abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221105864
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 07:46 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Maar komt deze actie vanuit Bob zelf of heeft Judith hem lopen aansporen? Dat sluit ik ook niet uit.
Judith is volgens mij zelf een fanatieke sport kijker.
Zij weet echt wel dat zulke dingen echt niet gewaardeerd worden, door fanatieke sportliefhebbers.

Wij liepen (kennelijk) ook achter en hoorde aan het gejuich buiten dat er een doelpunt kwam. Maar echt expres buiten gaan juichen voor de buren vind ik wat anders. Ik zou dat niet goed vinden als moeder.
pi_221105877
Bericht van curlymom over vaderdag tja
pi_221105883
Meelezers en soms meepraten hier. Diegene uit Uden🤣.

Ik zie nu overal die zonneschermen tevoorschijn komen bij iedereen. Ik geloof dan dus bijna niet dat het echt werkt als ze het allemaal verkopen en ineens allemaal een hete kamer hebben.
pi_221105924
Toen ik geen geld had (en daarna deed ik dat nog steeds..) ging ik echt geen mini salami en voorgesneden kaas kopen. Sanneke rekent alles helemaal door qua kostprijzen en ze nooit snapt dat mensen dat nooit doen.

Dit soort producten zijn pas duur voor de (weinige) energie die het kost om zelf snijden.
pi_221105978
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 23:35 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MCW heeft 2 goede dagen en heeft nu weer helemaal haarzelf teruggevonden. Volgende week is het wsl weer maximaal janken.
Ik las laatst kenmerken van een hypomanie en moest meteen aan Michelle denken.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_221106149
Zo pijnlijk.. Geen woord over de vader van haar kinderen. Terwijl hij hun vader is, niet die enge Pim.
pi_221106156
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:00 schreef Die_van_verderop het volgende:
Zo pijnlijk.. Geen woord over de vader van haar kinderen. Terwijl hij hun vader is, niet die enge Pim.
Echt he! Kwam hiervoor weer hier. Arme Sanne en Ricardo. Bi-zar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')