Eens. Er is zelfs gewoon een kamer voor hem vrij.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:09 schreef AnnArt het volgende:
Ik weet dat we het er al uitgebreid over gehad hebben hier, maar mag ik vlgs planning mij verwonderen over dat de kroonprins alweer aan komt kakken bij Huize Geerts. Neem dat joch gewoon weer in huis, hij is er altijd. En bij moeder een graag geziene gast, itt haar thuiswonende kinderen.
Ik heb zelf in dat studentenhuis gewoond in de jaren 90, ja ik vond het toen wel gezellig maar misschien Jim niet?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:09 schreef AnnArt het volgende:
Ik weet dat we het er al uitgebreid over gehad hebben hier, maar mag ik vlgs planning mij verwonderen over dat de kroonprins alweer aan komt kakken bij Huize Geerts. Neem dat joch gewoon weer in huis, hij is er altijd. En bij moeder een graag geziene gast, itt haar thuiswonende kinderen.
Ze had een watertafel ofzo voor hem gekocht? Kan hij met zijn vader op de tegels spelen. Of in het zand.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:01 schreef papierentas het volgende:
[..]
Soms heb je gewoon alles in huis, of genoeg in huis. Maar Sanneke heeft nog een hele tuin -en schuur te vullen, dus ik wacht op alle aankopen en reclames gerelateerd aan het warme weer. Of zou ze al een waterparadijs gekocht hebben voor M. dat moet nu toch ook echt wel lijkt me.
En ook dat geglibber idolate als hij thuis komt. Hem via de app in de gaten houden en dan naar buiten rennen om hem te filmen bij aankomst. En hetuitzwaaien, met bijbehorend gegil.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:09 schreef AnnArt het volgende:
😂 en wij maar roepen dat iemand toch een keer duidelijk tegen haar moet zijn dat regels er ook voor haar zijn... insta luisterde gewoonquote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:46 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wel lekker autonoom van Insta, Judith zomaar blokken 🫣
Het kind kan amper staan en die watertafel lijkt me ook niet zo stabiel (3+).quote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:39 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze had een watertafel ofzo voor hem gekocht? Kan hij met zijn vader op de tegels spelen. Of in het zand.
Als ze slim waren hadden ze al graszoden gekocht en gelegd, handig met de buien van afgelopen dagen.
Ik zie inmiddels wel weer haar singelemom account. Wel nog steeds zonder posts en volgers/volgend.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 17:26 schreef JaNeeDan het volgende:
En Judith had zich zo verheugd op een dag terug naar bed en uitrusten. Dat is vast niet gelukt.
Bij Judith telt elke cent.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 18:02 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat zij veel met insta verdient
Ik vind het altijd zo raar dat in haar voorstel filmpjes die twee meiden tegelijk genoemd worden.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 17:04 schreef Moppie1982 het volgende:
Ben benieuwd of Am ook zijn nieuwe telefoon heeft bekostigd?
Ik zou de tweeling een eigen kamer geven, maar wie ben ik he , ohnee stom is een tweeling kan niet! Bij Patricia Baudewijns vind ik juist zo ruk te zien dat die meiden twee hele andere meiden zijn! Met eigen kamers en eigen hobby’s en nooit oh maar het is een tweeling, eigen persoon mogen ze zijn!
Watskebeurt dan met haar accounts?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 18:24 schreef Nieve het volgende:
Wat fijn voor B dat de accounts van Judith weg zijn![]()
Eindelijk privacy.
Ze koopt spullen zonder dat ze de prijs weet (vandaag het boek, gisteren de keukenset). Zij lacht er vooral om. Ik vind het getuigen van domheid en respectloos gedrag naar Dion omdat hij zich de pleuris werkt om haar tevreden te houden.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 18:19 schreef Qware5 het volgende:
Er is een grote bieb in Hellevoetsluis maar die zit wel een stukje verder. Dat is lopend niet te doen. Wel met bijvoorbeeld een (bak) fiets 🤭
Ook zijn er meerdere leuke kringloopwinkels waar boekjes niks kosten en vaak 1 plus 1 gratis.
Maar ze heeft blijkbaar geld zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |