Dat denk ik dan haha! Ben niet zo scherp de laatste tijd.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:44 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Klopt.. ontgaat het grapje je? ☺️
Ja dit is wat ik bedoel! Zelfstandigheid stimuleer ik! Maar wel in privacyquote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:29 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Het gaat er natuurlijk dat er wildvreemden zijn die allerlei details over deze kinderen weten, wat ze toch een soort van kwetsbaar maakt. En als ouders heb je er geen zicht op op wie er meekijkt. De kans zal heel klein zijn, maar je moet je afvragen of je het risico moet nemen.
Dat staat los van alleen naar school gaan, wat natuurlijk ook risico's kent. Maar dit is vooral zo'n onnodig risico.
Valt nog wel mee lijkt me. Maar algemeen lijkt het haar te ontbreken aan kracht in de 'core'. Zie je ook bij de power knees waar ze wel haar benen en armen gebruikt, maar buikspieren niet echt, terwijl het wel een oefening is die de buikspieren zou moeten trainen. Lunges gaan ook niet heel diep, en zijn wiebelig. Met meer spanning op de core zou ze daar meer evenwicht in hebben denk ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:46 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet de bedoeling dat je je rug hol maakt en je buik naar voren drukt als je naar boven gaat.
Raider = twixquote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:48 schreef Mirp het volgende:
[..]
Dat denk ik dan haha! Ben niet zo scherp de laatste tijd.
Ik denk dat ik het wel met jullie eens ben.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:10 schreef Harper het volgende:
Een met Flipperkast. Ik heb geen problemen met wat foto´s van kinderen op een besloten account waar alleen familie en vrienden meekijken. Maar op een account waar vreemden meekijken: nee, geen goed idee.
Ook als er geen geld mee wordt verdiend.
Ze zei gisteren dat flappie naar school ging omdat ze nog maar een paar dagen naar school was geweest , en een dag later hoeft ze van haar dus al weer niet naar school, raar mensquote:Op dinsdag 19 mei 2026 07:58 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Als mijn kind zoiets zou moeten ondergaan eens in de zoveel tijd, en ik zou een partner hebben. Zou ik zeggen als je zo onzeker bent over oppassen, wat dom is want kind zit tot 14:00 op school en je kan dan toch even mee spelen ofzo.. of hij dan misschien eerder kan stoppen met werken en die meid op kan halen! Nu is ze nog maar 3 dagen deze maand naar school gegaan!
Het maakt ook uit waar je woont , ik woon in een klein dorp mijn dochter fietste ook al heel snel alleen naar school, terwijl mijn zoon pas veel later alleen mocht fietsen maar hij keek ook niet uit .quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:22 schreef Keesie123 het volgende:
[..]
Wow ik dacht dat mijn kinderen vroeg zelf dingen mochten maar vanaf 5 alleen naar school? Altijd? Wat doen die ouders dan? Die gaan om 8.15 werken en pietje loop maar zelf? Vind het vrij ongeïnteresseerd en bijzonder eigenlijk. Regel dan dat 1 ouder met meerdere kinderen loopt ofzo.
Wat betreft Tamara; het gaat denk ik meer om de combi zorgboerderij, vaak zijn dat kwetsbare kinderen. Ik snap sowieso niet waarom mensen moeten zien dat jouw kind naar school loopt of fietst. Wat boeit iemand dat nou.
Flink sparen schooienquote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:30 schreef Beertjeteddy het volgende:
En Sanneke heeft weer lopen kopen kopen kopen!
Hoe denkt ze straks die bruiloft te bekostigen?
Ja maar je snapt het niet, M móest een watertafel! Het wordt warm volgende week, en met een emmer/bakjes/lepels en water spelen kan niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:30 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik lees dat bericht en lees hem eigenlijk niet alsof ze Flap meeneemt, maar eerst naar school brengt en dat ze daarna meteen doorrijden. Maar ik kan mis zitten.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:20 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ze zei gisteren dat flappie naar school ging omdat ze nog maar een paar dagen naar school was geweest , en een dag later hoeft ze van haar dus al weer niet naar school, raar mens
Ja, want ze had bedacht dat ze niks ging kopen tijdens haar winkel rondje. Waarom ga je dan uberhaupt naar de winkels en doe je niet gewoon een rondje naar de kinderboerderij. Lekker geloofwaardig weer.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:30 schreef Beertjeteddy het volgende:
Dit!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:08 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik zat nog even na te denken over Judith, maar wat een schijt heeft die vrouw aan de hele wereld en zijn moeder. Niet te doen. Geen wekker zetten voor school, daardoor te laat in de auto richting ziekenhuis voor de medicatie die je in leven houden. Te laat weer terug en dan ook nog het lef hebben om de juffen te appen dat ze Bob maar buiten moeten laten spelen.... En dus ook weer te laat voor de afspraak met de juffen. Wat hoop ik dat zij eens een keer flink de deksel op haar neus krijgt. Wat een associaal tokkie gedrag.
En voor iemand die zo hard tegen het systeem aanschopt, maakt ze er toch wel erg veel (mis)bruik van.
Onbegrijpelijk. Dat huis is ook binnen no-time weer volgestouwdquote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:30 schreef Beertjeteddy het volgende:
Alle accounts zijn weer weg, als ik het goed zie. Of ze heeft ons allemaal overal gebloktquote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Is Judith’s profiel trouwens verdwenen?
Hoho dit is voor de tuin, daar is nog plek zatquote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:07 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Dat huis is ook binnen no-time weer volgestouwd
In haar geval is de kinderboerderij en een speelbos dichterbij dan het winkelcentrum... dus niemand begrijpt waarom ze deze keuzes maaktquote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:02 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ja, want ze had bedacht dat ze niks ging kopen tijdens haar winkel rondje. Waarom ga je dan uberhaupt naar de winkels en doe je niet gewoon een rondje naar de kinderboerderij. Lekker geloofwaardig weer.
Ik zie het profiel maar lijkt alsof hij weer onder de loop genomen wordquote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Is Judith’s profiel trouwens verdwenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |