Dit kun je niet opschrijven. Zelfs áls je het je al afvraagt dan hou je dat maar voor jezelf. Kwalijk en schadelijk, wat je hier doet.quote:
Ik zeg het ook helemaal verkeerd. Ik zeg niet dat ze het heeft verzonnen, het lijkt alsof of dat er iets niet klopt. Maar nevermind, weggehaald. Ga mn vingers er ook niet aan brandenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:09 schreef Xmuis het volgende:
[..]
Dit kun je niet opschrijven. Zelfs áls je het je al afvraagt dan hou je dat maar voor jezelf. Kwalijk en schadelijk, wat je hier doet.
Op TikTok zie ik ze ook hoor en daar heb ik dezelfde mening over. Als je met janken en zielige verhalen om geld vraagt en vervolgens zegt dat je zelf genoeg hebt gespaard heb je in mijn ogen geld afgetroggeld. Hetzelfde geldt voor de bakfiets, janken want je hebt bedacht dat je zo’n fiets moet hebben want zielig enzo en er vervolgens geen gebruik van maken.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:59 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Afgetroggeld mensen doen dit zelf he, ze krijgen geen mes op de keel geduwd. Nou kijk maar niet op tiktok, Daar zijn sommige nog 10 keer erger dan een sanneke.
Ik vind het zelf ook dubieus om tikkies te vragen voor de verhuizing en zo, maar dat sommige zich hier zo druk maken over dat ze veel koopt , daar kan ik mij niet druk om maken het is haar geld, en het kost mij niets😁quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:57 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze heeft mensen geld afgetroggeld met zielige verhalen. En geloof me, er zullen meer tikkies volgen. We herinneren ons vast allemaal de jankende Sanneke omdat ze de deur niet uit kon zonder bakfiets, de jankende Sanneke omdat de auto het begaf (de accu, maar blijkbaar was dat voor haar al reden om te janken, want janken scoort), dejankende Sanneke omdat een erfenis van haar gestolen zou zijn.
Al koopt ze het hele winkelcentrum leeg, laat haar ophouden met janken en geld vragen.
En zo maakt iedereen hier zich druk om andere dingen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:27 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook dubieus om tikkies te vragen voor de verhuizing en zo, maar dat sommige zich hier zo druk maken over dat ze veel koopt , daar kan ik mij niet druk om maken het is haar geld, en het kost mij niets😁
Maar dat is ook weer het leuke van dit forum , iedereen mag zijn eigen mening hebben .
Ik word vooral afgeleid door haar haar. Heeft ze daar boter ingesmeerd? 🤢quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie..... ik ben echt even sprakeloos... 😳 ik ga even mijn kaak van de grond halen en dit verwerken... hoe hyper kan een mens zijn om nog een sociaal media account te kunnen maken? Terwijl ze een apparaat gekocht heeft om minder op sociaal media te zitten... die vrouw is helemaal koekoek
Nou, dit dus! Die is weer helemaal manisch ofzoquote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie..... ik ben echt even sprakeloos... 😳 ik ga even mijn kaak van de grond halen en dit verwerken... hoe hyper kan een mens zijn om nog een sociaal media account te kunnen maken? Terwijl ze een apparaat gekocht heeft om minder op sociaal media te zitten... die vrouw is helemaal koekoek
ik blijf erbij mensen doneren uit vrije wil.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:27 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook dubieus om tikkies te vragen voor de verhuizing en zo, maar dat sommige zich hier zo druk maken over dat ze veel koopt , daar kan ik mij niet druk om maken het is haar geld, en het kost mij niets😁
Maar dat is ook weer het leuke van dit forum , iedereen mag zijn eigen mening hebben .
Ik zie juist in dat stukje dat het haar erg aangrijpt, ze word emotioneel, het raakt haar.quote:
Naja als ik zie wat er allemaal bij Tamara over de balk gaat, lunches en nu ook een springkussen huren etc.. dan denk ik ook hoe durf je een tikkie te plaatsen, als mensen nou echt niets hebben… maar dat hebben ze gewoon wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:27 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Op TikTok zie ik ze ook hoor en daar heb ik dezelfde mening over. Als je met janken en zielige verhalen om geld vraagt en vervolgens zegt dat je zelf genoeg hebt gespaard heb je in mijn ogen geld afgetroggeld. Hetzelfde geldt voor de bakfiets, janken want je hebt bedacht dat je zo’n fiets moet hebben want zielig enzo en er vervolgens geen gebruik van maken.
Ja 100%quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:47 schreef opwegnaar het volgende:
Het wachten is nog op een post van DBM, wat vast weer een dramatisch verhaal is, dat flip en flap weer knuffels hebben uitgezocht en dat ze lekker bij de maccie hebben gegeten...
Volgens mij zijn we allemaal prima groot geworden zonder watertafel. Wat plastic bekertjes en een trechter ofzo en ik vermaakte me prima (zie ik op foto’s van 50+ jaar geleden..)quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:24 schreef Lonneke1983 het volgende:
Het ergste vind ze overal excuses voor zoek om te kopen voor Mijan. Het wordt volgende week goed er wordt een watertafel gekocht. Je kunt ook een plastic bak vullen met water en wat speeltjes in gooien om te spelen. Nieuwe speelboekjes want hij vind Borre zo leuk. Denk dat hij zich op deze leeftijd nog uren kan vermaken met de boekjes die er nog zijn. En ook die kindermessenset zodat hij kan meehelpen met koken. Daar is hij toch ook veel te jong voor. Het is gewoon kopen om het kopen.
Wij denken te simpel. Een kind van 1,5 dat meer boeken heeft dan de bieb heeft meer nodig dan een plastic bak.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:22 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we allemaal prima groot geworden zonder watertafel. Wat plastic bekertjes en een trechter ofzo en ik vermaakte me prima (zie ik op foto’s van 50+ jaar geleden..)
Ja ik ook, maar ik ben vooral echt nieuwsgierig waarom dit is hahaquote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:07 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik kan me best wel voorstellen dat Judith in de stress zit over haar account(s). Ze wilde ook reels maken van de vakantie zodat ze die later terug kon kijken.
Daar heeft ze geen insta voor nodig. Die kan ze ook maken op een laptop. En ik kan me ook niet voorstellen dat ze insta als opslag heeft gebruikt. Dat hoop ik tenminste niet voor haar.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:07 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik kan me best wel voorstellen dat Judith in de stress zit over haar account(s). Ze wilde ook reels maken van de vakantie zodat ze die later terug kon kijken.
Daar had ze het laatst wel over, toen ze tijdens de vakantie problemen met haar account had.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:22 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Daar heeft ze geen insta voor nodig. Die kan ze ook maken op een laptop. En ik kan me ook niet voorstellen dat ze insta als opslag heeft gebruikt. Dat hoop ik tenminste niet voor haar.
Dit zei ze laatst wel...quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:22 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Daar heeft ze geen insta voor nodig. Die kan ze ook maken op een laptop. En ik kan me ook niet voorstellen dat ze insta als opslag heeft gebruikt. Dat hoop ik tenminste niet voor haar.
Omdat JvP vorige week met haar kinderen een kinderboek over scheiden heeft gelezen dus probeert MCW dit onderwerp nu ook aan te snijdenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
En waarom zou een kind vragen deze tattoo te zien? 😅
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |