslag niet?
Zelfde als bij haar zelf, weer doorverwijzing endocrinoloog die ze graag wil want uitslag huisarts was niet slecht genoeg.
Tenslotte Flapje die weer opgenomen wordt.
Nou waar hoopt ze op?
Het is toch bizar... miste alleen nog waar haar vent voor getest moet worden.. ziek dat je als moeder voor beide kinderen blijft winkelen om diagnoses en voor jezelf ook... maar voor je kinderen is echt ziek
pi_220010109
Maar mensen! Er komt nu een getyougift vera uru doos! Waarschijnlijk met zelfde meuk als in al die andere boxen 😂 maar voor wie de mamma van box niet wilt kan dus gaan voor de vera meuk box
pi_220010225
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 15:52 schreef Earring het volgende:
Die veeeel te grote kleding bij thehomeandthekid, ik vind het echt afschuwelijk
En zij had t financieel lastig maar ze koopt ook erg veel. Niet alles is een samenwerking
En zegt ze nu ook nog dat ze een M aan heeft en dat die een beetje strak zit? 🤣🤣🤣
  donderdag 5 februari 2026 @ 19:04:01 #131
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_220010245
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:24 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Hopelijk gaat het nu beter met hem
Ja gelukkig wel nu herstellen.

De labels en ziektes zo 'leuk' vinden. Ik kan er echt niets mee |:(
pi_220010247
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 18:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Maar mensen! Er komt nu een getyougift vera uru doos! Waarschijnlijk met zelfde meuk als in al die andere boxen 😂 maar voor wie de mamma van box niet wilt kan dus gaan voor de vera meuk box
De energieke en humoristische fluflu, dat is ze toch allang niet meer. Ik kon eerst nog om haar Gerda-stories lachen, maar inmiddels is er niets grappigs meer aan. Maar betekent dit dan dat AM op haar beurt moet wachten met een nieuwe box?
pi_220010265
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 19:04 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
De energieke en humoristische fluflu, dat is ze toch allang niet meer. Ik kon eerst nog om haar Gerda Petra-stories lachen, maar inmiddels is er niets grappigs meer aan. Maar betekent dit dan dat AM op haar beurt moet wachten met een nieuwe box?
Ja, ze moet eens met wat nieuws komen
pi_220010293
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 19:04 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
De energieke en humoristische fluflu, dat is ze toch allang niet meer. Ik kon eerst nog om haar Gerda-stories lachen, maar inmiddels is er niets grappigs meer aan. Maar betekent dit dan dat AM op haar beurt moet wachten met een nieuwe box?
Nee joh ze hebben allerlei diverse flu boxen met een aantal dingen die in elke box zit...
pi_220010303
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 14:27 schreef Moppie1982 het volgende:
Am die vanavond haar stempels en kaartjes meeneemt, als ze maar in de belangstelling staat

Dat wraakzuchtige, kinderachtige gedoe en dat liegen

Ze lijkt een beetje op me narcistische ex
Wie heeft de diagnose van je ex gesteld?
pi_220010306
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 18:40 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]

Zijn moeder gaat dood. Ze kan dit nu nog met hem doen, in redelijke gezondheid. Ik zou daar als school ook in meewerken.
Ze kan er toch ook voor kiezen om drie dagen tijdens de vakantie te gaan? Dat is binnenkort.
En alles op haar ziekte gooien vind ik te makkelijk. Zij haalde haar kind ook eerder op zodat hij iets leuks kon doen met z’n tante, ze brengt hem regelmatig te laat omdat ze geen wekker zet. Heeft allemaal niks te maken met haar ziekte. Is gewoon schijt hebben aan regels. Ze heeft mazzel dat school hierin meegaat, dit was haar niet gelukt op de basisschool waar mijn kinderen naartoe gingen.
Ik wil blijven.
pi_220010307
quote:
Jetje wil op haar verjaardag patat en hamburgers eten. Ik gok dat dat niet doorgaat. Het moet natuurlijk het pannenkoekenrestaurant worden zoals bij elke verjaardag anders krijgt haar moeder een error waar ze de volgende verjaardag nog last van heeft.
Volgens mij kreeg Jet op haar laatste verjaardag mcdonalds, maar aten AM en M niet mee omdat ze wat anders hadden , kijken of ze deze keer weer zo druk zijn met andere dingen .op de verjaardag van hun dochter.

[ Bericht 1% gewijzigd door ikmoetdrieten op 05-02-2026 19:17:32 ]
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220010349
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 19:07 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja, ze moet eens met wat nieuws komen
O ja, Petra.. net zo erg. Maar Vera heeft natuurlijk wel een heel ander (en groter) bereik. Die boxen zijn zo weg.
pi_220010467
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 18:40 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]

Op zich wel, maar niet als moeders constant schijt heeft aan de regels van school
pi_220010513
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 19:35 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Op zich wel, maar niet als moeders constant schijt heeft aan de regels van school
Als ze wel altijd op tijd is, dan mag het wel?
pi_220010597
quote:
Er wordt vast McDonalds besteld. Net als vorig jaar geloof ik. Snel eten zodat AM en Maarten naar paardrijden konden was het toch?
pi_220010626
Ik zie nu pas dat AM naar een show van haar bestie Fieke gaat. Dan begrijp ik het tafeltje en de stempels en klompjes beter. Je kan vanavond gewoon een meet en greet krijgen met AM inclusief Fieke en MirjamvanIjsland. Jeetje wie wil dat nou niet missen!
pi_220010728
Pascal vraagt of mensen nog bepaalde repen hebben liggen die ze kan overnemen. Deze repen worden nog gewoon verkocht in de winkel (en zijn nu toevallig 1+1 bij H&B). Komt op mij zo over als schooien. Erom vragen, maar waarschijnlijk hopen dat je vanalles gratis krijgt thuisgestuurd. Misschien heeft ze totaal geen geld waardoor het niet anders kan. Ergens hoop ik dat dan maar, want schooien om gratis producten (of aandacht) vind ik nog veel erger.
pi_220010779
Maarten die op de achtergrond mee probeert te dansen 😆
pi_220010981
Wat een grootspraak van AM dat zij wel kritisch is op samenwerkingen maar andere influencers niet. Zij is toch degene die ook al die badschuim zooi promoot? En pas die gekke water “tatoeages”? Alsof ze daar kritisch op is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')