Maar dit zegt toch verder niks over het kind, maar juist over de manier van (of t gebrek aan) opvoeding door de ouders?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klagen dat influencers hun kinderen blootstellen op internet, maar wel dit soort reacties hier lezen.
LAAT DIE KINDEREN MET RUST!
Die jongste van minibelle is compleet verpest al. Klinkt nou niet echt heel positief over het kind.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar dit zegt toch verder niks over het kind, maar juist over de manier van (of t gebrek aan) opvoeding door de ouders?
Sorry....dat is puur wat moeder plaatst. Zij verpest het kind compleet. Ten eerste hoef je niet met hoofdletters tegen mij te gaan schreeuwen en ten tweede verzin ik niks zelf en heb het puur over wat moeder plaatst.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klagen dat influencers hun kinderen blootstellen op internet, maar wel dit soort reacties hier lezen.
Als die moeder heeft gezegd dat het kind compleet verpest is moet je dat wat duidelijker neer zetten, want dat is totaal niet uit je post op te maken.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:20 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Sorry....dat is puur wat moeder plaatst. Zij verpest het kind compleet. Ten eerste hoef je niet met hoofdletters tegen mij te gaan schreeuwen en ten tweede verzin ik niks zelf en heb het puur over wat moeder plaatst.
Laat mij dan met rust.
Nee dat schrijft ze uiteraard niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als die moeder heeft gezegd dat het kind compleet verpest is moet je dat wat duidelijker neer zetten, want dat is totaal niet uit je post op te maken.
Jeetje doe eens een keer rustig zeg! Het gaat over de opvoeding, niet over het kind zelf. En reageer eens op de feedback, 10 users hebben daar mijn opmerking over de moderatie hier op dit topic gelikt. Zou wellicht iets kunnen betekenen?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De oudste van Debbie is een prinses. Is ook niks positiefs aan. Puur een reactie op dat wat door ouders wordt veroorzaakt en wat ouders laten zien. Je moet je rol niet zo misbruiken.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die jongste van minibelle is compleet verpest al. Klinkt nou niet echt heel positief over het kind.
Juist.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:26 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
De oudste van Debbie is een prinses. Is ook niks positiefs aan. Puur een reactie op dat wat door ouders wordt veroorzaakt en wat ouders laten zien. Je moet je rol niet zo misbruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |