abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220201596
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 18:50 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Uit de wasmachine, in de droger, maar het komt zo knullig over. Alsof de was uit de droger ook weer terug in de wasmachine gaat ;) Maar dat doet ze altijd op het moment dat er gekookt moet worden. Maarten maakt dan het eten af. Oftewel hij kookt.
Hoe zou het heten als je de was buiten hangt. Is het dan ook de was omdraaien? Ik moet het dan wel eens opnemen wassen omdat er vogeltjes op gepoept hebben 🙈.
Verder dan de voorgesneden groenten op het aanrecht kwakken doet ze niet denk ik.
pi_220201628
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 20:01 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Hoe zou het heten als je de was buiten hangt. Is het dan ook de was omdraaien? Ik moet het dan wel eens opnemen wassen omdat er vogeltjes op gepoept hebben 🙈.
Verder dan de voorgesneden groenten op het aanrecht kwakken doet ze niet denk ik.
Geen idee maar dat doet AM volgens mij nooit (ik ook niet trouwens 😅)
pi_220201663
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 20:04 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Geen idee maar dat doet AM volgens mij nooit (ik ook niet trouwens 😅)
Ik kijk al een tijd niet meer bij haar. Maar ik geloof dat ze wel eens zei dat ze alles in de droger gooit. Ik heb ruimte zat om de was in de wind te laten drogen. Alleen handdoeken gaan altijd in de droger en de rest ook in de winter en als het regent.
pi_220201673
Judith wil haar kind verkeersveiligheid bijbrengen. Dan zou ik eerst eens stoppen met filmen tijdens het fietsen en hem naast je laten fietsen.
Ik wil blijven.
pi_220201706
quote:

[..]
Ik ga er vanuit dat als de Appie voor dik 500 euro per week aan boodschappen levert, dat de groenten inderdaad al voorgesneden zijn. Hoewel ze af en toe tussen de middag een soeppakket heeft, en dan moet ze het nog wel allemaal zelf snijden. Levert content op: eerst alles uit het karton halen en op een leuke schaal leggen, alsof het je eigen recept is :)
pi_220201722
Oei, die eerste foto van het dagverslag van de Nagelkerkjes. Mag hopen voor hen dat deze mannen ermee akkoord zijn dat ze zichzelf zo op het www terug kunnen vinden. Zo kijken ze in ieder geval niet.
pi_220201748
Judith: er zijn weinig dingen die ik Bob moet leren. Het meeste doet hij uit zichzelf en meteen goed :) .
pi_220201830
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 20:13 schreef Snaky het volgende:
Judith: er zijn weinig dingen die ik Bob moet leren. Het meeste doet hij uit zichzelf en meteen goed :) .
Zij kijkt echt door een roze bril naar haar kind.
Ik wil blijven.
pi_220201852
Yo, Michelle is weer fink uitgeschoten met haar rouge/ blush.
Net een clowntje
pi_220201879
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 14:29 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Je kan toch best 1x per week wassen? Mits je genoeg schone kleren hebt natuurlijk...
Wij wassen hier 1x per week (eigenlijk in t weekend) alles wat in de wasmanden zit. En dan de volgende week weer in t weekend alles.
Vijf a zes wassen in twee dagen met zn vieren
Als ik vlekken ergens in heb , dan wil ik dat graag direct wegwassen , ik laat dat er niet dagen inzitten
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220201919
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 20:11 schreef Lynnyl het volgende:
Oei, die eerste foto van het dagverslag van de Nagelkerkjes. Mag hopen voor hen dat deze mannen ermee akkoord zijn dat ze zichzelf zo op het www terug kunnen vinden. Zo kijken ze in ieder geval niet.
Na die foto zwaaiden ze vrolijk aldus Sofie. Het is een soort van aapjes kijken .Schandalig en totaal ongepast. Maar dat begrijpt Sofie niet.
pi_220201968
quote:
17s.gif Op woensdag 25 februari 2026 15:56 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Hij zuigt echt heel slecht.
Ik zag het bij de poetsqueen, ik dacht dat is handig , zij was er lovend over, maar je hebt twee verschillende sterktes, mischien heb jij de lichtste?
Anders liegt zij ook want zij zei dat ze eerlijk was of iets goed was of niet .
P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220202011
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 17:53 schreef Jippiejappie het volgende:
Dion ook op de achtergrond aan het koken..
5 hele dagen werken, koken en ook nog klussen.
Hij is flink in de maling genomen bij lang leve de liefde
Wat erg dit
pi_220202032
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 20:13 schreef Snaky het volgende:
Hij doet alles in 1 x goed!!!
De zwemleraar en de mensen op de skipiste: :wtf:
pi_220202127
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 20:06 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Ik kijk al een tijd niet meer bij haar. Maar ik geloof dat ze wel eens zei dat ze alles in de droger gooit. Ik heb ruimte zat om de was in de wind te laten drogen. Alleen handdoeken gaan altijd in de droger en de rest ook in de winter en als het regent.
Ik heb de wasmachine op zolder staan en heb geen zin om dat elke keer buiten te laten drogen en twee trappen af te lipen elke keer, ik hang het op zolder( wel bij een open raam 😁
pi_220202287
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 20:45 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik heb de wasmachine op zolder staan en heb geen zin om dat elke keer buiten te laten drogen en twee trappen af te lipen elke keer, ik hang het op zolder( wel bij een open raam 😁
Dat kan ik mij wel voorstellen. Mijn wasmachine staat in een aanbouw met deur naar de tuin. Ik struikel zo met de wasmand naar buiten
pi_220202370
quote:

[..]
Was buiten hangen lukt denk ik niet met 7x3 wassen. Ik wil niet weten wat voor verbruik zij hebben.
pi_220202379
quote:

[..]
Idem.
pi_220203114
quote:

[..]
Die 2 trappen loop je toch wel 😉. Alleen dus zonder wasmand. Voordeel als ik het buiten hang dat het verplicht dezelfde dag opgevouwen is. Op zolder hangt het nog weleens langer 😇.
pi_220203222
Bij de Ballerinafarm komt ook weer een kindje.
pi_220203254
quote:
11s.gif Op woensdag 25 februari 2026 20:23 schreef lila01 het volgende:
Yo, Michelle is weer fink uitgeschoten met haar rouge/ blush.
Net een clowntje
En dat haaaar. Niet om aan te zien die plak met mega extensions. Volgens mij ook weer gezicht wat bij laten spuiten. Alles maximaal.
pi_220203269
MCW

Ik vind het opvallend hoe weinig "papa en mama" nog in beeld zijn bij Mies. Voorheen was het op een draf ernaartoe als ze weg was geweest.

(Zul je zien dat ze daar morgen aan de thee zit. 😂😂😂)
pi_220203453
Volgt iemand de vrouw van xander de buisonje? Ze zijn blijkbaar op skivakantie en dat zoontje heeft een kater en zit 1 story later aan een groot glas bier. Volgens mij is hij hooguit 15 of 16?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')