Is bij thezhoufamily ook toch? Alleen zij deelt volgens mij geen medische zaken enzo. Maar die kinderen zijn ook constant vol in beeld.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 13:36 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ja Tamara is geen influencer, maar we weten vrij wel alles van haar gezin!
Niet als ze haar account heeft gedeactiveerd. Zodra ze m dan weer activeert, is alles weer zoals het was.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 13:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar dan zou het voor de volgers die haar al volgde voor ze op prive ging nog wel te zien moeten zijn, toch?
Er staat dat ik haar nog gewoon volg, maar dat er geen berichten zijn. Ik geloof nooit dat ze haar hele insta leeg zou gooien na de paniek de laatste keer dat ze haar account(s) kwijt was.
Ligt eraan: is het haar verteld?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 13:43 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Zou Sanneke weten dat je bij de bieb ook gewoon items kan reserveren online en ze dan worden verstuurd naar je eigen bibliotheek? Vind dat ideaaaaaal, scheelt me zoveel geld
Ik kan haar ook niet meer vinden, ook niet met mijn werkinsta.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 13:36 schreef Loveischocolala het volgende:
Ik zie haar hele account niet meer alleen de tweede en die staat opeens op prive
En staat gebruiker niet gevonden
Ja vind daar wat van, daarbij ook nog voor heeel veel onbekende mensen,quote:Op dinsdag 19 mei 2026 13:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Is bij thezhoufamily ook toch? Alleen zij deelt volgens mij geen medische zaken enzo. Maar die kinderen zijn ook constant vol in beeld.
Haar account is verwijderd door insta, dan zie je dit, heeft ze niet zelf gedaan.. zou ze nooit doen! Dan is ze haar werk kwijt!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:08 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik kan haar ook niet meer vinden, ook niet met mijn werkinsta.
En ze zegt dat de bieb daar zo groot is als een winkel. Maar dan verwacht ze wel veel kinderboeken voor zijn leeftijd en een speelhoek. Kom op, wees realistisch.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:14 schreef LALAA het volgende:
Dat er meer boeken bij Sanneke liggen dan in de bieb zegt in mijn ogen alles over haar koopverslaving. Had de hoeveelheid boeken daar thuis allang gespot, ze kan gewoon geen maat houden. Niet met eten, niet met kopen en niet met dingen belachelijk maken/afzeiken.
Terug in (op) je hoek jij. Wat een rare suggesties allemaal.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:44 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En ze zegt dat de bieb daar zo groot is als een winkel. Maar dan verwacht ze wel veel kinderboeken voor zijn leeftijd en een speelhoek. Kom op, wees realistisch.
En haar 5 Borre boekjes die ze op Vinted heeft gekocht ZIJN AL 12 DAGEN ONDERWEG.
Hebben ze geen kringloopwinkels in Hellevoetsluis? Lekker met je kind in de bakfiets heen, direct voor 50 cent per stuk boekjes kopen (ook die van Borre) en met de bakfiets weer terug. Of lopend met de buggy.
(Jaja, ik zeg soms hele rare dingen..).
Er is een hele grote bieb... en bij haar in de buurt is een soort wijk gebouw waar een mini bieb is met een paar kasten ... weet niet zeker maar volgens mij werkt dat ook als mini bieb.. je kunt er boeken brengen en boeken uit halen... zonder lid te worden zeg maar (zo begreep ik het iig) ik ben wel eens voor een activiteit in de grote bieb geweest... er is daar een hele grote kinder hoek (geen indoor speeltuin... wel kussens en banken om boekjes te lezen enzo) denk dat Sanneke enkel in het buurthuis is geweest...quote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:24 schreef Lalaland79 het volgende:
Is er maar 1 bibliotheek in Hellevoetsluis? Of is er nog een ander die te ver weg is?
Kan me niet voorstellen dat de bibliotheek maar 20 kinderboeken heeft.
Soms heb je gewoon alles in huis, of genoeg in huis. Maar Sanneke heeft nog een hele tuin -en schuur te vullen, dus ik wacht op alle aankopen en reclames gerelateerd aan het warme weer. Of zou ze al een waterparadijs gekocht hebben voor M. dat moet nu toch ook echt wel lijkt me.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 15:53 schreef Weerikier het volgende:
Ik vind het zo compleet random wanneer Debbie nou wel of niet in die elektrische rollie gaat zitten. Vandaag loopt ze gewoon rond, gister kon ze fietsen en dan morgen die rollie weer? En voor die 2x in de week dat zij naar het plaatselijke winkelcentrum wil rollen moet er via WMO een elektrische rolstoel voor madame komen. Waanzin.
Sanneke weer lekker sympathiek; "blijkbaar hebben veel mensen niet door dat het eind vd week mooi weer wordt." En dan een link voor zooi te kopen.
Ik denk dat mensen prima door hebben dat het mooi weer wordt maar als je een beetje verstand hebt ga je niet voor iedere weersverandering een lading aan onzin aankopen doen. Sanneke verveelt zich gewoon en is alleen maar bezig met kopen en eten. En het kopen van eten.
Maar het gras ligt nog niet eens in de tuin.... dus hoezo zou ze andere meuk moeten kopen om in de tuin te spelen? En wie houdt ze voor de gek dat ze überhaupt in die tuin gaat zitten?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:01 schreef papierentas het volgende:
[..]
Soms heb je gewoon alles in huis, of genoeg in huis. Maar Sanneke heeft nog een hele tuin -en schuur te vullen, dus ik wacht op alle aankopen en reclames gerelateerd aan het warme weer. Of zou ze al een waterparadijs gekocht hebben voor M. dat moet nu toch ook echt wel lijkt me.
Ze zoekt gewoon aanleidingen om affiliate linkjes te kunnen delen, dan kan ze vandaag misschien 0.45 euro verdienen als er een paar mensen op klikken. Toch weer mooi meegenomen. Heeft ze een zakcentje om zelf dingen van te kopen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 15:53 schreef Weerikier het volgende:
Sanneke verveelt zich gewoon en is alleen maar bezig met kopen en eten. En het kopen van eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |