abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220839410
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 13:36 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ja Tamara is geen influencer, maar we weten vrij wel alles van haar gezin!
Is bij thezhoufamily ook toch? Alleen zij deelt volgens mij geen medische zaken enzo. Maar die kinderen zijn ook constant vol in beeld.
pi_220839428
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 13:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar dan zou het voor de volgers die haar al volgde voor ze op prive ging nog wel te zien moeten zijn, toch?

Er staat dat ik haar nog gewoon volg, maar dat er geen berichten zijn. Ik geloof nooit dat ze haar hele insta leeg zou gooien na de paniek de laatste keer dat ze haar account(s) kwijt was.
Niet als ze haar account heeft gedeactiveerd. Zodra ze m dan weer activeert, is alles weer zoals het was.
pi_220839433
Gezond leven/eten kost tijd, dat snap je toch wel 🤪
pi_220839440
Zou Sanneke weten dat je bij de bieb ook gewoon items kan reserveren online en ze dan worden verstuurd naar je eigen bibliotheek? Vind dat ideaaaaaal, scheelt me zoveel geld
pi_220839443
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 13:43 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Zou Sanneke weten dat je bij de bieb ook gewoon items kan reserveren online en ze dan worden verstuurd naar je eigen bibliotheek? Vind dat ideaaaaaal, scheelt me zoveel geld
Ligt eraan: is het haar verteld?
pi_220839481
Is er ooit een plek, eettentje, winkel, persoon, gebeurtenis waar Sanneke niet over heeft gezeurd?
pi_220839625
Eigenlijk snap ik er nog minder van om veel van je kinderen te delen en er dan niet eens wat aan te verdienen. Dan ligt je privacy voor Piet Snot op straat ofzo?
pi_220839641
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 13:36 schreef Loveischocolala het volgende:
Ik zie haar hele account niet meer alleen de tweede en die staat opeens op prive
En staat gebruiker niet gevonden
Ik kan haar ook niet meer vinden, ook niet met mijn werkinsta.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 14:14:01 #159
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_220839688
Dat er meer boeken bij Sanneke liggen dan in de bieb zegt in mijn ogen alles over haar koopverslaving. Had de hoeveelheid boeken daar thuis allang gespot, ze kan gewoon geen maat houden. Niet met eten, niet met kopen en niet met dingen belachelijk maken/afzeiken.
pi_220839787
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 13:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Is bij thezhoufamily ook toch? Alleen zij deelt volgens mij geen medische zaken enzo. Maar die kinderen zijn ook constant vol in beeld.
Ja vind daar wat van, daarbij ook nog voor heeel veel onbekende mensen,
Ik vind het echt kwalijk, we weten allemaal hoe laat die jongen elke dinsdag en donderdag daarheen fietst, nu denken wij niet verkeerd maar genoeg andere wel.
Gaat het ons überhaupt wat aan dat hij daarheen gaat? Ze delen te veel! Veel te veel
pi_220839797
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 14:08 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Ik kan haar ook niet meer vinden, ook niet met mijn werkinsta.
Haar account is verwijderd door insta, dan zie je dit, heeft ze niet zelf gedaan.. zou ze nooit doen! Dan is ze haar werk kwijt!
pi_220839800
Is er maar 1 bibliotheek in Hellevoetsluis? Of is er nog een ander die te ver weg is?
Kan me niet voorstellen dat de bibliotheek maar 20 kinderboeken heeft.
pi_220839869
Ik zie Judith ook helemaal niet meer. Ze zal flink in paniek zijn.
Als dit een sanctie van Insta is, wat ik vermoed, dan begrijp ik niet zo goed waarom sommige regels zoveel strenger lijken dan andere.
Je mag blijkbaar geen reclame maken voor beleggen (al ken ik andere accounts die het ook doen), maar jarenlang (andere) reclame niet vermelden mag wel?
pi_220839907
Het lijkt zoveel strenger dan de straf van Annemarie bijvoorbeeld.
pi_220839915
Ik keek trouwens nooit naar dat geldleven account. Deed ze daar dan iets wat niet mag?
pi_220839959
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 14:14 schreef LALAA het volgende:
Dat er meer boeken bij Sanneke liggen dan in de bieb zegt in mijn ogen alles over haar koopverslaving. Had de hoeveelheid boeken daar thuis allang gespot, ze kan gewoon geen maat houden. Niet met eten, niet met kopen en niet met dingen belachelijk maken/afzeiken.
En ze zegt dat de bieb daar zo groot is als een winkel. Maar dan verwacht ze wel veel kinderboeken voor zijn leeftijd en een speelhoek. Kom op, wees realistisch.

En haar 5 Borre boekjes die ze op Vinted heeft gekocht ZIJN AL 12 DAGEN ONDERWEG.

Hebben ze geen kringloopwinkels in Hellevoetsluis? Lekker met je kind in de bakfiets heen, direct voor 50 cent per stuk boekjes kopen (ook die van Borre) en met de bakfiets weer terug. Of lopend met de buggy.

(Jaja, ik zeg soms hele rare dingen..).
pi_220839986
Mensen mensen weten jullie dat het volgende week warm wordt! Dus sla snel zwembaden en speelgoed in! Klik op het linkje!! Van Sanneke XXX

Als Judith haar account verwijderd wordt om beleggingen dan vind ik dat insta ook accounts mag verwijderen van kinderen in zwemkleding en in hun blote borst!
pi_220840002
Debbie reageert op een reel waarbij een man op de fiets zit en zijn peuter naar de opvang laat rennen.
Debbie reageert met; en die van mij zeggen na 25m al moe te zijn?

