En ook: dit zijn toch gewoon leuke schoolfotos? Beter dan die kleine huis op de prairie shoots van hun moederquote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:13 schreef Kaascroissantje het volgende:
Dat gezeik van AM over de schoolfoto's. Als je ze niet wilt dan koop je ze niet, simpel zat en geen reden om de schoolfotograaf zo te kakken te zetten voor zijn/haar werk
Ik wacht op het moment dat ze de mensen daar ‘gabberfamilie’ leert zeggen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:58 schreef poohenzo het volgende:
Janneke in Gambia "ik zou hier zo graag willen verbouwen" .....ehm meid , echt? Ik snap haar planning echt niet, nooit eigenlijk. Misschien moet ze bij AM in de leer hahaha
Ik vind dit ook leuke foto’s hoor! En de schoolfotos van mijn kids vond ik ook leuk. Ja ze staan normaal nooit met hun handen in hun zij maar ach, ze lachen en ze zien er enigszins fris uit (dat is bij ons met twee van die rauwdouwer-jongens een hele overwinning).quote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:19 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
En ook: dit zijn toch gewoon leuke schoolfotos? Beter dan die kleine huis op de prairie shoots van hun moeder
Maak nou eerst je eigen huis maar af haha.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:58 schreef poohenzo het volgende:
Janneke in Gambia "ik zou hier zo graag willen verbouwen" .....ehm meid , echt? Ik snap haar planning echt niet, nooit eigenlijk. Misschien moet ze bij AM in de leer hahaha
hahahahaha!quote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:19 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik wacht op het moment dat ze de mensen daar ‘gabberfamilie’ leert zeggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |