abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220837705
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 07:56 schreef Moppie1982 het volgende:
Hun namen zijn btw ook gewoon zichtbaar op de trommels 😂😂😂😂
OMG serieus 😅😅Even gekeken maar dat is toch oerdom.. ze heeft volgens mij ook de namen op de slaapkamer deur, zijn ook al wel eens in beeld geweest 🤦🏼♀
pi_220837766
Tja, op de blogs online zijn ook gewoon de namen en foto's van de kinderen te zien. Maar lekker blijven afschermen op Instagram hoor! Wat ik alleen maar toejuich, maar doe niet zo schijnheilig als je kinderen online gewoon te vinden zijn.
pi_220837816
Kinderen op de socials zijn leuk voor familie en vrienden (al moet je je afvragen of het echt nodig is om ze erop te zetten). Het inzetten van de kinderen voor een leuk plaatje voor de buitenwereld is eigenlijk een no-go. Dus ook dat leuke account met mooie plaatjes, zonder iets te zeggen over de kinderen.

Ik weet van sommige (instagram)kinderen meer dan ik weet van mijn eigen neefjes en nichtjes. Denk aan routines, gewoontes, waar ze wel/niet van houden, welke school ze zitten, of ze van dansen of scouting houden, wie er op welke leeftijd nog op een loopfiets zit, wie er wanneer vertrekt voor een kamp. En tel daar dan nog op welke diagnoses sommige kinderen hebben en welke medische afspraken er zijn.

En waarom ik dan toch kijk? Omdat ik gek ben op reality-entertainment. Of het nu Help mijn man is klusser is, Baylen Out Loud of Een huis vol. Ik hou er van. Ik vind het echt heel leuk en interessant om te zien hoe het ergens anders gaat. Dat inkijkje in het leven van een ander vind ik interessant, intrigerend en soms irritainment.
pi_220837817
dubbel
pi_220837834
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 08:40 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Precies en je moet denken in oplossingen, hele dag met twee kinderen hangen in een ziekenhuis leuk! Naja voor haar natuurlijk net als de Efteling
Oei en dan met al die virussen🤣
pi_220837836
Ik zat nog even na te denken over Judith, maar wat een schijt heeft die vrouw aan de hele wereld en zijn moeder. Niet te doen. Geen wekker zetten voor school, daardoor te laat in de auto richting ziekenhuis voor de medicatie die je in leven houden. Te laat weer terug en dan ook nog het lef hebben om de juffen te appen dat ze Bob maar buiten moeten laten spelen.... En dus ook weer te laat voor de afspraak met de juffen. Wat hoop ik dat zij eens een keer flink de deksel op haar neus krijgt. Wat een associaal tokkie gedrag.

En voor iemand die zo hard tegen het systeem aanschopt, maakt ze er toch wel erg veel (mis)bruik van.

[ Bericht 9% gewijzigd door WildeTuinen op 19-05-2026 10:10:07 (Toevoeging.) ]
pi_220837842
Een met Flipperkast. Ik heb geen problemen met wat foto´s van kinderen op een besloten account waar alleen familie en vrienden meekijken. Maar op een account waar vreemden meekijken: nee, geen goed idee.
Ook als er geen geld mee wordt verdiend.
pi_220837859
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 09:21 schreef Harper het volgende:

[..]
Dat is niet anders dan dat sommige van haar andere kinderen alleen naar school lopen. Of Bob die alleen naar school rent, de Geerts of Nagelkerke kinderen die een weekend alleen thuis zijn etc.
Allemaal teveel informatie.
Maar er zijn zoveel kinderen die alleen naar school lopen, waar moet je bang voor zijn dan? Ontvoering?
Teddy loopt met haar oudere broers mee, Tamara loopt met de kleintjes altijd mee.
Als de school toch om de hoek zit kan dit toch gewoon?
Hier in de buurt lopen alleskinderen vanaf 5 ook gewoon alleen hoor.
Als moeder denk ik dat je dat heel goed in kunt schatten.
pi_220837901
Heel vreemd dat beeld van Annemarie die zichzelf inderdaad voor de spiegel door de telefoon staat te bewonderen. Het bevestigt mij wel in de gedachte dat ze meer traint dan ze laat zien. Wat mij ook verstandig lijkt met de komende reis naar IJsland overigens.

Hardlopen de avond na de bootcamp snap ik dan weer niet. Neem dan, als planningsguru, een dagje rust.
pi_220837910
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 10:12 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Maar er zijn zoveel kinderen die alleen naar school lopen, waar moet je bang voor zijn dan? Ontvoering?
Teddy loopt met haar oudere broers mee, Tamara loopt met de kleintjes altijd mee.
Ik reageerde op Moppie, die het eng vindt dat Tamara deelt dat haar zoon naar de zorgboerderij fietst.
Dus je zou haar moeten vragen waarom ze dat eng vindt.
Ik zie geen verschil met andere kinderen van influencers, die ook hun adres/school delen, die ook alleen naar school/sport gaan.

Vreemden zouden gewoon niet hoeven weten waar je woont en naar school/sport gaat.
pi_220837935
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 10:10 schreef Harper het volgende:
Een met Flipperkast. Ik heb geen problemen met wat foto´s van kinderen op een besloten account waar alleen familie en vrienden meekijken. Maar op een account waar vreemden meekijken: nee, geen goed idee.
Ook als er geen geld mee wordt verdiend.
Dit inderdaad. Gewoon geen kinderen op een account met >500 (of een ander getal) volgers.
pi_220837938
quote:

[..]
Wow ik dacht dat mijn kinderen vroeg zelf dingen mochten maar vanaf 5 alleen naar school? Altijd? Wat doen die ouders dan? Die gaan om 8.15 werken en pietje loop maar zelf? Vind het vrij ongeïnteresseerd en bijzonder eigenlijk. Regel dan dat 1 ouder met meerdere kinderen loopt ofzo.

Wat betreft Tamara; het gaat denk ik meer om de combi zorgboerderij, vaak zijn dat kwetsbare kinderen. Ik snap sowieso niet waarom mensen moeten zien dat jouw kind naar school loopt of fietst. Wat boeit iemand dat nou.
pi_220837963
quote:

[..]
Eens.... maar toch... als mijn kind om de hoek op school zat kon hij ook alleen naar school lopen.. niemand behalve de buurt weet wie hij is!
Echter weet ik alles van bv bob die aan de andere kant van het land woont.. weet ik waar en met wie zoe buiten speelt... ken ik de Geerts kinderen bij naam en weet ik waar ze op welke tijd zich bevinden...
En nu ben ik een simpele huismus die gewoon naar mijn schermpje kijk met een mening hier over.. je hebt ook gekken.. die misschien wel rare kronkels hebben en iets meer met de info doen die de ouders geven!
Dat maakt het mijns inziens toch iets enger...
pi_220837966
En, grote verrassing, de viskeet van de Jelies, lijkt nog steeds niet open te zijn. Ik hoop dat ze het nog redden voor de zomervakantie.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tarantelle op 19-05-2026 10:33:26 ]
pi_220837995
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 10:20 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik reageerde op Moppie, die het eng vindt dat Tamara deelt dat haar zoon naar de zorgboerderij fietst.
Dus je zou haar moeten vragen waarom ze dat eng vindt.
Ik zie geen verschil met andere kinderen van influencers, die ook hun adres/school delen, die ook alleen naar school/sport gaan.

Vreemden zouden gewoon niet hoeven weten waar je woont en naar school/sport gaat.
Ik vind het voor me eigen kinderen niet eng, want niemand weet het! Ik deel niets over dit soort dingen met andere
Dat er bij haar 2000 mensen meekijken en bij andere wel meer vind ik eng ja!

Omdat mensen tegenwoordig gestoord zijn, ga even een paar keer de wandelgangen na van mensen en je weet alles van de mensen die online alles delen!
pi_220837997
quote:

[..]
Het gaat er natuurlijk dat er wildvreemden zijn die allerlei details over deze kinderen weten, wat ze toch een soort van kwetsbaar maakt. En als ouders heb je er geen zicht op op wie er meekijkt. De kans zal heel klein zijn, maar je moet je afvragen of je het risico moet nemen.

Dat staat los van alleen naar school gaan, wat natuurlijk ook risico's kent. Maar dit is vooral zo'n onnodig risico.
pi_220837999
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 10:22 schreef Keesie123 het volgende:

[..]
Wow ik dacht dat mijn kinderen vroeg zelf dingen mochten maar vanaf 5 alleen naar school? Altijd? Wat doen die ouders dan? Die gaan om 8.15 werken en pietje loop maar zelf? Vind het vrij ongeïnteresseerd en bijzonder eigenlijk. Regel dan dat 1 ouder met meerdere kinderen loopt ofzo.

Wat betreft Tamara; het gaat denk ik meer om de combi zorgboerderij, vaak zijn dat kwetsbare kinderen. Ik snap sowieso niet waarom mensen moeten zien dat jouw kind naar school loopt of fietst. Wat boeit iemand dat nou.
Eens.. vind 5 ook best vroeg.. hier was regel dat kleuters gebracht en gehaald moesten worden (brengen binnen halen buiten) en in groep 3 brengen en halen buiten... half groep 3 konden ouders aangeven dat een kind alleen naar huis mocht..
pi_220838018
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 10:26 schreef Tarantelle het volgende:
En de, grote verrassing, de viskeet van de Jelies, lijkt nog steeds niet open te zijn. Ik hoop dat ze het nog redden voor de zomervakantie.
Wat een verrassing.
Ze hadden het even uitgesteld vanwege het aanstaande familiebezoek. Wat inmiddels al even achter de rug is.
Ik ben ook benieuwd wanneer ze daadwerkelijk open gaan. En of het goed gaat lopen.
pi_220838020
Wij vanmorgen "waar zijn de katten van Debbie?" Debbie: "hieroooo!!!!"
Echt een heel gesprek met een kat over een muis op standje "zodat de buren het horen "
🤦‍♂️
pi_220838023
quote:
17s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:08 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Dat L. motorisch niet zo sterk is heeft ze niet van een vreemde. Wat staat AM nou te doen tegen die plantenbak met kromme benen?
Triceps dips. Een van de weinig oefeningen die ze in mijn ogen wel redelijk correct uitvoert.

Haar armspieren in de spiegel lijken inderdaad te tonen dat ze toch meer doet dan dat relatief eenvoudige bootcampje eens per week, of ze heeft heel veel geluk met de genen qua spieropbouw. Ik train zelf ietsje intensiever, maar bij mij zijn de spieren niet zo zichtbaar als bij haar. Waarschijnlijk omdat er bij mij nog een laagje vet overheen zit. :s)
pi_220838109
Ik dacht dat de tweede kat van Debbie Twix heette?
pi_220838127
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 10:19 schreef Tarantelle het volgende:
Heel vreemd dat beeld van Annemarie die zichzelf inderdaad voor de spiegel door de telefoon staat te bewonderen. Het bevestigt mij wel in de gedachte dat ze meer traint dan ze laat zien. Wat mij ook verstandig lijkt met de komende reis naar IJsland overigens.

Hardlopen de avond na de bootcamp snap ik dan weer niet. Neem dan, als planningsguru, een dagje rust.
Ik denk niet dat zij meer traint dan ze laat zien. Spieren gaan heel ‘makkelijk’ terug als je weer begint met sporten als je in het verleden veel gesport hebt. Daarnaast heeft ze gewoon een goed gebouwd lichaam.

En dat voedingsschema.. dat soort dingen moet ze niet doen. Die volgmoekes vinden dat geweldig maar op zo’n ‘schema’ gaat ze het nooit redden in IJsland. Ze eet vrij weinig.
pi_220838194
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 10:41 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik denk niet dat zij meer traint dan ze laat zien. Spieren gaan heel ‘makkelijk’ terug als je weer begint met sporten als je in het verleden veel gesport hebt. Daarnaast heeft ze gewoon een goed gebouwd lichaam.

En dat voedingsschema.. dat soort dingen moet ze niet doen. Die volgmoekes vinden dat geweldig maar op zo’n ‘schema’ gaat ze het nooit redden in IJsland. Ze eet vrij weinig.
Ja, waarschijnlijk zijn haar spieren gewoon goed zichtbaar omdat ze relatief weinig vet opslaat of weinig eet tout court. Dan ziet het er al sneller indrukwekkend uit.
pi_220838199
quote:
88s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 10:39 schreef Mirp het volgende:
Ik dacht dat de tweede kat van Debbie Twix heette?
Klopt.. ontgaat het grapje je? ☺️
I can't help it, if I'm lucky
pi_220838220
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 10:35 schreef MonaB het volgende:

[..]
Triceps dips. Een van de weinig oefeningen die ze in mijn ogen wel redelijk correct uitvoert.

Haar armspieren in de spiegel lijken inderdaad te tonen dat ze toch meer doet dan dat relatief eenvoudige bootcampje eens per week, of ze heeft heel veel geluk met de genen qua spieropbouw. Ik train zelf ietsje intensiever, maar bij mij zijn de spieren niet zo zichtbaar als bij haar. Waarschijnlijk omdat er bij mij nog een laagje vet overheen zit. :s)
Volgens mij is het niet de bedoeling dat je je rug hol maakt en je buik naar voren drukt als je naar boven gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')