Dat is ook wat ik zie idd, haar geld pagina zie ik niet. Maar weet ook de naam niet meer precies haha, dus misschien zoek ik verkeerd.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:15 schreef Shuri het volgende:
Ik zie Judiths profiel plus foto en bio, maar haar volgers en volgend staan op nul en de berichten zijn weg.
Ik zie hem niet meer in de app. Haar andere profiel ook niet. Op de website krijg ik de melding dat het profiel niet beschikbaar is, link buiten werking of profiel is verwijderd.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:15 schreef Shuri het volgende:
Ik zie Judiths profiel plus foto en bio, maar haar volgers en volgend staan op nul en de berichten zijn weg.
Ze zal wel paniek hebben 🫣quote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:08 schreef papierentas het volgende:
[..]
Alle accounts zijn weer weg, als ik het goed zie. Of ze heeft ons allemaal overal geblokt
Ja, toen had ze een overtreding begaan, al wist ze niet wat precies. Juuds geldleven zie ik helemaal niet meer nu. Het zal allemaal wel met dat account te maken hebben.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:27 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik zie hem niet meer in de app. Haar andere profiel ook niet. Op de website krijg ik de melding dat het profiel niet beschikbaar is, link buiten werking of profiel is verwijderd.
2 weken geleden had ze toch ook al zoiets.
Van iedereen die je kan hacken zou je Judith uitkiezen om te hacken? 😂🤷 why??quote:
😝🙃 ik roep ook maar watquote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:44 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Van iedereen die je kan hacken zou je Judith uitkiezen om te hacken? 😂🤷 why??
Denk eerder dat ze toch een instaban heeft wegens aanprijzen van financiële diensten (mag niet)
Of bob heeft alles verwijderd omdat hij het beu is 😂👍
En een obsessie om dagelijks dingen te MOETEN kopen. Kopen kopen kopen!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:39 schreef Missinglink24 het volgende:
Sanne heeft echt een obsessie voor rare combinatie snacks
Ze is geobsedeerd door eten!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:39 schreef Missinglink24 het volgende:
Sanne heeft echt een obsessie voor rare combinatie snacks
Hahaha ik heb gewoon een bruine boterham met kaas en een met rookvlees 😂quote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:47 schreef papierentas het volgende:
Sanneke zegt dat ze al heel lang geen speelgoed voor M. heeft gekocht. Ze heeft even gemist dat ze dat Sesamstraat ding nog niet zo lang geleden gekocht heeft?
En owjee voor haar zelf iets lekkers lunchen. Ik ben kennelijk te simpel met mijn broodje ei en een croissantje vandaag. Ze is gewoon koopziek.
Ze was laatst zo in paniek toen ze even haar insta kwijt was. Dat gaat ze echt niet zelf doen hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:59 schreef tulpje19 het volgende:
Judith: zij had gister een gesprek op Bobs school, toch? Misschien gaan die eindelijk leerplicht inschakelen en heeft madam uit voorzorg haar account dichtgegooid. Dat is waar ik aan moest denken 😅
Ik ookquote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:59 schreef tulpje19 het volgende:
Judith: zij had gister een gesprek op Bobs school, toch? Misschien gaan die eindelijk leerplicht inschakelen en heeft madam uit voorzorg haar account dichtgegooid. Dat is waar ik aan moest denken 😅
Ja Tamara is geen influencer, maar we weten vrij wel alles van haar gezin!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:28 schreef Beertjeteddy het volgende:
En wat ik ook zelf altijd mijn vraagtekens bij zet.
Mensen die niet echt influencers zijn, maar toch echt van alles delen over hun kinderen en hun situatie en op openbaar staan of privé en daadwerkelijk iedereen accepteren.
Maar dan zou het voor de volgers die haar al volgde voor ze op prive ging nog wel te zien moeten zijn, toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |