abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220841765
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 18:19 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Überhaupt van de zotte dat ik de namen en volgorde van de kinderen Geerts weet...
Bij MCW zelfs de volledige namen😉
pi_220841782
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 18:30 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Watskebeurt dan met haar accounts?
Geen idee, maar ze zijn nu iig non actief.
Zal helaas maar tijdelijk zijn, want Judith kan niet zonder de aandacht en de fans van B.
pi_220841785
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 18:35 schreef Nieve het volgende:

[..]
Geen idee, maar ze zijn nu iig non actief.
Zal helaas maar tijdelijk zijn, want Judith kan niet zonder de aandacht en de fans van B.
Die is nu als een malle in contact met meta en is vast weer id bewijzen aan het uploaden.
pi_220841804
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 18:36 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Die is nu als een malle in contact met meta en is vast weer id bewijzen aan het uploaden.
Ik hoop dat ze bij Meta de wekker niet hebben gezet vandaag :')
pi_220841827
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 18:40 schreef Nieve het volgende:

[..]
Ik hoop dat ze bij Meta de wekker niet hebben gezet vandaag :')
😂😂
pi_220841890
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 18:31 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze koopt spullen zonder dat ze de prijs weet (vandaag het boek, gisteren de keukenset). Zij lacht er vooral om. Ik vind het getuigen van domheid en respectloos gedrag naar Dion omdat hij zich de pleuris werkt om haar tevreden te houden.

En madam maar chillen en enkel in beweging komen om naar de winkels te rennen om zogenaamd niks te kopen. Wat heb je er dan te zoeken? Ze kan beter de puinhoop eens opruimen. Onder de trap bijvoorbeeld.
Ik vind dit ook wel een dikke middelvinger naar Dion
pi_220841943
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 18:53 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik vind dit ook wel een dikke middelvinger naar Dion
Ze verdient zelf ook geld he. Zal wel oke zijn toch. Maar kom niet met tikkiea voor de bruiloft.

Als ik zoek op de bibliotheek in Hellevoetsluis zie ik genoeg kinderboeken.... Dus dit was weer bullshit?

Niet alleen voor de kosten, maar ook de teringzooi in huis. 🤪
pi_220841985
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 19:01 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Ze verdient zelf ook geld he. Zal wel oke zijn toch. Maar kom niet met tikkiea voor de bruiloft.

Als ik zoek op de bibliotheek in Hellevoetsluis zie ik genoeg kinderboeken.... Dus dit was weer bullshit?

Niet alleen voor de kosten, maar ook de teringzooi in huis. 🤪
Daar kan ze misschien net haar eigen vaste lasten van betalen: zorgverzekering, orv, telefoon. Ik geloof er niks van dat zij echt bijdraagt aan de gezamenlijke (vaste) lasten.
pi_220842121
Het ergste vind ze overal excuses voor zoek om te kopen voor Mijan. Het wordt volgende week goed er wordt een watertafel gekocht. Je kunt ook een plastic bak vullen met water en wat speeltjes in gooien om te spelen. Nieuwe speelboekjes want hij vind Borre zo leuk. Denk dat hij zich op deze leeftijd nog uren kan vermaken met de boekjes die er nog zijn. En ook die kindermessenset zodat hij kan meehelpen met koken. Daar is hij toch ook veel te jong voor. Het is gewoon kopen om het kopen.
pi_220842131
Ik kan Judith haar account nu helemaal niet meer vinden waar ik vanmiddag het account nog wel zag maar geen berichten meer.
Ook op facebook kan ik haar niet vinden.

Niet ik die wil weten waarom 👀👀👀
pi_220842138

[ Bericht 100% gewijzigd door Iris2.0 op 19-05-2026 20:16:15 (Niet gepost) ]
pi_220842139
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 19:24 schreef Lonneke1983 het volgende:
Het ergste vind ze overal excuses voor zoek om te kopen voor Mijan. Het wordt volgende week goed er wordt een watertafel gekocht. Je kunt ook een plastic bak vullen met water en wat speeltjes in gooien om te spelen. Nieuwe speelboekjes want hij vind Borre zo leuk. Denk dat hij zich op deze leeftijd nog uren kan vermaken met de boekjes die er nog zijn. En ook die kindermessenset zodat hij kan meehelpen met koken. Daar is hij toch ook veel te jong voor. Het is gewoon kopen om het kopen.
Mijn kinderen speelde op die leeftijd met allemaal dingen die geen speelgoed waren 😅
Bak water met een maatbekertje of een soeplepel etc.
pi_220842176
Dat Sanneke zoveel koopt mag ze van mij helemaal zelf weten , ze doet er mij en jullie geen pijn mee
Het is haar geld ( van Dion) en ze mag toch zeker zelf wel weten wat ze koopt, ik zie dit liever dan een Judith
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220842207
Ik snap vooral niet dat Sanneke steeds zo verontwaardigd is dat de bieb geen speelhoek heeft. Het is toch een bieb geen monkeytown? Ik ken helemaal geen biebs met een speelhoek (al zullen ze vast bestaan) maar alleen met leeshoekjes?
pi_220842210
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 19:24 schreef Lonneke1983 het volgende:
Gelukkig niet ons geld toch.
pi_220842218
- quote verwijderd -

[ Bericht 95% gewijzigd door Deisyy op 19-05-2026 21:47:35 ]
pi_220842265
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 19:33 schreef Moondance het volgende:
Ik snap vooral niet dat Sanneke steeds zo verontwaardigd is dat de bieb geen speelhoek heeft. Het is toch een bieb geen monkeytown? Ik ken helemaal geen biebs met een speelhoek (al zullen ze vast bestaan) maar alleen met leeshoekjes?
'Onze' bieb heeft een speelhoekje. In onze bieb zit ook de speelotheek en die zit samen met de kinderafdeling apart. Kunnen kinderen een beetje spelen en lezen. Er liggen wat handpoppen, knuffels en een heel klein glijbaantje. Maar voor die hele kleintjes prima boor eventjes.
pi_220842274
AM; die brokkenpap ziet er net zo goor uit als t klinkt 🤢
pi_220842298
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 19:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik kan Judith haar account nu helemaal niet meer vinden waar ik vanmiddag het account nog wel zag maar geen berichten meer.
Ook op facebook kan ik haar niet vinden.

Niet ik die wil weten waarom 👀👀👀
Niet alleen jij🙂
pi_220842347
- quote verwijderd -

[ Bericht 96% gewijzigd door Deisyy op 19-05-2026 21:47:08 ]
pi_220842441
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 19:44 schreef Nieve het volgende:

[..]
Oef, dat vind ik nogal wat om te insinueren.
En veel te ver gaan! Sorry maar dit kan je echt niet schrijven!
pi_220842499
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 19:30 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Dat Sanneke zoveel koopt mag ze van mij helemaal zelf weten , ze doet er mij en jullie geen pijn mee
Het is haar geld ( van Dion) en ze mag toch zeker zelf wel weten wat ze koopt, ik zie dit liever dan een Judith
Ze heeft mensen geld afgetroggeld met zielige verhalen. En geloof me, er zullen meer tikkies volgen. We herinneren ons vast allemaal de jankende Sanneke omdat ze de deur niet uit kon zonder bakfiets, de jankende Sanneke omdat de auto het begaf (de accu, maar blijkbaar was dat voor haar al reden om te janken, want janken scoort), de jankende Sanneke omdat een erfenis van haar gestolen zou zijn.

Al koopt ze het hele winkelcentrum leeg, laat haar ophouden met janken en geld vragen.
pi_220842512
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 19:57 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze heeft mensen geld afgetroggeld met zielige verhalen. En geloof me, er zullen meer tikkies volgen. We herinneren ons vast allemaal de jankende Sanneke omdat ze de deur niet uit kon zonder bakfiets, de jankende Sanneke omdat de auto het begaf (de accu, maar blijkbaar was dat voor haar al reden om te janken, want janken scoort), de jankende Sanneke omdat een erfenis van haar gestolen zou zijn.

Al koopt ze het hele winkelcentrum leeg, laat haar ophouden met janken en geld vragen.
Afgetroggeld mensen doen dit zelf he, ze krijgen geen mes op de keel geduwd. Nou kijk maar niet op tiktok, Daar zijn sommige nog 10 keer erger dan een sanneke.
pi_220842588
Geen krokante truien in beeld en autonome Bob die de straat oprent, wat een stress moet daar nu zijn...
pi_220842604
Debbie..... ik ben echt even sprakeloos... 😳 ik ga even mijn kaak van de grond halen en dit verwerken... hoe hyper kan een mens zijn om nog een sociaal media account te kunnen maken? Terwijl ze een apparaat gekocht heeft om minder op sociaal media te zitten... die vrouw is helemaal koekoek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')