abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220838244
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 10:44 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Klopt.. ontgaat het grapje je? ☺️
Dat denk ik dan haha! Ben niet zo scherp de laatste tijd. :!
pi_220838248
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 10:29 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Het gaat er natuurlijk dat er wildvreemden zijn die allerlei details over deze kinderen weten, wat ze toch een soort van kwetsbaar maakt. En als ouders heb je er geen zicht op op wie er meekijkt. De kans zal heel klein zijn, maar je moet je afvragen of je het risico moet nemen.

Dat staat los van alleen naar school gaan, wat natuurlijk ook risico's kent. Maar dit is vooral zo'n onnodig risico.
Ja dit is wat ik bedoel! Zelfstandigheid stimuleer ik! Maar wel in privacy
pi_220838255
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 10:46 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Volgens mij is het niet de bedoeling dat je je rug hol maakt en je buik naar voren drukt als je naar boven gaat.
Valt nog wel mee lijkt me. Maar algemeen lijkt het haar te ontbreken aan kracht in de 'core'. Zie je ook bij de power knees waar ze wel haar benen en armen gebruikt, maar buikspieren niet echt, terwijl het wel een oefening is die de buikspieren zou moeten trainen. Lunges gaan ook niet heel diep, en zijn wiebelig. Met meer spanning op de core zou ze daar meer evenwicht in hebben denk ik.

[ Bericht 1% gewijzigd door MonaB op 19-05-2026 11:10:24 ]
pi_220838264
quote:
88s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 10:48 schreef Mirp het volgende:

[..]
Dat denk ik dan haha! Ben niet zo scherp de laatste tijd. :!
Raider = twix
pi_220838321
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 10:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Raider = twix
Ah thanks!
pi_220838436
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 10:10 schreef Harper het volgende:
Een met Flipperkast. Ik heb geen problemen met wat foto´s van kinderen op een besloten account waar alleen familie en vrienden meekijken. Maar op een account waar vreemden meekijken: nee, geen goed idee.
Ook als er geen geld mee wordt verdiend.
Ik denk dat ik het wel met jullie eens ben.

Ik zou denk zelf ook mijn kind niet delen op een openbaar account, maar ik denk zelfs niet op een dicht account. Zie daar zelf de meerwaarde niet van. Overigens zou ik ook vele foto's op WhatsApp nooit delen met familie. ( denk aan kinderen in een badje of toiletbezoek ) omdat ik zelf toch altijd bang zou zijn dat zoiets in verkeerde handen komt. En ook niet teveel privé informatie.

Hoe lief en schattig (sommige) kinderen ook zijn, ik zou ze liever niet zien. Ik zou liever zien dat hun privacy geborgd zou worden. En ook niet vertellen dat je met kind a of kind b naar een arts gaat etc.
Niet zeggen dat je kind een woede aanval heeft gehad, of in zijn broek heeft gepoept ( leuk ook voor de vriendjes eventueel om terug te lezen )

Eens op het internet, staat het voor altijd op het internet en begrepen maar meerdere influencers dit.

Maar als we bijvoorbeeld een DBM nemen die altijd alles deelt over haar kinderen met zogenaamd altijd privacy of een influencer die haar eigen geld verdiend zonder dat daar een kind bij komt kijken en bijvoorbeeld eens in de zoveel tijd random een foto post zonder daar haar verdienmodel van te maken en zonder überhaupt informatie te posten over haar kind, heb ik het liever beide niet maar als ik moet kiezen liever het laatste.
Want dat eerste is vooral ontzettend veel schijnveiligheid, maar ondertussen weten we vrijwel alles.

Ik hoop dat als influencers hier mee lezen, hier serieus over gaan nadenken eigenlijk. Dat je kind geen verdienmodel is en over hun eigen morele kompas hierin.
pi_220838555
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 07:58 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Als mijn kind zoiets zou moeten ondergaan eens in de zoveel tijd, en ik zou een partner hebben. Zou ik zeggen als je zo onzeker bent over oppassen, wat dom is want kind zit tot 14:00 op school en je kan dan toch even mee spelen ofzo.. of hij dan misschien eerder kan stoppen met werken en die meid op kan halen! Nu is ze nog maar 3 dagen deze maand naar school gegaan!
Ze zei gisteren dat flappie naar school ging omdat ze nog maar een paar dagen naar school was geweest , en een dag later hoeft ze van haar dus al weer niet naar school, raar mens
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220838611
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 10:22 schreef Keesie123 het volgende:

[..]
Wow ik dacht dat mijn kinderen vroeg zelf dingen mochten maar vanaf 5 alleen naar school? Altijd? Wat doen die ouders dan? Die gaan om 8.15 werken en pietje loop maar zelf? Vind het vrij ongeïnteresseerd en bijzonder eigenlijk. Regel dan dat 1 ouder met meerdere kinderen loopt ofzo.

