abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220838889
Zie dat ze (Judith) geen volgers meer heeft 🤔 en niemand meer volgt en niet veel berichten meer heeft... wouw... benieuwd wat daar gebeurt is
pi_220838927
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 12:15 schreef Shuri het volgende:
Ik zie Judiths profiel plus foto en bio, maar haar volgers en volgend staan op nul en de berichten zijn weg.
Dat is ook wat ik zie idd, haar geld pagina zie ik niet. Maar weet ook de naam niet meer precies haha, dus misschien zoek ik verkeerd.
Ze had al eens straf gekregen van insta toch?
pi_220838941
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 12:15 schreef Shuri het volgende:
Ik zie Judiths profiel plus foto en bio, maar haar volgers en volgend staan op nul en de berichten zijn weg.
Ik zie hem niet meer in de app. Haar andere profiel ook niet. Op de website krijg ik de melding dat het profiel niet beschikbaar is, link buiten werking of profiel is verwijderd.
2 weken geleden had ze toch ook al zoiets.
pi_220838951
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 12:08 schreef papierentas het volgende:

[..]
Alle accounts zijn weer weg, als ik het goed zie. Of ze heeft ons allemaal overal geblokt :P
Ze zal wel paniek hebben 🫣
pi_220838959
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 12:27 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ik zie hem niet meer in de app. Haar andere profiel ook niet. Op de website krijg ik de melding dat het profiel niet beschikbaar is, link buiten werking of profiel is verwijderd.
2 weken geleden had ze toch ook al zoiets.
Ja, toen had ze een overtreding begaan, al wist ze niet wat precies. Juuds geldleven zie ik helemaal niet meer nu. Het zal allemaal wel met dat account te maken hebben.
pi_220839025
Misschien is ze gehackt?
I can't help it, if I'm lucky
pi_220839036
Sanne heeft echt een obsessie voor rare combinatie snacks
pi_220839042
Zo! Die MG is toch ook een handige bliksem met zijn barista-kwaliteiten! Dat is wel een filmpje waard. Wie wil nu niet zo'n man. #AM
pi_220839061
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 12:37 schreef Missinglink24 het volgende:
Misschien is ze gehackt?
Van iedereen die je kan hacken zou je Judith uitkiezen om te hacken? 😂🤷 why??
Denk eerder dat ze toch een instaban heeft wegens aanprijzen van financiële diensten (mag niet)
Of bob heeft alles verwijderd omdat hij het beu is 😂👍
pi_220839068
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 12:44 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Van iedereen die je kan hacken zou je Judith uitkiezen om te hacken? 😂🤷 why??
Denk eerder dat ze toch een instaban heeft wegens aanprijzen van financiële diensten (mag niet)
Of bob heeft alles verwijderd omdat hij het beu is 😂👍
😝🙃 ik roep ook maar wat
pi_220839069
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 12:39 schreef Missinglink24 het volgende:
En een obsessie om dagelijks dingen te MOETEN kopen. Kopen kopen kopen!
Echt bizar hoeveel zij wilt kopen en koopt. En inderdaad altijd ook die rare combinaties eten. En raar eten is ze ook verslaafd aan. 😩
pi_220839073
Sanneke zegt dat ze al heel lang geen speelgoed voor M. heeft gekocht. Ze heeft even gemist dat ze dat Sesamstraat ding nog niet zo lang geleden gekocht heeft?

En owjee voor haar zelf iets lekkers lunchen. Ik ben kennelijk te simpel met mijn broodje ei en een croissantje vandaag. Ze is gewoon koopziek.
pi_220839108
Ik zou zo niet kunnen leven, Am (of Mg in opdracht van) die de hele tafel dekt voor de lunch en dan altijd samen met iedereen die thuis is lunchen.

Zo dwangmatig pff
pi_220839112
Sanneke is in het buurtgebouw geweest dat ook als wijk bieb functioneert... niet in de bieb... de bieb daar heeft een grote kinder afdeling met allemaal chill banken om samen te lezen (want het is geen indoor speeltuin maar een bieb)
pi_220839132
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 12:39 schreef Missinglink24 het volgende:
Ze is geobsedeerd door eten!
pi_220839137
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 12:47 schreef papierentas het volgende:
Sanneke zegt dat ze al heel lang geen speelgoed voor M. heeft gekocht. Ze heeft even gemist dat ze dat Sesamstraat ding nog niet zo lang geleden gekocht heeft?

En owjee voor haar zelf iets lekkers lunchen. Ik ben kennelijk te simpel met mijn broodje ei en een croissantje vandaag. Ze is gewoon koopziek.
Hahaha ik heb gewoon een bruine boterham met kaas en een met rookvlees 😂
pi_220839144
Judith: zij had gister een gesprek op Bobs school, toch? Misschien gaan die eindelijk leerplicht inschakelen en heeft madam uit voorzorg haar account dichtgegooid. Dat is waar ik aan moest denken 😅
pi_220839147
Als je geen job of hobby's hebt waar je vervulling in vindt, ga je dat misschien weg-eten? Soort troosteten om even een goed gevoel te hebben, negatieve emoties of verveling weg-eten? 'Opvulling' van leegtes, letterlijk en figuurlijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door MonaB op 19-05-2026 13:59:29 ]
pi_220839199
Sanneke wil zichzelf zo graag neerzetten als een leuke, spontane, gekke meid. Maar ze heeft zichzelf neergezet als zeurderige, onaardige, aartsluie vrouw.
pi_220839218
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 12:59 schreef tulpje19 het volgende:
Judith: zij had gister een gesprek op Bobs school, toch? Misschien gaan die eindelijk leerplicht inschakelen en heeft madam uit voorzorg haar account dichtgegooid. Dat is waar ik aan moest denken 😅
Ze was laatst zo in paniek toen ze even haar insta kwijt was. Dat gaat ze echt niet zelf doen hoor.
En op school was alles goed zei ze.
pi_220839241
Chocolade met pringles, smeerkaas augurk, frikadellen kaas, al dat soort dingen moet ze proberen
pi_220839344
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 12:59 schreef tulpje19 het volgende:
Ik ook
pi_220839402
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 11:28 schreef Beertjeteddy het volgende:
En wat ik ook zelf altijd mijn vraagtekens bij zet.

Mensen die niet echt influencers zijn, maar toch echt van alles delen over hun kinderen en hun situatie en op openbaar staan of privé en daadwerkelijk iedereen accepteren. 8)7
Ja Tamara is geen influencer, maar we weten vrij wel alles van haar gezin!
pi_220839403
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 13:27 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Ik ook
Maar dan zou het voor de volgers die haar al volgde voor ze op prive ging nog wel te zien moeten zijn, toch?

Er staat dat ik haar nog gewoon volg, maar dat er geen berichten zijn. Ik geloof nooit dat ze haar hele insta leeg zou gooien na de paniek de laatste keer dat ze haar account(s) kwijt was.
pi_220839404
Ik zie haar hele account niet meer alleen de tweede en die staat opeens op prive
En staat gebruiker niet gevonden

[ Bericht 19% gewijzigd door Loveischocolala op 19-05-2026 13:37:47 (Aanvulling ) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')