abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220840700
Ik weet dat we het er al uitgebreid over gehad hebben hier, maar mag ik vlgs planning mij verwonderen over dat de kroonprins alweer aan komt kakken bij Huize Geerts. Neem dat joch gewoon weer in huis, hij is er altijd. En bij moeder een graag geziene gast, itt haar thuiswonende kinderen.
pi_220840733
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 16:09 schreef AnnArt het volgende:
Ik weet dat we het er al uitgebreid over gehad hebben hier, maar mag ik vlgs planning mij verwonderen over dat de kroonprins alweer aan komt kakken bij Huize Geerts. Neem dat joch gewoon weer in huis, hij is er altijd. En bij moeder een graag geziene gast, itt haar thuiswonende kinderen.
Eens. Er is zelfs gewoon een kamer voor hem vrij.

Vanochtend vertelde AM waar de jongere kinderen heen gaan als zij binnenkort een weekend weg zijn.
Jet gaat naar Jim. Ik moest erom lachen.
Ik denk dat ze bedoelde: Jim komt in huis voor Jet.
pi_220840746
Wat heeft AM trouwens weer tuttige jurkjes voor Lot uitgezocht.
pi_220840832
Als Sanneke zo doorgaat met het kopen van zooi en onnodige etenswaren kan ze straks een Temu bruiloft organiseren.
En als er ook maar een beetje realiteit in haar droom zit hoeft ze helemaal geen bruiloft meer te organiseren.
pi_220840899
quote:
Ik heb zelf in dat studentenhuis gewoond in de jaren 90, ja ik vond het toen wel gezellig maar misschien Jim niet?
Geen aansluiting daar, geen zin om te koken of voor de gezelligheid elke dag naar je ouders? ik zou het anders niet weten.
pi_220840926
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 16:01 schreef papierentas het volgende:

[..]
Soms heb je gewoon alles in huis, of genoeg in huis. Maar Sanneke heeft nog een hele tuin -en schuur te vullen, dus ik wacht op alle aankopen en reclames gerelateerd aan het warme weer. Of zou ze al een waterparadijs gekocht hebben voor M. dat moet nu toch ook echt wel lijkt me.
Ze had een watertafel ofzo voor hem gekocht? Kan hij met zijn vader op de tegels spelen. Of in het zand.

Als ze slim waren hadden ze al graszoden gekocht en gelegd, handig met de buien van afgelopen dagen.
pi_220840950
quote:
En ook dat geglibber idolate als hij thuis komt. Hem via de app in de gaten houden en dan naar buiten rennen om hem te filmen bij aankomst. En hetuitzwaaien, met bijbehorend gegil.
pi_220840979
Wel lekker autonoom van Insta, Judith zomaar blokken 🫣
pi_220841010
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 16:46 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wel lekker autonoom van Insta, Judith zomaar blokken 🫣
😂 en wij maar roepen dat iemand toch een keer duidelijk tegen haar moet zijn dat regels er ook voor haar zijn... insta luisterde gewoon
pi_220841098
AM lijkt ook gewoon te luisteren. Komt de godenzoon weer thuis wonen?
pi_220841100
Ben benieuwd of Am ook zijn nieuwe telefoon heeft bekostigd?

Ik zou de tweeling een eigen kamer geven, maar wie ben ik he , ohnee stom is een tweeling kan niet! Bij Patricia Baudewijns vind ik juist zo ruk te zien dat die meiden twee hele andere meiden zijn! Met eigen kamers en eigen hobby’s en nooit oh maar het is een tweeling, eigen persoon mogen ze zijn!
pi_220841165
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 16:39 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze had een watertafel ofzo voor hem gekocht? Kan hij met zijn vader op de tegels spelen. Of in het zand.

Als ze slim waren hadden ze al graszoden gekocht en gelegd, handig met de buien van afgelopen dagen.
Het kind kan amper staan en die watertafel lijkt me ook niet zo stabiel (3+).
pi_220841253
En Judith had zich zo verheugd op een dag terug naar bed en uitrusten. Dat is vast niet gelukt.
pi_220841367
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 17:26 schreef JaNeeDan het volgende:
En Judith had zich zo verheugd op een dag terug naar bed en uitrusten. Dat is vast niet gelukt.
Ik zie inmiddels wel weer haar singelemom account. Wel nog steeds zonder posts en volgers/volgend.
pi_220841401
Er staat nog steeds account niet gevonden,
Wel zie je idd een profieltje maar leeg
Ze is van insta af
pi_220841497
Zo zie je maar hoe kwetsbaar een inkomen via social media is.
pi_220841536
Ik kan me niet voorstellen dat zij veel met insta verdient
pi_220841551
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 18:02 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat zij veel met insta verdient
Bij Judith telt elke cent.
pi_220841564
Wat fijn dat de kinderen van Debbie zijn geopereerd in een periode dat Debbie offline was. Konden ze rustig herstellen met de volledige zorg en toewijding van hun moeder🥰
pi_220841664
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 17:04 schreef Moppie1982 het volgende:
Ben benieuwd of Am ook zijn nieuwe telefoon heeft bekostigd?

Ik zou de tweeling een eigen kamer geven, maar wie ben ik he , ohnee stom is een tweeling kan niet! Bij Patricia Baudewijns vind ik juist zo ruk te zien dat die meiden twee hele andere meiden zijn! Met eigen kamers en eigen hobby’s en nooit oh maar het is een tweeling, eigen persoon mogen ze zijn!
Ik vind het altijd zo raar dat in haar voorstel filmpjes die twee meiden tegelijk genoemd worden.
Jim, eigen slide, Sam, eigen slide, Julia, eigen slide, Guus, eigen slide, Saar en Suus op één slide. Why?
pi_220841673
Er is een grote bieb in Hellevoetsluis maar die zit wel een stukje verder. Dat is lopend niet te doen. Wel met bijvoorbeeld een (bak) fiets 🤭

Ook zijn er meerdere leuke kringloopwinkels waar boekjes niks kosten en vaak 1 plus 1 gratis.

Maar ze heeft blijkbaar geld zat.
pi_220841677
Überhaupt van de zotte dat ik de namen en volgorde van de kinderen Geerts weet...
pi_220841706
Wat fijn voor B dat de accounts van Judith weg zijn ^O^
Eindelijk privacy.
pi_220841743
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 18:24 schreef Nieve het volgende:
Wat fijn voor B dat de accounts van Judith weg zijn ^O^
Eindelijk privacy.
Watskebeurt dan met haar accounts?
pi_220841757
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 18:19 schreef Qware5 het volgende:
Er is een grote bieb in Hellevoetsluis maar die zit wel een stukje verder. Dat is lopend niet te doen. Wel met bijvoorbeeld een (bak) fiets 🤭

Ook zijn er meerdere leuke kringloopwinkels waar boekjes niks kosten en vaak 1 plus 1 gratis.

Maar ze heeft blijkbaar geld zat.
Ze koopt spullen zonder dat ze de prijs weet (vandaag het boek, gisteren de keukenset). Zij lacht er vooral om. Ik vind het getuigen van domheid en respectloos gedrag naar Dion omdat hij zich de pleuris werkt om haar tevreden te houden.

En madam maar chillen en enkel in beweging komen om naar de winkels te rennen om zogenaamd niks te kopen. Wat heb je er dan te zoeken? Ze kan beter de puinhoop eens opruimen. Onder de trap bijvoorbeeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')