Hoe zou dat nou komen Debbie? Het is niet alsof ze een ontzettend actieve moeder als voorbeeld hebben.
pi_220840012
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 14:44 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En ze zegt dat de bieb daar zo groot is als een winkel. Maar dan verwacht ze wel veel kinderboeken voor zijn leeftijd en een speelhoek. Kom op, wees realistisch.

En haar 5 Borre boekjes die ze op Vinted heeft gekocht ZIJN AL 12 DAGEN ONDERWEG.

Hebben ze geen kringloopwinkels in Hellevoetsluis? Lekker met je kind in de bakfiets heen, direct voor 50 cent per stuk boekjes kopen (ook die van Borre) en met de bakfiets weer terug. Of lopend met de buggy.

(Jaja, ik zeg soms hele rare dingen..).
Terug in (op) je hoek jij. Wat een rare suggesties allemaal.
Op de fiets?! Weet je wel niet hoe moe je daar van wordt?
Naar een kringloop winkel? Weet je hoe veel prikkels!

Mijan is een binnen kind die alleen maar houd van kruidvat, wibra en de supermarkt.
pi_220840099
Ik kan beide accounts niet meer vinden van Judith.
Misschien hebben de juffen haar gehackt omdat ze klaar zijn met haar tokkie gedrag whahaha 😂
pi_220840452
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 14:24 schreef Lalaland79 het volgende:
Is er maar 1 bibliotheek in Hellevoetsluis? Of is er nog een ander die te ver weg is?
Kan me niet voorstellen dat de bibliotheek maar 20 kinderboeken heeft.
Er is een hele grote bieb... en bij haar in de buurt is een soort wijk gebouw waar een mini bieb is met een paar kasten ... weet niet zeker maar volgens mij werkt dat ook als mini bieb.. je kunt er boeken brengen en boeken uit halen... zonder lid te worden zeg maar (zo begreep ik het iig) ik ben wel eens voor een activiteit in de grote bieb geweest... er is daar een hele grote kinder hoek (geen indoor speeltuin... wel kussens en banken om boekjes te lezen enzo) denk dat Sanneke enkel in het buurthuis is geweest...
De grote bieb zit ongeveer even ver als het winkelcentrum
pi_220840483
Ik vind het zo compleet random wanneer Debbie nou wel of niet in die elektrische rollie gaat zitten. Vandaag loopt ze gewoon rond, gister kon ze fietsen en dan morgen die rollie weer? En voor die 2x in de week dat zij naar het plaatselijke winkelcentrum wil rollen moet er via WMO een elektrische rolstoel voor madame komen. Waanzin.

Sanneke weer lekker sympathiek; "blijkbaar hebben veel mensen niet door dat het eind vd week mooi weer wordt." En dan een link voor zooi te kopen.
Ik denk dat mensen prima door hebben dat het mooi weer wordt maar als je een beetje verstand hebt ga je niet voor iedere weersverandering een lading aan onzin aankopen doen. Sanneke verveelt zich gewoon en is alleen maar bezig met kopen en eten. En het kopen van eten.
pi_220840560
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 15:53 schreef Weerikier het volgende:
Ik vind het zo compleet random wanneer Debbie nou wel of niet in die elektrische rollie gaat zitten. Vandaag loopt ze gewoon rond, gister kon ze fietsen en dan morgen die rollie weer? En voor die 2x in de week dat zij naar het plaatselijke winkelcentrum wil rollen moet er via WMO een elektrische rolstoel voor madame komen. Waanzin.

Sanneke weer lekker sympathiek; "blijkbaar hebben veel mensen niet door dat het eind vd week mooi weer wordt." En dan een link voor zooi te kopen.
Ik denk dat mensen prima door hebben dat het mooi weer wordt maar als je een beetje verstand hebt ga je niet voor iedere weersverandering een lading aan onzin aankopen doen. Sanneke verveelt zich gewoon en is alleen maar bezig met kopen en eten. En het kopen van eten.
Soms heb je gewoon alles in huis, of genoeg in huis. Maar Sanneke heeft nog een hele tuin -en schuur te vullen, dus ik wacht op alle aankopen en reclames gerelateerd aan het warme weer. Of zou ze al een waterparadijs gekocht hebben voor M. dat moet nu toch ook echt wel lijkt me.
pi_220840631
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 16:01 schreef papierentas het volgende:

[..]
Soms heb je gewoon alles in huis, of genoeg in huis. Maar Sanneke heeft nog een hele tuin -en schuur te vullen, dus ik wacht op alle aankopen en reclames gerelateerd aan het warme weer. Of zou ze al een waterparadijs gekocht hebben voor M. dat moet nu toch ook echt wel lijkt me.
Maar het gras ligt nog niet eens in de tuin.... dus hoezo zou ze andere meuk moeten kopen om in de tuin te spelen? En wie houdt ze voor de gek dat ze überhaupt in die tuin gaat zitten?
pi_220840691
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 15:53 schreef Weerikier het volgende:
Sanneke verveelt zich gewoon en is alleen maar bezig met kopen en eten. En het kopen van eten.
Ze zoekt gewoon aanleidingen om affiliate linkjes te kunnen delen, dan kan ze vandaag misschien 0.45 euro verdienen als er een paar mensen op klikken. Toch weer mooi meegenomen. Heeft ze een zakcentje om zelf dingen van te kopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')