Wat betreft Tamara; het gaat denk ik meer om de combi zorgboerderij, vaak zijn dat kwetsbare kinderen. Ik snap sowieso niet waarom mensen moeten zien dat jouw kind naar school loopt of fietst. Wat boeit iemand dat nou.
Het maakt ook uit waar je woont , ik woon in een klein dorp mijn dochter fietste ook al heel snel alleen naar school, terwijl mijn zoon pas veel later alleen mocht fietsen maar hij keek ook niet uit .
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220838627
En wat ik ook zelf altijd mijn vraagtekens bij zet.

Mensen die niet echt influencers zijn, maar toch echt van alles delen over hun kinderen en hun situatie en op openbaar staan of privé en daadwerkelijk iedereen accepteren. 8)7
pi_220838637
En Sanneke heeft weer lopen kopen kopen kopen!

Hoe denkt ze straks die bruiloft te bekostigen? :')
pi_220838647
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 11:30 schreef Beertjeteddy het volgende:

Flink sparen schooien
pi_220838667
quote:

Ja maar je snapt het niet, M móest een watertafel! Het wordt warm volgende week, en met een emmer/bakjes/lepels en water spelen kan niet.

Het wordt volgende week zo warm dat ze toch niet buiten komt, want té warm.
pi_220838681
‘In IJsland is het winter als we gaan’. Aldus AM.
Ze gaan in juni.

🙄

Denkt ze dat het op het zuidelijk halfrond ligt ofzo?
pi_220838763
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 11:20 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ze zei gisteren dat flappie naar school ging omdat ze nog maar een paar dagen naar school was geweest , en een dag later hoeft ze van haar dus al weer niet naar school, raar mens
Ik lees dat bericht en lees hem eigenlijk niet alsof ze Flap meeneemt, maar eerst naar school brengt en dat ze daarna meteen doorrijden. Maar ik kan mis zitten.
pi_220838772
quote:

Ja, want ze had bedacht dat ze niks ging kopen tijdens haar winkel rondje. Waarom ga je dan uberhaupt naar de winkels en doe je niet gewoon een rondje naar de kinderboerderij. Lekker geloofwaardig weer.
pi_220838784
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 10:08 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik zat nog even na te denken over Judith, maar wat een schijt heeft die vrouw aan de hele wereld en zijn moeder. Niet te doen. Geen wekker zetten voor school, daardoor te laat in de auto richting ziekenhuis voor de medicatie die je in leven houden. Te laat weer terug en dan ook nog het lef hebben om de juffen te appen dat ze Bob maar buiten moeten laten spelen.... En dus ook weer te laat voor de afspraak met de juffen. Wat hoop ik dat zij eens een keer flink de deksel op haar neus krijgt. Wat een associaal tokkie gedrag.

En voor iemand die zo hard tegen het systeem aanschopt, maakt ze er toch wel erg veel (mis)bruik van.
Dit!
pi_220838788
Is Judith’s profiel trouwens verdwenen?
pi_220838803
quote:

Onbegrijpelijk. Dat huis is ook binnen no-time weer volgestouwd
pi_220838808
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 12:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Alle accounts zijn weer weg, als ik het goed zie. Of ze heeft ons allemaal overal geblokt :P
pi_220838809
De nagelkerkjes stoppen met vloggen, fijn voor die kinderen!
pi_220838813
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 12:07 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Onbegrijpelijk. Dat huis is ook binnen no-time weer volgestouwd
Hoho dit is voor de tuin, daar is nog plek zat :')
pi_220838818
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 12:02 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ja, want ze had bedacht dat ze niks ging kopen tijdens haar winkel rondje. Waarom ga je dan uberhaupt naar de winkels en doe je niet gewoon een rondje naar de kinderboerderij. Lekker geloofwaardig weer.
In haar geval is de kinderboerderij en een speelbos dichterbij dan het winkelcentrum... dus niemand begrijpt waarom ze deze keuzes maakt
pi_220838848
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 12:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik zie het profiel maar lijkt alsof hij weer onder de loop genomen word
pi_220838876
Dus vriendinnie van DBM is mee naar het ziekenhuis? Maar ze is toch altijd zo panisch dat zij daar weer een of ander virus oploopt, waar ze vervolgens zogenaamd doodziek van wordt?
pi_220838880
Ik zie Judiths profiel plus foto en bio, maar haar volgers en volgend staan op nul en de berichten zijn weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')